Blippo!

Vapaat kommentit, kokemukset, arvostelut ja kysymykset erilaisista alan kauppiaista kotimaassa ja maailmalla.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

madu
Viesti:

Re: Blippo!

Viesti Kirjoittaja madu » Ti Elo 18, 2009 15:51

Uskoisin itse todennäköisimmäksi että Blippo ei tarkoituksella myy (ainakaan pelkästään) piraattituotteita, vaan eivät yksinkertaisesti tiedä myymänsä sälän alkuperää. Ainakaan eBayssa aidon ja piraattinendoroidin hintaero ei ole kuitenkaan kuin 10-20 dollarin luokkaa, ja kun Blippo todennäköisesti hankkii tavaransa jostain tukkureilta Kiinasta tai miten ikinä, tuo hintaero on siellä varmaan vielä pienempi joten aitoakin tavaraa saattaa ehkä tarttua joskus mukaan.

Tuosta huolimatta en kyllä itse kantaisi rahojani kyseiseen lafkaan kun vaikka kävisikin niin hyvä tuuri että Blipposta löytäisi jonkun aidon tuotteen, saman tavaran saisi satavarmasti halvemmalla jostain muualta.

LusikkaSamurai

Viesti Kirjoittaja LusikkaSamurai » Ti Elo 18, 2009 16:14

-Dist kirjoitti:Minä annoinkin vain esimerkin että mikä se valmistaja on. Mistä minä voisin tietää mikä se on, viestistäni nimittäin luulisi saavan sellaisen kuvan etten todellakaan kerää figuureita.
Niinkö? Aika ahkerasti olette ihmisiä siihen katsoen neuvomassa niiden suhteen. :D Viesti meni kuitenkin perille, olen jo pienten etsintöjen jälkeen löytänyt vastaavia kauppoja, luotettavammaksi todettuja ja paremmalla tuotevalikoimalla.

-Dist

Viesti Kirjoittaja -Dist » Ti Elo 18, 2009 17:08

No siis, vaikka en figuista sinänsä tiedä niin jos ketju on täynnä valittelua miten täynnä piraattiroskaa Blippo on, niin kyllä kuka tahansa osaa varoittaa ja neuvoa tarkistamaan alkuperä valmistajan sivuilta. Maduhan tuossa aiemmin linkkasi Megahouseen ja koska figuista oli siinäkin kyse, oletin vain että ko. Haruhi figu kuuluu samaan luokkaan. Minulla ei ole mitään aavistusta siitä mitä eroa on jollain nendoroid figulla ja normaalilla, leluja ne molemmat minulle ovat.
The joys of a universe made and unmade, friends across time, shall be your ray of light.

LusikkaSamurai

Viesti Kirjoittaja LusikkaSamurai » Ti Elo 18, 2009 17:52

Ah, no nyt ymmärrän mistä väärinkäsityksenne johtuu, pahoitteluni. En välttämättä käyttäisi sanaa "lelu", sillä näytille tuo lähinnä tuli ostettua, mutta turhapa sitä on kieltää etteikö tuo sellaiselta näyttäisi.

Kyubi

Viesti Kirjoittaja Kyubi » Ke Syys 02, 2009 16:40

Ei kyl voi sanoo että tämä kauppa mikään hyvä ole. ihme ylipinkki piraattiroskakauppa itse ostin sieltä laukun pakon edessä ja yks päivä kantohihna sitten katkesi keskelle tietä XDD
Minulla on purkki likaa,minulla on purkki likaa,minulla on purkki likaa,Ja arvaa mitä on sisällä.

Kyubi alias Kaguya Houraisan

Dragon-93

Viesti Kirjoittaja Dragon-93 » Su Helmi 07, 2010 23:13

minä pelkään koko kauppaa...

minulle riitti kun nettisivuille mennessä "pinkkiä! pinkkiäää!!" *järkytys*
-> pois.
ja tämän topicin ansiosta tulin vahvasti siihen päätökseen ettei kannatakkaan tilata sielä mitään jos siellä piraatti moskaa pyörii. :evil:
parempi vain hankkia ulkomailta...
humans are weak... always fearing pain...

satoko

Viesti Kirjoittaja satoko » Su Kesä 06, 2010 21:55

Ihan kiva kauppa, mutta animekama siellä tuppaa olemaan piraattia, kuten monet muut ovat aikaisemmin todenneet. Bongattu mm. ''Tokyo Mew Mew kissankorvapinnit''. Paketissa Ichigo näyttäisi olevan kuin mistäkin hentaisarjasta, ja Zakuron asu (Mew-asu) on punainen. Harmittaa vaan kun ei mistään löydu mitään Rozen Maiden-kamaa. Oli siellä Kanaria-avaimenperä, mutta se näytti piraatilta.... Se sai jäädä kaupan hyllyyn.
Please don't say you are lazy, datte honto wa crazy~
Tumblr

LeatherBee

Viesti Kirjoittaja LeatherBee » Pe Elo 06, 2010 18:00

Hohhoi. Muutaman päivän päästä on Helsingin reissu edessä ja ehdin jo hehkuttaa kaverilleni, että Bliposta voisi löytyä DBSK:n levyjä ja itse meinasin ostaa jonkun lompakon tai muuta pikkusälää, mutta nyt olen varpaillani kaupan suhteen. No, pienestä harmituksesta hyvä kuitenkin että te tarkkaavaiset ihmiset jaksoitte varoittaa muita, olisin muuten saattanut epähuomiossa tukea jotain epämääräistä piraattifirmaa - vaikka en figuureita harrastakaan. Hrr.

