Blippo!

Vapaat kommentit, kokemukset, arvostelut ja kysymykset erilaisista alan kauppiaista kotimaassa ja maailmalla.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Fafy
Viesti:

Re: Blippo ^____^

Viesti Kirjoittaja Fafy » To Kesä 30, 2005 22:33

Rozalita kirjoitti: Blippohan muutti tässä vähän aikaa sitten... Miksi? Eipä se minusta kovinkaan paljoa parempi paikka kaupalle ole.... Vai? Onko liiketila suurempi, vai?
Halvempi vuokra suht samalla tai jopa isommalla tilalla? Mahdollisuuksia riittänee.
-: Sorry I'm late. I got lost on the road called life. :-

Jinsei ry, Porin Anime- ja Mangaklubi
Grand Vizier & Supreme Guild Master of Art ~~^argl^~~

NybeKat
Viesti:

Viesti Kirjoittaja NybeKat » Su Heinä 03, 2005 02:46

No siis siitä sisäpihaltahan meni ne kaikki liikkeet samaanaikaan kiinni ja muutti, eli kai niiden oli pakko muuttaa, ne siellä nyt tekee jotai jättiremonttia, vanhan Blippon seinäki kaadettu.. ties vaikka muuttas takas sinne sit ku tilat on rempattu ja isommat...

Siinä miun nikissä on iso N ja iso K, grrr~

KuvaOekakiPoteto (suomi&english)

lumidee

Viesti Kirjoittaja lumidee » Ke Heinä 13, 2005 19:31

olen menossa nyt 16 pvä hesaan ja pääsen vain alle kerran vuodessa sinne, ja nyt olisi tärkeää tietää mihin hittoon se siis ON muuttanut? Onko se siisMannerheimintie 14 vai? Olisi kiva saada pikainen vastaus! ;)

Hoothoot
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hoothoot » Ke Heinä 13, 2005 19:43

OletMenossa hellsingiin samana päivänä kuin minä. ;), Mutta Blippo on muuttanut vain paremmalle paikalle. Se ei ole enää porttikongissa vaan ihan siinä Kolmen Sepän patsasta vastapäätä Forumin puolella. Jos ymmärsit
Cosplay on tapa elää, koska ilman sitä ei ole elämää.

Orange and fuzzy is FOE!

jw

Viesti Kirjoittaja jw » Ke Heinä 13, 2005 22:28

Hoothoot kirjoitti:OletMenossa hellsingiin samana päivänä kuin minä. ;),
Sama täällä.

Amazing Slug

Viesti Kirjoittaja Amazing Slug » To Heinä 14, 2005 04:04

Minä myös. Käsittämätöntä.

lumidee

Viesti Kirjoittaja lumidee » To Heinä 14, 2005 15:06

Oho! Hieno yhteensattuma! : D EN ole varma minne edelleenkään, mutta onko sekin siellä aika lähellä, kenties samalla kadulla? >< Piru olen kasvanut jossain metsässä. ;___;

Jfer
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jfer » To Heinä 14, 2005 15:53

Eipä tuota Blippoa tarvinnut kovasti etsiskellä, kun Helsingissä pari päivää sitten olin. Itse asiassa bongasimme sen ihan vain ohi kävellessämme ja ihmettelen vain, miten ihmisillä olisi vaikeuksia löytää sitä. Kyllä pinkin porttikongin erottaa aika hyvin kun vain käpsyrttelee Mannerheimintietä. ^^

Itse kaupasta sitten. Ihan hauska paikka ja kaikkea kivaa pientä sälää, mutta itselleni ei sieltä tarttunut mitään mukaan. Olihan siellä jotain hienoja t-paitoja, mutta en viitsinyt ostaa vain siksi, että sellaisessa nyt sattui olemaan jokin mangatyylillä piirretty kuva. Evangelion-wallscroll olisi ollut ihan hieno työpaikan seinälle, mutta en viitsinyt sitäkään ostaa kun sarja ei kuitenkaan ole erityinen suosikkisarjani. Lähinnä menin Blippoon Kogepan-tuotteiden toivossa, mutta ei siellä ollut mitään sellaista ostettavaa. En nimittäin hirveästi tarvitse näytön suojaa / paperikassia / lehtiötä / pillerirasiaa, joten palasin kaupasta tyhjin käsin.

