Fennica Comics

Vapaat kommentit, kokemukset, arvostelut ja kysymykset erilaisista alan kauppiaista kotimaassa ja maailmalla.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Juzah

Fennica Comics

Viesti Kirjoittaja Juzah » Ti Huhti 19, 2005 18:21

Kävelin tänään Kalevankatua ja kun pysähdyin 40 kohdalle, ei näkynyt koko kaupasta jälkeäkään. Eli voisiko joku valottaa hieman, että mistä se kauppa löytyy. :?

muokattu 26.5.2006: Otsikko vaihdettu yleisemmäksi. -Kyuu

Gala

Viesti Kirjoittaja Gala » Ti Huhti 19, 2005 18:52

Fennica Comics on muuttanut, uusi osoite on Albertinkatu 35 (joka on siinä aika lähellä Kalevankatua, eli kauas ei olla muutettu)

fizza
Viesti:

Viesti Kirjoittaja fizza » La Touko 14, 2005 16:03

Olisi kyllä kiva kun sivuilla edes olisi uusi osoite....jäi Fennicassa tänään käymättä, kun ei löytynyt :(

whispering

Viesti Kirjoittaja whispering » La Touko 14, 2005 16:31

Itekkin piti käydä siellä viimeviikolla kun olin helsingissä, mutta jäi käymättä kun yritin löytää sitä osoitteesta joka siellä kotisivulla lukee.
Your just jealous because the voices talk to me.

^NekO^

Viesti Kirjoittaja ^NekO^ » Ke Touko 25, 2005 13:29

ite oon käyny Fennica Comicsissa pari kertaa.. se on aivan MAHTAVA kauppa!!!!! mä olin luullu et neon genesis evangelion kirjoja ei oo suomessa olemassakaan mut sit kun mä näin kirjat kaupan hyllyllä.. mä olin taivaassa :D
todellakin kandee mennä!!!! ihana, taivaallinen ja ihkuuuuu kauppa. Ei oo yhtään niin kallista ku tennispalatsin Kukunorissa...

fizza
Viesti:

Viesti Kirjoittaja fizza » Su Touko 29, 2005 11:55

Juu, olihan se ihan kiva kauppa. Luokkaretkellä tuli käytyä samalla. Harmi vaan, kun ei ollut oikein aikaa selailla. Non-otakukaverini eivät meinaan oikein tykästyneet Fennica Comicsiin, ja kiire ulos oli tietenkin kova :P Noh, joku päivä sitten yksinään katselemaan.

Adam

Viesti Kirjoittaja Adam » La Kesä 04, 2005 10:59

^NekO^ kirjoitti:ite oon käyny Fennica Comicsissa pari kertaa.. se on aivan MAHTAVA kauppa!!!!! mä olin luullu et neon genesis evangelion kirjoja ei oo suomessa olemassakaan mut sit kun mä näin kirjat kaupan hyllyllä.. mä olin taivaassa :D
todellakin kandee mennä!!!! ihana, taivaallinen ja ihkuuuuu kauppa. Ei oo yhtään niin kallista ku tennispalatsin Kukunorissa...
Onko siellä niitä??!!

Äiti, mennäänkö joskus Helsinkiin??

,;^O^;, Ilon kyyneliä!
-Watashi wa nani? Watashi wa dare? Watashi wa dare? Watashi wa dare? Watashi wa dare?

mansi

Viesti Kirjoittaja mansi » La Kesä 04, 2005 13:03

Keskiviikkona kyseisessä liikkeessä käväisin ja kysyin heiltä tuosta nettisivujen vanhasta osoitteesta, jolloin selitettiin että aikomuksena olisi tuota sivua alkaa päivittämään lähikuukausina. Tiedä sitten mitä tekevät, mutta osoite muutetaan uudeksi ainakin.

