Final Fantasy cossaajat ~Animecon -07

Yleistä keskustelua cosplaysta ja Cosplay Finlandin toiminnasta

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Cosplay Finland / Ylläpito

Daiki

Final Fantasy cossaajat ~Animecon -07

Viesti Kirjoittaja Daiki » Ma Marras 06, 2006 20:08

Kyllä, ketju on aikasessa. Mutta ainakin minä olen semmoinen laiskottelija että puku on tehtävä ainakin puoli vuotta tapahtumaa ennen. :P

Mutta aihehan tulee ilmi jo otsikosta. Tiedän että on olemassa tuo yleinen "miksi aiot pukeutua" jne jne, mutta tämä olisi pääasiassa FF-sarjan hahmoja cossaaville, onhan pelejäkin melkoisen paljon ja hahmoja sitäkin laajemmin.

En hae tässä kilpailuun osallistujia tai mitään, ne voi sopia erillisessä ketjussa [niin no, miksei tässäkin, jos niin käypi]. Ajatukseni saattaa kuulostaa pöhköltäkin VAIKKA tätä onkin toteutettu monen vuoden ajan conien historiassa. Eli jonkinlainen FF-ryhmä kuva olisi hauska, jos pukeutujia olisi melko paljonkin. Ainakin minä, IRL kaverini ja [luultavasti] kaksi mese kaveriani pukeutuvat FF hahmoiksi.

Eli eli... En nyt tiedä mitä tälle ketjulle tullaan tekemään - poistetaan tahi ei, niin olisi yleisemmin hauska kuulla cossattavanne hahmot.

-Näkemiin.

//Hee, ketju saapi kannatusta.
Jos et vieläkään tiedä mitä hahmoa cossaan [tehnyt erillisen ketjun siitä ja vastannut tuohon toiseen ketjuun], niin olen edelleen White Mage Rikku FFX-2:sta. Kaverini on Rinoa, ja ne kaksi muuta Baralai ja Gippal.
Viimeksi muokannut Daiki, Ti Marras 07, 2006 18:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

belij

Viesti Kirjoittaja belij » Ma Marras 06, 2006 22:57

Minä tulen Final Fantasy X:n Yunana. Ihan siinä perus summoner -asussa.

Tai jää kyllä nähtäväksi, saanko asun valmiiksi Animeconiin mennessä - tämä on ollut ikuisuusprojektini kohta pari vuotta. ^.^;;

Pikku-Susi

Viesti Kirjoittaja Pikku-Susi » Ti Marras 07, 2006 15:42

Oh gods, nyt kun tätä kerran kysyitte... Minulla oli suunnitteilla jotakin tuhmaa Advent Childrenistä... *^_^*

ynne
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ynne » Ti Marras 07, 2006 16:22

Minulla on aina olemassa FFXI:n White Mage Relic -armori, jonka rykäisen varmaankin taas niskaan jos en saa vihdoinkin toteutettua unelmaani, eli Red Mage -cosplayta <3.

Widi

Viesti Kirjoittaja Widi » Ti Marras 07, 2006 16:52

Yunan asu tuolta FF X:n puolelta on suunnitelmissa, sauvaa tuskin yritän alkaa järkkäämään ensi kesää varten. Asu taas.. no heti kun jaksan tehdä sen tempun että käyn kangaskaupassa ja hankin kangasta sitä varten. *jos vaikka porukat lähtisi talven aikana viikoksi pariksi lomailemaan niin talo olisi miun käytössä niin silloin olisi hyvä tuokin järkkäillä * No jossain vaiheessa pitää käydä ja tuskin siinä kovin pitkään menee loppujen lopuksi kun alkaa vaan tekemään *vaikka edellinen käsityö tunti olisi ollut 7- luokalla ja itse tällä hetkellä on lukion toisella* Mutta samaa mieltä kyllä olen siitä että kyllä sitä ryhmäkuva pitää ottaa niistä jotka FF hahmoiksi ovat pukeutuneet.

Kranatte
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kranatte » La Marras 11, 2006 00:00

On ollut mietteillä Squall mutta KH2-versiona vain. Ei nyt ole mitään lyöty lukkoon, mutta se vähän houkuttaisi. Siinä vain on se että jos meinaan olla lähellekään 'sopusuhtainen' Swuall/Leon-cossi niin saan hankkia kunnon kengät, korkeat sellaiset. XD Miks pitää olla tappi?
Jaa että Gippal on tulossa? >8D

Kukkakommando

Viesti Kirjoittaja Kukkakommando » La Marras 11, 2006 14:31

HA! Voisin tulla jonakin FF hahmona kyllä vaan. Ehkä joku vihollinen. Taikaka sitten Zack (mutta hiukset ovat aika kiharat :F)

Mukanani voisin raahata imaken poppootakin :D eli nyt olisi tulossa enemmistö ff 10.

