The Book Depository

Vapaat kommentit, kokemukset, arvostelut ja kysymykset erilaisista alan kauppiaista kotimaassa ja maailmalla.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Donkeyhead

Re: The Book Depository

Viesti Kirjoittaja Donkeyhead » Su Joulu 05, 2010 22:03

Tai sitten menet itkemään äidin kainaloon ;_;

Chiharu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Chiharu » Ma Joulu 06, 2010 00:10

^ Haha. XD Äiti naurais mut pihalle.

Kyllä Säästöpankin tililtä voi maksaa netissä, olen tehnyt tuota ehkä sata kertaa aikaisemminkin, mutta ei näköjään BookDepossa. Täytyy odotella tuota vastausta, kun Säästöpankin nettisivuilta ei selviä mikä mahtaisi olla vialla. Tai sitten olen vain niin sokea etten löydä vaikka kuinka etsisin. Voisi sitä tietenkin pyytää siskoakin tilaamaan puolestani Osuuspankin tililtä jos ei ensi viikon aikana tule mitään vastausta.

Meza
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Meza » Ti Joulu 07, 2010 01:38

Njuu, kiitos kaikille saapumiskunto-kysymykseeni vastanneille.
En tosin huomannut ilmaista että mielenkiintoni bookdepositoryä kohtaan oli erityisesti ns. underground mangassa, joitten koot vaihtelevat paljonkin perusmangapokkareista.
Hibine kirjoitti:MUTTA! eihän BookDepo valkkaa kenellekään sitä siisteintä ja parhaassa kunnossa olevaa pokkaria, kuten itse voin/voit tehdä esmes siellä marketissa. Eli nirhaumat kulmissa tai pienet naarmut kansissa kuuluvat asiaan - joskus saattaa saada sellainen kappaleen mutta hyvällä tuurilla ei.
Ehkä Archonia on hemmotellut minut piloille tämän asian suhteen. Kaikki kirjat ovat aina tulleet muoveissa (joko valmistajan muoveissa tai archoniassa ovat erikseen laittaneet muovitaskuihin) ja niin priimassa kunnossa. Vain kerran olen saanut sieltä kulmastaan ruttaantuneen kirjan ja ihmetys oli silloin suuri :'D

Mutta kuitenkin, kokeilen bookdepoa pariin otteeseen ja muodostan mielipiteeni sitten. Paypalillani seisoi nyt jokunen euro joten pistin testitilausta Boys over Flowers: Jewelry Boxin merkeissä. Sen kohdalla ei ole niin mahdottoman kauheaa jos rymisee kun olen joutunut ostamaan sarjan joitain osia näyteikkunakuntoisina muutoinkin. Katsotaan miten käy.

M-m-mutta mutta mutta... Rakensin lokakuussa bookdepoon käyttäjätunnuksen ja huolella eritellyt wishlistit noille underground -sarjoille/kirjoille - vain huomatakseni tänään että ne ovat kadonneet kuin pieru saharaan. Turhauttaa kovin. Onko muilla wishlistit lähteneet koskaan kävelemään?

EDIT:
@Donkeyhead: Ooh paljon kiitoksia. En ole edes huomannut että päätteitä on kaksi.
Viimeksi muokannut Meza, Ti Joulu 07, 2010 22:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Donkeyhead

Viesti Kirjoittaja Donkeyhead » Ti Joulu 07, 2010 09:54

Katso onko sivussa .co.uk vai .com verkkotunnus

Muttsurini

Viesti Kirjoittaja Muttsurini » Ke Joulu 08, 2010 17:57

Tämän viikon alussa tilailin itselleni vähän joululahjoja. :3 Kiitos alennuskupongista, Hibine!

Chiharu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Chiharu » Ke Joulu 08, 2010 19:38

Vastaus korttiongelmasta tuli. Säästöpankki ja Säästöpankin Verified by Visa, grr. D:<
Ei auta kuin mennä ruinaamaan siskolta PayPal-tilin käyttöä tai Osuuspankin kortilta tehtyä tilausta. 15. joulukuuta on ensi viikolla. Argh. Pitää varmaan tulevaisuudessa väkertää tili Osuuspankkiin.

escape_rope

Viesti Kirjoittaja escape_rope » To Joulu 09, 2010 17:06

Jepjep, ollos hyvä vain.

BookDepon hinnat ovat olleet taas kivasti nosussa näin joulun alla, joten tuskin tulen käyttämään kaikkia kuponkejani. Laitan siis ensi viikon alusta viestiä tänne, jos minulta löytyy pari ylimääräistä, käyttämätöntä kuponkia. Uskoisin muidenkin kuin minun pystyvän niitä käyttämään, ja muutenkin on ihan fiksua laittaa ne jakoon, jos en niitä itse "tarvitse".

madu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja madu » To Joulu 09, 2010 20:34

Ohho. Selailinpa bookdepoa ja katsoin oliko 20th Century Boysia ja Edeniä tullut lisää, ja sieltä sitten löytyikin numeroita tietämääni julkaisutahtia pidemmälle.. ilmeisesti italiaksi ja saksaksi. Kannattaa siis jatkossa olla tarkkana mangaa ostaessa ja vilkaista kustantaja ja mahdollinen kääntäjän nimi viitteeksi että saa varmasti sellaisella kielellä mitä ymmärtää.

escape_rope

Viesti Kirjoittaja escape_rope » Ma Joulu 13, 2010 19:23

Hmmn. Jotain varsin häröä tapahtui nyt BookDepon kanssa. Laitoin nääs tilauksen menemään ja viimoisen varmistusnapukan jälkeen kone jäi jummaamaan paikoilleen hetkeksi. Jonkun ajan päästä BookDepo näyttikin jotain erroria, joten ajattelin kokeilla tilaamista uudestaan. Ostoskori kuitenkin väitti, että olin tehnyt jo kyseisen tilauksen. En ole kuitenkaan saanut "Order Confirmation" -viestiä mailiini bookdepolta MUTTA tilaushistoriassa tilaukseni näkyy o.o Onko kellekään käynyt vastaavaa?