Shiro Samurai
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Shiro Samurai » Ti Elo 24, 2010 21:13

En tiennyt että Blippo oli muka täynä piraatteja... onneksi ei ole tullut mitään ostettua sieltä, vaikka olenkin usein nettikaupassa käynyt katselemassa.
Kiitos infosta kaikki tänne kirjoittaneet, en enää koske siihen sivuun. Hurr durr. (jos se on totta, vaikka sen POP Luffyn vertailukuvista näkikin hyvin selvästi eroja...)
★|| Facebook ||★
★|| Cosplay blog ||★
★|| World Cosplay||★

EpikFeil

Viesti Kirjoittaja EpikFeil » La Elo 28, 2010 17:12

Blippon kamojen piraattiarvosta en tiedä kun en sieltä pahemmin mitään ostele, mutta kaipa teitä on uskominen. Ja no, kerran ostin sieltä lähes kaksikymppiä maksavan sateenvarjon, se kääntyi tuulessa ympäri ja hajosi totaalisesti. Että laatu ei ainakaan parasta ole.

Mutta jos kunnon piraatteja etsitte, menkää europe houseen.

Ciel

Viesti Kirjoittaja Ciel » Ke Syys 08, 2010 20:29

Pikkusiskoni kertoi, että kerran Blipossa käydessään hän näki että siellä myytiin pockyja. Pockyjen hintaa oli alennettu, ja paketteihin oli läntätty "HUOM PÄIVÄYS!" - tarrat. Kun siskoni katsoi päiväystä, ilmeni että pockyt olivat jotain 2 vuotta vanhoja -_____- .

Vivilan

Viesti Kirjoittaja Vivilan » Ke Syys 15, 2010 20:55

Ciel kirjoitti:Pikkusiskoni kertoi, että kerran Blipossa käydessään hän näki että siellä myytiin pockyja. Pockyjen hintaa oli alennettu, ja paketteihin oli läntätty "HUOM PÄIVÄYS!" - tarrat. Kun siskoni katsoi päiväystä, ilmeni että pockyt olivat jotain 2 vuotta vanhoja -_____- .
Mitähän joku elintarvikeviranomainen tykkäisi tuosta..? :'D kuivatavaraahan ne on, mutta ei kai keksejäkään saa ihan kuin kauan vain myydä..?

SoniBe

Viesti Kirjoittaja SoniBe » Su Syys 19, 2010 21:23

Ostin kerran Blipposta tosi söpön Totoro -kännykkäkorun, joka valitettavasti sitten hajosi muutaman päivän käytön jälkeen... :3 Sen jälkeen ei ole tehnyt mieli ostaa kaupasta mitään, mutta wau, en tiennytkään että se on niin täynnä piraatteja kun sanotte. Haha, pitääpi varoa koko kauppaa. :D

Super-taro

Viesti Kirjoittaja Super-taro » Su Tammi 30, 2011 05:04

Yhden kerran olen kaupassa käynyt (oli se hieno näky :D), ja muutaman kerran olen nettikaupasta tilannut. Minua mietityttää yksi juttu. Sain joululahjaksi bliposta tilatun, Good smile companyn valmistaman Konata Izumi nendoroid figun. Verratessa muihin kyseisen valmistajan figuihin, maalaus ei ole läheskään niin laadukasta ja "iho" on sellaista kiiltävää muovia...ei sellaista mattapintaista niinkuin toisissa (sitä on tosi hankala selittää, joten yrittäkää ymmärtää :D). Että voisiko kyseessä olla piraatti? :/ Laatikko jossa figu tuli, on aivan samanlainen kuin tavallisestikkin ja siinä on Good smile companyn logo yms. Ainiin, en millään löytänyt Good smile companyn nettisivuilta sellaista Konataa millainen minulla on, muunlaisia kyllä...Ottakaa kantaa :>
PS: rakastan Good smile companyn nendoroid figuja♥

Hoothoot
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hoothoot » Su Tammi 30, 2011 09:51

Super-taro kirjoitti:Nendoroid Konata jne
Olet saanut lahjaksi feikin, jos kyseessä on täysikokoinen (n. 12 cm korkea) nendoroid. Konata-nendo on siitä hauska tapaus, että sitä valmistettiin vain talven 2008 Wonderfestia (figutapahtuma) varten ja tällä hetkellä aitojen hinnat liikkuvat akselilla 50-300 euroa. Sanot itsekin, että et löydä juuri omaa Konataasi GSC:n sivuilta, joten epäilen sen olevan petit nendoroid-Konatasta suurennettu versio. Näyttääkö joku näistä tutulta: Puchi Nendo-setti 2 ja Puchi Nendo-setti 1. Jos näyttää, on teoriani oikea, jos ei, uskon, että olet silti saanut piraattifigun lahjaksi.
Cosplay on tapa elää, koska ilman sitä ei ole elämää.

Orange and fuzzy is FOE!

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Ostokokemukset ja – vinkit”