The Book Depository

Vapaat kommentit, kokemukset, arvostelut ja kysymykset erilaisista alan kauppiaista kotimaassa ja maailmalla.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Mourumaru
Viesti:

Re: The Book Depository

Viesti Kirjoittaja Mourumaru » Pe Marras 26, 2010 23:53

No voi kittu tarvisin nyt vähän apua tämän tilaushomman kanssa. Tai siis tilasin juuri yhden mangan enkä ollu rekannu etukäteen. Mun sukunimessä on äö kirjaimia ja siinä sähköpostiin tulleessa varmisteessa ne oli korvattu mitä ihmeellisimmillä kirjain ja merkkiyhdistelmillä. Haittaako siis tämä mitenkään sitä lähetystä, että tuleehan se paketti ihan oikeaa osotteeseen ja ottaako ne maksunki sitte oikeasta paikasta?....

Donkeyhead

Viesti Kirjoittaja Donkeyhead » La Marras 27, 2010 02:40

Mourumaru kirjoitti:No voi kittu tarvisin nyt vähän apua tämän tilaushomman kanssa. Tai siis tilasin juuri yhden mangan enkä ollu rekannu etukäteen. Mun sukunimessä on äö kirjaimia ja siinä sähköpostiin tulleessa varmisteessa ne oli korvattu mitä ihmeellisimmillä kirjain ja merkkiyhdistelmillä. Haittaako siis tämä mitenkään sitä lähetystä, että tuleehan se paketti ihan oikeaa osotteeseen ja ottaako ne maksunki sitte oikeasta paikasta?....
ei mitään hätää, mullekin on perille tullut.

-Dist

Viesti Kirjoittaja -Dist » La Marras 27, 2010 04:28

No tuleehan kirjeet perille vaikket kirjottaisi vastaanottajaa ollenkaan. Voit kirjottaa vaikka Joulupukki kirjeeseen jos huvittaa, osoitteen mukaan ne perille menee.

Jos Bookdepo on lähettäny vahvistuksen et manga on lähetetty niin ongelmaa ei liene. Lähettävät silti varmaan viestiä jos eivät pysty veloittaa sun kortilta rahaa, mutta en usko että noin käy.
The joys of a universe made and unmade, friends across time, shall be your ray of light.

Donkeyhead

Viesti Kirjoittaja Donkeyhead » Ma Marras 29, 2010 17:11

Mulle voi vieläkin lähetellä yksityisviestejä jos halajaa nuoita alennuskuponkeja ihmiset ^^

Aoi

Viesti Kirjoittaja Aoi » Ti Marras 30, 2010 22:10

Hibine kirjoitti:BookDepolla on taas tuo 10% off-diili http://www.bookdepository.co.uk/lovex?u ... ovember-10
Eli jos joku haluaa alennuskuponkeja, niin laittakoon mailiosonsa mulle yv:llä. Kun saan 10 osoitetta kasaan jokainen osallistuja saa alennuskoodin s-postiinsa.
Jos joku vielä kaipailee alennuskuponkeja niin voin lähettää. Eli kuten Hibinellä, laittakaa yv:llä sähköpostiosoitetta tulemaan niin laitan vastaavasti alennuskoodia. Vastaavasti, jos joku haluaa laittaa minulle alennuskuponkia ja saada sitä kautta itselleen lisää niin käy sekin :) Olen mahd. pian tilaamassa ensimmäisiä satseja, joten ei oo häpee olla nopee.
Hiukan on siis oma lehmä ojassa myös sillä haluaisin itse noita alennuksia. Haluan joululahjat postiin nopsaan ja PayPal-tilini about nollille = tarkoittaa tilausta ainakin kahdessa osassa ja siten toivoisin ainakin kahta kuponkia :P + alennuksista ei ole ikinä haittaa :)

Päivitän sitä mukaa kun osoitteita tulee: 6/10
Viimeksi muokannut Aoi, Pe Joulu 10, 2010 15:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Suosikkimangani: Nodame Cantabile, Sunadokei (Sand Chronicles), Yotsuba&!, Hikaru no Go sekä Fullmetal Alchemist. Suosittelen tutustumaan :]

Meza
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Meza » To Joulu 02, 2010 15:17

Olen pitemmän aikaa ollut kahden vaiheilla Bookdepon suhteen. Ostan mangani yleensä isoissa köntissä, mutta on niitä joitain sarjoja joita mielelläni ostaisin julkaisutahdissa yksittäinkin. Vaan pessimistinen mielikuvani on että viimeistään silloin kun tuo yksinäinen pokkari kolahtaa postiluukusta eteisen lattialle, se on muussia.