Jos Super Mario -paita olisi ollut halvempi, olisin kyllä ostanut sen rakkaalle miehelleni (joka muuten oli ainut mies koko kaupassa :D - selvisi silti urheasti sieltä ja katseli ihan kiinnostuneena tavaroita.)

Ihan kiva kauppa se joka tapauksessa oli.
Jfer aka Jenni Lindqvist, Tsukiain sihteeri ja nettivastaava
Jennin.Ikioma.Org | POLOinen | Cosplaylab profile

kagura

Viesti Kirjoittaja kagura » Pe Heinä 22, 2005 21:01

Kävin tänään taas katselemassa Blippon valikoimia. Totoro-tavaraa oli tullut hurjasti lisää. Oli mm. kissabussi-selkänojanpehmustetyynyjä, Totoro-peilejä, Makkuro Kurosuke ja chibi-totoro -laukkuja, Totoro-lompakkoja, pehmoja, säästöpankkeja ja vaikka mitä. Meinasi tämän Totoro-fanin silmät pudota päästä kun oli yhtäkkiä niin paljon ihania tavaroita ihan kotioven tuntumassa ;)

Mime

Viesti Kirjoittaja Mime » Su Heinä 31, 2005 17:39

Kolmisen kertaa olen käynyt tässä liikkeessä, ja joka kerralla mukaan tarttui kassillinen tavaraa. Tykkään paikasta tosi paljon, toivottavasti liikkeen tila ja valikoimat laajenisivat jossain vaiheessa. Niin, ja yksikään Naruto-fani tuskin lähtee Blipposta tyytymättömänä. :wink: Itse en tosin voi sanoa kuuluvani siihen kastiin. *heh*

lumidee

Viesti Kirjoittaja lumidee » Pe Elo 12, 2005 22:48

Piru. Oli se Blippo hienoinen pettymys. :S EI ollut minun suosikkeja paljoa. Hello kittyä ja sellasta. Nyt harmittaa, olisinhan mä nyt jonkun Naruto jutun voinut ostaa. ;__; Mutta juu. Tarttui mukaani siniset kengän nauhat, nätit sellaiset, mutta.. Onhan ne liian lyhyet miun kenkiin. :) Pinkki ei ole ihan suosikki, mutta oli tuo kokemus. ^^

Brake^^

Viesti Kirjoittaja Brake^^ » Ke Elo 31, 2005 17:42

Hienoinen pettymys minullekkin, suppea valikoima, eikä oikein mitään mitä nyt tulisi välttämättä ostettua edes hetken mielijohteesta (lue: mielenvikaisuudesta).
how is she when she doesn't surf?

Dai

Viesti Kirjoittaja Dai » La Syys 10, 2005 15:23

Harmi vain että Blippo on kovin kaukana täältä.

kyuu
Säätäjä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kyuu » La Syys 10, 2005 17:20

Tuli visiteerattua nyt torstaina siellä. Sanoisin että sitten edellisen reissun noin 3kk sitten, tilanne on pitkälti sama.

Siellä on jonkun verran "pientä kivaa" mutta hyvin vähän kiinnostavampaa tavaraa, jota ei olisi jo pitkän aikaa ollut synkistelemässä jossain Fennica Comicsin pimeässä nurkassa esmes.

Wall scrolleja oli tullut pari mallia lisää. Pikalaskulla hieman vajaa 10 eri mallia siellä tarjolla. Tuossakin kilpailijat vielä pesevät valikoimalla.

Kiva paikka, hassut värit, mutta en näe sitä mitenkään "vallankumouksellisena" kauppana. Yksi hauska ilmiö hauskojen ilmiöiden joukossa.

