Blippo!

Vapaat kommentit, kokemukset, arvostelut ja kysymykset erilaisista alan kauppiaista kotimaassa ja maailmalla.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

chuboy
Viesti:

Re: Blippo!

Viesti Kirjoittaja chuboy » Ma Kesä 25, 2012 03:12

Ostin muutama vuosi sitten ROxas figuurin bliposta. Ei ollut mitään valittamista silloin, kun en tajunnut että oli feikki, kun vaikka kuinka katselin sen läpi moneen kertaan, vaikutti aivan aidolta. Sitten tässä muutama kuukausi takaperin kaverini tuli japanin reissultaan samaisen roxas figuurin kanssa, joka oli aito. kun vertailimme niitä, huomasinkin äkkiä kaikenlaisia valmistusvirheitä. Maalaus on hutiloitua paikoittain, halvat materiaalit, ja pakkauskin oli aivan erillainen. Ensimmäisenä päivänä kun omistin figuurin, ei merisuolajäätelö mahtunutkaan käteen, ja kun veljeni yritti hieman isonjtaa käätelössä ollutta reikää, jotta se mahtuisi tappiin joka roxasin kädellä oli sitä varten, naps, koko paska katkesi. .I Ja n.kuukausi sitten katkesi toinen käsikin, vaikka sitä ihan normaaliin suuntaan käänsin... Että kovin on laadukasta työtä.
Become one with mother russia, DA?

Horaaneko

Viesti Kirjoittaja Horaaneko » Ma Kesä 25, 2012 04:36

Tuli mieleen, kun olen törmännyt monenlaisiin Narutosta tuttuihin otsasuojuksiin: ostin Bliposta tässä pari vuotta sitten otsasuojuksen jonka kangasosa on väriltään musta. Pakkaus vaikutti kyllä luotettavalta kaikkine tarroineen(siinä oli yksi hologrammitarrakin)/japanilaisine teksteineen/kuvineen. Mietin vaan että onko sekä sinisellä että mustalla kankaalla varustetut aitoja? P: (sarjassa itsessäänhän nähdään kumpaakin väriä)
Muuten ei olisi tullut mieleenkään, oli pakkaus sen verran luotettavan näköinen, mutta Blipon maine kun nyt tässä on mennyt niin.. :p Eikös se lopetettukin piratismin takia?
Ostin myös Naruto-avaimenperän joka - yllätys yllätys - hajosi päivän päästä. :^D (näin tosin on käynyt myös Urumista ostetuille Naruto-kännykkäkoruille)
There is no spoon.

Fazi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fazi » Ma Kesä 25, 2012 21:03

http://www.blippo.com/store/ Kyllä Blippolla vielä nettisaitti on, mutta liiketiloja ei ole tänä päivänä missään.
Tracon 8: Team Fortress 2 - Pyro // Ruttotohtori

Vannoutunut Gurren Lagann -elitisti.
Haters make me famous~

~ MyAnimeList deviantART Tumblr Blogi

Crystal

Viesti Kirjoittaja Crystal » Ma Heinä 09, 2012 18:00

Mielenkiintoista... Olen lukenut tästä ketjusta paljon piratismiin liittyen. En ole koskaan oikein muuta Blipposta ostanut kuin avaimenperiä yms. (edellisestäkin on vuosia). Nettikaupassa on nyt ainakin CD:itä huomattavalla alennuksella (itse tilasin äsken L'Arc~en~Cielin overseas-version levyjä muutaman ja live-DVD:n, korean versioita en halunnut ostaa). Ihmettelinkin, miksei Blippoa ole löytynyt viimeksi, kun Helsingissä kävin. No, se ei haittaa minua, kun en ole ostanut liikkeestä mitään vuosiin, paitsi nyt ekaa kertaa netistä.

Koska en ole ennen Blipposta ostanut levyjä, en osaa varmuudella sanoa, ovatko nämä ostamani levyt aitoja. Kunhan paketti tulee postissa, niin tarkistan ne niin, että ne olisivat palautuskelpoisia (jos joku teistä osaa sanoa Larukun levyjen aitoudesta mitään, niin saa hihkaista!).

