Huonoin ostos ikinä!!

Vapaamuotoinen mutta asiallinen keskustelu. Anime- ja mangayhteisöä kiinnostavat aiheet, jotka eivät sovi suoraan muille alueille, kannattaa lähettää tänne - sana on vapaa.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Bakanishi

Re: Huonoin ostos ikinä!!

Viesti Kirjoittaja Bakanishi » Ti Maalis 09, 2010 18:28

1. Sugar Sugar Rune 2
En oikeastaan tiedä miksi ostin sen. Olin lukenut ykkösen enkä edes oikeastaan pitänyt siitä, mutta kuitenkin sitten ostin kakkosen ja totesin että se oli vieläkin huonompi. Nyt sitten olen pähkäillyt mitä sillä teen. Pitäisi kai myydä tai viedä vaikka pelastusarmeijan kirpparille.

2. Tarot Cafe (manga)
Kirjoitettiinkohan noin? No, ihan sama. Ostin sen joskus vuosi tai kaksi sitten, koska halusin jotain lukemista. No, en päässyt paria ekaa sivua pidemälle, koska se oli kuolettavan tylsä. Nyt en oikeastaan ole edes varma missä se on. :"D

Juu. Yleensä mun huonot ostokset liittyy mangoihin, koska ostan niitä lukemisen puutteessa ja hetken mielijohteesta. (Joskus on kyllä sitenkin löytynyt uusia hyviä sarjoja.) Pitäisi kai oppia virheistä. :D
流れ星を見たら
何を祈ろうかな...

Fuuka

Viesti Kirjoittaja Fuuka » Ke Maalis 10, 2010 00:32

Kyllä se mun huonoin ostos taitaa olla tuo Sugar Sugar Rune 6.. *äkäinen mulkaisu kirjahyllyn suuntaan, jossa se hirvitys on*
En tosiaan edes tajua miksi menin sen ostamaan, kai silkasta kokeilunhalusta. Se oli sitä aikaa, jolloin piti kokeilla kaikkea uutta ihan randomilla, nykyään olen jo löytänyt omat suosikkini ja pitäydyn niissä, harvemmin tutustun mihinkään ennalta tuntemattomaan sarjaan.
Mutta niin siis, en vaan pidä siitä. Hahmot eivät iske, tarina ei iske senkään vertaa. On niin hurjaa ja äklöä siirappista säätöä että vähemmästäkin ällöttää.. Kerran tai pari olen sen lukenut paremman tekemisen puutteessa, ja voin kyllä sanoa että ei ole SSR meikäläisen juttu. Todella kaduttaa että menin siihen sortumaan.
the truth is out there~

kekerambo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kekerambo » Ke Maalis 10, 2010 20:56

Tokyo Mew Mew mangat.... Herranjumala... Miksi meninkään joskus tuhlaamaan kallisarvoista rahaa sellaiseen shaipaan?? KUKA EDES TYKKÄÄ JOSTAIN NIIN HUONOLAATUISESTA?
Ja ostin sitä silloin kun se tuli ekana suomenkielisenä marktteihin :DDD Eli aikoja sitten.

Ja sitten menin ostamaan läpällä sen ihme kanadalaisen mimmin tekemän ''PIIRRÄ HEI MANGAA'' oppaan.... Itkin verta. Oksensin sitä jopa. Itkin ja oksensin monta viikkoa. Kuka tekee niin huonon oppaan, rumalla väritys jäljellä ja sitäkin rumemmilla kuvilla? Mitä helvetin mangaa? Se tyyppi ei osaa edes piirtää! SE OLI KAMALAA.
EN EDES MUISTA MITÄ SE MAKSOI, MUTTA NYT KUN TIEDÄN, MITÄ OPAS SISÄLTÄÄ, SANOISIN ETTÄ MINULLE PITÄISI MAKSAA MUUTAMA KYMPPI, ETTÄ JOUDUIN KÄRSIMÄÄN!
Enkä muista milloin sen ostin.
Mesmerized by those eyes with bugs crawling on them, my breathing stops
My heart calms itself
The refreshing sun mixes in with sound of the rain

Demmi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Demmi » Ke Tammi 05, 2011 18:44