Isoin muutos - tällä kertaa myyjältä löytyi hymyä ja asiakaspalvelua. Teki vierailusta paljon kivemman.

blippo.com

Viesti Kirjoittaja blippo.com » Ke Syys 21, 2005 20:52

~"\(^o^)v kaikille Animeunionilaisille!

Ajattelimme hieman vastailla täällä ilmenneisiin kysymyksiin.
CioCio kirjoitti:Ilmeisesti suunnittelevat myös online-kaupan avaamista, mikä on tietenkin upeata, varsinkin jos se homma toimii Suomesta käsin eli postikulut olisivat pienemmät yms. muuta käytännöllistä :)
Näin alkuun suuret pahoittelut nettikaupan myöhästymisen vuoksi. Myymälän suosio on ylittänyt kaikki odotuksemme ja vienyt ennakoitua enemmän aikaa. Tämän vuoksi nettikauppa on edennyt luvattoman hitaasti. Blippo -nettikaupan ensimmäinen vaihe aukeaa 01.10 noin 300 tuotteella ja määrä tuplaantuu ennen joulua.
kyuu kirjoitti:Itse asiassa kun haluaisi keskustella tällaisista asioista, ainoa vastaus mitä kukaan vakavissaan juttelua aloittanut on saanut on "valitettavasti johtaja ei nyt ole paikalla". Hänen paikallaoloaikaa ei myöskään tiedetä, hänelle ei ole yhteystietoja eikä hän voi palata asiaan.
Otamme enemmän kuin miellämme vastaan palautetta ja ideoita. Itse asiassa päivittäin saamme noin 20-30 sähköpostia pelkkää palautetta mutta emme ole saaneet vielä yhtäkään kyuu:lta. Toivommekin että tulevaisuudessa olette suoraan yhteydessä sähköpostitse koska valitettavasti emme ole aina myymälässä paikalla. Blippo ei varsinaisesti ole animen ja mangan erikoisliike, vaan olemme keskittyneet aasialaiseen karakterikulttuurin, keräilytavaraan ja populaarikulttuuriin yleensä. Siksi toivoisimme että alan suomalaiset aktiivit esittäisivät toivomuksia suosikkisarjojen suhteen, niin teemme parhaamme niiden saamiseksi :)
kyuu kirjoitti:Blippossa määrää kyllä on, mutta valikoima pientä. Muutamaa eri scrollia löytyi kymmenittäin kutakin.
Tällä hetkellä valikoimassamme on n.60 eri wallscrollia mutta valitettavasti kaikkia ei tällä hetkellä ole varastossa (tulossa on). Osto-oppaan väitteistä huolimatta emme panttaa uusia malleja varastossa vaan kaikki ovat myynnissä :)
Kasumi kirjoitti:
Darth Mauno kirjoitti:Erittäin hyvä kysymys. Tuollaisen väitteen esittäminen ilman kunnon perusteita taitaa nimittäin mennä herjauksen puolelle.
Kysyin, että mistä he soittavat musiikkia. Vastaus oli, että tämä on haettu netistä. Siis waretettu. Myönsivät itse.
Taitaa olla pieni väärinkäsitys... Kaikki myymälässä soivat musiikit ovat peräisin alkuperäisiltä aasialaisilta levyiltä. Suurin osa on tosin ostettu nettikaupoista eli netistä siis ;)
kyuu kirjoitti:Siellä on jonkun verran "pientä kivaa" mutta hyvin vähän kiinnostavampaa tavaraa, jota ei olisi jo pitkän aikaa ollut synkistelemässä jossain Fennica Comicsin pimeässä nurkassa esmes.

Forumin Blipossa on tällä hetkellä n. 1400 tuotetta eikä yhtään samaa tuotetta kuin Fennica Comicsissa :roll:

Otamme edelleen mielellämme vastaan palautetta, kysymyksiä, kritiikkiä ja ideoita osoitteeseen info@blippo.com (^o^)

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Ostokokemukset ja – vinkit”