//PS. Ne levyt löytyy täältä. Nyt kun äsken katselin esim. The Best of L'Arc-en-Ciel c/w-levyä, niin overseas-versiota ei myydä missään muualla (esim. Yesasiassa) kuin Blippossa. Tai kun vertailin AWAKE-levyn overseas-versioita Blippossa ja Yesasiassa (Blippon versio ja Yesasian versio), niin epäilykset heräsi... Mitäs sanotte?
Tunnen itseni tyhmäksi, jos menin näin pahasti halpaan ostaen piraattia -___-'

ComSR

Viesti Kirjoittaja ComSR » Pe Heinä 13, 2012 21:24

Osta vain jotain, jonka tiedät olevan varmasti aito. Näin säästyt monelta vaivalta ja etkä rahoita rikollisliigojen toimintaa.
Larkkia saa vaikka CDJapanista.
Time never betrays dreams. But on the flip side, dreams must not betray time.

Crossing

Viesti Kirjoittaja Crossing » Ke Elo 08, 2012 16:41

Miten pitkää sattumalta tilauksissa menee? Kun satuin tässä tilaamaan itselleni 20€ kaikkea ja nyt huolestuttaa saisinko kaikki tavarat ennen ensiviikon maanantaita...

Crystal

Viesti Kirjoittaja Crystal » Pe Elo 10, 2012 19:35

^ Itselläni meni n. viikosta pariin viikkoon, koska se paketti tuli ilmeisimmin ulkomailta, paketissa luki että oltaisiin käytetty Sveitsin lentoyhtiötä kuljettamiseen muistaakseni.

Tosiaan sain pakettini aikoja sitten ja palautin paketin, koska en ollut cd:ihin tyytyväinen (mm. paketti oli ruttaantunut ja yksi levyistä oli siksi hajalla) . Onneksi sain rahat takaisin. Tiedän että cd:ni oli virheostos, joten seuraavan kerran tilaan vaikkapa edellä mainitusta CDJapanista.

Nitsakia

Viesti Kirjoittaja Nitsakia » Pe Elo 24, 2012 17:22

Itellä on ollut aikaa kun viimeksi sieltä jotain tilasin saatto olla jokin muutto ale niin sai tavaraa parilla kymmenellä sentillä...
Figureita en ikinä sieltä ole tilannut kun näyttävät jo kuvissa niin kamalilta ja ruumiin osat oudosti taipuneilta...

Et itse olen kyllä tavarat saanut suhkot nopeaan ja ihan ok tavaraa siihen hintaan nähden... Mutta onse vain hyvin karsean näköistä et kangasjulisteita tuunataan itse hetki ennen kun seinällä edes pysymään saa..
Siipensä polttanut, taivaalta tippunut, maailmaan hukkunut, manalaan palannut
http://myanimelist.net/animelist/Nitsakia

sonikkumarsu

Viesti Kirjoittaja sonikkumarsu » Ma Marras 12, 2012 21:14

Päätinpä tämän tänne tunkea jos joku vaikka vastaisi :'D
Eli olen jonkun aikaa stalkkaillut Blippon nettikaupasta heidän TOK10 puhelimia ja oisin kai tuollaista ostamassakin jossain vaiheessa http://www.blippo.com/store/index.php
Mutta jotain epäilyttävää noissa on... kuten miksi tosta merkistä ei löydy mitään muita tietoja googlaamalla kuin blippon omat sivut ja miksi ne on noin halpoja ?
Että jos jollain on käyttökokemuksia niin kertokaa ihmeessä (:

Fazi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fazi » Ti Marras 13, 2012 14:29

TOK10 on tunnetusti halpismerkki, ovat siksi halpoja. Kokemusta ei itsellä ole, mutta kun kerta halpiksia ovat, niin en menisi toimivuuteen luottamaan. Ehkä noilla vuoden pari pärjää, se siitä.

