inuyasha ryhmä vuodelle 2007

Yleistä keskustelua cosplaysta ja Cosplay Finlandin toiminnasta

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Cosplay Finland / Ylläpito

oliko tämä ihan turha

kyllä
20
29%
ei
32
46%
ehkä vähän
18
26%

Ääniä yhteensä: 70

Pem_

inuyasha ryhmä vuodelle 2007

Viesti Kirjoittaja Pem_ » Pe Elo 11, 2006 18:23

hei oisko ketään tulossa tähän inu ryhmään vapaat henkilöt on vielä aivan kaikki

VARATUT HAHMOT

sesshoumaru-takeru
kouga-kaze no kizu
sango-enwirel
rin-inuyashan pentu
shippou-shampoo
yura-fenris(miten lie kirjoitettiin)
kikyo-rikku
miroku-_enzku_
kagome-_inuyasha_

VOI PERUUTTAA JOS HALUAA

HUOM!!!!

kaksi ihmistä on poistettu tästä ryhmästä koska eivät pääse mukaan!! ja ne on kara ja minto!!
Viimeksi muokannut Pem_, Ke Kesä 06, 2007 12:57. Yhteensä muokattu 21 kertaa.

inuyashan pentu

Viesti Kirjoittaja inuyashan pentu » To Elo 31, 2006 20:55

Mikä täs Inu ryhmäs on ideana? Saisinks mä olla Kagome? :)
ISTU!!!! Sanoo Kagome Inuyashalle.

Kirara

Viesti Kirjoittaja Kirara » Ti Syys 12, 2006 16:20

Mitä tässä Inu ryhmäs niiku tehtäs?

Pem_

moi

Viesti Kirjoittaja Pem_ » Ti Syys 12, 2006 18:13

tämä on sitten ensi vuodelle......joten voi varata hahmon....

haluaisin kyllä olla itse kagome mutta no mititäänpä jos tähän tulee porukkaa enemmän.....

niin tämä inu ryhmä yrittää tähdätä seuraavan vuoden eli 2007 tapahtumiin kuten animecon
Akuroku
(~^,^)~

Kira

Viesti Kirjoittaja Kira » Ke Syys 13, 2006 09:15

*nostaa kätensä*

Täällä olisi yksi vapaaehtoinen Inuyasha, mikäli tällainen ryhmä saadaan ensi vuoden Animeconiin. ^^ Mitään en voi tietenkään vielä lukkoon lyödä, [ymmärtäähän sen?] koska onhan tapahtumaan vielä lähes vuosi aikaa. Eihän sitä ikinä tiedä mitä tapahtuu, mutta näillä näkymin pääsen sinne. Eikös tämä ensi vuoden Animecon pidetä Jyväskylässä? Että siitä ei ainakaan pitäisi tulla ongelmia, siellä kun asuu tuttuja joiden luokse voisi tuppautua. :D
Give me the power to regain pages of memories I lost in the past.
A heart that believes pierces through the darkness searching for the place where its soul sleeps.
The two hearts of light and shadow now head towards the future that is reflected in crystal

Kaze No Kizu

Viesti Kirjoittaja Kaze No Kizu » Ke Syys 13, 2006 12:20

Jos vaan kelpaan mukkaan, niin voisin olla Kouga. (pukukin on jo valmiina :D .) En tosin voi olla vielä sataprosenttisen varma pääsenkö, koska olen silloin työ harjoittelussa, mutta sehän on vaan sopimus kysymys :D
~Elä jokaista päivää kuin se olisi viimeisesi~
FMA rope vailla pelaajia! http://www.geocities.com/kizu_the_wind
Oletko Armeijan koira vai Liekki joka puhdistaa korruptoituneen maan?

