Tracon Cosplay

Yleistä keskustelua cosplaysta ja Cosplay Finlandin toiminnasta

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Cosplay Finland / Ylläpito

Kinoko

Viesti Kirjoittaja Kinoko » Ti Loka 17, 2006 22:05

Tulossa ollaan, johonkin ruudulliseen yukatantapaiseen pukeutuneena... :D Seurasta en vielä tiedä, yritän raahata jonkun kaverin mukaan kun on ikävä olla yksin..

Mihichan

Viesti Kirjoittaja Mihichan » To Loka 19, 2006 18:59

Tulossa ollaan, ja asuste on gothic lolita meido vaikka olenkin shota ^^'

Arakat

Viesti Kirjoittaja Arakat » Pe Loka 20, 2006 19:54

Minun piti tulla Sakura Taisenin Mariana, mutta koska sopivia vaatteita ei ole löytynyt, cossaan varmaan One Piecen Namia kuten Animeconissakin (ellen nyt jotenkin taianomaisesti löydä jonkun muun hahmon vaatteita jostain...).
Sentimental na aoi sora wo

Mada mada no mada dane!

Ree
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ree » La Loka 21, 2006 14:48

Ilmaannun paikalle hänenä.

Kasumi Kisaragi aka Vice President Kujibiki Unbalancesta. Versio Battle Suit, josta löytyy tasan kaksi kunnon kuvaa jotka on sijoitettu kierosti Genshiken volume kolmosen etu- ja takakanteen.
Pörrölonkero.

Pluie

Viesti Kirjoittaja Pluie » La Loka 21, 2006 23:01

ReeRee-chan kirjoitti:Ilmaannun paikalle hänenä.

Kasumi Kisaragi aka Vice President Kujibiki Unbalancesta. Versio Battle Suit, josta löytyy tasan kaksi kunnon kuvaa jotka on sijoitettu kierosti Genshiken volume kolmosen etu- ja takakanteen.
Sittenhän meitä on kaksi. Tosin tuollaista kuvaa en kyllä ole koskaan nähnyt missään. Animeapa olen vain katsellut, joten animen hahmoa cossaankin.

Ree
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ree » Su Loka 22, 2006 12:25

Pluie kirjoitti: Sittenhän meitä on kaksi. Tosin tuollaista kuvaa en kyllä ole koskaan nähnyt missään. Animeapa olen vain katsellut, joten animen hahmoa cossaankin.
Ohno-san cossaa Kasumia tässä puvussa Genshikenin alussa. No, sama hahmo kuitenkin. Valmistaudu siihen, että tahdon samaan kuvaan kanssasi.
Pörrölonkero.

Shin'ai

Viesti Kirjoittaja Shin'ai » Su Loka 22, 2006 13:49

Paikalle ilmiinnyn seuraa etsivänä kissatyttönä. Siinä se oli, lyhyesti mutta ytimekkäästi. Eipä tässä kai muuta tarvitse sanoa. Ja tällä kertaa aion sitten ottaa niitä kuvia. Ja paljon. :D
Epätoivoisten Lonkeroiden Aliylilonkero o7

Bello

Viesti Kirjoittaja Bello » Ti Loka 24, 2006 16:05

En jaksanut edes ajatella tekeväni tuonne mitään uutta joten laitan Animeconissa pitämäni Suiseiseki(Rozen maiden)-puvun päälle, tällä kertaa kylläkin ilman piilolinssejä... ^^; Olen laiska ja sen verran köyhä etten tuhlaa rahojani linsseihin joita pitäisin yhden päivän...
... Sen verran kuitenkin jaksan tehdä että korjaan helman röyhelöt ja pari muuta yksityiskohtaa...
Viimeksi muokannut Bello, Ti Loka 24, 2006 16:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Päättömät Muumipapat jäivät seisomaan katseiden ristituleen orvon ja hylätyn näköisinä."

Shee

Viesti Kirjoittaja Shee » Ti Loka 24, 2006 16:07

Olen tulossa, ja cossaan Soi Fongia Bleachista ^^. Juu, eipä tässä sitten muuta..

Mangarinkeli

Viesti Kirjoittaja Mangarinkeli » Pe Loka 27, 2006 22:22

Eipä muuten mitään mielikuvaa olenko tänne ilmoitellut mitä cossaan. :D Kaverin kanssa ainakin päätettiin että paljastetaan vasta tälleen viime hetkellä. :P Elikkäsh, minä tulen Rayearthin (se CLAMPin teos juu nou?) Mokonana ja kaveri sitten ukepukena kaulahihnan päässä Card Captor Sakuran (tääkin on CLAMPin!1) Kero-chanina. Muistakaa kuvata häntä, Kero kun tykkää posettaa. ;)
Let's make living art.

Rimppu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rimppu » Pe Loka 27, 2006 22:29

Tulossa ollaan, ja kun kerran sain puvunkin valmiiksi kymmenen minuuttia sitten, voin julistaa keekoilevana Angel Sanctuaryn Mad Hatterina. Näin vaihteeksi. Etsikää pvc-pikkumusta ja löydätte minut.

Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Cosplay Finland”