Ennakkotietoa Tracon II:n cosplay-ohjelmasta

Yleistä keskustelua cosplaysta ja Cosplay Finlandin toiminnasta

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Cosplay Finland / Ylläpito

meevi

Viesti Kirjoittaja meevi » Pe Syys 29, 2006 15:40

Olenko saanut oikean käsitteen siitä että hahmoa ei voi vaihtaa?
Nimittäin on sellainen tilanne että en löydäkkään sellaista kangasta,mutta sitten minulla olisi mahdollisuudet yhteen toiseen hahmoon.
Kiire tulee kun en pääse ensi viikon loppunakaan katsomaan niitä kankaita muualta suomea,koska täällä sopivia ei ole.

Huom.En tiedä minne tämä kuuluisi mutta nyt äkisti sen tänne laitoin koska tuli kiire..]

kyuu
Säätäjä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kyuu » Pe Syys 29, 2006 15:52

Hahmon voi vaihtaa vielä huomiseen asti, kuten voi myös perua ilmon.

Kirjaudu http://profile.animeunioni.org :iin, sieltä katso Cosplay - omat ilmoittautumiset. Siellä voit muuttaa tietoja.

meevi

Viesti Kirjoittaja meevi » La Syys 30, 2006 18:27

Tämä liittyy minun edelliseen viestiini]
Vaihdoin tuon hahmon,ja sitten lähetettiin sähköposti että "Ilmoittautumisesi kilpailun Tracon II - pukukilpailu kategoriassa
Anime, manga ja manhwa on hyväksytty

Tervetuloa kilpailuun.

Tutustu huolellisesti aikatauluun ja järjestelyihin webissä.
Ilmoitamme sähköpostilla mahdollisista viime hetken muutoksista"

Tämähän on tullut minulle jo kun osallistuin kilpailuun..Mutta eihän ne nyt luule etää sinne on tulossa kaksi "minua"?
Vai onko tämä ihan tavallisTA?

Ja sitten vielä siitä,lähetin lähdekuva jo,kun minulla oli se "edellinen" hahmo ja se kuva hyväksyttiin.Vaihdoin hahmoa,ja lähetin sen lähdekuvan.
Unohdin kirjoittaa siihen nimimerkit ym, ja tajusin vasta nyt että ne jäi.Eli lähetänkö uudestaan sen kuvan?
toivon että tässä minun ja vanhempieni "hösläisystä" ei tule mitään vaikeuksia kisassa.

kyuu
Säätäjä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kyuu » La Syys 30, 2006 22:21

Pikavastaus.

- ilmoittautuminen käsitellään ja hyväksytään uudestaan jos tietoja muuttaa. on siis normaalia, että saat uuden hyväksymisilmoituksen tietojen muuttamisen jälkeen
- lähetä uusi lähdekuva, on myös hyvä mainita siinäkin viestissä että hahmosi on muuttunut

meevi

Viesti Kirjoittaja meevi » Pe Loka 06, 2006 14:32

Kyselmpä minä paljon.Mutta vielä Traconissa olevasta miitistä:Eli tuleeko sinne kaikki kisaajat tai Cosplay finlandin jäsenet,jotka haluavat?Itse kiinnostuin asiasta :]

Ja saako kisailijat tietää paikan päällä mihin kategoriaan he kuuluvat?
Viimeksi muokannut meevi, Pe Loka 06, 2006 17:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Ree
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ree » Pe Loka 06, 2006 16:48

namiko kirjoitti:Mutta vielä Traconissa olevasta miitistä:Eli tuleeko sinne kaikki kisaajat tai Cosplay finlandin jäsenet,jotka haluavat?
Jos puhutaan Cosplay Finlandin miitistä, Mauno sanoi sivun kaksi viimeisessä viestissä "Miitti on avoin kaikille yhdistyksen jäsenille". Epäilen, että he eivät ole värvänneet kahta isoa körilästä liikkumaan conissa ja nappaamaan kaikkia CF:n jäseniä niskasta ja rahtaamaan miittiin.

Tietääkseni.
Ja saako kisailijat tietää piakan päällä mihin kategoriaan he kuuluvat?
Kategorioita on kolme: Anime/manga/manhwa, j-rock ja japanilaiset ja korealaiset konsoli/tietokonepelit. Kisaaja on valinnut ilmoittautuessaan pukunsa mukaisen kategorian. Parikisassa ei ole kategoriointia.
Pörrölonkero.

Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Cosplay Finland”