Prove me wrong, please.

Eli kuinka hyvin Bookdepo pakkaa kirjansa ja tulevatko yleisesti ottaen jepassa kunnossa perille?
~ Terveisin, se ärsyttävä pakkomielteinen tyyppi joka syynää marketinkin lehtihyllystä koko läjän sarjan x uusinta osaa, ihan vain saadakseen hyväkuntoisimman.

madu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja madu » To Joulu 02, 2010 15:19

Yksittäispakattuina ne tulee riippumatta miten monta tilaa kerralla, jokainen omassa kuoressaan. Ne on sellasia kuplamuovilla pehmustettuja kirjekuoria, mulla ainakin pääsääntöisesti ovat olleet virheettömässä kunnossa. Yksi Higurashi oli ottanut vähän kolhua selkämykseensä mutta ei mitenkään häiritsevästi.

escape_rope

Viesti Kirjoittaja escape_rope » Pe Joulu 03, 2010 12:57

Meza kirjoitti:~ Terveisin, se ärsyttävä pakkomielteinen tyyppi joka syynää marketinkin lehtihyllystä koko läjän sarjan x uusinta osaa, ihan vain saadakseen hyväkuntoisimman.
Hahah xDD Sitä samaa, sitä samaa.

Mutta siis. BookDepo pakkaa mielestäni tavaran hyvin enkä usko kirjojen saavan kolhuja matkalla, koska ne on suojattu ympäriinsä kuplamuovilla.
MUTTA! eihän BookDepo valkkaa kenellekään sitä siisteintä ja parhaassa kunnossa olevaa pokkaria, kuten itse voin/voit tehdä esmes siellä marketissa. Eli nirhaumat kulmissa tai pienet naarmut kansissa kuuluvat asiaan - joskus saattaa saada sellainen kappaleen mutta hyvällä tuurilla ei.
Itseäni tuo alkuvaiheessa (eli pari vuotta sitten) vähän harmitti mutta nyt olen jo tottunut siihen ajatukseen, ettei tilaamani pokkari ole välttämättä aivan priimakunnossa. Lohduttelen itseäni sitten sillä, että hinta oli niin halpa ja postarit kuuluivat siihen. Suhteellisen harvoin noita vikoja kuitenkin tulee vastaan, ainakaan sellaisia oikeasti näkyviä tai häiritseviä.
Kerran tosin sain yhden NANA-pokkarin, joka oli ihan oikeasti rutattu kasaan jossain vaiheessa -__-" Lähetin sitten mailia puljulle ja sain uuden kappaleen veloituksetta tilalle.

-Dist

Viesti Kirjoittaja -Dist » Pe Joulu 03, 2010 19:59

^Jaahas ... Itse tilasin joskus jonkun School Rumble volan ja tuli etukansi repeytyneenä tänne. En voinut edes käsittää miten se muka voi kirjeen sisällä repeytyä mutta näin vaan oli .. Bookdepolle laitoin viestiä mutta sanoivat sieltä että voivat hyvittää max. 50% ostohinnasta takaisin JOS lähetän tuon repeytyneen sinne takaisin .... :/

En sitten tietenkään lähettänyt kun postikulut olisi suomen puolelta tulleet niin kalliiksi että ei oikein ollut järkeä .. Noh toki olen silti asiakas ja tuo ainoa mikä tullut huonokuntosena vastaan mut kyl musta ne ois voinu ja ois pitänytkin lähettää uus tilalle - ilman että lähetän tämän takaisin.
The joys of a universe made and unmade, friends across time, shall be your ray of light.

escape_rope

Viesti Kirjoittaja escape_rope » Pe Joulu 03, 2010 21:47

Oman NANAni kohdalla voisin veikata, että se oli jo tuossa kunnossa ennen lähetystä u__u Ei miustakaan manga voi mitenkään mennä tuohon kuntoon noin hyvässä kuplamuovipaketissa.

Ja tuo NANA-tapaus sattui ehkä pari vuotta sitten. Itseni ei tarvinnut edes kuvaa esittää todistusaineistoksi tai lähettää huonokuntoista takaisin. Olen kyllä kuullut ettei pulju enää niin mielellään lähettele ilmaiskappaleita huonokuntoisten tilalle.

