Mitä työstätte juuri tällä hetkellä?

Vapaamuotoinen mutta asiallinen keskustelu. Anime- ja mangayhteisöä kiinnostavat aiheet, jotka eivät sovi suoraan muille alueille, kannattaa lähettää tänne - sana on vapaa.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

j-rocker

Mitä työstätte juuri tällä hetkellä?

Viesti Kirjoittaja j-rocker » Ke Helmi 20, 2008 21:24

Eli otsikosta voi varmaan jo päätellä aiheen. Haluaisin ja varmasti moni muukin on kiinnostunut, mitä piirrätte juuri tällä hetkellä. Selittäkää sitä aihetta ja sitä,miten te saitte juuri sen aiheen. Tämä toimii myös ns.päiväkirjana eli voitte tänne kirjotella, miten piirtäminen on sujunut ja missä vaiheessa olette menossa.

Minä olen tekemässä ensimmäistä sarjakuvaani. Aion tehdä sellaisia lyhyitä sarjakuvia enkä jatko-osia. Tai ehkä sellaisen joskus, jossa on muutama jatko-osa. Aihe on sellainen, että poika joutuu Kuoleman eteen ja ennen kuin poika kuolee, siivekäs ja kovia kokenut tyttö pelastaa hänet viimeisillä voimillaan, mutta pojan rakkaus saa tytön taas kuntoon. Tämän aiheen keksin minusta ja kullastani, sillä meidän rakkaustarina on tuontapainen. Olimme molemmat hyljeksittyjä kunnes löysimme toisemme tästä pahasta maailmasta..juu olipa taas kaunista :roll: Mutta olkaa hyvä,areena on teidän (kiittää ja kumartaa...ja naksauttaa selkänsä)
Ai niin,minäkin sitten teen tähän pari päiväkirjatyylistä merkintää myös.

Asami
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Asami » Ke Helmi 20, 2008 22:04

Minäpä untuvikkona pyrähdän heti ensiksi tänne :>

Tällä hetkellä työn alla on yhden sivun sarjakuva, jonka aloitin tänään aikaisin aamulla kärsittyäni viikkoja sarjakuvanpiirtovieroitusoireista. Voisin laittaa sen tänne sitten, kun se on valmis :3 Muutenkin on tullut raapusteltua pitkin päivää kaikkea.

Chiharu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Chiharu » To Helmi 21, 2008 16:18

Joo. Minä myös olen aloittanut sarjakuvaa... Ei aivan ensimmäisenä, olen alottanut useita ja sitten piirrän improa, mutta ensimmäinen josta olisi tarkoitus valmistuakin jotain (ei minun luonteellani...)

Päähenkilö on tyttö, joka menee uuteen kaupunkiin lukioon, koska tytöllä (nimi on muuten btw Minerva) on ollut monelaisia ongelmia entisessä koulussa ja kaupungissa. Sitten ennen koulun alkua, muuttaessaan Minerva tutustuu kahteen poikaan; toinen aikoo iskeä Minervan ja toinen kiistelee Minervan kanssa kaikista mahdollisista asioista.
Ja kaiken kukkuraksi Minerva saa tietää, että hän omistaa voiman hallita valoa ja sitten alkaa kovin Kmikaze Kaitou Jeannemainen jatko...

Joo. Tiedän. Klisee -____-"

*Tilanneraportti 1.3.08
No enpäs nyt tiedä. Joku kaksikymmentä sivua tehtynä, mutta ne viimeisimmät sivut alkoivat mennä sen varran kliseeseen että huh huh. Tarinoita on miljoona kertaa helpompi kirjoittaa, ja olen huomannut että vaikeat asennot ja ilmeet tuottavat minulle vaikeuksia... Saa nähdä, mutta voin sanoa että tätä menoa innostus loppuu aikas pian.
Viimeksi muokannut Chiharu, La Maalis 01, 2008 15:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

j-rocker

Viesti Kirjoittaja j-rocker » To Helmi 21, 2008 21:45

Chiharu kirjoitti:Joo. Minä myös olen aloittanut sarjakuvaa... Ei aivan ensimmäisenä, olen alottanut useita ja sitten piirrän improa, mutta ensimmäinen josta olisi tarkoitus valmistuakin jotain (ei minun luonteellani...)

