Cosplay-viikko 10.-16. syyskuuta

Yleistä keskustelua cosplaysta ja Cosplay Finlandin toiminnasta

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Cosplay Finland / Ylläpito

Jelly

Viesti Kirjoittaja Jelly » Su Syys 02, 2007 11:14

Minä ainakin olen tässä miettinyt että cossata pitäisi ainakin muutamana päivänä. 8D Ja kun puvut mitä olen tässä miettinyt ovat aika lailla niin yksinkertaisia että tuskimpa ne mitenkään hirmuisesti huomiota edes herättävät (no yyh kukaan ei huomaa XD). Ja tällä hetkellä tuntuu että en tule täällä päin kauheasti cossaajia näkemään. 8(( Jos joku Suolahtelainen cossaa kerotkaa hetii!! Voisin tosin parina päivänä kipaista Jyväskylässä jos siellä vaikka bongaisi edes pari cossaajaa~ ^^

Darth Mauno
Wannabe

Viesti Kirjoittaja Darth Mauno » Su Syys 09, 2007 20:05

Pitkään odotettu cosplay-viikko käynnistyy nyt sitten huomisaamusta lähtien ja jatkuu koko viikon sunnuntaihin saakka. Cosplay-viikolla kerätään myös kuvamateriaalia siitä, missä kaikkialla ja millaisissa erilaisissa tilanteissa cosplayta on sen aikana harrastettu. Kuvia otetaan vastaan sähköpostiosoitteessa viikko [ät] cosplay [piste] fi - laita viestin otsikoksi Kuvia cosplay-viikolta ja mukaan oma nimesi ja halutessasi myös lyhyt kuvaus, missä kuva on otettu ja/tai mitä siinä tapahtuu. Kuvat julkaistaan myöhemmin cosplay-viikon omassa kuvagalleriassa.

Värikästä cosplay-viikkoa kaikille toivottaen,

Mauno Joukamaa
Cosplay Finlandin toiminnanjohtaja

EDIT: Kuvanlähetysohjeita tarkennettu
Viimeksi muokannut Darth Mauno, Ma Syys 10, 2007 15:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Kioko_

Viesti Kirjoittaja Kioko_ » Ma Syys 10, 2007 10:27

Jep tänään käynnistyi. Hienoa, minä ja kaverini ollaan varmaan ainoat cosplay asuiset koko koulussamme (ja koulummehan sijaitsee pk seudulla o.O ) Juu, mutta olen puoliksi orihime xD ulkona on sen verran kylmä, ettei vekkihametta viitsinyt laittaa. Kaverini sitten on Org!Roxas. Kivaa :D

Yoosei

Viesti Kirjoittaja Yoosei » Ma Syys 10, 2007 17:06

Tänään minä ja siskoni hihhuloitiin kissankorvat päässä koulussa... Muitakin cosplay -asuja on tekeillä, mutta niissä en mene kouluun, järkyttyisivät raukkaparat... Oli kyllä rasittavaa selittää kaikille syy ylimääräisiin korviini ja vastaus siihen, mitä cosplay on. Selässäni oli kyltti, missä luki "Cosplay -viikko 10.-16.9.2007" ja "Free hugs!" Viellä on koko viikko aikaa kerätä haleja, tänään sain jo 5! ^^ Onneksi asun tuppukylässä, joten en ehkä jatkossa joudu selittelemään syytäni hassuille asuilleni, kun ei ne kehtaa kysyä. Yksi opettaja muuten ehdotti, että laittaisin huomenna kouluun sekä korvat että hännän!

Migata-chan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Migata-chan » Ma Syys 10, 2007 20:09

Yoosei kirjoitti:Muitakin cosplay -asuja on tekeillä, mutta niissä en mene kouluun, järkyttyisivät raukkaparat...
Mitä mitä, eikös toisten järkyttäminen ole kivaa :P

Mulla ei oikein mitään cossia ole mutta kissankorvat päässä koulussa hillun (yhyy, en tajunnu vielä tänään ottaa free hugs kylttiä) Kaikki kattoo mun ja mun kaverin korvia pahasti :( Tylsää. Mun kaveri cossaa KH COM Marluxiaa jahka saa peruukkinsa postissa. Mutta juu, enköhän minä pärjää korvillani :3

Riemukasta Cosplay-viikkoa kaikille :)

Wemppa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wemppa » Ma Syys 10, 2007 23:22

