http://www.mandarake.co.jp

Vapaat kommentit, kokemukset, arvostelut ja kysymykset erilaisista alan kauppiaista kotimaassa ja maailmalla.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

whispering

http://www.mandarake.co.jp

Viesti Kirjoittaja whispering » Su Loka 12, 2003 17:49

Mandarake Onko kukaan tilannut tuolta? tekis mieli tilata muutama CD, mutten tiedä uskaltaako...
Your just jealous because the voices talk to me.

starscream
Viesti:

Viesti Kirjoittaja starscream » Su Loka 12, 2003 19:09

Tuon sivuston kautta en ole tilannut, mutta Ebayn kautta samasta liikkeestä kerran. Kauppa sujui ongelmitta, sähköpostit olivat keskivertoa parempaa engrantia ja sain kirjani alle viikon sisään.

kyuu
Säätäjä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kyuu » Ma Loka 13, 2003 05:30

On tilailtu muutama kerta, homma toimi kun ajatus.

Laurel
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Laurel » Ke Syys 27, 2006 21:29

18-vuotissynttäreiden kunniaksi piti päästä vähän vinguttamaan Visaa nettikaupassa jos toisessa. Vertailussa CDJapan, JPQueen ja Mandarake. Lähetin tilauksen kaikkiin verkkokauppoihin samana päivänä eli 22/9.

27/9:

JPQueenissa tilanne on se, ettei maksuyritykseni ole menneet vielä edes läpi, vaikka pankki vakuuttaa, että vika ei ole täällä päässä. Kagi kai siis takkuaa. Tilaus jäissä enkä tykkää yhtään.

CDJapan on sentään saanut maksun perille, mutta koska tilaamiani tuotteita ei ole varastossa, niiden pitää ensin ne hommata. Tilauksen status: "Not Yet Shipped".

Mandarake vahvisti maksun ja pisti kamat tulemaan samana päivänä. Paketti saapunut Suomen tulliin (yay..) tänään klo 17:15. Sivustolla annetut tilausohjeet selkeät ja vaikkakin postikulut olivat aika suolaiset (lähes 70 euroa...), niin toimitus ajatustakin nopeampi ja seurantakoodin ansiosta voin kytätä sen etenemistä.

Vertailussa Mandarake pyyhkii vastustajillaan lattiaa.

Sivut ovat selkeät, helppokäyttöiset ja useimpien tuotteiden kohdalla on tarjolla kattavasti tietoa ja lisäkuvia. Kovia postikuluja kompensoi mielestäni muutoin halvat hinnat ja kattava valikoima. Toivoisin vain, että tuotteita voisi selata samalla periaatteella kuin JPQueenissa - eli noita loppuunmyytyjä tuotteita ei näkyisi haussa ilman erillistä valintaa, koska nykyisellään on välillä turhauttavaa selata noita valikoimia, kun joka toisen tuotteen kohdalla "sold out". Kehun/haukun lisää, kun saan paketin tassuihini. Ensikertatilaajalle ainakin helppo paikka tehdä tilaus.

edit: Njoo, tilasin muuten Mandarakesta nämä:

Candy Candy -mangat
Georgie! -mangat
Versailles no bara -mangat
Revolutionary Girl Utena -doujinshin
Inuyasha-doujinshin

Reilu viisikiloinen paketti siitä sitten tuli :P

edit2:

29/9:

JPQueen jäissä. Kagi ei vastaa maksuongelmien selvityspyyntöön.

CDJapan sanoo tilauksen olevan "In Shipping Process". "Normally, shipping process is completed in 1-2 days."

Mandaraken paketti tuli tunti sitten kotiin ja tavarat on purettu. Hyvin oli paketoitu ja tavarat ehjiä.

04/10:

JPQueen edelleen jäissä. Kagi ei vastaa maksuongelmien selvityspyyntöön. JPQueen pesee kätensä Kagin ongelmista. "We are sorry to hear that, but it is out of our control and there is nothing we can do about this matter. Please understand."

CDJapanin paketti tuli tänään kotia. Nyt popitetaan kasarianimeiden soundtrackejä. Plussaa pakettiin mukaan pistetystä ilmaislehdestä. Kaikki ilmainen krääsä on mukavaa.

Mandaraken mangat on järjestetty hyllyyn ja "luettu" pääosin jo läpikin.

Migreeni

Viesti Kirjoittaja Migreeni » To Maalis 01, 2007 12:10

Toimiikos mandarakessa Visa Electroni?

Laurel
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Laurel » Pe Maalis 02, 2007 21:47

Migreeni kirjoitti:Toimiikos mandarakessa Visa Electroni?
Itse käytin Nordean Visa Electronia, ja homma luisti kuin räkä ovenkahvassa. Ei mitään ongelmia.

