Apua Sora-pojan kuteisiin

Yleistä keskustelua cosplaysta ja Cosplay Finlandin toiminnasta

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Cosplay Finland / Ylläpito

Renodesu

Apua Sora-pojan kuteisiin

Viesti Kirjoittaja Renodesu » To Syys 28, 2006 18:21

Mörh! ja Räyh! Olen ajatellut tässä että ottaisin Kingdom Hearts II'sen Soran ensimmäiseksi haasteelliseksi cosplay-hahmoksi ja kaikkea, joten nyt vain haluaisin muiden ideoiden keskeltä alkaa toteuttamaan pikku hiljaa Soraa. Ja sitten tulee suoraan seinä vastaan kun on kyse takista, housuista ja nuista keltaisista soljista(?) Sekä kengät jne.
Takista sen verran, että pitäisikö aloittaa yksityiskohdat lyhyestä ja mustasta pikku takista? alle sininen paita ja sitten väkrätä sun muut sinne alle? Joten jos jollain aikaa ja kokemusta lienee, niin voisiko hän ystävällisesti antaa joitain hyviä vinkkejä puvun tekoon? ^^"

Kuvanen vielä:
Kuva

Asagi

Viesti Kirjoittaja Asagi » To Loka 05, 2006 17:09

en ole kyseisen hahmon vaatteita tehnyt, mutta yritän nyt jotakin auttaa. Näin yleisesti, minun mielestä kannattaa lähteä liikkeelle aina isoista kappaleista (takki ja pöksyt). Solkien osia myydään askartelu/kangas/nappikaupoissa johon voi sitten itse pistää sen remmin. Kannattaa käydä katselemassa http://www.cosplay.com kuvagallerioita jos löytyisi jotain vinkkejä. Ja foorumipuolelta voi löytyä enemmänkin apua ^^

Renodesu

Viesti Kirjoittaja Renodesu » La Loka 07, 2006 22:10

Selvä juttu, pidän mielessä ja katselen x3

Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Cosplay Finland”