Cosplay-viikko 10.-16. syyskuuta

Yleistä keskustelua cosplaysta ja Cosplay Finlandin toiminnasta

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Cosplay Finland / Ylläpito

Na-ni
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Na-ni » Ke Syys 12, 2007 18:18

Dodih, itsekin olen jo kolmena päivänä uskaltautunut cossaamaan - tosin omaa hahmoani. Huomenna olisi tarkoitus vetää Amane Misa-cossini, jonka suoritin myös Animeconissa.

Lauantaina ja sunnuntaina olisi taas tarkoitus olla taas oma hahmoni ja hillun varmaan muitten cossaajien kanssa Rauman Silakkamarkkinoilla X''3 buahahaha. Juu.
On ollut ihan mukava idea, mutta kaikille on joutunut selittämään yhtä sun toista. Minulta on mm. kysytty kaikenlaista ohimennen. Ja sekin johtui siitä, että pidin sideharsoa toisen silmän päällä ja jalassa sekä kädessä. Sekä pääsin leikkimään vähän tekoverellä :3

"Oletko sä ollut jossain kolarissa?"
"Mitä sulle oikein on tapahtunut? Vai onko toi jotain maskeerausta?"

Että sellaasta : D ei ne ihmiset oikeen ymmärtäny, mutta oli hauskaa nauraa jälkeenpäin.
ナニ ♥ ジュホ, あいしてる よ はちみつ~
Don't let go of my hand.

rarula

Viesti Kirjoittaja rarula » Ke Syys 12, 2007 20:11

Tuli vaan mieleen, että saako kaupungilla kävellä 1,5 metrisen sauvan kanssa? Ei kai se ole kiellettyä?

Tika
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tika » Ke Syys 12, 2007 20:17

Omg mistä tämmöinen on poksahtanut kun en ole kuullut mitään? 8D

Pitää kyllä koettaa, jos Kurapicana tai Mellona kehtaisi koulussa pomppia... Mahtavat Kempeleen puutarhapuolella katsoa kummasti.

Oulumiittiä missä? 8D Minä myös!

kyuu
Säätäjä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kyuu » Ke Syys 12, 2007 20:19

rarula kirjoitti:Tuli vaan mieleen, että saako kaupungilla kävellä 1,5 metrisen sauvan kanssa? Ei kai se ole kiellettyä?
Kävellään kaupungilla kolme metriä pitkien pahvilaatikkojen kanssakin.

Sanoisin, että...
- kunhan se ei ole terävä tai muulla tavoin voi herkästi vahingoittaa muita
- kunhan muistat, että isot esineet voivat hajota herkästi, eli ole varovainen

En nyt puolitoista, tai kaksimetrisenkään sauvan kanssa (jollainen kyllä löytyisi) ajatellut liikkua huomenna, mutta voisi koittaa jos jotain pikkuisen dynaamisempaa (tm) vaatetusta saisi päälle.

Kioko_

Viesti Kirjoittaja Kioko_ » To Syys 13, 2007 08:42

Perjantaina minä ja kaverini mennään hesaan katsastamaan tilanne xP kaverini pistää Org! kaapunsa päälle, minä en vielä tiedä cossailenko mitään, kun kaikki asuni ovat vähän enemmän kesä käyttöön...^^"

Renodesu

Viesti Kirjoittaja Renodesu » To Syys 13, 2007 08:57

Hip hurraa! Törmäsin ylä-asteella yhteen hemmoon joka puki Org!takkia päälle ja siitäkös minä riemastuin. Tämän jännän välikohtauksen jälkeen innostuin minäkin tulemaan kaapista ulos ja cossaamaan ihmisten ilmoilla, eilen cossin FFVII BF Rodia vaikka vettä satoi kaatamalla XD Pitäisi päästä tuonne keskustaan joskos siellä olisi vielä enemmän cossaajia.

Näitä pitäisi varmaan järkätä ainakin kaksi kertaa vuodessa.

Kisu

Viesti Kirjoittaja Kisu » To Syys 13, 2007 11:13

Mistä tietää, että lukee liikaa näitä viestejä?

Siitä, kun ei edes itse cossaa, ja silti näkee unta että tuli töihin kissankorvat päässä!! Lasketaanko tämä cosplay-viikkon osallistumiseksi? (Unessani ne otettiin vastaan ihan hyvin, vähän ihmeteltiin, luonnollisesti).

Darth Mauno
Wannabe

Viesti Kirjoittaja Darth Mauno » To Syys 13, 2007 11:20

No, vanhan psykoanalyyttisen viisauden mukaanhan unet ovat pohjimmiltaan toiveiden toteutumia, joten... :wink:
"Do not underestimate the power of the Dork Side"

Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Cosplay Finland”