[Selene]

Re: http://www.mandarake.co.jp

Viesti Kirjoittaja [Selene] » La Tammi 23, 2010 12:28

Kokeilin varsin tyrkyttää OP:n Visa Electroniani tuonne ja toimi hienosti (vaikka tilauksen yhteydessä lukikin, etteivät huoli pankkikortteja). Aika vähän olen korttia netissä vinguttanut, joten en tiedä minkälainen käytäntö muualla on, mutta ainakin Mandarakessa korttitietojen jälkeen piti syöttää vielä verkkotunnukset ja avainluku.

Kuten täällä on jo aikaisemmin mainittukin, postikulut tuolla ovat suhkot korkeat (7 doujinshia/~22,50e). Toivottavasti toimitus on hintansa arvoista.

Pakettia odotellessa...

Ashura
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ashura » La Elo 07, 2010 11:48

Ite en ole tuolta tilannut mitään, mutta sen verran tullu positiivista palautetta että kyllä pitää jos jotain kivaa sattus löytymään. :D

Ite olen käynyt tuolla Shibuyan ja Nakanon liikkeissä ja suosittelen jos satutte Tokioon päin eksymään. :) Erityisesti Shibuyan liike on upea, hyllykaupalla tavaraa ja siellä vierähtää helposti yli tunti. :D Osakassa ja Nagoyassakin näkyy olevan, niistä en tiedä mitn.
"We live to make the impossible possible! That is our Focus!"

escape_rope

Viesti Kirjoittaja escape_rope » Su Elo 08, 2010 18:53

Vai että OP:n electron toimisi, hoo o__o Ite oon ihan PayPalin kautta maksanu kaikki tilaukseni. Ja vaikka sivuilla lukee, ettei SAL-postitusvaihtehtoa anneta PayPalin käyttäjille, niin itse olen aina saanut pakettini SAL'illa. Olen vain pyytänyt lähettämään SALilla ja lupaillut, etten peru maksuani jälkikäteen. Näin homma on toiminut kuin unelma.

Oon vissiin eniten tilannu roinaa Nakanon, Nagoyan ja Shibuyan kaupoista. Muistakin jonkin verran. Itse asiassa tutuistuin tähän verkkokauppaan vasta parisen kuukautta sitten mutta olen tähän mennessä ehtinyt tehdä varmaan kymmenisen tilausta. Mandarake on kyllä ehdottomasti suosikkini! Postikulut on kyllä vähän yläkanttiin, mutta annan anteeksi sillä paketit merkataan aina lahjoiksi ja niiden arvoa lasketaan kivasti. Ei tarvitse huolehtia lainkaan tullien kanssa.
Ashura kirjoitti:Ite olen käynyt tuolla Shibuyan ja Nakanon liikkeissä ja suosittelen jos satutte Tokioon päin eksymään. :) Erityisesti Shibuyan liike on upea, hyllykaupalla tavaraa ja siellä vierähtää helposti yli tunti. :D Osakassa ja Nagoyassakin näkyy olevan, niistä en tiedä mitn.
Kuulostaa hyvältä n__n Oon menossa ens kesänä Japaniin, joten putiikit on kyllä ehdottomasti katsastettava!

Lazuliz

Viesti Kirjoittaja Lazuliz » Pe Elo 12, 2011 18:29

Jos jostakin kannattaa ostaa, niin Mandarakesta. Tuli tässä kesän aikana hierottua tuttavuutta kaupan kautta ja hops, katosi sellaiset 170e taivaan tuuliin. Nopea shippaus ja harvinaista tavaraa voi löytää hyvään hintaan jos jaksaa uusia lisäyksiä bongailla. Postarit on ollut noin 6-10e SALilla, yksi EMS maksoi 35e, sillä tavaraa ei voinut rajoitusten takia SALina lähettää.
Suosittelen lämmöllä, kunhan muistaa katsoa mikä on tavaran kunto ennen ostamista. Yksi omista tilauksistani oli melkein pölyn alla, mutta muuten asiallisessa kunnossa :)
Allekirjoittaneen ja siskoni cosplay-blogi: Pun Cos

MFC

Ryo Asuka

Viesti Kirjoittaja Ryo Asuka » Pe Elo 19, 2011 22:15

Kuinka kauan muilla kyseisestä kaupasta tilanneilla muuten on kestänyt ennenkuin sieltä tulee sähköpostia, jossa kerrotaan miten iso summa on maksettavana ja miten se maksetaan? Itse tein tilauksen torstai-aamupäivänä eikä vielä (perjantai-iltana) ole kuulunut mitään...

EDIT: Olihan tuo tullut nyt aikaisin aamulla ja hoidin tuossa maksun. Postikulut olivat sitten paljon isommat kuin kirjojen yhteenlaskettu hinta (eikä niitä kirjoja ihan vähän ollut, kun tilasin koko Ring ni Kakero-sarjan. Nyt sitten vaan odotellaan...
- What makes you think she's a witch?
- Well, she turned me into a newt!
- A newt?
- [hetken hiljaisuuden jälkeen] ... I got better.

Merryl

Viesti Kirjoittaja Merryl » To Loka 27, 2011 11:56

-

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Ostokokemukset ja – vinkit”