Haibane Renmei @ Animecon III?

Yleistä keskustelua cosplaysta ja Cosplay Finlandin toiminnasta

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Cosplay Finland / Ylläpito

Petri
Viesti:

Haibane Renmei @ Animecon III?

Viesti Kirjoittaja Petri » Ti Joulu 09, 2003 21:19

ref: http://forums.animeunioni.org/viewtopic.php?t=664

Kuultuani tämän ilouutisen, heräsi ajatus Haibane-ryhmän kasaamisesta Animecon III:een. Itse teen luultavasti Washin vaikka ei ryhmää saataisikaan, sen verran iloinen olen ABen saapumisen johdosta. ^__^ Myös K-chan oli alustavasti kiinnostunut.

Coniin on vielä aikaa, mutta heitinpä tälläisen idean ilmaan kun ajatus kerran mieleeni putkahti. Tavoitteena on tietysti myös mahdolliseen esitys/ryhmäkilpailuun osallistuminen...

Onko muita harmaasiivistä kiinnostuneita?
"You can't have egg, bacon, spam and sausage without the spam."

Meya
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Meya » Ke Joulu 10, 2003 09:47

Minäkin voisin olla alustavasti kiinnostunut! (^-^)/ Minä voisin vaikka cosplayata Reki:ä!
Puputossuinen zombie

Xuenay
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Xuenay » Ke Joulu 10, 2003 17:56

Haibane Renmeistä en ole nähnyt kuin ekat 5 jaksoa, mutta sen muistan, että se oli söpö sarja. ^_^

Alustavasti voin miekin olla kiinnostunut... pitänee katsoa se sarja uudestaan (ja loppuun!), että muistaisi, mitä hahmoja siinä nyt olikaan.

WuZ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja WuZ » To Joulu 11, 2003 13:32

Minä en ole koskaan nähnytkään kyseistä sarjaa... sitä paitsi cosplayni AnimeCon III:sta varten ovat aika lailla jo lyöty lukkoon. Eikö NIIN, SEFIE? *Luo vetoavia katseita.*
"An integral part of any relationship is knowing that you could be killed in your sleep at any time." - Trent Reznor

Sefie
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sefie » To Joulu 11, 2003 15:15

WuZ kirjoitti:sitä paitsi cosplayni AnimeCon III:sta varten ovat aika lailla jo lyöty lukkoon. Eikö NIIN, SEFIE? *Luo vetoavia katseita.*
*tippailee. edelleen.* H-Hai... ^_^;;;;

...se karaoke pitää tehdä. x3

Shinanai
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Shinanai » To Joulu 11, 2003 22:18

Minä voisin olla kinnostunut Haibane Renmei cosplaysta... ^_^ Tähän asti olen nähnyt vain ekan jakson, mutta kaveri lupasi jo lainata kaikki mitkä sillä on..... eli juuh. En vielä tiedä mikä hahmo olisin...

ynne
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ynne » To Joulu 11, 2003 23:35

Hmmm. Haibane Renmei voisi olla aika jännä. Ei varmaan "ihan hirveästi" siihen uppoaisi rahaa. Kakkospukuiluksi voisin ehkä yrittää sitä mahduttaa, tällä hetkellä yritän varjona ker(j)ätä ihmisiä tai muita eliömuotoja mukaan Chrno Crusade-ryhmään yhdellä toisella laudalla (nyaa Magdalena nyaa).

leonichan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja leonichan » Pe Joulu 12, 2003 00:42

Zhenoa kirjoitti:tällä hetkellä yritän varjona ker(j)ätä ihmisiä tai muita eliömuotoja mukaan Chrno Crusade-ryhmään yhdellä toisella laudalla (nyaa Magdalena nyaa).
Oooh would I LOVE to be Marionette Master! Geez... Miksi kummassa pitää olla hahmoja joita ei voi tehdä ellei sitten osaa tehdä jonkin sortin robottijalkoja itselleen... (jeeees, aivan totaalisesti ohi aihe ^^; )
leonichan - Saradan... joku. Se kuka saa nakittaa muut tekemään kaikkea <3