Ja itse kyllä löysin Googlesta enemmänkin sivuja kuin vain Blippon. Senkus kirjoittaa vaikkapa "TOK10 T999" tai pelkästään "TOK10" niin löytyy.
Mietin kyllä että miksi sinun tuollainen pitää ylipäätään saada? :I Siksikö että se on japanilaiselta valmistajalta? Löytyy nimittäin ihan tarpeeksi samannäköisiä luureja näiltä normivalmistajiltakin.
Tracon 8: Team Fortress 2 - Pyro // Ruttotohtori

Vannoutunut Gurren Lagann -elitisti.
Haters make me famous~

~ MyAnimeList deviantART Tumblr Blogi

sonikkumarsu

Viesti Kirjoittaja sonikkumarsu » Ti Marras 13, 2012 18:54

Fazi kirjoitti:TOK10 on tunnetusti halpismerkki, ovat siksi halpoja. Kokemusta ei itsellä ole, mutta kun kerta halpiksia ovat, niin en menisi toimivuuteen luottamaan. Ehkä noilla vuoden pari pärjää, se siitä.

Ja itse kyllä löysin Googlesta enemmänkin sivuja kuin vain Blippon. Senkus kirjoittaa vaikkapa "TOK10 T999" tai pelkästään "TOK10" niin löytyy.
Mietin kyllä että miksi sinun tuollainen pitää ylipäätään saada? :I Siksikö että se on japanilaiselta valmistajalta? Löytyy nimittäin ihan tarpeeksi samannäköisiä luureja näiltä normivalmistajiltakin.
Kiitos paljon (: joo uutta puhelinta oisin ettimässä vanhan hajonneen tilalle ja tuo osu silmään. Mutta jos kerran on tuollainen niin jätän ihan suosiolla ostamatta ja luotan nokiaan, joka on tunnetusti kestävä (:

illusiα
Viesti:

Viesti Kirjoittaja illusiα » To Kesä 13, 2013 19:36

Itse olen ostanut Blipposta vain pari numeroa KERAa ja SHOXXia. Nämä nyt luultavasti ovat aitoja, jälkimmäisen mukana tuli luvattu Plastic Tree -julistekin. Suht nopeasti tulivat, hinta oli hieman korkeampi kuin esimerkiksi JBoxilla, mutta kelpaavat minulle ihan hyvin... Taidanpa silti tyytyä tilaamaan lehteni vaikka jo edellä mainitulta JBoxilta, siitäkin kun kokemusta on.
"He's saying 'I'll eat more high class cotton, I don't want to get a cold'."
――Cotton!?
"Meto only eats cotton. He's a doll."

madu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja madu » Pe Heinä 12, 2013 08:45

Näillä onkin näköjään konsepti vähän.. muuttunut :roll: tavarat varastoidaan ja lähetetään Hong Kongista, joten tuotteiden hintoihin ei sisälly Suomen pään arvonlisäveroa vaan se saattaa sitten pamahtaa tilaajalle yllätyksenä, mitenkään hirveästi kun tuota ei näytetä nettisivuilla alleviivaavan että kyseessä ei ole enää sijainniltaan suomalainen kauppa. Kannattaa siis varautua siihen, että yli 22 euron ostoksista joutuu maksamaan vielä 24% ekstraa arvonlisäverona, tosin 22 euroakin noin kyseenalaisesti toimivalle kaupalle on ehkä vähän liikaa.. vähänhän toi tarkoitukselliselta veronkierrolta myyjän toimesta kuulostaisi.

Blippo

Viesti Kirjoittaja Blippo » To Maalis 27, 2014 08:22

Hei, Olen Mika ja vastaan Blippo.com verkkokaupan asiakaspalvelusta.

Blippo.com verkkokauppa toimii Hongkongissa, ja kaikki tilaukset myös postitetaan Hongkongin varastoltamme. Täältä löytyy lisätietoa yrityksestämme: http://www.blippo.com/bl_fi/about-us

Olemme pyrkineet informoimaan mahdollisesta Tullista jokaisella tuotesivulla, sekä toimitusinfo -sivulla. Tarjoamme kaikille tilauksille ilmaisen postituksen, joten tilauksen voi myös mahdollisesti jakaa useampaan erään niin että jäävät tuon tullirajan alle.

Vastaan mielelläni lisäkysymyksiin!

(*^▽^*)

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Ostokokemukset ja – vinkit”