Huonoin ostos ikinä!!

Vapaamuotoinen mutta asiallinen keskustelu. Anime- ja mangayhteisöä kiinnostavat aiheet, jotka eivät sovi suoraan muille alueille, kannattaa lähettää tänne - sana on vapaa.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

nyt_ei_jaksa

Re: Huonoin ostos ikinä!!

Viesti Kirjoittaja nyt_ei_jaksa » Ti Helmi 18, 2014 15:03

Ensimmäinen osa mangaa "Kore wa Zonbi Desu ka?" (Is this a Zombie?) (eli se Kimura/Sacchi -tuotos).
Ostin sen silloin kun sarjan suosio oli jonkinasteisessa nousussa.
Suuri virhe, se on hirveintä
ripulia
ikinä.
Tosin opinpahan tekemään tautatyöni huolellisemmin, tältäkin olisi vältytty jos olisin jaksanut perehtyä sarjaan ennen ostamista.
Sarjasta en löydä mitään hyvää, piirrostyyli on todella keskinkertainen, juoniarvo 0, huumori ei naurata, hahmot ovat huonoja.
Yritin katsoa sarjaa ensimmäisen pokkarin lukemisen jälkeen siinä toivossa että se olisi parempi, mutta se oli vielä kamalampaa. Liian maanista minun mieleen.

Horaaneko

Re: Huonoin ostos ikinä!!

Viesti Kirjoittaja Horaaneko » Ti Helmi 18, 2014 23:22

Mioo kirjoitti: D.N.Angel-dvd-boksiEn ole varma katsoinko edes kokonaan läpi, mutta kohdeyleisö ei olisi voinut osua pahemmin huti. BL:ää vaikutti kai olevan...
D.N Angel ei ole BL:ää mutta yhdellä näistä päähahmoista (olikohan Hiwatari nimeltään) ainakin vahvasti vihjailtiin olevan ihastus päähenkilöön. Mutta siis ei itse päägenre. Itse katsoin sarjan läpi enkä hirveämmin tykännyt tyhjän juonen ja huonojen (isolla hoolla) hahmojen takia. Itse asiassa tuo Hiwatari (ja seiyuunsa Akira Ishida) taisi olla ainoa syy miksi ylipäätään jaksoin katsoa sarjan loppuun, koska oli oikeastaan ainoa hahmo jossa oli jotain järkeä.

Huonoja ostoksia. Juu, onhan niitä.

Orange PlanetEn edes muista mistä kyseinen manga kertoi mutta se oli huono. Erittäin huono.
The Dreaming Vaikutti klassiselta kauhumangalta mutta osoittautui vain typeräksi. Halvanoloisen kannen perusteella olisi pitänyt tietty arvata...
Fallen Moon Ei juonta, tylsiä hahmoja, luvattu BL puuttui oikeastaan kokonaan. Ja ihan oikeasti, pakko mainita vielä uudelleen, missä se juoni oli??
Chibi Vampire En voi uskoa että ostin koko sarjan. Kaikki 14 raastavan, tuskallisen mautonta osaa. Lisäksi piirtäjän tyyli on äärimmäisen kehno. Oikeasti, ne hiukset oli jättimäisiä ja päähenkilön poikaystävän (jonka nimi unohtui heti kun lopetin lukemisen) naama muuttui joka kirjassa yksinkertaisemmaksi mikä sai miettimään kyllästyikö piirtäjä naamaan vai sarjakuvaan ja vahvasti epäilen jälkimmäistä.
Dark Metro Huonoja juttuja, kökkö piirtotyyli ja piirtäjän outo kiintymys lentäviin paksusuoliin metrojen törmäillessä tyyppeihin.

Kamalinta tässä kaikessa on, että vain Orange Planetista olen päässyt eroon. ;_;
There is no spoon.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”