Voisihan ff IX:stäkin jotain cossata. Naamani ei vaan sovi mihinkään T.T
:3

Smegu

Viesti Kirjoittaja Smegu » Su Marras 12, 2006 20:15

Minä minä minä! *huitoo ilmaa* Aion cossata FFIX:n Kujaa, jos vain saan otettua itseäni niskasta kiinni ja tekemään asun ajoissa. ^^ Ja säilyttämään tämän hetkisen rohkeuteni, että kyseisessä asussa julkisesti pystyn esiintymään...

(Olin muuten itsekin suunnitellut alkavani kasaamaan FF-ryhmää, joten tämä sattui juuri sopivasti.) :D

yumi91

Viesti Kirjoittaja yumi91 » La Marras 18, 2006 00:21

Itse cossaan Kadajta FF 7 :AC:sta, kavereitten kanssa teemme ryhmäcossin *U*
TO MY DEAREST ROXAS~
I missed you so much ! when you were away for your mission, i was worried you will be tired. So i decided to make something to cheer you up !
Your love, Axel ♥

TLein

Viesti Kirjoittaja TLein » La Marras 18, 2006 00:38

Mulle on ehdotettu että sopisin FFVII/Advent Childrenistä 'Rude':ksi, ja täytyy myöntää, että kun vertaa peiliä ja mitä kaverista löytyy kuaa, niin aika helppo cossi tehdä...

-Gin
-Setä_Gin
Don't drink and derive, because Alcohol and Calculus don't mix!

nonparelli

Re: Final Fantasy cossaajat ~Animecon -07

Viesti Kirjoittaja nonparelli » Ke Marras 22, 2006 11:03

Daiki kirjoitti: Jos et vieläkään tiedä mitä hahmoa cossaan [tehnyt erillisen ketjun siitä ja vastannut tuohon toiseen ketjuun], niin olen edelleen White Mage Rikku FFX-2:sta. Kaverini on Rinoa, ja ne kaksi muuta Baralai ja Gippal.
Omg, haaveeni ovat käymässä toteen - Gippal cosplayaaja. *u* Vielä kun Suomessa törmäisi Tidus cossaajaan (odotan sitä päivää mielenkiinnolla).

Olisi kyllä kiva saada FF-cossaajista jokin ryhmäkuva, niitä tuntuu olevan coneissa aina niin paljon.

Daiki

Re: Final Fantasy cossaajat ~Animecon -07

Viesti Kirjoittaja Daiki » Ke Marras 22, 2006 16:38

Nuuppu kirjoitti:Olisi kyllä kiva saada FF-cossaajista jokin ryhmäkuva, niitä tuntuu olevan coneissa aina niin paljon.
Tuo FF-hahmojen runsaushan pitää suht koht paikaansa, koska viime animeconissakin bongasin niin X-2:sta, VII:sta että AC:stä hahmoja. Että kyllä niitäkin kertyi paikalle ihan kunnioitettava määrä.

Mutta vaikka se ryhmäkuva juttu pitääkin sopia lähempänä conia, niin miten se sitten lutviutuisi? Minen oikein ole perillä ryhmäkuva suunnitteluista, että miten saataisiin mahdollisimman moni paikalle. Kyltithän [err, megafooni :P hekoheko] on joo keksitty, mutta tuskin kukaan viitsii semmoisen kanssa pomppia ympäri paikkaa. -__-;

Susumu

Viesti Kirjoittaja Susumu » Ke Marras 22, 2006 16:53

Vau, Gippalia ei ihan joka conissa näekkään 8D

Itse tulen paikalle Painena FF X-2:sta, mikäli selviydyn ensin puvun aiheuttamista paineista. Liikun pienimuotoisen FF-ryhmän kanssa, ja voin heitäkin yrittää houkutella tuohon kuvaan mukaan.

/Muutos: Tulenkin Kadajina.
Viimeksi muokannut Susumu, Ma Tammi 01, 2007 19:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
It's difficult to stand on both feet, isn't it?

Renodesu

Viesti Kirjoittaja Renodesu » To Marras 30, 2006 17:54

Etiq kirjoitti:On ollut mietteillä Squall mutta KH2-versiona vain. Ei nyt ole mitään lyöty lukkoon, mutta se vähän houkuttaisi.
Minulla olisi suunnitteilla saman tapainen suunnitelma KH2 Halloween Soran rinnalla: että cossisin toisena päivänä KH kakkos version Auronia joka on miehistä miehikkäin mies..Vaikkakin ilmiantaisin itseni Chibi-Auronina koska olen HYVIN pieni teidän teini-ihmeiden keskellä xD
Syy on se että FFX'n Auronin kuteet ja ulkonäkö on liian monimutkainen näin "kokemattomalle" vaikka olisihan se ollut aika raju, mutta ensin kokeilen jotain simppeliä..

Iso ryhmäkuva! Auron hakkaa päälle \../

Unita

Viesti Kirjoittaja Unita » To Marras 30, 2006 23:18

No kuten jo toisessa topikissa sanoin niin minun olisi tarkoitus cossata ffIX:n Garnettia/Daggeria. Saa nähdä mitä siitä kuitenkin tulee... Ja katsotaan meinaako siskoni cossata Yuffieta. ^^

Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Cosplay Finland”