Anime ja manga apua kaivataan (Devil may cry & Hellsing)

Vapaat kommentit, kokemukset, arvostelut ja kysymykset erilaisista alan kauppiaista kotimaassa ja maailmalla.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

DEADBUNNY

Anime ja manga apua kaivataan (Devil may cry & Hellsing)

Viesti Kirjoittaja DEADBUNNY » Pe Helmi 13, 2015 12:30

Eli, homman nimi on tämä:

Olen aivan suunnaton Devil May Cry fani ja tilasin juuri Puolenkuunpeleistä animen ja Devil may cry 3 mangat Dante ja Vergil, koska olen niitä pitkään jo halunnut. Ongelma tulikin tässä, että minulle ilmoitettiin ensimmäisen mangan ja animen saapuvan ja perässä sitten viimeinen ja, että jos maksan ne silti samalla kertaa. Näin täin ja ilmoitettiin, että se tulee nyt sitten perässä. Meni pari päivää kunnes sain sähköpostin, että hups, heillä ei ole sitä, eivätkä mistään saa plus olen närkästynyt myös 3 euron "hyvitykseen"... Mikä summa se sellainen on. Noh, saanpahan ainakin muuten siitä tuotteesta rahat takaisin.

Mutta se ei ole se mitä tänne tulin kysymään. Vaan, että mistä ihmeestä voisin saada Devil may cry 3 mangan 2 "Vergil"? En ole luottavainen ulkomailta tilaamaan, mutta jos vain on oikein kauppa ja voin jostakin lukea ihmisten kokemuksia niin mikä ettei. En tiedä tosin yhtään kauppoja josta tämän voisi saada, joten olisiko jollekin jäänyt muistiin, että tietäisi, että saisin iloisena omistaa kummatkin?

Sitten seuraava asia.

Haluaisin ostaa myös Hellsing ultimate sarjan, mutta eikö sitä löytyisi yhdessä boxissa? Kaikkia jaksoja koko sarjaan tarkoitan. Olen koittanut etsiä sitä suomalaisilta, sekä myös muutamilta ulkomaalaisilta sivuilta(vaikka tosiaan aina suomalaista prefeeraan), mutta aina tuntuu olevan jotain epäselvää, enkä ymmärrä näitä vol. - juttuja. Siis tarkoitan, että kuinka monta niitä voleja (voiko sitä muka taivuttaa x.x) on?

Olen pahoillani sekavuudesta, mutta tätä kaikkea on vaikea jotenkin selittää, sekä just nyt johtuvista ongelmista en voi edes kovin hyvin etsiä, mutta olisin ikuisesti kiitollinen, mikäli joku osaisi auttaa mua tässä asiassa :c ~
Kiitos jo valmiiksi vaivautuneille.
*Kumartaa syvään*

escape_rope

Re: Anime ja manga apua kaivataan (Devil may cry & Hellsing)

Viesti Kirjoittaja escape_rope » To Maalis 12, 2015 22:24

Selainen joskus huuto.nettiä ja tori.fitä ja juuri nyt sattui silmään pari Devil May Cry pokkaria http://www.huuto.net/kohteet/devil-may- ... /345500129

Tokyopop, tuo kustantajahan, meni konkkaan jo useampi vuosi sitten, joten joudut varmaankin käytettynä kirjoja etsiskelemään.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Ostokokemukset ja – vinkit”