?????? @ Ropecon

Yleistä keskustelua cosplaysta ja Cosplay Finlandin toiminnasta

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Cosplay Finland / Ylläpito

Mihin cosplay-ryhmään tahtoisit osallistua Ropeconissa?

Yami no Matsuei
11
31%
Read or Die
0
Ei ääniä
Rurouni Kenshin
4
11%
No Need For Tenchi!
1
3%
Love Hina
5
14%
Ai no Kusabi
1
3%
Inu-Yasha
14
39%

Ääniä yhteensä: 36

Sade

Viesti Kirjoittaja Sade » Ti Touko 06, 2003 12:47

Ai no Kusabi!

Joku sano Ai no Kusabi!

*laeaeaeaeaeaeaehh* =P~~~~

Sefie
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sefie » Ti Touko 06, 2003 13:27

Sade kirjoitti:Joku sano Ai no Kusabi!
KUKA SEN SANOI?! Daa! Siihen maailmaan ei punatukkaiset sovi! Blondit ottaa vallan! Nöööööööy!

...Kuka sen sanoi?

Minun mielestäni voitaisiin näistä jo äänestys laittaa pystyyn, laitanpa vaikka samantien, kun kuitenkin jo... *laskee sormillaan*...aika moni on tänne rekannut. ^_^
>> Magical-Dancing.net
>> ParaPara.fi
>> Wirallinen Wikittäjä

WuZ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja WuZ » Ti Touko 06, 2003 14:36

Peehana, taas äänestys. Ach, well, tuhlasin ääneni jo Yami no Matsueille, kun kerran K-chanille lupauduin mukaan Tsuzukiksi RopeConiin. ^^;;;

Niin siis mikä seolisepelottavajuttujostakuulin, se blondit-vallassa-punatukat-paossa. Erh? *Pelkää Vincent-cosplaynsa puolesta. Köh.* Olisi mielenkiintoista nähdä sitäkin joskus. XD Sefie-channn! *Anelevia katseita.*
"An integral part of any relationship is knowing that you could be killed in your sleep at any time." - Trent Reznor

Shinanai
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Shinanai » Ti Touko 06, 2003 18:58

Bwahaha! Tämmöinen uusi ja mistään tietämätön jäsen päätti lisätä omankin äänensä Yami no Matsuein hyväksi. Kun se on vaan niin ihana sarja... kyllä ne muutkin ihan hienoja sarjoja on mutta Yamissa on... on sitä jotakin. Niin. *nyökkää*

K-chan

Viesti Kirjoittaja K-chan » Ti Touko 06, 2003 22:05

Yami no Matsuei! Ehdottomasti!! *Muraki obsessio ottaa vallan* Minä voinen varata tämän roolin, kun takkiakin olen joa lakanut väsäämään, vaikka juttu ei ole vielä lainkaan varma. Jos tätä ei kuitenkaan tule...teen tämän cosplayn jossakin muualla tai pidän omaa kivaa photoshooteissa..*tippasu* Ne, WuZ-san ainakin..lupautuu minun Tsuzukiksi ne?

Oh ja WuZ lisää sinulle! ^__^ Kannattaa vaivata Redmagea ja lainata levyt Ai no Kusabia häneltä..*hikitippailee* Se on jo liiankin hurahtanut siihen, kun on katsonut neljänä iltana peräkkäin..*tippasu part two* Ihana sarja muuten..öh hiukan Yaoi but who cares, se on ihana! Hmm..ja meillähän on jo Iason...

Sade

Viesti Kirjoittaja Sade » Ke Touko 07, 2003 01:18

Siihen maailmaan ei punatukkaiset sovi! Blondit ottaa vallan! Nöööööööy!
Mut mullapa onkin mustat hiukset.. *dumdedum*

"I am the lowest of the low"

K-chan

Viesti Kirjoittaja K-chan » Ke Touko 07, 2003 07:49

Hoh hoo..minulla oli vaaleat hiukset, mutta sitten valtaan kyllästyttyäni värjäsin ne ruskeiksi..melkoinen pudotus arvoasteikolla ne? Ack...ihan hullua ajatella, kuinka joku sitten oikeasti tekisi Ai no Kusabi cosplayn? Hooh..hot yaoi action!! Petto ring ja kaikki muukin..*hikitippailee*

Redmage
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Redmage » Ke Touko 07, 2003 14:46

K-chan kirjoitti: Oh ja WuZ lisää sinulle! ^__^ Kannattaa vaivata Redmagea ja lainata levyt Ai no Kusabia häneltä..*hikitippailee* Se on jo liiankin hurahtanut siihen, kun on katsonut neljänä iltana peräkkäin..*tippasu part two*

Hmm..ja meillähän on jo Iason...
Eeeeeh.......!?!!!
Eeeeeeeeeeh....!!?!!!!!!
*hikitippailee*
Minäkö muka hurahtanut siihen...?! Ehen suinkaaan.... *GRIN*
Jooh, kyllähän määä voisin harkita sitä lainaauuuust, jos vaan joku kysyy....