BanaaniMiku

Viesti Kirjoittaja BanaaniMiku » La Joulu 04, 2010 13:07

Juups, mulla tuli ainakin kivasti kaikki 4 mangaa perille. Tuo on aivan mahtavaa, ettei ole postikuluja, plussaa siitä.
Hibine kirjoitti:
Meza kirjoitti:~ Terveisin, se ärsyttävä pakkomielteinen tyyppi joka syynää marketinkin lehtihyllystä koko läjän sarjan x uusinta osaa, ihan vain saadakseen hyväkuntoisimman.
Hahah xDD Sitä samaa, sitä samaa.

Mutta siis. BookDepo pakkaa mielestäni tavaran hyvin enkä usko kirjojen saavan kolhuja matkalla, koska ne on suojattu ympäriinsä kuplamuovilla.
MUTTA! eihän BookDepo valkkaa kenellekään sitä siisteintä ja parhaassa kunnossa olevaa pokkaria, kuten itse voin/voit tehdä esmes siellä marketissa. Eli nirhaumat kulmissa tai pienet naarmut kansissa kuuluvat asiaan - joskus saattaa saada sellainen kappaleen mutta hyvällä tuurilla ei.
Itseäni tuo alkuvaiheessa (eli pari vuotta sitten) vähän harmitti mutta nyt olen jo tottunut siihen ajatukseen, ettei tilaamani pokkari ole välttämättä aivan priimakunnossa. Lohduttelen itseäni sitten sillä, että hinta oli niin halpa ja postarit kuuluivat siihen. Suhteellisen harvoin noita vikoja kuitenkin tulee vastaan, ainakaan sellaisia oikeasti näkyviä tai häiritseviä.
Kerran tosin sain yhden NANA-pokkarin, joka oli ihan oikeasti rutattu kasaan jossain vaiheessa -__-" Lähetin sitten mailia puljulle ja sain uuden kappaleen veloituksetta tilalle.
Itse tilasin tuossa jokin aikaa sitten black butler 1 ja kaikki kulmat olivat rutussa, mutta he sanoivat siellä että se oli ollut jo valmiiksi eikä tullut postissa, joten ne eivät hyvittääneet sitä -.- Mutta hyvin he kyllä ne pakkaavat ja sarjakuvat tulevat suht. koht nopeasti.
Viimeksi muokannut Hoothoot, La Joulu 04, 2010 16:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Yhdistetty tuplapostaus.
Mikä se on? Ai, nyt mä tajuun se on tommonen oisit heti sanonu...

-Dist

Viesti Kirjoittaja -Dist » La Joulu 04, 2010 16:04

Viestejä voi editoida, ei tarvitse tupla/tripla postata kuten oot ennenkin tehnyt ...

Vivilan

Viesti Kirjoittaja Vivilan » Su Joulu 05, 2010 14:55

Muuten, missä vaiheessa tuon kupongin tiedot pitää syöttää tilausta tehdessä? Tuleeko se automaattisesti, jos kupongin saajasähköposti on sama kuin ostoksen tekevä osoite vai pistänkö jonnekin jonkin numerosarjan (ja jos pistän, niin minkä)?

Chiharu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Chiharu » Su Joulu 05, 2010 16:18

^ Ainakin minulla se menee niin, että kupongin koodin saa valmiiksi kun menee sähköpostin alennuskuponkiviestin kautta sinne sivulle. Ja on siellä kai jossain se kupongin numeropaikkakin.

Ärh, tuo palvelu ei vieläkään huoli Electroniani. Olen täyttänyt jo 18, joten ongelmaa ei pitäisi olla. Pistin nyt kuitenkin postia Säästöpankille tuosta kortistani ja toivotaan että vastaavat ennen kuin kuponki menee umpeen. -.-"

-Dist

Viesti Kirjoittaja -Dist » Su Joulu 05, 2010 19:18

Muista katsoa verkkopankin sivuilta josko sieltä voi aktivoida kyseisen palvelun että netissä voi maksaa, aina ei pelkkä ikä riitä. Tai sitten vaan voi olla ettei säästöpankin korteilla yksinkertaisesti voi tilata netistä.

Pankkitilithän on tietääkseni ilmaisia joten tuskin lienee kuitenkaan kovin vaivalloista avata uusi tili verkko-ostoksia varten esimerkiksi Nordeasta tai Sampo pankista.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Ostokokemukset ja – vinkit”