Yoruichi-cossaukseen vinkkejä ja neuvoja

Yleistä keskustelua cosplaysta ja Cosplay Finlandin toiminnasta

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Cosplay Finland / Ylläpito

Ome-Chan
Viesti:

Yoruichi-cossaukseen vinkkejä ja neuvoja

Viesti Kirjoittaja Ome-Chan » Ma Marras 06, 2006 00:03

Kas tällain. Elikkäs olen cosplay-saralla aloittelija, ja tarkoituksena olisi tehdä Animecon V:hen Yoruichi-cosplayasu [eikä tämä mielestäni ole liian monimutkainen aloittelijalle, ja onhan minulla äippä apuna :D], mutta tarvitsisin nimenomaan vinkkejä kyseiseen asuun liittyen. Niin, tällainen pukuvalinta olisi kyseessä.

Ja hiuksista vielä kysyisin, omia hiuksia olisi kiva käyttää, mutta ne ovat kiharat, niin onko olemassa mahdollisia suoristuksia jotka pysyisivät sen viikonlopun (olen täysi noob hiusasioissa). Ja toisaalta, voisin myös peruukkia käyttää, joten osaisiko joku neuvoa jonkun hyvän mallin esim. Punanaamiosta josta voisi helposti tuunailla Yoruichi-hiukset.

Kiitoksia etukäteen, kysyn myöhemmin lisää jos/kun on tarvetta. :3

Murgatroyd

Re: Yoruichi-cossaukseen vinkkejä ja neuvoja

Viesti Kirjoittaja Murgatroyd » Ke Marras 08, 2006 22:13

Ome-Chan kirjoitti: Ja hiuksista vielä kysyisin, omia hiuksia olisi kiva käyttää, mutta ne ovat kiharat, niin onko olemassa mahdollisia suoristuksia jotka pysyisivät sen viikonlopun (olen täysi noob hiusasioissa).
Riippuu vähän, kuinka kiharat hiuksesi ovat luonnostaan. Suoristusraudoista on kyllä apua, mutta kannattaa harjoitella, jos ei ole ennen käyttänyt. Ja varsinkin, jos ei ole ketään muuta suoristamassa. On vähän hankalaa neuvoa, kun en oikein tiedä kuinka paljon tarvitset apua ja onko sulla miten kokemusta jne. Joten sori tästä sekoilusta 8') .

Eli siis suoristusraudoista.