Blippo!

Vapaat kommentit, kokemukset, arvostelut ja kysymykset erilaisista alan kauppiaista kotimaassa ja maailmalla.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Nibezu

Viesti Kirjoittaja Nibezu » Su Touko 28, 2006 13:25

Oi blibbo!!!Se on kiva kauppa <3!!
Paitsi ne hinnat ei oo mitenkään kivat..Aika kallista.
Mutta ei se mitään,kyllä sieltä silti tarttui tavaraa mukaan!!

Minustakin tuntuu että nettikaupan tavaroita saa vain sivuston kautta..
???!!En sitten kyllä tiedä... :roll:

Sazu-Kun

Viesti Kirjoittaja Sazu-Kun » Ma Touko 29, 2006 09:25

Blippo on... tuota... ihan kiva kauppa, tosin kallis joidenkin tuotteiden laatuun nähden. Esimerkiksi petyin kovasti ostamaani InuYasha-avaimenperään, kun huomasin sen olevan olevankin muovia.. T.T"
Enkä todellakaan ole valmis maksamaan noin kolmea euroa vihosta !

Saahan sieltä ostettua julisteen tai pari , jotka kiinnostavat mutta tosiasiahan on se, että tuotevalikoima on lähes pelkkää Hello Kityä ja Narutoa, (Kuten varmasti on tässä topicissa jo aiemminkin todettu.)

Meinasin muuten kuolla innostuksesta, kun huomasin että nettikaupassa oli myynnissä L'Arc~en~Cielin levy <3

Asagi

Viesti Kirjoittaja Asagi » To Kesä 01, 2006 17:45

Onko muuten kaikki aina saanut sen seurantakoodin tilauksen yhteydessä? Tilasin tavaraa ja kaiken järjen mukaan se pitää hakea postista, erään tuotteen koosta johtuen. Vahvistus tuli ja ilmoitus että tavara on lähtenyt, mutta ei mitään koodia o_o

_hikaria

Viesti Kirjoittaja _hikaria » To Kesä 01, 2006 19:14

Miulle kävi ihan sama juttu :( ,mutta siun pitää lähettää mailia blippoon niin ne lähettää siulle sen koodin :D
Hajimare dake yume mite okiru

kyuu
Säätäjä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kyuu » To Kesä 01, 2006 23:51

Tuli tänään käytyä tuossa reissun yhteydessä vilkaisemassa tilannetta Kampissa.

Olenko se vain minä vai onko valikoima kapenemassa. Seinäkoristeluja ja kirjallisuutta ainakin oli aiempaa huomattavasti pienemmät valikoimat. Vai sattuikohan sitä vaan sopivasti päivää ennen uuden tilauksen saapumista. Seinäkankaista kaipaisi todella kipeästi jotain vaikka koostetta pikkukuvista seinälle, pääsisi aika paljon helpommalla. Toki voin ymmärtää ettei tämä ehkä teknisesti ole niin helppoa kun haluaa.

Ja se musiikki voisi kyllä olla ehkä hitusen hiljaisemmalla. Ei se nyt häirinnyt kun seisoi 2+ metrin päässä kaiuttimesta, mutta tarpeettoman lujalla silti, mielestäni.

Siinäpä päivän kehitysideat. Jatkakaa.

Sazu-Kun

Viesti Kirjoittaja Sazu-Kun » Ti Kesä 06, 2006 14:37

kyuu kirjoitti:Ja se musiikki voisi kyllä olla ehkä hitusen hiljaisemmalla.

Olen aivan samaa mieltä kanssasi.
Muutenkin kauppa tuntuu pidemmän päälle ahdistavalta pienen tilansa vuoksi, niin sitten kun se musiikki vielä on niin kovalla...
Ei siellä kestä olla 10 minuuttia kauempaa.

Niki-chan

Viesti Kirjoittaja Niki-chan » Ti Kesä 06, 2006 16:15

Sazu-Kun kirjoitti:
kyuu kirjoitti:Ja se musiikki voisi kyllä olla ehkä hitusen hiljaisemmalla.