Kira

Viesti Kirjoittaja Kira » Ke Syys 13, 2006 12:49

Minun puolesta ainakin sopisit hyvin joukkoon. ^^
Eikös 14-15.7. -07 ole viikonloppu? Pitääkö sinun olla työharjoittelussa viikonloppuisinkin? :?
Niin ja piti vielä sanomani kun tuli mieleen tuosta Kaze no Kizun viestistä että minullakin on puku jo täysin valmiina. Kaikki on, paitsi muotoa muuttanut Tessaiga, en nähnyt sitä viime coniin tarpeelliseksi koska olisin vain joutunut kantamaan sitä mukanani... En sitten tiedä pitäisikö sellainen tehdä nyt...
A heart that believes pierces through the darkness searching for the place where its soul sleeps.
The two hearts of light and shadow now head towards the future that is reflected in crystal

Pem_

moi

Viesti Kirjoittaja Pem_ » Ke Syys 13, 2006 15:19

sitä vaan että en minäkään ole vuoden varma pääsenkö sinne......animeconiin (nimittäin sinne ens vuoden)....mutta mullakin on tuttuja siel jyväskylässä.....he he hee......helppo homma voin vaikka polkee sinne.....tosin sinne on jokin 30 kilsaa....että sillä lailla

ja inuyashan pentu.....tykkäisitkö sinä olla mikään muu...mutta jos käy sellanen säkä etten pääse sinne animeconiin seuraavana vuonna niin voit toki olla kagome.....en vain viitsisi heittää hukkaan mummin tekemää pukua

ja täällä onis kaks inuyashaks haluavaa takeru ja kira joten pitänee miettiä jos jommalla kummalla on joku muu puku inuyashasta niin kannattaa ottaa se.....jos nyt kummallakaan on.....

ja kaze no kizu voit olla todellakin kouga....minulle se paassaa passaako muille....

takerun ja kiran kohalla nyt mietitään ja saMA on mun ja inuyashan pennun kaa.....mutta älkää kumminkaan luovuttako kyllä tässä nyt jotain pystytään tehdä....joten *nou hätä* ja tämähän tähtää seuraavan vuoden animeconiin......ja niin ees päin

:wink: :wink:
Akuroku
(~^,^)~

Teh_Rei

Viesti Kirjoittaja Teh_Rei » Ke Syys 13, 2006 18:02

Voin olla myös Sesshoomaru (mikäli saan puvun ajoissa valmiiksi). Inu-puku löytyy siis minultakin...
REILUKERHO - Hurray for YURI!

inuyashan pentu

Re: moi

Viesti Kirjoittaja inuyashan pentu » Ke Syys 13, 2006 18:49

chobits kirjoitti:ja inuyashan pentu.....tykkäisitkö sinä olla mikään muu...mutta jos käy sellanen säkä etten pääse sinne animeconiin seuraavana vuonna niin voit toki olla kagome.....en vain viitsisi heittää hukkaan mummin tekemää pukua
No voi! Sori. Tietty sä voit olla Kagome, jos sulla on jo pukukin valmiina!!! Kyllä mä jonkun muunkin hahmon voin keksiä. Ei oo ees mitään pukua!

Ai niin! Missä tää animecon oikeen pidetään? Ja eikö voi olla kahta samaa hahmoa. Ja jos te ootte jotain 16-15 vuotiaita, niin tämmönen 11vuotias kakara on varmaan aika hiljaa. Oon nääs aika ujo :oops:
ISTU!!!! Sanoo Kagome Inuyashalle.

Pem_

Viesti Kirjoittaja Pem_ » Ke Syys 13, 2006 20:02

inuyashan pentu kirjoitti:Ai niin! Missä tää animecon oikeen pidetään? Ja eikö voi olla kahta samaa hahmoa. Ja jos te ootte jotain 16-15 vuotiaita, niin tämmönen 11vuotias kakara on varmaan aika hiljaa. Oon nääs aika ujo :oops:
hei inuyashan pentu älä välitä.....mäkin oon 12.....jos oon liian tähän hommaan nuorii niin ilmoittakaa

ja seuraavan animecon pidetään jyväskylässä......ihan ilmoitus luontainen asia *HALUAISIN ETTÄ KAIKKI ILMOTTISIVAT OMAT IKÄNSÄ TÄSSÄ FOORUMILLA TAI KIRJOITTAVAISIVAT MULLE IKÄNSÄ*......

ja en tiiä niistä kahdesta hahmosta mitään että voiko olla kaks samaa hahmoa.......

mutta pukujen tekemiseen voi aloittaa tänään.......jos joillakin ei ole viel....

ja takeru *ääässh.....ruutuun tuli kärpänen* niin että sinä voit olla sesshoomaru ja sitten kira pääsisi inuyashaks.....

kiitos takeru kun annoit kiran olla inuyasha ja kiitos myös inuyashan pennulle kun saan olla kagome........

