Fantasiapelit -liike

Vapaat kommentit, kokemukset, arvostelut ja kysymykset erilaisista alan kauppiaista kotimaassa ja maailmalla.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

_Shadow_
Viesti:

Fantasiapelit -liike

Viesti Kirjoittaja _Shadow_ » Su Marras 13, 2005 12:48

No niin,uskomatonta mutta totta niin en ole ikinä käynyt Fantasian peliliikkeessa :D Vaikka olen ihan crazy mangaan ja animeen :twisted:
Mutta haluaisin kuitenki kysyä pari kysymystä niiltä jotka käyvät siellä.
Kuinka kalliita mangaa siellä noin yleisesti ottaen on?tarkoitan koska olen ihan hulluna Inuyashaan niin onko se kuinka kallista???Ja onko siellä suomenkielisinä olevia mangaa kans?
eipäilen että on :wink:

Furinji
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Furinji » Su Marras 13, 2005 13:01

Keskustelu siirretty oikeaan paikkaan ja otsikko muokattu ymmärrettäväksi.

Fantasian peliliikkeellä tarkoitat varmaan Fantasiapelit -liikettä.
Ja kyseinen liike on aika monessa kaupungissa, että missäköhän mahdat niistä itse liikkua, niin voisi vaikka osata tarkemmin antaa vinkkejä kyseisestä liikkeestä. Tarjonta hieman kuitenkin vaihtelee eri kaupunkien välillä.

Muutamista näistä liikkeistä on jo keskustelua täällä. (tampere ja jyväskylä)

Fantasiapelit nyt lähinnä kuitenkin myy erilaisia pelejä, kuten nimikin sanoo. Ja mitä itse olen kierrellyt niissä, niin ei siellä juuri suomenkielisiä myydä, koska niitähän saa ruokakaupastakin. Fantasiapelit on pikemminkin erikoisliike. Ja mitä Inuyashaan tulee niin sehän ilmestyy suomeksi tämän kuun lopussa, joten välttämättä ei ole järkevää lähteä metsästämään sitä 2-3 kertaa kalliimpina enkkupokkareina.

Ja mitä tulee Fantasiapeleihin liikkeenä muuten, niin vastauksia antaa jälleen kerran Osto-opas
Viimeksi muokannut Furinji, Su Marras 13, 2005 13:42. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Tämä on häikäilemätön mainos: Jinsei ry, Porin anime- ja mangaklubi
[17:52] <@Sivis> "I'm becoming Jinsei.. Jinsei" .. :|

Laurel
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Laurel » Su Marras 13, 2005 13:02

Se ei ole Fantasia peliliike!!!1111111 vaan Fantasiapelit.

Osto-opas informoi näin.

Omia kokemuksia: Asiakaspalvelu ollut lämmintä ja hinnat normaalitasoa.

edit~
noh, Furinjin ketale ehti ensin ;)

Weylin

Viesti Kirjoittaja Weylin » Su Marras 13, 2005 13:12

Minulla on kokemuksia vain Oulun liikkeestä, mutta asiakaspalvelu on ollut myönteistä ja valikoimakin on ollut ihan ok, ottaen juuri huomioon sen että siellä on fantasiakirjoja yms. myytävänä (Oulun liike ei ole mikään kovin suuri). Minä olen hankkinut kaikki englanninkieliset mangani juuri Fantasiapelien kautta, suomenkieliset paikallisen ruokakaupan hyllystä. Hinnat voit tarkistaa juuri noilta Fantasiapelien omilta sivuilta, jotka ovat jo mainittuina aiemmissa viesteissä.
-Elämä on peliä-

Makabe

Viesti Kirjoittaja Makabe » Su Marras 13, 2005 17:57

Ihan hyviä kokemuksia on Helsingin Fantsusta, josta olen tähän mennessä ostanut tosin vasta 6 pokkaria. Lähes kaikki normaalikokoiset mangat maksavat 12€. Inuyashat ovat muistaakseni hieman halvempia.
Ei mitään ihmeempää negatiivistä sanottaavaa, paitsi että joidenkin sarjojen ensimmäiset volumet ovat usein lopussa.
Kannatta käydä tsekkaamassa kotisivut:
http://www.fantasiapelit.com

Ree
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ree » Ti Marras 29, 2005 21:00

Hesan Fantasiapelit on hyvä paikka, ja Inuyashan vanhemmat numerot maksaa alle kympin kai, uudemmat 12 euroo, jos oikein muistan...
Pörrölonkero.

