CDJapan ja Visa Electron

Vapaat kommentit, kokemukset, arvostelut ja kysymykset erilaisista alan kauppiaista kotimaassa ja maailmalla.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Ome-Chan
Viesti:

CDJapan ja Visa Electron

Viesti Kirjoittaja Ome-Chan » Ke Loka 25, 2006 15:52

Tätä olin miettimässä, että CDJapanissa käy tietääkseni Visa Electron, niin että onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä kaupasta tilaamisesta (Electronilla), sillä minulla eikä kenelläkään tutulla ole luottokorttia, mutta aikomuksena oli tilata yksi levy kyseisestä kaupasta. Tutkailin myös sitä tilaussydeemiä, mutten huonolla enkkupäälläni tajunnut siitä paljoakaan.

Elikkäs, voisiko joku kertoa CDJapanista Electronilla tilaamisesta (Osuuspankin Electronia käytän, jos sillä on merkitystä jotenkin).

__

Viesti Kirjoittaja __ » Ke Loka 25, 2006 17:53

Osuuspankin electron ei toimi missään.

Crimson
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Crimson » Ke Loka 25, 2006 19:34

Usoda, itse tilaan CDJapanista Osuuspankin Visa Electronilla että ei pidä paikkansa ettei toimi missään.

Ome, onko sinulla nettitunnukset? Meinaan tietääkseni sellaiset pitää olla. Jos on niin tee näin:
Tilit, kortit ja maksut ->
Tietoa maksamisesta ->
Maksa Internetissä: Verified by Visa ->
Liitä korttisi verkkomaksamiseen.
Näin toimimalla näet että onko korttiisi asennettu jo Verified by Visa, ja jos ei ole niin voit asentaa sen ilman lisämaksuja. VbV on täysin ilmainen ja sen saa otettua pois käytöstä tarvittaessa samalla tavalla.

Jos sinulla ei ole nettitunnuksia niin käy vain pankissa pyytämässä että pistävät korttisi "Verified by Visa" -tilaan. Sekin aivan ilmainen. Ja jos mahdollista niin pyydä nettitunnuksia myös.

Itse tilaamisesta:
Tilauksessa heti sen jälkeen ilmestyy OP'n ruutu johon pitää näppäillä nettipalvelun salasana. Kun olet näppäillyt ja painanut "hyväksy/kyllä etc.", maksu suoritetaan suoraan tililtä, eli sinun ei tarvitse tehdä mitään enempiä. Mutta vaikka tililtäsi on poistunut summa, niin ottajasta ei ole tietoa ennenkuin paketti on lähtenyt matkaan. Summa joka tililtäsi on otettu, näkyy kyllä katteissa.

Jos apua tarvitset enemmänkin niin utele vain, autan mielelläni kun itsekin olin aika hermoissani tilatessani CDJapanista ensimmäistä kertaa.
@cosplay.com ° C² cosplay@tumblr °
あ! シチュ〜! シチュ〜!

Laurel
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Laurel » To Loka 26, 2006 11:54

Nordean Visa Electronilla on kokeiltu kerran ja toimi moiteetta ja täysin ongelmitta. Verified by Visa kun CDJapanin sivuilta löytyy, niin Electroninkin pitäisi toimia (eipä ole minulla toiminut Verifiedista huolimatta aina)

__

Viesti Kirjoittaja __ » To Loka 26, 2006 18:20

Crimson kirjoitti:Usoda, itse tilaan CDJapanista Osuuspankin Visa Electronilla että ei pidä paikkansa ettei toimi missään.
O.o oho. Pitääpä koittaa joskus taas kun varaa on kokeeksi tilata jotain tuolta sitten.
Yleensä tuntuu tuon OPn electronin kanssa olevan että mihinkään ei kelpaa (ja kaikki verkkomaksamiset&verified by visa kytketty päälle)

__

Viesti Kirjoittaja __ » La Loka 28, 2006 12:10

CDJapania testattu. OP Electron kelpaa.
Postissa tulossa Higurashi No Naku Koro Ni OST 2 First press edition + Image Album.

Teukku

Viesti Kirjoittaja Teukku » Ke Marras 01, 2006 15:52

Kerran tullut CDJapanista tilailtua Sammon Visa Electronilla ja turha sitä nyt on mainitakkaan, että Sampo tosiaan toimii missä tahansa. Heivatkaa OP:t ja sun muut mäkeen ja hommatkaa Sampo. Ei maksa mitään jos olet alle 26v ja ajaa melkein saman asian kuin joku maksullinen VISA tai MasterCard.

kyuu
Säätäjä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kyuu » Ke Marras 01, 2006 16:03

Teukku kirjoitti:Kerran tullut CDJapanista tilailtua Sammon Visa Electronilla ja turha sitä nyt on mainitakkaan, että Sampo tosiaan toimii missä tahansa. Heivatkaa OP:t ja sun muut mäkeen ja hommatkaa Sampo. Ei maksa mitään jos olet alle 26v ja ajaa melkein saman asian kuin joku maksullinen VISA tai MasterCard.
Ja mainittakoon perään sitten että Sammon erinäisistä ongelmista on myös täällä tullut useasti todettua.