"The Boy's High School Love Situation is Comparatively Often"

Redmage
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Redmage » To Tammi 08, 2004 17:25

Waaiiiiiii...!!!! Siiipiä!!! *hyppii tasajalkaa* Ai miten niin siipi fetissi?? ^__^;;;
Siis, joo... en nyt tarkalleen noita hahmoja muista. *lähtee tutkailemaan kyseistä animea* mutta idea kyllä kiinnostaa.. n__n
Minä haluan tehdä tämän.
Millään muulla elämässäni ei ole väliä.
Elämässäni ei ole olemassa mitään muuta kuin tämä hetki.
Synnyin tätä hetkeä varten, ja jos epäonnistun, kuolen tällä hetkellä.

-Raistlin Majere,
The Master of Past and Present

Xuenay
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Xuenay » To Tammi 08, 2004 17:31

Redmage kirjoitti:fetissi
Ääää, ei taas...

Shinanai
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Shinanai » Pe Tammi 09, 2004 20:02

Minä voisin mahdollisesti cosplayata joko Rakkaa tai Kanaa, riippuu miten ehdin tehdä toista pukua koska olen kumminkin jo cosplayaamassa Sakuraa CCS:stä Animeconissa. ^^

ShoujoNyan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ShoujoNyan » La Tammi 10, 2004 21:24

Tota, miekin oisin kiinnostunu Haibane-cosplaysta. En ole kyl tutkinu sarjaa hirvittävästi, mut haluisin mielelläni cosplayata Nemua. Tosin en oo viel varma asiasta, joten sanotaan asian olevan viel varmistamaton. (olen kyl vast ihan aloitteleva cospleijaaja, mut toivottavasti ei haittaa et aloittelija tunkee mukaan :oops: )
Happiness is good health and a bad memory.

kyuu
Säätäjä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kyuu » La Tammi 10, 2004 21:55

ShoujoNyan kirjoitti:Tota, miekin oisin kiinnostunu Haibane-cosplaysta. En ole kyl tutkinu sarjaa hirvittävästi, mut haluisin mielelläni cosplayata Nemua. Tosin en oo viel varma asiasta, joten sanotaan asian olevan viel varmistamaton. (olen kyl vast ihan aloitteleva cospleijaaja, mut toivottavasti ei haittaa et aloittelija tunkee mukaan :oops: )
Itse asiassa sanoisin että se on vain hyvä että aloittelevia tulee mukaan mahdollisimman paljon.

ps. kostoa.
Kyuu Eturautti - IRC:Kyuu @ irc.b2irc.net
Puheenjohtaja - Säätöyhteisö B2 ry
Varapuheenjohtaja - Tampere Kuplii ry
Valokuvaaja/roudari - Cosplay Finland Tour

Lady Illusia

Viesti Kirjoittaja Lady Illusia » Pe Tammi 16, 2004 23:34

Olisin kiinnostunut cosplayaamaan Rekia tai Nemua. Molemmat hahmot näyttivät olevan alustavasti varattuja, mutta jos jompi kumpi vapautuu niin olisin mielelläni mukana. *tahtoo siivet ja sädekehän* ^-^

Hanashi-chan

Viesti Kirjoittaja Hanashi-chan » La Tammi 17, 2004 00:27

Pyo! Miipsu on myös mielellään mukana! Katselin ettei kukaan näytä varanneen vielä Hikaria, joten minä voisin olla Hikari, on jo melkein kokonaisuudessaan pukukin valmiina *totesi sen vilkaistessaan vaatekaappiinsa* =^~^=
Kouryuu, envelop me with thy black wings and carry me into nothingness, grant me thine kiss of oblivion.

Menneiden aikojen titteleitä:
YAMAn puheenjohtaja vuosina 2002-2004
YAMAn Virallinen Isosisko Oneesan
Animecon IV ohjelmavastaava

Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Cosplay Finland”