Ihme etten ole kirjoittanut tähän ketjuun vielä suurimmasta hutiostoksestani, vaikka pari viestiä onkin jo tullut jätettyä. Ja se ostos oli paitsi ostoksen, myös sarjan laadun kannalta huono.
Olin pyytänyt pari vuotta takaperin joululahjaksi Love Hina-DVD-boksia, joka käsitti yhteesä kahdeksan levyä suomiteksteillä. Kyseinen boksi oli jo silloin kallis enkä sitä lahjaksi saanut. Olin lukenut Love Hinaa mangana ja pidin siitä, joten oletin animen olevan yhtä hyvä ja samanlainen. Niinpä hankin hieman myöhemmin boksin omilla rahoillani, joita minulla oli vielä jäljellä rippijuhlien saamisina (mikäli oikein muistan). Noh, levyt katsottuani jouduin toteamaan, etten pitänyt animesovituksesta sitten yhtään (kommentteja tämän tiimoilta muissa ketjuissa). Kaiken huipuksi suomitekstitys oli paikoin ala-arvoisen huonoa. Ikävin asia tässä on se, että maksoin moisesta laatikosta 59,90 € ja ei mennyt kuukauttakaan, kun sitä sai jo puolet halvemmalla. Tuolla hinnalla ostaminen harmitti kyllä niin paljon enkä kehtaa laatikkoa poiskaan myydä, koska joutuisin kauppaamaan sen niin paljon ostohintaa halvemmalla. Olkoon tuolla vaikkapa paremman puutteen katsomisena tai jotakin. Ja tästä opimme, että älä osta MITÄÄN DVD:tä ennen kuin olet varma siitä, ettei sen hinta ole vähän ajankaan kuluttua halvennut!
DeviantArt -- MyFigureCollection -- Twitter
Wasurenagusa - manga-, peli- ja figuuriharrastajan ihmettelyjä

Pyon

Viesti Kirjoittaja Pyon » Ma Tammi 10, 2011 22:37

Minun huonoimmat ostokseni ovat J-pop Idol 2, Grimms Manga 2 ja joku Yu-Gi-Oh! pokkari. Äsken mainitut olivat vaan kaikki niin hemmetin tylsiä, tosin Grimms oli osittain ihan jees. Mutta inhoan Pauna Mediaa. -___-

En tiedä, pitäisi FMA 1 myös luokitella, nimittäin en ole saanut sitä luettua... Pitäisi lukea, mutta aina kun yritän alottaa niin tulee sellanen ''plääh'' fiilis. >:B

Hant
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hant » Ti Tammi 11, 2011 18:31

Ostin kerran jonkin Salapoliisi Conan mangan olosuhteiden pakosta.
Oli siinä pari hyvääkin juttua, mutta sen verran huonoa, että taisinpas tulla vahingossa tuominneeksi koko sarjan yhden kirjan perusteella... Siskoni myi sen pois manga kirpparilla.

Toiseksi, omaa typeryyttäni ostin kaksi PeaceMaker Kuroganea Traconista, kun sai halvalla, selaisin pikaisesti toista ja katsoin chapterin nimen, että enkuksi on. Mutta ne olikin ainoat asiat enkuksi, muuten pokkarit olivat saksaksi. Pitää kattoa jos sais jossain conissa menemään.

Wicked City VHS kirpparilta, yhdellä eurolla kun sai. Se oli kyllä ihan tylsä ja huono, jo ihan sisällöllisen laadun (tai sen puutteen) takia voi sanoa huonoimmaksi aasialais-teemaiseksi ostokseksi ikinä.
"Murtumaan ei kristityn miekkakaan meitä saa, Käymme taistoa ainiaan, Nyt laulumme jumalille raikaa saa, Siis tuoppinne nostakaa!"

pakke

Viesti Kirjoittaja pakke » Su Tammi 16, 2011 19:05

Voisin nyt ensiksi sanoa, että en kadu mitään manga ostoksiani, tietenkin miulta löytyy niin huonoja/tylsiä mangoja jotka eivät voisi vähempääkään kiinnostaa, mutta ei ne ole vielä haitanneet vaikka ovatkin turhaa kirjahyllyn tuketta.