Tarinan moraalinen opetus? Ei täydellistä ratkaisua olekaan. Jokaisessa on plussansa ja miinuksensa. Pankkiasiat ovat sen verran kokonaisvaltainen asia, että kannattaa miettiä yhtä kertaa useammin ja puntaroida.

Emme tokikaan kiellä täällä foorumeilla eroavia mielipiteitä, jolloin tämäkin on ihan tervetullut lisä keskusteluun.

muoks: hyviä maalaisjärjen vinkkejä tulikin Teukulta tähän perään. Suosittelen.
Viimeksi muokannut kyuu, Ke Marras 01, 2006 16:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Teukku

Viesti Kirjoittaja Teukku » Ke Marras 01, 2006 16:07

kyuu kirjoitti:Ja mainittakoon perään sitten että Sammon erinäisistä ongelmista on myös täällä tullut useasti todettua.
No ongelmia ilmenee jos tekee jotain typerää. Pari vuotta käyttänyt ERITTÄIN aktiivisesti korttiani, enkä ole törmännyt kertaakaan minkääntyyppisiin ongelmiin.
Internetissä ostoksia tekiessänne käyttäkää maalaisjärkeä, ottakaa kauppakumppanista selvää etukäteen ja älkää polttako siltoja kauppiaaseen ****** viesteillä, jos tulee ongelmia maksun kanssa.
Totta on, että Luottokunta ei ota minkäänlaista vastuuta Sammon VISA Electronilla tehdyistä maksuista ja Sampokin on hieman vaitonainen asian suhteen. Jos homma kerran toimii, niin mitä väliä sillä on? Älkää pitäkö koko omaisuuttanne yhdellä tilillä :P

__

Viesti Kirjoittaja __ » Pe Marras 03, 2006 20:16

Nopea toimitus:
Tiistaina airmailitse lähetetty paketti tuli jo tänään perille.

Crimson
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Crimson » La Marras 04, 2006 17:07

Usoda kirjoitti:Nopea toimitus:
Tiistaina airmailitse lähetetty paketti tuli jo tänään perille.
Niinkin nopeasti? Itse olen tilannut mutta koska eräät cd't tulevat CDJapaniin vasta 15. päivä niin en ole vielä päässyt katsomaan kuinka kauan kuljetus tulee kestämään. Jos noinkin vähän aikaa Air Maililla niin EMS'llä, jonka minä valitsin, varmasti vähemmänkin.

Tuliko paketista Suomeen tullessa jotain ylimääräisiä kuluja?
@cosplay.com ° C² cosplay@tumblr °
あ! シチュ〜! シチュ〜!

kyuu
Säätäjä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kyuu » La Marras 04, 2006 17:10

Toimitusajoista - sekä CD Japan että JP Queen ovat tunnettuja nopeasta toimituksesta lentopostilla. Lentoposti japanista on tullut usein perille alle viikossa, siinä missä lentoposti tai DPD Archoniasta kestää jopa pari viikkoa.

__

Viesti Kirjoittaja __ » La Marras 04, 2006 17:24

Crimson kirjoitti:Tuliko paketista Suomeen tullessa jotain ylimääräisiä kuluja?
Ei tällä kertaa. Toki airmailissa on kuriiripalveluihin verraten sellainen huono puoli että jos paketti joutuu tulliin sen joutuu itse sieltä hakemaan. Esim. Japanin Amazonin paketit DHL tullaa puolestasi. Mutta plussapuolena huomattavasti huokeammat postikulut.

Silja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Silja » Ke Marras 08, 2006 22:16

Teukku kirjoitti:Ei maksa mitään jos olet alle 26v ja ajaa melkein saman asian kuin joku maksullinen VISA tai MasterCard.
Eipä taida maksaa yhdessäkään pankissa yhtään mitään Visa electron alta 26 vuotiaille. Ja ajaa *melkein* saman asian kuin Visa tai Master? Saako tuohonkin siis tuosta noin vaan pari tonnia luottoa? Aikasta jännä juttu, olen aina luullut, että siellä tilillä pitää olla rahaa mikäli aikoo Visa eletronilla ostaa.

Teukku

Viesti Kirjoittaja Teukku » To Marras 09, 2006 00:13

Silja kirjoitti:
Teukku kirjoitti:Ei maksa mitään jos olet alle 26v ja ajaa melkein saman asian kuin joku maksullinen VISA tai MasterCard.
Eipä taida maksaa yhdessäkään pankissa yhtään mitään Visa electron alta 26 vuotiaille. Ja ajaa *melkein* saman asian kuin Visa tai Master? Saako tuohonkin siis tuosta noin vaan pari tonnia luottoa? Aikasta jännä juttu, olen aina luullut, että siellä tilillä pitää olla rahaa mikäli aikoo Visa eletronilla ostaa.
Siis eihän Sampo sulle mitään luottoa tarjoa, mutta kyllä mulle on tilit joskus mennyt muutaman euron miinukselle... Tiedä sitten miten sellainen on päässyt tapahtumaan mutta näin on käynyt. Voi olla, että ovat korjanneet vian...

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Ostokokemukset ja – vinkit”