Mitä työstätte juuri tällä hetkellä?

Vapaamuotoinen mutta asiallinen keskustelu. Anime- ja mangayhteisöä kiinnostavat aiheet, jotka eivät sovi suoraan muille alueille, kannattaa lähettää tänne - sana on vapaa.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

nukkelapsi

Viesti Kirjoittaja nukkelapsi » Ti Touko 20, 2008 19:51

Työstän öljyvärityötä, Oblivion-keybladea, KH1 Rikun puvun kaavoja ja kolmea ikuisuusprojekti novellia. Jeah.
Öljyvärityön aloitin joku kuukausi sitten, ja siihen se sitten jäikin.
Miekan aloitin pari viikkoa sitten.
Kaavojen teon aloitin tänään.
Aineet aloitin kaksi vuotta sitten. Se on kouluprojekti jota en saa valmiiksi ennen kuin valmistun lukiosta, on villi veikkaukseni.

ichigokisu

Re: Mitä työstätte juuri tällä hetkellä?

Viesti Kirjoittaja ichigokisu » Ke Touko 21, 2008 15:58

Minä yritän työstää hahmoja erääseen luultavasti 3-osaiseen sarjakuvaan...
Se kertoo Yukika nimisestä tytöstä, joka muuttaa uudelle paikkakunnalle ja menee lukioon, jossa ei tunne ketään, mutta tutstuu nopeasti kahteen tyttöön ja muutamaan poikaan. hänen isänsä on kuuluisa, itseääntäynnä oleva laulaja.
En vain ole varma millaisen tekisin yukikasta...
Everybody Do The D-motion, hade ni yurashite, karada yurashite..

Nadine

Viesti Kirjoittaja Nadine » Ke Touko 21, 2008 17:35

Sarjakuvan parissa säätää tämäkin.

Tarina kertoo masentuneesta tytöstä, joka sitten tapaa enkelinsä ja löytää sitten tämän avulla taas elämänilonsa. Juoni ei ole kaksinen, mutta enpä mitään kovin suurta yritäkään saada aikaan. Ehkä enemmänkin harjoittelen hahmojen kehittelyä ja tunneilmaisua ja muuta tällaista. En tiedä vielä, miten pitkä tarinasta tulee... katsoo nyt, miten edistyy. Aloitin joskus huhtikuussa ja olen piirtänyt nyt vasta parikymmentä sivua... onneksi kesällä on sitten aikaa piirtää vaikka 24 tuntia vuorokaudessa.

zany

Viesti Kirjoittaja zany » Ke Touko 21, 2008 18:46

työn alla on montakin kuvaa.. pari kuvaa odottaa tussausta( kummassakin kuvassa tyttö ja poika.. rakastuneita ^^ ) ja pari pitäis viimestellä.... (kissa kuvia.. sellasia söpöjä pikku otuksia :3)
Forever love, Forever dream
afureru omoi dake ga
hageshiku setsunaku jikan wo umetsukusu
Oh! Tell me why
All I see is blue in my heart

DA || Animewatcher

Paleltuma

Viesti Kirjoittaja Paleltuma » Ke Touko 21, 2008 19:58

Useampikin kuva on tällä hetkellä työn alla, ihan vain siksi että olen laiska asia enkä jaksa istua yhden kuvan ääressä niin kauan että saisin sen valmiiksi ennen kuin aloitan uuden. Mitään erityistä ja/tai kiireellistä ei onneksi tällä hetkellä ole, vaikka joku eräs onkin jo jonkin aikaa pesterannut aloittamaan 30 Women's Outfits -teeman tekemisen. Kunhan nyt saisin tuota keskeneräisten töiden kasaa edes vähän pienemmäksi ensin.
Viimeksi muokannut Paleltuma, Ke Touko 21, 2008 20:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Yolko

Viesti Kirjoittaja Yolko » Ke Touko 21, 2008 20:04

Kymmenkunta AMV:tä on kesken. Ja kaikki samasta animesta [edelleen], mikä on hieman huolestuttavaa. Musiikkina ovat mm. Venus Humin Montana-kappale [innostuin Venus Humista nähtyäni Ileian kilpailuja voittaneen Don't Break-AMVn], Scooterin Fire, Nine Inch Nailsin The Great Destroyer, Apulannan Karman Laina sekä Yousei Teikokun Stigma. Minulla on paha ongelma - AMV:tä tehdessäni teen pari minuuttia samaa projektia kunnes vaihdan kädet syyhyten toiseen. Sama jatkuu noidanympyränä.