Voisin melkein sanoa, että turhimpia ostoksia ovat olleet melkein sarjat, joita ei olen ostellut parisen osaa, en edes välttämättä testimielessä jonka jälkeen olen vain dropannut ne pois. Näitä sarjoja on miulla ollut esimerkiksi Bleach, en ole koskaan kyseisestä sarjasta kiinnostunut enkä piitannut, mutta ostin ne pari ekaa osaa sen takia, että ne olivat A. halpoja B. Tokasta osasta sai julisteen (joka ei ole kyllä seinällä.) Tietenkin mulla on muitakin turhuuksia kuten kaikenmaailman Alice 19th, Märit, Kekkaishit (okei se ois voinut olla mielenkiintonenkin) ja Shugo Chara, jota tosin luulin että keräisin kaikki mutten ole sittenkään jaksanut edes toista osaa loppuun lukea. Kyllä tuosta melkein puuttuu sellaisia typeriä ostoksia joita on suomijulkaisuissa tullut osteltua mutta jaah..

Super-taro

Viesti Kirjoittaja Super-taro » La Tammi 29, 2011 00:33

Huonoin ostokseni on tähän mennessä ollut Shueishan valmistama Death note- figuuri, jossa Light, L ja Misa. Ostin sen Blippon alennusmyynnistä :D Kuvassa figu oli tosi näyttävän näköinen ja suorastaan jumaloin sitä, mutta kun sain sen viimein käsiini, petyin pahasti :/ Lightin naama ja vartalo on eriväriset, Ällän hiukset on vihreät (?) ja naama on jotenkin oudon näköinen o_O pelottava, etten sanoisi. Patsas itsessään on mahdotonta saada pysymään pystyssä ilman seinän tukea. Ainut hyvä puoli oli kaunis laatikko, jossa figu tuli :D Olen ajatellut myydä tän figun pois, koska en viitsi edes pitää sitä enää esillä (tämän luettuaan ei varmaan kovin moni ostakkaan sitä :'D). En halua mitenkään moittia Blippoa tästä, mutta 50e tämmösestä häkkyrästä on mielestäni vähän liikaa :S

Shiro Samurai
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Shiro Samurai » La Tammi 29, 2011 00:52

Super-taro kirjoitti:Huonoin ostokseni on tähän mennessä ollut Shueishan valmistama Death note- figuuri, jossa Light, L ja Misa. Ostin sen Blippon alennusmyynnistä :D Kuvassa figu oli tosi näyttävän näköinen ja suorastaan jumaloin sitä, mutta kun sain sen viimein käsiini, petyin pahasti :/ Lightin naama ja vartalo on eriväriset, Ällän hiukset on vihreät (?) ja naama on jotenkin oudon näköinen o_O pelottava, etten sanoisi. Patsas itsessään on mahdotonta saada pysymään pystyssä ilman seinän tukea. Ainut hyvä puoli oli kaunis laatikko, jossa figu tuli :D Olen ajatellut myydä tän figun pois, koska en viitsi edes pitää sitä enää esillä (tämän luettuaan ei varmaan kovin moni ostakkaan sitä :'D). En halua mitenkään moittia Blippoa tästä, mutta 50e tämmösestä häkkyrästä on mielestäni vähän liikaa :S
Minä olen kuulut että Blippo myy piraattituotteita, mutta en tiedä kuinka paljon totuutta tuossa on...
★|| Facebook ||★
★|| Cosplay blog ||★
★|| World Cosplay||★

Yotsu

Viesti Kirjoittaja Yotsu » La Tammi 29, 2011 21:31

Hakama-Neiti kirjoitti:
Super-taro kirjoitti:Huonoin ostokseni on tähän mennessä ollut Shueishan valmistama Death note- figuuri, jossa Light, L ja Misa. Ostin sen Blippon alennusmyynnistä :D Kuvassa figu oli tosi näyttävän näköinen ja suorastaan jumaloin sitä, mutta kun sain sen viimein käsiini, petyin pahasti :/ Lightin naama ja vartalo on eriväriset, Ällän hiukset on vihreät (?) ja naama on jotenkin oudon näköinen o_O pelottava, etten sanoisi. Patsas itsessään on mahdotonta saada pysymään pystyssä ilman seinän tukea. Ainut hyvä puoli oli kaunis laatikko, jossa figu tuli :D Olen ajatellut myydä tän figun pois, koska en viitsi edes pitää sitä enää esillä (tämän luettuaan ei varmaan kovin moni ostakkaan sitä :'D). En halua mitenkään moittia Blippoa tästä, mutta 50e tämmösestä häkkyrästä on mielestäni vähän liikaa :S
Minä olen kuulut että Blippo myy piraattituotteita, mutta en tiedä kuinka paljon totuutta tuossa on...
sain tässä joululahjaksi naruton figuurin(kylläkyllä, bliposta), mutta kun häsläsin vaihtokäden kanssa niin miekka/katana katkesi heti, piti tyytyä oletusosiin ja maalausjäljet käsissä häiritsivät. Piraattituotteeksi epäilin mutta varma en ole : _ :
...
miksemme trolleja uskoisi, koska ne kusipääthän tietävät kaikesta kaiken,
huomatkaa vesiputouksen lailla valuva sarkasmi.
...

