Pinssejä?

Vapaat kommentit, kokemukset, arvostelut ja kysymykset erilaisista alan kauppiaista kotimaassa ja maailmalla.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Aqvaario

Pinssejä?

Viesti Kirjoittaja Aqvaario » To Maalis 30, 2006 20:38

Mistä nettikaupasta sais ostettua japaniin/animeen/mangaan liittyviä pinssejä? olisi kiva jos sellainen olisi ja vielä jos olisi aika laaja valikoima... mutta jos löytyy edes jonkinlaisia linkkejä niin tänne vaan...

pienikisu

Viesti Kirjoittaja pienikisu » To Maalis 30, 2006 21:31

p
Viimeksi muokannut pienikisu, To Huhti 07, 2011 22:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Summoner

Viesti Kirjoittaja Summoner » To Maalis 30, 2006 22:16

huuto.netistä löytyy valtavasti pinssejä, itse olen ostanut sieltä Totoro, Henkien kätkemä ja JRock pinssini. Valikoima tosin vaihtelee ajoittain, mutta Ghiblin leffoista on näkynyt olevan pinssejä myynnissä jo pitemmän aikaa. Anteeksi kun en osaa linkittää... :oops: Kalliitahan nuo ovat, mutta erittäin nättejä. Blibbossakin taisin nähdä kerran pari kappaletta erilaisia pinssejä.
'There are many worlds, but they all share the same sky. One sky, one destiny.'
http://www.animewatcher.net/users/1212/anime

_Shadow_
Viesti:

Viesti Kirjoittaja _Shadow_ » La Huhti 01, 2006 20:54

Blipossa myydään muistaakseni jotain.Mutta juu tuo pinssin teko kone on kyl hyvä^^
Kaverini tekee vähät väliä niitä minulle.

inuyashan pentu

Viesti Kirjoittaja inuyashan pentu » Ke Syys 27, 2006 20:05

_Kagome_ kirjoitti:Blipossa myydään muistaakseni jotain.Mutta juu tuo pinssin teko kone on kyl hyvä^^
Kaverini tekee vähät väliä niitä minulle.
Juu! Blipossa myydään anime aiheisia pinssejä. Ainakin viimeks ku mie siellä kävin ja siitä ei oo kauaa :D
ISTU!!!! Sanoo Kagome Inuyashalle.

Marionettinukke
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Marionettinukke » Ti Loka 24, 2006 19:48

Itäkeskuksen Blipossa katselin nuita pinssejä ja jotenkin silmääni pisti, että hahmot eivät ole identtisiä. esimerkiksi Roy Mustang Fullmetal alchemistista näytti ihan oudolta, samoin Ed samasta sarjasta. jos pinssejä rupean joskus himoitsemaan taidan ostaa sen lasten pinssikoneen. vai mikä onkaan.
Upside down, as always.

Sazu-Kun

Viesti Kirjoittaja Sazu-Kun » Ke Marras 01, 2006 19:47

Blipon pinssit on leikattu huonosti. Tai no huonoista kuvista ainakin.
Esim. Välillä joku hahmo näkyy puoliksi pinssin reunasta.

Nyt kun asia tuli puheeksi, tietääkö kukaan, mistä saisi hyvään hintaan J-rock aiheisia pinssejä?
Ei ainakaan huuto-netistä viitsisi ruveta ostamaan, kun yhden pinssin hinnaksi tulee postikulujen kanssa melkein 5 euroa.

JJ

Viesti Kirjoittaja JJ » Ke Marras 01, 2006 21:12

Ei nyt ole nettikauppa, mutta...

Tukholmassa oli jokin anime/manga/roolipeli kauppa. Sijaitsi kävelykadulla (tai jossakin? joku varmaan osaa kertoa tarkemmin, sillä minun suuntavaistoni on Ryoga tasoa). Löysin kyseisestä paikasta kesällä tällaisen: http://img.photobucket.com/albums/v335/iohjiejj/bdo.jpg
Maksoi 30 kruunua. Muistakin sarjoista oli saman tapaisia pinssejä, esimerkiksi Inu Yashasta.

_Shampoo_

Viesti Kirjoittaja _Shampoo_ » Ma Marras 20, 2006 21:32

Huuto.netissä myydään pinsseja ja eBayssa myydään myös joskus(se on amerikkalainen tai on esim. saksalainenkin eBay olemassa, mutta siinnä saksalaisessa versiossa pitää osata saksaa). Melkein unohdin Blipon :mrgreen:
Ranma Shampoon kanssa treffeille tulla?

Ayami

Viesti Kirjoittaja Ayami » Ma Marras 27, 2006 22:47

Blippo ja Huuto.netissä ainakin myydään.Hauska kone,se pinssikone.Siskoni tekeepi pinssejä usein itselleen.Itselläni ei ole yhtään pinssejä.Mutta huudossa varmaan myydään 3€ tai Blipossakin maksaa ne.

muumipeikko

Viesti Kirjoittaja muumipeikko » Ti Joulu 05, 2006 21:59

blipossa on ihan hienoja anime-aiheisia pinssejä, eivätkä ne NIIN hirveästi maksa. MUTTA niiden laadussa ei ole kehumista!! itse olen sieltä muutaman pinssin ostanut ja KAIKKI ovat menneet rikki!! :( se "kuvaosa" on vaan jotenkin irronnut siitä "hakaneulasta"! enkä ole niitä mitenkään kovakouraisesti käsitellyt.. netissä olen muistaakseni www.mirrimusic.com sivuilla nähnyt muutaman j-rock aiheisen pinssin..

Mew

Viesti Kirjoittaja Mew » Ke Joulu 06, 2006 04:27

Hentai-Neko kirjoitti:Itäkeskuksen Blipossa katselin nuita pinssejä ja jotenkin silmääni pisti, että hahmot eivät ole identtisiä. esimerkiksi Roy Mustang Fullmetal alchemistista näytti ihan oudolta, samoin Ed samasta sarjasta.
Jotkut pinssikuvat ovat pöllitty doushinjeista (elikkä fanisarjakuvista), siksi jotkut hahmot näyttävät ihan erilaisilta. ^^;

Blipon pinssit ovat ihan kivoja, jotkut ovat vaan niin huonosti tehtyjä (leikattuja). Kampin Cybershopista löytyy myös anime-aiheisia pinssejä, mutta ne maksavat taas 2-3 euroa kappale.

Suuri osa Huuto.netin ja varsinkin ebayn pinssit ovat ihmisten itse tekemiä, juuri jollakin badgemakerillä, joten laatu voi olla todella huono. Pinssien kuvat voivat olla kotiprintterillä tehtyjä = pikselimössöä.

Crystal

Viesti Kirjoittaja Crystal » To Joulu 07, 2006 22:50

muuten..paljon ne Blipon animeaiheiset pinssit maksaa? :)

^elina

Viesti Kirjoittaja ^elina » Pe Joulu 08, 2006 08:42

Crystal kirjoitti:muuten..paljon ne Blipon animeaiheiset pinssit maksaa? :)
eilen ku kävin siel oli 1.50,1,80 tai 2.20

Crystal

Viesti Kirjoittaja Crystal » Pe Joulu 08, 2006 23:25

elina^ kirjoitti:
Crystal kirjoitti:muuten..paljon ne Blipon animeaiheiset pinssit maksaa? :)
eilen ku kävin siel oli 1.50,1,80 tai 2.20
ahaa..ne on varmaa semmosia pieniä ja keskikokoisia vai..? :P :)

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Ostokokemukset ja – vinkit”