Lisäksi teen siskoni kanssa sarjakuvaprojektia Stone Tribes. Ei, piirtovaiheessa ei ole vielä, tekeillä on vielä hahmo- ja kaupunkisuunnittelu ja käsikirjoitus. Perusideana on kaksi heimoa, joiden välillä on joku paha riita tai kauna, mikä lie, joka selvitetään valituilla teini-ikäisillä, joilla on kivet. Missiona on tuhota kaikki vastustajapuolen kivet, mutta monet ovat valmiita myös kuolemaan taistelussa. Oman kiven tuhoutumisesta seuraa kirous - sokeus, halvaantuminen, mykistyminen, kuolema... Joten kukaan ei todellakaan halua vain ojentaa kiveään vastustajalle. Päähahmoja on kaksitoista, horoskoopit on jaettu kaikille ja horoskooppien mukaiset kivet. Lisäksi asuja ja aseitakin on tullut suunniteltua.. Ja parituksia tietysti! Toisella puolella on yksi shoujo-ai-paritus ja minun suunnittelemallani puolella shounen-ai-paritus. x3 Ja sitten on yksi oikein traaginen Romeo ja Julia-paritus, joka alkaa onnellisesti mutta loppuu surullisesti. Ahh, kaunista. Ja kaksi kaupunkia ovat muuten ninjatyylinen kaupunki ja keskiaikainen linnatyylinen kaupunki, jotka ovat hyvinkin erilaisia. Yangshiro ja Yinkuro, symboloivat vastakohtia ja niiden välistä kontrastia. Että tällaista.
"Mihi!"
Spoiler: リンックス
Mah AMVs Teh Arts [DA profile]

Marsipaani
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Marsipaani » La Touko 24, 2008 10:36

Noh, en ole hirveästi kerennyt tässä piirtelemään tai mitään, mutta aloitinpa eilen yhden copic-työn ja yritän miettiä päätäni puhki, että minkälaista sarjista rupeaisin tekemään....

Tosin, haluan harjoitella, jotta olisin edes tarpeeksi hyvä omaa sarjakuvaa työstämään........
En haluaisi tehdä mitään ihku-raksu-poksu-sohjoa, vaan jotain mikä olisi ei-niin-realistista, mutta realistisempi kuin shoujo. Ja muutamia ideoita päässä onkin jo pyörinyt jonkin aikaa, mutta en tiedä mistä aloittaa. Kattoo ny...

