hlj.com

Vapaat kommentit, kokemukset, arvostelut ja kysymykset erilaisista alan kauppiaista kotimaassa ja maailmalla.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

rico^^

hlj.com

Viesti Kirjoittaja rico^^ » Ma Loka 17, 2011 18:08

Aattelin tosiaan tilata tuolta hlj.com ista, mutta kysyisin ensin muilta osto kokemuksia. Eli jos oot tilannu niin oliko luotettava ja kuinkaha nopeasti tavarat tulivat ja menikö tulliin?? En oo kauhee innokas tilaa suome ulkopuolelt niin vähä mietityttää :/ kiitos jos joku vastaa :3

madu
Viesti:

Re: hlj.com

Viesti Kirjoittaja madu » Ma Loka 17, 2011 19:01

Paras paikka. Hyvät hinnat, kamat tulee nopeasti julkaisusta ja on todella luotettava. Hitaalla SAL-postitustavalla postikulutkin ovat todella huokeat, yleensä muutamalle figupaketille 5-10 euroa, ja mulla ei ole jäänyt kertaakaan tulliin. Pilkkovat isommat tilaukset yleensä useampaan pakettiin niin yhdestä ei tule liian suurta / painavaa / arvokkaan näköistä. Tolla SALilla kestää yleensä viikosta kolmeen, EMS tulis muutamassa päivässä mutta olen itse liian pihi niin en oo sitä koskaan kokeillut.

Bijou

Viesti Kirjoittaja Bijou » Ma Loka 17, 2011 19:14

Itsellänikään ei ole ollut mitään ongelmia, kun ensimmäisen figuurini tässä pari kuukautta sitten tilasin hjl:stä. Maksaminen sujui hyvin paypalilla ja lähettivät figun nopeasti. SAL:lla tuli kans, kun en alennuksesta olleesta figusta viitsinyt maksaa sen omaa hintaa kalliimpaa toimitusta :roll: . Joku pari viikkoa taisi mennä toimituksessa. Olin hieman pelännyt, että figu hajoaisi halvassa toimituksessa, mutta oli kyllä niin hyvin pakattu ettei sellaisesta ollut pelkoa.

rico^^

Viesti Kirjoittaja rico^^ » Ti Loka 18, 2011 09:17

kiitti vastauksista ♥ kiva tietää et luotettava paikka ;)

escape_rope

Viesti Kirjoittaja escape_rope » To Maalis 12, 2015 22:17

timpane kirjoitti:Mutta huomaa kyllä että aitoa ei läheskään kaikki ole
HLJ myy vain aitoa tavaraa, taidat puhua nyt jostain ihan muusta kaupasta.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Ostokokemukset ja – vinkit”