Lisäksi tässä olisi tarjolla pari käyttämätöntä alennuskuponkia, jos jokus sattuisi tarvitsemaan:
Spoiler:
YY2Q9B

YYPJ83

strawberrychip

Viesti Kirjoittaja strawberrychip » Ma Joulu 13, 2010 19:59

Hibine kirjoitti:Hmmn. Jotain varsin häröä tapahtui nyt BookDepon kanssa. Laitoin nääs tilauksen menemään ja viimoisen varmistusnapukan jälkeen kone jäi jummaamaan paikoilleen hetkeksi. Jonkun ajan päästä BookDepo näyttikin jotain erroria, joten ajattelin kokeilla tilaamista uudestaan. Ostoskori kuitenkin väitti, että olin tehnyt jo kyseisen tilauksen. En ole kuitenkaan saanut "Order Confirmation" -viestiä mailiini bookdepolta MUTTA tilaushistoriassa tilaukseni näkyy o.o Onko kellekään käynyt vastaavaa?
Mulle tapahtui aivan sama juttu, eli viimesessä vaiheessa kone jumitti ja joku errori tuli ruudulle. En saanut mailia spostiin, mutta tilaukset näkyivät tilaushistoriassa. Päätin että jään odottelemaan mitä tapahtuu, enkä laita BookDepolle vielä kyselemisiä siitä onnistuiko se tilaus vai ei. Muutaman päivän päästä tilaushistoriassa luki, että kirjat on lähetetty. Tulivat normaalisti perille, eli no worries!
My art&style blog

Tyson stole my bike

escape_rope

Viesti Kirjoittaja escape_rope » Ma Joulu 13, 2010 21:24

Suuret kiitokset tiedosta :D Nyt ei enää tarvitse murehtia, menikö tilaus perille vai ei.

Chiharu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Chiharu » Ti Joulu 14, 2010 23:20

Sinne meni BookDepon tilaus minunkin osaltani, onneksi PayPalin rahat tallettuivat ennen alennuskupongin parasta ennen -päiväystä. :D Katsellaan tulevatko nuo vielä ennen joulua, ja jos tulevat niin täytyy sännätä Jyväskylään kun eräät on liian laiskoja laittamaan tilaajaosoitetta eri osoitteeksi kuin toimitusosoitetta. :'D

-Dist

Viesti Kirjoittaja -Dist » Ke Joulu 15, 2010 11:29

Jees minä laitoin kanssa tilauksen menemään koodilla jonka sain Hibineltä, kiitos tästä. Onneksi ei sullakaan tullut kaikkia koodeja käytettyä niin että oisit välttämättä sen koodin tarvinnut jonka sait mun ostoksesta.

Oli kyllä mangojen hinnat nousseet yllättäen. Blade of the Immortalit oli ~10-11€ pari kk sitten ja nyt 13-14€ :/ .. Alennuksen kanssakin tuli 107€ hintaa tuolle tilaukselle.

Edit : Voiko oikeasti käydä näin ? Eilen tilatessa 13-14€ ja nyt 10-11€ taas nuo samat mangat ? Tilauksen tiedoissa mangojen vieressä kyllä lukee 10-11€ mutta en tiedä nyt millä hinnalla mangat mulle on tulossa kun tilasin sellasella kortilla johon ei oo verkkopankkitunnuksia ...
The joys of a universe made and unmade, friends across time, shall be your ray of light.

escape_rope

Viesti Kirjoittaja escape_rope » To Joulu 16, 2010 11:17

-Dist kirjoitti:Edit : Voiko oikeasti käydä näin ? Eilen tilatessa 13-14€ ja nyt 10-11€ taas nuo samat mangat ? Tilauksen tiedoissa mangojen vieressä kyllä lukee 10-11€ mutta en tiedä nyt millä hinnalla mangat mulle on tulossa kun tilasin sellasella kortilla johon ei oo verkkopankkitunnuksia ...
Niistä hinnoista, jotka tilauksen tiedoissa näet, on otettu pois se 10%. Jokaisesta kirjasta erikseen.
Eli jos minä olisin tilannut tasan 10euron mangan ja käyttänyt kupongin tilauksen yhteydessä lukisi tilauksen tiedoissa summa 9e.

Tosi harmmilista vain kuulla, että hinnat laskivat tyyliin heti seuraavana päivänä tilauksesta. Olisit siis saanut pokkarisi n. 9e/kpl tämän hetkisillä hinnoilla :/

K8Skies

Viesti Kirjoittaja K8Skies » To Joulu 16, 2010 22:46

Noissa alennuskoodeissa oli ainakin viime alennuksessa pikku hintajekku. Kun laittoi tuon alekoodin, monien kirjojen hinnat muuttuivat. Useimmat ylöspäin.
Itse en kyllä ainakaan huomannut tässä alennuskoodeilussa samanlaista seilausta.

Älkää uskoko sattumaan. Ainakaan tässä tapauksessa.
Oh, I didn't have to take everything off.
Kappa-sans fell asleep while basking in the sun.

|Nagasarete Airantou 4ever| |Life Is.|
|Bungaku Shojo^| |Kure-nai...| |Rurumo♥|

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Ostokokemukset ja – vinkit”