Ja copic-työ on ihan hyvässä mallissa!! Tänään ehkä valmiiksi.
Muff'n~

ThunderBeer

Viesti Kirjoittaja ThunderBeer » Su Touko 25, 2008 01:37

Mm, no eräs joka on jäänyt kuin liimautuneena mieleeni. D:
Lähti, kun kaveri pojan kanssa satuttiin puhumaan jotenkin kummallisesti Melkein Päättömästä Nickistä ja sitten yhtäkkiä siitä että kun "elävien maailmassa" haeskellaan deittiä iän perusteella niin "Kuolleiden maailmassa" sen että "kuinka kauan on ollut kuollut". :'D Ja mielessä nopeasti kävi semmonen flashi lyhyestä sarjisläpästä asiaan liittyen (2 "pikkutyttöä" pelaa kahvilassa lautapeliä ja sisään tulee "uhkea vahva itsevarma" mies joka rupeaa vähättelemään pikkutyttöjä. Tytöt kysyy mieheltä kuinka vanha se on, ja mies tietenkin vastaa "väärin" eli elinikänsä, korjaa vastauksensa "kuollu 10 vuotta" ja tytöt nauraa että iha liian nuori "rookie" ja potkivat miehen ulos kahvilasta ja mutisevat lopuksi "100 vuotta liian aikaisessa").
Itse projekti jota nyt työstän ei liity itse deittailemiseen mitenkään. D: Projektilla ei edes ole nimeä, vain hätänimenä Death Business. Kaksi hahmoa on vasta nimellisesti valmiina, ulkonäöt, luonteet sun muut extrat mielessä valmiiksi suunniteltu. Naito Hadaka (teh main character) 19, ja Lili LeBlyton, 9. Itse juoni vielä laajalti hakusessa: onko pahiksia, tappeluita, älyttömiä juonen käänteitä etc. Hirveästi vielä työtä, enkä vielä pysty kuvittelemaan sitä kuin sarjakuvana vaikka tarinana olisi helpompi toteuttaa.
Juonen alun raakaversiona komeilee tosi "omaperäinen" valinta. Päähenkilö kuolee jengitappelussa PUM, luoti otsaan, haudataan ja päätyy haudan kautta "Kuolleiden maailmaan" (virallinen nimi/nimitys vielä hakusessa). Naito tomerana poikana möhlii heti kättelyssä, lähtee paniikkipäissään "hautausmaan kuolleiden vastaanotosta" harhailemaan toisen maailman "kaduille" ennen kuin kukaan ehtii sanoa "Floridalainen friteerattu broileri flippaa". Naito eksyy (yllätys yllätys) aivan äimän käkenä kaikesta vähällä seota kun pienet nappulat kirmaa seinien läpi ja sanoo että "ei se ole seinä" kun taas Naito ryminöi seiniä päin. Lopulta viisaasti päättää palata takaisin, mutta ei onnaa, paikka on kuin muuttunut kehää kiertäväksi labyrintiksi eikä Naito tiedä sen johtuvan hänestä. Lopulta Naito päätyy nököttämään tien reunalle kahden vanhuksen pelatessa vieressä kaikessa rauhassa Gôta. Lopulta Naito jää seisomaan tienristeykseen tuijottamaan tienviittaa ainoana toivona ja vihjeenä yksi nimi "Café Chôeki" (=kuristushuone, hurmaavaa?) kiitos juttutuokion vanhusten kanssa. Sempai pitäisi hankkia joka opettaisi maailman tavat etc. mutta Naito ei pääse edes kahvila/baarin pihalle asti vaan päätyy sisäänkäynniltä sokkeloon joka johtaa vain takaisin. Epätoivoissaan yyh nyyh, Naito sitten ruikuttaa mielessään apua ja kas kummaa hiljaisuuden keskeltä kuuluu askelia ja paikalle kävelee Lili, joka monen mutkan kautta salaperäisesti johdattaa "kuolleiden vastaanoton" etsijät Naiton luo ja Naito jää ihmettelemään kuka Lili (jonka nimeä hän ei tässä vaiheessa vielä tiedä) ja opettelemaan miten mennään "seinien" läpi.
Tadaa, älyttömän omaperäinen prologi, täynnä käytettyjä elementtejä, ideoita ja kliseitä, keskeneräiselle projektille. :P Onneksi onkin vasta raakaversio-vaiheessa. Pitäisi keksiä kahvilan sekolle hyypälle "hieno" nimi jossa pitäisi olla tai/sekä sanat "Van" ja "Cruz". D:
Onneksi olen olio. x3

Chiame

Viesti Kirjoittaja Chiame » Ti Touko 27, 2008 20:58

Tällä hetkellä kesken möllöttää neljä sarjakuvaa 8) Niistä kokonaista yksi on edennyt kokonaiset kahdeksan valmista sivua...toisessa on jo kolme (keskeneräistä), muissa 10 (keskeneräistä) sivua. Suunnittelen pyrkiväni itse Finnmangan sivuille sillä 8 s. sarjiksella!!

Joo, toinen on semmoinen ihgu ragsubogsu Sora Kingdom Heartsista <3
Kuvassa Soralla on Heartless-hattu ja -pehmolelu, ja -pyjama päällään. Olen saanut jo väritettyä hiukset, silmät ja ihon, mutta on vaikea keksiä hyvää väriä pyjamalle 8) varmaan joku sini-valkoraita tsydeemi, kun kyseessä on pyjama!!
Never push the "Big Red"-button!! Never!!
http://riinapuri.deviantart.com

ichigokisu

Viesti Kirjoittaja ichigokisu » Ke Touko 28, 2008 10:40

Minä tuossa unohdin kertoa, että onhan mulla kymmenen sivua viimeistelemättömänä yhtä taikatyttösarjista. tussaukset tosin on aika päin..mäntyä. :D , mut eiköhän se joskus valmistu...
Mulla on myös parin hahmon luonnokset jonkinlaiseen shoujojuttuun..
Everybody Do The D-motion, hade ni yurashite, karada yurashite..