jw

Viesti Kirjoittaja jw » Ke Marras 30, 2005 09:54

Olen Helsingin liikkeessä asioinut useasti hyvin onnistuneesti ja ainoastaan minua on ärsyttänyt postimyynnin pitkä toimitusaika.

blue_wolf

Viesti Kirjoittaja blue_wolf » Ke Marras 30, 2005 14:29

jw kirjoitti:Olen Helsingin liikkeessä asioinut useasti hyvin onnistuneesti ja ainoastaan minua on ärsyttänyt postimyynnin pitkä toimitusaika.
Niimpä, ainut valittamisen aihe mnullekin on tuo pitkä odotusaika.
Minä olen aina asioinnut Oulussa, ja oikein kivasti on kaikki aina sujunut, henkilökunta on mukavaa ja asiallista, eikä minulla ole mitään pahaa sanottavaa.

Inuyasha

Viesti Kirjoittaja Inuyasha » La Tammi 07, 2006 16:42

Joensuun Fantsussa olen käynyt ostamassa Mangaa ym. Inuyashat (englanninkieliset) saa hintaan 10.80/kpl (jos tilaa netistä niin hinta on tietysti suurempi koska mukaan tulevat toimituskulut). Valikoima on hyvä, eikä asiakaspalvelustakaan tarvitse valittaa. Jos haluaa jonkun tietyn volumen, niin myyjät tilaavat sen ja varaavat sen sinulle. Muistaakseni sain odotella noin 1-2 viikkoa kun viimeksi tilasin tietyn volumen...

StrawberryNeko

Viesti Kirjoittaja StrawberryNeko » La Tammi 07, 2006 17:44

Olen käynnyt vain Oulun fantsussa ja hyvät puolet:

+Mukavasti mangaa.

+Asiakaspalvelu on hyvää mutta ei aina...

Huonot puolet:

-Vain muutama kappale jokaisen sarjan numeroa..:(

-Jos tilaa niin tulee 9 euron TOIMITUSKULUT per manga.
Shigure:Kyo-kun and Tohru sitting in a tree...k...i...s--

Kyo:Stop That!It wasn´t like that!

<3

Laurel
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Laurel » La Tammi 07, 2006 17:49

StrawberryNeko kirjoitti:Jos tilaa niin tulee 9 euron TOIMITUSKULUT per manga.
Tsot tsot. Toimituskuluja tulee 9 euroa tilasitpa yhden tai kahdeksantoista mangaa.

mansi

Viesti Kirjoittaja mansi » La Tammi 07, 2006 18:44

Laurel kirjoitti:
Tsot tsot. Toimituskuluja tulee 9 euroa tilasitpa yhden tai kahdeksantoista mangaa.
Hassua, Tampereen liikkeessä asioidessa liikkeeseen tilaus on tietysti maksuton, ja kotitilaus ei mielestäni ole kovin montaa euroa.
Täytyykin puhella seuraavalla kerralla asioidessa enemmän tilauksista.

Asagi

Viesti Kirjoittaja Asagi » La Tammi 07, 2006 18:44

Tampereen kaupassa olen käynyt kerran ja siellä jäi harmittamaan (ainakin sillä hetkellä) valikoiman "rajoittuneisuus". Suurin osa oli niitä tunnetuimpia. Löytyi sieltä sentään Galaxy express #2 :P

Laurel
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Laurel » La Tammi 07, 2006 19:13

Ichito kirjoitti:
Laurel kirjoitti:
Hassua, Tampereen liikkeessä asioidessa liikkeeseen tilaus on tietysti maksuton, ja kotitilaus ei mielestäni ole kovin montaa euroa.
Täytyykin puhella seuraavalla kerralla asioidessa enemmän tilauksista.
Itse en ole kertaakaan saanut kunniaa käydä missään Fantsu-liikkeessä, mutta nettitilaukset toimitetaan aina Helsingissä sijaitsevasta pääliikkeestä käsin ja toimituskulut yhdelle tilaukselle ovat 9 euroa, jos ne tilaa postiennakolla (nettimaksuun lisättävästä toimituskulujen summasta en tiedä, koska en omista luottokorttia, jolla voisin maksaa).

Zaya

Viesti Kirjoittaja Zaya » La Tammi 07, 2006 22:39

Minusta ainoa huono puoli Fantsussa on hintalaput. Monta mangan takakantta on mennyt pilalle noiden ilkeästi liimautuvien lappujen takia D: Muuten kyllä valikoima ja asiakaspalvelu on ollut hyvää, kun Helsingin Fantsussa olen pyörinyt :D

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Ostokokemukset ja – vinkit”