Eh, IASON?! Kuka.....*Kysyy tyhmänä, katselee peloissaan ympärilleen ja yrittää hiipiä varjoihin*

__Kyllä mäkin varmaan Yami no Matsueita äänestän, Ai no Kusabi sitten ens kerralla!!! *valtava hymy*
Minä haluan tehdä tämän.
Millään muulla elämässäni ei ole väliä.
Elämässäni ei ole olemassa mitään muuta kuin tämä hetki.
Synnyin tätä hetkeä varten, ja jos epäonnistun, kuolen tällä hetkellä.

-Raistlin Majere,
The Master of Past and Present

Rakka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rakka » To Touko 08, 2003 15:06

Minä en ole nähnyt Yami no Matsueita... T_T joten en vielä äänestäkään.
Nja, pitänee nykiä Musa-chania hihasta että toisi sitä seuraavaan all-nighteriin. Heh.

*hiippailee katsomaan Berserkiä*

Wind
Viesti:

Chu

Viesti Kirjoittaja Wind » Ma Touko 12, 2003 16:07

No, uudelleen ääni Yami no Matsueille... ^^;; Se edelleen on kiva sarja ja pitää ehdottomasti toteuttaa ryhmä cosplayna, muuten se ei vaan toimi kunnolla... ja lisäksi se on ehkä hieman neutraalimpi kuin Ai no Kusabi, jos nyt joku ei yaoista/shounen-aista niin perusta (Onko sellaisikin ihmisiä? O.O )

Xuenay
Viesti:

Re: Chu

Viesti Kirjoittaja Xuenay » Ke Touko 14, 2003 00:00

Wind kirjoitti:jos nyt joku ei yaoista/shounen-aista niin perusta (Onko sellaisikin ihmisiä? O.O )
On.

Now, yuri on the other hand...

(G)

Shinanai
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Shinanai » La Touko 17, 2003 23:35

*loikkii keskelle valokeilaa* nyuuu! Minä tahdon sitten cosplayata Wataria! Juu! että silleen.... kaikki vaatteet ja muutakin on, tarvitsen vain peruukin koska omat hiukset eivät ole tarpeeksi pitkät. Mutta haluan silti olla Watari. *nyökkii*

Redmage
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Redmage » Su Touko 18, 2003 12:52

Shinanai kirjoitti:*loikkii keskelle valokeilaa* nyuuu! Minä tahdon sitten cosplayata Wataria! Juu! että silleen.... kaikki vaatteet ja muutakin on, tarvitsen vain peruukin koska omat hiukset eivät ole tarpeeksi pitkät. Mutta haluan silti olla Watari. *nyökkii*
Ummm.........
Ongelma, sitten on kait tulossa kaksi Wataria... *tippasu*
Sillä ajattelin itsekkin cosplayata Wataria ja omistan jo kaikki vaatteet ((hiukset omasta takaa...))

Mutta kait niitä voi kaksikin sitten olla, ne??? *katselee kysyvänä ympärilleen*

anou, mikä vaate pari sinulla on Watarille?
Minä olen hommannut sen missä on lääkärintakki, musta poolo, v.sininen paita siinä päällä...etc...... Kaikki on jo...pöllökin löytyy... ><;;
Minä haluan tehdä tämän.
Millään muulla elämässäni ei ole väliä.
Elämässäni ei ole olemassa mitään muuta kuin tämä hetki.
Synnyin tätä hetkeä varten, ja jos epäonnistun, kuolen tällä hetkellä.

-Raistlin Majere,
The Master of Past and Present

Sefie
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sefie » Su Touko 18, 2003 16:34

2 Wataris, OK. Onpahan fanitytöillä enemmän hauskuutta. *pistää äkkiä piiloon Watari Shrinensä* Ööö, minäkö? XD

Ja muistaakseni tosiaan Watarilla on (jopa!) animessa enemmän kuin yksi asukokonaisuus. :D
>> Magical-Dancing.net
>> ParaPara.fi
>> Wirallinen Wikittäjä

Shinanai
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Shinanai » Su Touko 18, 2003 17:49

Hmm... kyllä kaksi Wataria olisi ihan hyvä, mutta kaipa voisin ajatella cosplayaavani jotakuta muuta sitten. Minulla olisi ollut samat vaatteet mutta ei se mitään... ^_^ Ehkä lyhyttä tukkaani voisi hyödyntää jotenkin, tosin Hisokakaan en voi olla koska olen liian pitkä. *tippa*

Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Cosplay Finland”