Lenzishop arvostelu

Vapaat kommentit, kokemukset, arvostelut ja kysymykset erilaisista alan kauppiaista kotimaassa ja maailmalla.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

saogin

Lenzishop arvostelu

Viesti Kirjoittaja saogin » Ma Elo 12, 2013 15:01

On tässä tullut jo moneen kertaan tilattua Lenzishopista cosplay tavaraa, joten ajattelin kirjoittaa pienen arvostelun kaupasta ihan vinkiksi muille Suomen cosplay harrastajille. Erityisesti niille, joilla ei ole huikeita ompelutaitoja ja täten tilaavat puvut itsellensä.

Eli, Lenzishop on suomalainen kauppa, joka sijaitsee Shanghaissa, Kiinassa. He toimittavat sieltä niin cosplayasuja ja -tarvikkeita, sekä tavallisia muotituotteita. Itselläni on vain kokemusta cosplayasuista.

En nyt kyllä voi muuta kuin pelkästään kehua kaupan toimintaa. Kommunikointi on älyttömän nopeaa ja mukavaa henkilön nimeltä Kalle Nikara kanssa. Jos täältä ei löydy haluamaasi asua/tarviketta, voi aivan hyvin laittaa sähköpostia ja kysyä, löytyisikö sitä heiltä. Yleensä heillä on melkeinpä kaikkea, joka ikinen tuote ei vain ole netissä listalla. Eli jos joku ei löydy sieltä - ei missään nimessä kannata luovuttaa heti. Sähköpostia vain menemään.

Kuten näkyykin, niin hinnat ovat hieman kalliimmat kuin Ebayssa, mutta Lenzishopilla ja Ebaylla on yksi, iso ero. Ja se on laatu. Ebaysta tilattaessa - varmaan kaikki voivat myöntää - pakostakin miettii, että no minkähänlainen puku sieltä tulee, onko hyvä laatu vai jokin halpiskangas joka rypistyy heti kun istuu. Lenzishopilta tilattaessa ei ikinä tarvitse miettiä asiaa. En nyt valehtele sanomalla tätä, mutta se pukujen laatu on ihan mieletön. Itsekin olen aiemmin tilannut Ebaysta, ja huomaan suuren eron vaatteiden laadussa ja kangasvalinnoissa.

Toimitus on nopeaa, 2-5 päivässä tulee paketti perille ja asun tekemisessäkään ei mene kuin ehkä noin viikko. Kaiken kaikkiaan, suosittelen ehdottomasti ei-ompelutaitoja omaavia cosplay harrastajia tsekkaamaan tämä kauppa läpi. :3

Maraku1

Re: Lenzishop arvostelu

Viesti Kirjoittaja Maraku1 » Ma Syys 23, 2013 19:00

Hei! Oletko tilannut 50 eurolla sieltä koskaan, onko jäänyt tulliin ja paljonkohan on maksanut? :) Olisin itse ostamassa kenkiä sieltä cossi asuuni ja tietenkin muuhunkin käyttöön

saogin

Viesti Kirjoittaja saogin » Ti Syys 24, 2013 07:08

Kerran on jäänyt tulliin, mutta tuntuu että se on aika lailla arpomista milloin jää ja milloin ei. Sama juttu esimerkiksi Ebayn kanssa, ei sitä oikein koskaan tiedä. Mutta he kyllä auttavat jos jää tulliin ja ainakin minulle he antoivat sitten lahjakortin vielä päälle.

Syndra
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Syndra » Ti Syys 24, 2013 20:03

Pakko sanoa että olen saogin kanssa täysin samaa mieltä. Tilasin puvun sieltä ja se oli oikein hyvälaatuinen ja toimitus oli nopeaa. Lisäksi tuli vielä hiirimatto kaupanpäälle. :)

MsCheeryEmo

Viesti Kirjoittaja MsCheeryEmo » Ma Loka 21, 2013 15:36

Minä itse en ole heidän nettisivujen kautta tilannut, mutta samainen ihminen löytyy myös huuto.net sivustolta. Äitini on tilannut minulle useampaan kertaan Nikaralta. Ja aina on ollut hyvä laatu ja useimmissa tilauksissa on aina jotain ylimääräistä kivaa mukana.
Toimitus oli nopeampaa kuin muissa tilaamistani paikoista, tulliin ei ole itsellä vielä kertaakaan jäänyt.

Whitby

Viesti Kirjoittaja Whitby » Ma Kesä 29, 2015 12:44

Tilasin lenzishopin kautta omiin mittoihin tilatun K-ON koulupuvun (n~50€). Lyhyt arvostelu:

Plussaa:
+ Ok hinta/laatusuhde
+ Helppo tilata
+ Puku hintaan nähden hyvin tehty, puku ja alupaita hieman suurehkoja eivätkä täysin istu, hame ok
+ Saat tilauksestasi pisteitä, joita voit käyttää myöhemmin

Negatiivista:
- Puvussa selkeitä väritahroja sekä liimatahra
- Hameen väri ei vastannut tuotekuvia (v.sinisen tilalta harmaa)

Lisäksi:
+/- Tilauksesta perille kesti noin 5 vko 4 päivää, josta maksun vastaanottamisesta käsittelyyn kului yli kaksi viikkoa, käsittelystä postitukseen n. 9 päivää ja postitukseen n. 11 päivää.

Eli hieman ristiriitaiset tuntemukset, voi olla että tahrojen osalta kävi huono tuuri. Tilaisin siitä huolimatta uudestaan lenzishopista.

Minksuliini

Viesti Kirjoittaja Minksuliini » To Syys 03, 2015 18:41

Aattelin pyytää äitii tilaa sieltä, mut äiti ei viitti välttämättä tilaa jostain syystä mistään sivustoilta (kyl se Seppälästä ja H&M:ästä tilaa), koska sen mielestä sieltä vois tulla mitä vaa. Onko Lenzishopista ihan turvallista tilata? Ja onko kellään kokemusta peruukeista? Aattelin tilata Jeanin, Arminin tai Levin peruukin sieltä, että onko ollu hyvälaatusia ja niin?

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Ostokokemukset ja – vinkit”