Riku etsii itselleen Soraa~~ (Animecon07)

Yleistä keskustelua cosplaysta ja Cosplay Finlandin toiminnasta

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Cosplay Finland / Ylläpito

dr.online

Riku etsii itselleen Soraa~~ (Animecon07)

Viesti Kirjoittaja dr.online » Su Marras 05, 2006 19:26

Tiedän, onhan tämä hiukan aikaista ja niin edespäin, mutta minä tykkäisin aloittaa kaikki ajoissa. x3 Elikkä. Itse kun on suunnitteilla cossata KH2-Rikua (juu, sitä mustan takin ja silmäsiteen kera ;3) niin olisi kiva saada joku toinen siihen rinnalle. Joten, olisiko joku tarpeeksi rohkea että tulisi Sorana minun kaveriksi? :3 (Ainut ongelma vain ettet saisi olla kovin pitkä... itse kun olen aika lyhyt. ^^'')

Renodesu

Viesti Kirjoittaja Renodesu » Ti Marras 07, 2006 17:34

TÄÄÄLLÄÄ! YKSI MINI SORA ILMOITTAUTUUU!! OLEN PIENIN MITÄ LÖYTYY! MINI SORA ILMOITTAUTUU! XDD
-Ainiin, olen mitä rohkein pikku veitikka että >'D

dr.online

Viesti Kirjoittaja dr.online » Ke Marras 08, 2006 00:19

Aw. Sepäs on oikein hyvä juttu. :'D Kuinkas pitkä? - tai pitäisikö kysyä kuinka lyhyt, köh - sie sitten olet? :D Koska pitää olla aika pätkä et on ees samanmittanen ku mie.

:DD

Renodesu

Viesti Kirjoittaja Renodesu » Pe Marras 10, 2006 16:54

Huu, no meikä on rajut 153cm
Ikäisekseni olen silleen kait lyhyt..*cough*

dr.online

Viesti Kirjoittaja dr.online » Pe Marras 10, 2006 23:36

Mä olen kerrassaan hurjat vajaa 157cm. :D Mä jo pelkäsin ettei löytyisi ketään mua lyhyempää. Kuinkas vanha sie sitten olet? Mie oon 16 mut kyl ens Animeconin aikaan jo 17.. (Rikun ikänenki viel.)

Aiotkos cossia Soraa koko viikonlopun vai pelkästään toisen päivän? Mä olisin Rikua muuten koko vklopun ellen olisi lupautunut Ouran-ryhmään joten toinen päivä menee siihen, valitettavasti. ;___; :D Anteeksi tämä hirveä kysymystulva mut aiotko sä cossata Soraa KHkakkosesta vai ykkösestä? (Ihan sama se on, tärkeintä että mä saan Soran. ;__; muuten ois tullu yksinäistä.)

Renodesu

Viesti Kirjoittaja Renodesu » Su Marras 12, 2006 19:59

Ei tuo mitään, ja ihan hyvä tuokin pituus on, sekä että olet meikää paljon vanhempi (Itse olen Animeconin aikaan 13). KH 2 joko tavallinen Sora tai Halloween Sora, mutta Sora jokatapauksessa, ja kyllä olen koko viikonlopun Sorana. Ja hengailen sitten siellä yhden Axelin ja Roxasen kanssa, minkä takia olisi muksaa saada Rikukin messiin ^,^

dr.online

Viesti Kirjoittaja dr.online » Ma Marras 13, 2006 21:14

No eipäs tämä ikäero nyt mitään haittaa. Ikä on vain numeroita. :3 Oih, hyvähyvä. HalloweenSorakin olisi todella söpö. Jeij, Axel ja Roxas myös siis. ^_^ Kuulehan, koska keskustelu on hyvin hidasta tämän foorumin välitykselle, oisko sulla kenties messengeriä tai vaan irc-galleriassa nickiä? Niillä höpötys onnistuu vähän nopeammin. (Ja irc-galleriassa myös voisi nähdä miltä toinen näyttää eikö.)

Renodesu

Viesti Kirjoittaja Renodesu » Ti Marras 14, 2006 11:25

Juu, onhan minulla messenger, niin että tuikkaan teikän sinne listalle niin voimme jatkaa keskustelua siellä ^^

dr.online

Viesti Kirjoittaja dr.online » Ti Marras 14, 2006 18:41

Jessöör. :D

Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Cosplay Finland”