Super-taro

Viesti Kirjoittaja Super-taro » La Tammi 29, 2011 23:01

Yotsu kirjoitti:
Hakama-Neiti kirjoitti:
sain tässä joululahjaksi naruton figuurin(kylläkyllä, bliposta), mutta kun häsläsin vaihtokäden kanssa niin miekka/katana katkesi heti, piti tyytyä oletusosiin ja maalausjäljet käsissä häiritsivät. Piraattituotteeksi epäilin mutta varma en ole : _ :
Voihan se ollakkin... Nyt kun rupesin ajattelemaan. En ole hirveästi kamaa tilannut bliposta, mutta viimejouluna saamani Death note koululaukku meni vähän aikaa sitten rikki :( Muoviosa laukun hihnassa naksahti poikki. Harmitti :( Varmaan johtui kovasta käytöstä ja painavasta koulukirja kuormasta. Mistä sitten piraattitavarat tunnistaa? :/ Ainiin, tämä keskustelu ei luultavasti kuulu tälle alueelle, joten lopetan sen tähän :D

Vivilan

Viesti Kirjoittaja Vivilan » La Tammi 29, 2011 23:49

Super-taro kirjoitti:Voihan se ollakkin... Nyt kun rupesin ajattelemaan. En ole hirveästi kamaa tilannut bliposta, mutta viimejouluna saamani Death note koululaukku meni vähän aikaa sitten rikki :( Muoviosa laukun hihnassa naksahti poikki. Harmitti :( Varmaan johtui kovasta käytöstä ja painavasta koulukirja kuormasta. Mistä sitten piraattitavarat tunnistaa? :/ Ainiin, tämä keskustelu ei luultavasti kuulu tälle alueelle, joten lopetan sen tähän :D
Suosittelen lueskelemaan Ostokokemukset ja -vinkit -osiota. ; ) siellä on Blipolle jopa ihan oma keskustelu (missä on muistaakseni ihan kivasti vinkkejä tuosta piraatintunnistamisesta).

Saimaanvuohi

Viesti Kirjoittaja Saimaanvuohi » Su Tammi 30, 2011 14:01

Ostin kuukausi sitten La Esperanga- soft yaoi mangan ja se oli kyllä hemmetin surkea. Jaksoi sitä joten kuten lukea, mutta juoni ei ollut yllättävä ja se oli tosi huonosti piirretty ja aika oksettava. Samaan aikaan siskoni osti Tokio Mew Mew- mangan ja haukkui sen ihan täysillä. En itsekkään pidä kyseisestä mangasta, kun luin sen läpi...ei vois idiootimpaa mangaa olla.

Anteeksi, jos loukkasin jotakuta. Olen vähän poikamaisemman mangan fani. ^^

Satori

Viesti Kirjoittaja Satori » To Helmi 03, 2011 18:19

Hant kirjoitti:Wicked City VHS kirpparilta, yhdellä eurolla kun sai. Se oli kyllä ihan tylsä ja huono, jo ihan sisällöllisen laadun (tai sen puutteen) takia voi sanoa huonoimmaksi aasialais-teemaiseksi ostokseksi ikinä.
Minä voisin maksaa tuosta vaikka viisikin euroa!
"Voit antaa ajatusten tulla mieleesi – kunhan et pyydä niitä jäämään teelle."
―Shunryu Suzuki Roshi

Kissansilmä

Viesti Kirjoittaja Kissansilmä » To Helmi 03, 2011 19:14

En tiedä mikä minuun neni, mutta ostin viime talvena Private School -mangan (se taisi olla vielä amerikkalaisten tekemä :shock: ). Ihan surkea, kertoo jostain sotilaskoulusta ja sen oppilaista ja ilmeisesti päähenkilöllä on joku ongelma rintojensa kanssa, kun tunkee sukkia ja ties mitä paitansa sisään saadakseen rintansa näyttämään suuremmilta xD
He takes on the world all in a stride, and your wounds will be his scars
So won't you remember when the night comes
He will need your open arms
For to be invincible, he needs your love

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”