KIIITÄN JA KUMARRAN KAIKILLE
Akuroku
(~^,^)~

Darth Mauno
Wannabe

Viesti Kirjoittaja Darth Mauno » Ke Syys 13, 2006 20:20

No niin, vaikka aihe herättääkin selvästi innostusta, yritetäänpä säilyttää maltti sen verran, että kirjoitetaan viestit ilman tarpeettoman pitkiä lainauksia (etenkin sisäkkäisiä sellaisia) taikka tuplapostailua, joita on nyt tässä parista viestistä tarvinnut siivoilla.
"Do not underestimate the power of the Dork Side"

Kira

Viesti Kirjoittaja Kira » Ke Syys 13, 2006 22:04

Ensinnäkin kumarrukset ja arigatot takerulle. ^^ Säästit minut [lue: äitini :P] suurelta ompelu urakalta. Ja sen lisäksi en tiedä koska pääsisin ompelukoneelle seuraavaksi yhdessä äitini kanssa [oikein ajan kanssa], kun saattaa tässä vuoden sisällä olla paljon tekemistä, muuttoa ja vastaavaa.
inuyashan pentu kirjoitti: Ai niin! Missä tää animecon oikeen pidetään? Ja eikö voi olla kahta samaa hahmoa. Ja jos te ootte jotain 16-15 vuotiaita, niin tämmönen 11vuotias kakara on varmaan aika hiljaa. Oon nääs aika ujo :oops:
Ja tarkennan hieman vielä tuohon chobitsin viestiin että Animecon V pidetään siis Jyväskylässä 14.-15.7. Seminaarinmäellä. Äläkä sitä huoli Inuyashan pentu jos muut olisi vanhempia. Minä ainakin tulen hyvin toimeen muiden immeisten kanssa [ainakin omasta mielestäni :?]. Sama harrastushan meillä jokaisella silti on. :wink:

Chobits kun kysyit ikääni niin olen 17 ja ensi vuoden Animeconiin olenkin sitten ennättänyt jo 18 vuoteen.

Kaze No Kizu

Viesti Kirjoittaja Kaze No Kizu » To Syys 14, 2006 15:44

Kiva kun huolitte mukkaan! Iästä sitten sen verran, että olen nyt 17 mutta ensi vuoden animeconiin kerkiän täyttää 18. :lol: Ja nou hätä nuoremmat tulen hyvin toimeen itseäni nuorempien kanssa, enhän muuten omalla vapaa ajallani opiskelisi ravinuorten kerho ohjaajaksi :D Siitä työharjoittelusta vielä... olisihan se kiva jos saisi kaikki viikon loput vapaaksi, mutta se ei onnistu, jos sieltä työ harjoittelu paikasta on silloin hevosia raveissa. :cry: (Jonkunhan nekin on valjastettava tai sitten hoidettava kotiin jäävien pollejen ruokkiminen :D )
~Elä jokaista päivää kuin se olisi viimeisesi~
FMA rope vailla pelaajia! http://www.geocities.com/kizu_the_wind
Oletko Armeijan koira vai Liekki joka puhdistaa korruptoituneen maan?

Pem_

moi

Viesti Kirjoittaja Pem_ » La Syys 16, 2006 09:36

kiva sitten hän minulla ja inuyashan pennulla ei ole mitään hätää kun on täysi ikäisiä joukossa jotka suojaa....... :? vai
Akuroku
(~^,^)~

Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Cosplay Finland”