Höh, järkytyin suuresti kun en löytänyt itseni lisäksi yhtään toista cossaajaa Helsingin kuvataidelukiosta. Torkkelin ernut, missä piileksitte? Lykkekin jänisti, lainaamani organisaatiotakki oli kuulemma liian kuuma...
No, onhan tässä tosin vielä loppuviikko aikaa, ehkä joku uskaltautuu kaunihin esimerkkini jälkeen myös pukuilemaan. Ja voisin itsekin keskustaa ahkerammin kierrellä ja yrittää katsoa josko joku löytyisi, nyt kipitin vain Rautatieaseman läpi...
| writing | to | reach | you |

Vigly

Viesti Kirjoittaja Vigly » Ti Syys 11, 2007 07:56

Koulussa ja soittotunnilla Dokuro-chan vetimissä, ja myöhemmin kaupassa. Tuli taas ne tyypilliset "äiti pyörällä ajava enkeli","AHHH!","mikä toi juttu on tytön päässä..."

Tänään Shugona.

Darth Mauno
Wannabe

Viesti Kirjoittaja Darth Mauno » Ti Syys 11, 2007 08:25

Yoosei kirjoitti:Oli kyllä rasittavaa selittää kaikille syy ylimääräisiin korviini ja vastaus siihen, mitä cosplay on.
Tähän on tehokas apu cosplay-viikon flyeri.
"Do not underestimate the power of the Dork Side"

Kioko_

Viesti Kirjoittaja Kioko_ » Ti Syys 11, 2007 10:17

Tänään meidän koulussa mentiin yöpuvut päällä kouluun, siis abit. Otinpa pehmoleluksi mukaan Ayamen ;) perjantaina lähden katsastamaan hesan cosplay meininkiä xP

esuka

Viesti Kirjoittaja esuka » Ti Syys 11, 2007 12:49

ihan hyvin minullakin cossi viikko alkoi ei oo tullut yhtään kommetteja :P mutta huomenna eli keskiviikkona olisi tarkoitus järjestää miittiä oulussa
et saa...

Sanun

Viesti Kirjoittaja Sanun » Ti Syys 11, 2007 21:55

Odotin tätä innolla, mutta juuri edellisenä päivänä aloin jänistää :oops: En ole muuten mitenkään räikeä pukeutuja, joten vähän hävetti.
Kouluun tultu kaikki kaverit ja tutut rinnakkaisilta luokilta tulivat ihailemaan asuani, joten se oli erittäin mukavaa. Muutaman muunkin sain siihen innostettua.
Kaiken kaikkiaan jo näistä muutamasta päivästä on jäänyt erittäin positiivinen vaikutelma, ja odotan jo nyt (keskellä cosplayviikkoa :shock: ) ensivuotta. Toivoittavasti tästä on tulossa perinne. :wink:

Niiden mummojen ja ala-astelaisten oudot (ja huvittavat :D ) katseet tosin vähän arastivat, mutta omapa on asiani, ja minulla on hauskaa :P
esuka kirjoitti:ihan hyvin minullakin cossi viikko alkoi ei oo tullut yhtään kommetteja :P mutta huomenna eli keskiviikkona olisi tarkoitus järjestää miittiä oulussa
Miitiä ouluun? Onko tarkempaa informaatiota missään? :D

moderaattorin muokkaama: peräkkäiset viestit yhdistetty -Darth Mauno
Everyone stays quiet and slowly goes mad

esuka

Viesti Kirjoittaja esuka » Ke Syys 12, 2007 09:08

Sanuhei eipä juuri mut tänään pallolla joskus 4 aikoihin tapailtais
et saa...

Epa-chan

Viesti Kirjoittaja Epa-chan » Ke Syys 12, 2007 15:47

Höh! Just tänään enkä huomenna pääse Ouluun niin siellä on cossaajia :( Pitää värjätä hiukset toista pukua varten :) Noh, pongatkaa minut vaikka perjantaina tai lauantaina :D
Pöö! Haha, säikähit!

Don Pixe

Viesti Kirjoittaja Don Pixe » Ke Syys 12, 2007 16:01

Ainakin melkein-cosplayta harrastettu nyt koulussa, ja kotona sai tekosyyn pitää päällä kaikkia kivoja pukuja.

Torstaina Jyväskylässä voinee bongata useamman tyypin, tarkoituksena lähteä kavereiden kanssa vähän kahtelemaan.

morovaa

Viesti Kirjoittaja morovaa » Ke Syys 12, 2007 16:13

Meikäkin on Oulussa cossaamassa perjantaina ja lauantaina. :D

Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Cosplay Finland”