T-kingdom

Vapaat kommentit, kokemukset, arvostelut ja kysymykset erilaisista alan kauppiaista kotimaassa ja maailmalla.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Hamajo

T-kingdom

Viesti Kirjoittaja Hamajo » Su Tammi 23, 2011 17:34

T-kingdom tarjoaa bindaustoppeja, joita esim. crossplayaajat käyttävät.

Kellään kokemuksia kyseisestä firmasta? Olivatko tuotteet toimivia etc.
Toimiko maksaminen hyvin ja paljonko postituskulut olivat?

Olen itse harkitsemassa tilaamista ikuiseen jesarikorsetin tekemiseen/ideaalisiteiden käyttämiseen kyllästyneenä.
I reject your reality and substitute my own!

Yozora
Viesti:

Re: T-kingdom

Viesti Kirjoittaja Yozora » Ti Helmi 01, 2011 21:39

Itselläni on kyseiseltä sivulta tilattu binderi, muistaakseni malli 1480. Toimii kuin unelma, litistää hyvin ja luonnollisen näköisesti, mutta hengittämään pystyy jopa melkein täysin normaalisti vaikka vähän urheilisikin. Tosin allekirjoittaneella ei noita muotojakaan mitenkään mainittavasti ole, mutta mitä olen nähnyt niin toimii myös rintavammillakin. Suosittelen, siis.

Maksaminen hoitui omalla kohdalla täysin kivuttomasti Paypalilla ja paketti kolahti myöhemmin postiin ilman mitään ylimääräistä häsläystä. Postikuluja en muista, koska omasta tilauksesta on jo jonkin verran aikaa, mutta eivät muistaakseni olleet mitkään järkyttävät.

Tilatessa kannattaa huomioida muuten, että binderit ovat melko pieniä, eli kannattaa tilata isompi koko kuin normaalisti. Itse olen kokoa XS/S, mutta binderini on kokoa M eikä yhtään liian iso.
Unfit to be a Gundam Meister.

Logan

Re: T-kingdom

Viesti Kirjoittaja Logan » Ti Helmi 01, 2011 22:34

Onko kellään kokemusta tästä "halpamallista" joita saa kolmellakympillä kaksi? Oma nykyinen binderi vetelee aika viimeisiään ja tarvitsen uuden [mieluiten kaksikin, päivittäin kun käytän], mutta ei olisi oikein rahaa moiseen.

[Näin offtopicina: jos joku tietää linkkejä muihin paikkoihin, joista saisi bindereitä T-Kingdomia halvemmalla, kuulisin mielelläni asiasta.]
When in doubt, hold on to your altitude. No-one has ever collided with the sky.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Ostokokemukset ja – vinkit”