Sleepy Dancer
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sleepy Dancer » Ke Touko 28, 2008 13:59

suunnittelen lyhyitä Dirty Hyena doujinsheja tai "sisätarinoita". mutta miten voi tehdä doujinshin sarjasta jota ei ole olemassa kuin omassa mielikuvituksessa? sehän tässä hauskaa onkin. piirrän mielelläni, kunhan saan piirtää hyena-tyttösiä. ^___^ doujinshit ovat oiva tapa tutkia hahmoja. (saatte ehkä joskus nähdä...jos saan jotain ajoiksi!) :)
"Jättäkää minun Slaine rauhaan!
t: ruma läski akka"

zany

Viesti Kirjoittaja zany » Pe Kesä 27, 2008 19:43

tällä hetkellä työn alla on miyavin muotokuva... tänään aloitettu ja pian valmis.

EDIT/// Ja se on valmis... yritän sen pian postata tonne art corneriin... ^^
EDIT2// Ja sainpahan sitten toisenkin miyavi kuvan tehtyä...
Viimeksi muokannut zany, La Kesä 28, 2008 18:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Forever love, Forever dream
afureru omoi dake ga
hageshiku setsunaku jikan wo umetsukusu
Oh! Tell me why
All I see is blue in my heart

DA || Animewatcher

Kitt

Viesti Kirjoittaja Kitt » La Kesä 28, 2008 17:59

Minulla on ollut sarjakuva suunnitteilla vuodestan 2006 asti, ja yhäkin suunnittelu prosessi jatkuu.

Se kertoo naisesta joka erittäin kirpaisevan eron jälkeen joutuu *köh* tai siis pääsee totta kai, manalan valtiaan vaimokkeeksi. Periaatteessa tämä on rakkaustarina, periaatteessa se taas on inhorealismia, periaatteessa se on tarina siitä miltä tuntuu elää paikassa jossa ei mikään tunnu olevan järjellä selitettävä. (Joo, tämän voi kai selittää sillä että minun lempiartisti on Emilie Autumn, ja lempi lastensatu Liisa ihmemaassa. ^^')
Muutama hahmo on valmiina, tarina on valmis vuoteen 1300-asti, ja loppu on selvä, hahmoja suunnitteilla ja yritän lypsää itsestäni mahdollisimman paljon ideoita tulevaisuutta varten, varsinaista piirtämistä en ole vielä aloittanut.

Ja lisäksi olen nyt ollut viikon akvarelli kurssilla, ja nyt haluan hetken tauon, enkä todellakaan aijo alkaa miettimään papereiden pintoja ja värisävyjä tai pensselin paksuutta nyt, vaan teen jonkin erittäin simppelin mustavalkoisen tussityön.

Demmi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Demmi » Ma Heinä 14, 2008 12:09

Olen parhaillani tekemässä fanfiction-versiota nettikaverini "legendaarisesta" Pervosarjiksesta, joka kertoo Raptorasta, joka seikkailee Pikachun muotoisella mantereella seuranaan mm. Dragon Ballin Son Goku XD Koko sarjiksessa ei ole mitään juonta, joten pervosarjis-ficcinikin etenee täysin omia polkujaan. Piirsin eilen 10 sivua (lyikkärillä), mutta jälki on sutaisten ja nopeasti tehtyä sekä surkeaa. Tarkoitus olisi viskellä jonkinmoista tussausta päälle ja pikkasen väritellä niin näyttäis kivemmalta ^^
Tähän mennessä Pervosarjis-ficissäni Raptora on mm. vastannut lukijoiden kysymyksiin ja saanut ilmaiset lentoliput Bahamasaarille.
DeviantArt -- MyFigureCollection -- Twitter
Wasurenagusa - manga-, peli- ja figuuriharrastajan ihmettelyjä

Valkoinenhai

Viesti Kirjoittaja Valkoinenhai » Ti Heinä 15, 2008 12:30

Olen erittäin intohimoinen sarjakuvien piirtäjä. Kaveritkin joskus kyselee, että miten sä AINA jaksat piirtää. ^^
Siis kolmea eri sarjakuvaa olen tällähetkellä tekemässä.
Vanhin (aloitettu joskus kolme vuotta sitten, ja voi herran jestas sitä piirrostyyliä!) on jo kuudennessa osassa menossa. Viisi tehty, seitsemän jäljellä. :D
Sitten on tuo synkempi tekeleeni, jonka ensimmäinen osa on jo loppusuorilla. Niitä tulee kaikenkaikkiaan kolme.
Ja sitten on vielä shoujo-mangani, jonka olen vasta ihan hiljattaen aloittanut. Ei ole ensimmäinen lukukaan valmis.
Näillä eväillä jatketaan sarjisten parissa vielä pitkään. ^3^
Jos jokin voi mennä pieleen, niin se menee pieleen. -Murphyn laki

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”