Merryl

Viesti Kirjoittaja Merryl » La Kesä 04, 2005 17:29

Juu, itsekin tässä eräs viikonloppu helsingissä ollessani ajattelin tuolla pistäytyä, ja tottahan toki etsiskelin sitä osoitetta, jonka Fennican nettisivuilta ylös kirjoitin.Onneksi tuo uusi osoite on kuitenkin aivan siinä muutaman kymmenen metrin päässä tuosta vanhasta, niin selvittiinhän sitä lopulta perille.Ihan mukavalta putiikiltahan tuo vaikutti, tosin jatkossa taidan asioida mieluummin GoodFellows'issa, jossa ainakin Tokyopopin julkaisut saa halvemmalla, ja asiakaspalvelukin on ehkä hitusen parempaa. :)

Tinde

Viesti Kirjoittaja Tinde » Ma Kesä 13, 2005 10:49

Missä on Albertinkatu? :D Voisko joku tarkentaa? Tai siis ei muuten tarvitse, mutta onko siinä lähellä esim. jokin kuuluisa juttu? x)) Ja millasessa rakennuksessa toi Fennica on? :) Kiitos etukäteen, jos joku vastaa.

whispering

Viesti Kirjoittaja whispering » Ma Kesä 13, 2005 10:50

Tinde kirjoitti:Missä on Albertinkatu? :D Voisko joku tarkentaa? Tai siis ei muuten tarvitse, mutta onko siinä lähellä esim. jokin kuuluisa juttu? x)) Ja millasessa rakennuksessa toi Fennica on? :) Kiitos etukäteen, jos joku vastaa.
http://www.map24.fi
Your just jealous because the voices talk to me.

Brake^^

Viesti Kirjoittaja Brake^^ » Ma Kesä 13, 2005 12:49

Nyt olisi tän viikon loppupuolella tarkotus käydä vähän mangaa Helsingistä ostamassa. Niin, että onkos toi Fennican hintataso sitä vakio 'bout 12 esgudoa per manga vai jopa halvempaa? Viime visiitistä on niin pitkä aika ettei millään muista.

leonichan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja leonichan » Ma Kesä 13, 2005 14:34

Miun muistaaksein siinä vanhan liiketilan ovessa oli ihan opastelappu sinne uuteen, eli jos vanhan löytää, niin siitä pitäisi olla helppo löytää etiäpäin. En tosin tiedä sitten, onko se lappunen ehtinyt siitä kadota johonkin, kun viime vuoden puolella oli viimeisin reissuni sinne suuntaan.

Ja hintataso oli, mitä muutamia mangoja katselin, niin muistaakseni sen normaalit 12 euroa. En kyllä mene takuuseen, katselin enemmän pehmoleluja sillä reissulla, koska olin rahaton, enkä voinut mitään ostaa...
leonichan - Saradan... joku. Se kuka saa nakittaa muut tekemään kaikkea <3

"The Boy's High School Love Situation is Comparatively Often"

wice

Viesti Kirjoittaja wice » Ti Kesä 14, 2005 01:18

Brake^^ kirjoitti:Nyt olisi tän viikon loppupuolella tarkotus käydä vähän mangaa Helsingistä ostamassa. Niin, että onkos toi Fennican hintataso sitä vakio 'bout 12 esgudoa per manga vai jopa halvempaa? Viime visiitistä on niin pitkä aika ettei millään muista.
Käsitykseni mukaan 12 eurosta ylöspäin, jotkut julkaisut ovat jokusen euroa kalliimpia. Jos tuon tavallisen kahdentoista rahayksikön rajapyykin alle halua sukellella, kannattaa käydä Akateemisessa kirjakaupassa. Valikoima on toki pieni, mutta osa kirjoista kustantaa vähemmän kuin hartaamissa sarjismyymälöissä.

Goodfellows saisi taas tempaista 10e/nide -viikon, niin kuin he jokunen tiima takaperin tekivät. :(

Amazing Slug

Viesti Kirjoittaja Amazing Slug » Ti Kesä 14, 2005 01:21

Kun eilen päivällä leikin pukkien ja örmyjen välistä sotaa keskustassa teinin kanssa, teini sanoi että osti Love Hinan yhdeksännen osan Goodfellowsista kympillä. Minä vaan ihmettelin, että juurihan sinä viime maanantain ostit ekan osan, viikossako on palanut melkein satanen mangaan.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Ostokokemukset ja – vinkit”