Olen aivan samaa mieltä kanssasi.
Muutenkin kauppa tuntuu pidemmän päälle ahdistavalta pienen tilansa vuoksi, niin sitten kun se musiikki vielä on niin kovalla...
Ei siellä kestä olla 10 minuuttia kauempaa.
Todellakin! Ihmispaljoudessa meteliä syntyy muutenkin, niin taustalla kovaan ryskivä j-pop ei paranna paljoa asiaa. Ainakin minä kuulun niihin ihmisiin ketkä voivat pahoin suht helposti tuollaisissa tilanteissa, joten kyllä sitä melutasoa voisi yrittää alentaa ainakin musiikinsoittoa rauhoittamalla. [Vai johtuiko se taas viime käyntini päivämäärästä; Kamppi oli juuri pari päivää takaperin avattu ja porukkaa oli muutenkin tajuttomasti. Myös Blipon ulkopuolella näytti olevan jopa jonkunlainen miitti meneillään ko. päivän, joten..]

Kioko_

Viesti Kirjoittaja Kioko_ » Ke Kesä 07, 2006 13:45

Minä olin maanantaina miitissä ja kävimme blibossa, joten silloin siellä minun kanssa liikuskeli ainakin 10 ihmistä..ja juu, tuo musiikki oli ehkä vähän kovalla ja sellaista ärsyttävää *kawaii happyhappy* musaahan sieltä tuli..

Calcifer95

Viesti Kirjoittaja Calcifer95 » To Kesä 22, 2006 09:32

Viimeksi kun olin hesassa niin käväisin kampin Blipossa joka oli avattu samaisena päivänä.
Ne automaatti sydeemit jumitti kokoaja >.<'
Kampin Blippo on kuulemma Euroopan suurin, ja Euroopan suurin Blippokin on näköjään älyttömän pieni. xD

Himawari
Viesti:

.

Viesti Kirjoittaja Himawari » To Kesä 22, 2006 10:33

olen samaa mieltä, että musiikki on liian kovalla mutta kaiken lisäksi iellä on TURKASEN KUUMA aina! Talvella, pitää kuoriutua melko lailla ennen kuin tuntuu sopivalta ja silloinkin on vielä hiostava olo. :x

Tzibu

Viesti Kirjoittaja Tzibu » To Kesä 22, 2006 11:09

Calcifer95 kirjoitti: Kampin Blippo on kuulemma Euroopan suurin, ja Euroopan suurin Blippokin on näköjään älyttömän pieni. xD
Niin...Euroopan suurin niistä kahdesta jotka molemmat löytyvät Helsingistä ;)

Aqvaario

Viesti Kirjoittaja Aqvaario » La Kesä 24, 2006 15:37

Onko joku ostannut Blipposta sen FMA kellon kun minua vaivaa että onko siinä väärä päivämäärä siinä kellossa. siinä kerta lukee että kellossa on kaiverrus: 3.Oct.11.

onko siis siinä selosteessa väärin vai onko siinä kellossa väärä päivämäärä?

Juuri tilasin pari muuta tuotetta ja totesin että Blippo on ihan hyvä kauppa... :D kannattaa ostaa vaikka minusta siellä on ehkä hiukan kallista vai mitä mieltä te olette?

Hoothoot
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hoothoot » La Kesä 24, 2006 18:58

Minttu-Chan kirjoitti:Onko joku ostannut Blipposta sen FMA kellon kun minua vaivaa että onko siinä väärä päivämäärä siinä kellossa. siinä kerta lukee että kellossa on kaiverrus: 3.Oct.11.
Kellossa pitäisi kyllä lukea 3. Oct. 10, joten ilmeisesti kellossa on virhe.
Cosplay on tapa elää, koska ilman sitä ei ole elämää.

Orange and fuzzy is FOE!

Mangarinkeli

Viesti Kirjoittaja Mangarinkeli » La Kesä 24, 2006 21:05

Olen miettinyt aivan samaa, ja minun kelloni on vielä ihan muualta tilattu ja siinä lukee 3.Oct.11. Ja niitä muita kelloja mitä olen katsellut niin niissä kaikissa lukee tuo päivämäärä.. :S

Hikari-chan

Viesti Kirjoittaja Hikari-chan » La Kesä 24, 2006 22:11

Blaah!Ei pääse siellä käymään kun ei pääse kovin useasti käymään siellä etelässä. :? Harmillista.Onko tulossa tänne pohjaiseen mitään blipon tapaista kauppaa joskus lähi vuosina?

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Ostokokemukset ja – vinkit”