Päähenkilö on tyttö, joka menee uuteen kaupunkiin lukioon, koska tytöllä (nimi on muuten btw Minerva) on ollut monelaisia ongelmia entisessä koulussa ja kaupungissa. Sitten ennen koulun alkua, muuttaessaan Minerva tutustuu kahteen poikaan; toinen aikoo iskeä Minervan ja toinen kiistelee Minervan kanssa kaikista mahdollisista asioista.
Ja kaiken kukkuraksi Minerva saa tietää, että hän omistaa voiman hallita valoa ja sitten alkaa kovin Kmikaze Kaitou Jeannemainen jatko...

Joo. Tiedän. Klisee -____-"
Aika hienon kuulonen :D

MissClaws

..

Viesti Kirjoittaja MissClaws » To Helmi 21, 2008 22:17

Itse olen nyt kuvittamassa novelliani. Ihan mukavaa puhaa sekin on. Novellista puuttuu vielä pari lukua niin valmis on. Kuvista en sano vielä mitään. 8)
私達は一緒に坐ってもいい 今度はそして永久に。

Berneri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Berneri » Pe Helmi 22, 2008 02:35

FMA:n Edwardia olen piirrellyt.. Enimmäkseen nopeita luonnoksia parin päivän ajan, mutta hiukan suurempikin piirros on hahmottumassa (jollei missään muualla, niin edes päässäni).. Luonnoksen olen tehnyt tilaustyöstä, jossa on Trigunin Vash ihmissutena, se ei ole muutamaan päivään edistynyt. Täytyy ottaa itseä niskasta kiinni, että saan sen joskus edes rajausvaiheeseen. :s
MINUT ON HELPPO PITÄÄ TYYTYVÄISENÄ NIIN KAUAN, KUIN SAAN TAHTONI LÄPI.

mijuma1

Viesti Kirjoittaja mijuma1 » Pe Helmi 22, 2008 06:41

Olen piirtämässä inuyashan tapaista, keskiaikaan sijoittuvaa sarjakuvaa.

Edit: ei näin klo. 5 jaksa kirjoittaa pitempiä...

Yugata Kyoshi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yugata Kyoshi » Pe Helmi 22, 2008 12:57

Meneillään on keväällä 2004 alkanut sarjakuvaprojektini.
Hahmoja enimmikseen suunnittelen ja tarinaa hion vielä... Mutta piirtämispuolella kokeilen myöskin sarjakuvasivujen toteuttamista niin, että juoni etenee johdonmukaisesti ja selkeästi.
Olen innostunut copic ciao- tusseista (vaikka ovatkin niitä halvimpia copicceja..) Ja yksittäisiä värikuvia hahmoista tulee väsättyä.
~Yugata Kyoshi~

bulbie

Viesti Kirjoittaja bulbie » Pe Helmi 22, 2008 19:14

Itse olen mukana kolmessa sarjakuva projektissa (jotka etenevät hiiiitaastiii)
Yksi on minun ja kahden kaverini s-kuva jonka juonesta en viitsi vielä kertoa...
Toinen on minun ja toisen edellisessä s-kuvassa mainituista henkilöistä yhteinen sarjakuva (jonka juonesta kumpikaan ei ole ihan selvillä :shock: )
Ja kolmas on minun oma projekti, jossa se niistä kohdesta kaverista joka oli ekassa muttei tokassa sarjakuvassa haluaisi olla mukana(Sekavaa).

Saa nähdä mitä näistäkin oikein tulee :shock:

j-rocker

Viesti Kirjoittaja j-rocker » La Helmi 23, 2008 13:22

Viides sivu valmistu just äsken (jee)
Aloitan juuri kuudennen sivun tekemisen mehun,kaakaon ja suklaan voimalla 8) Illalla käytän voimanlähteenäni kahvia ja suklaata...jos siis suklaata on jäljellä :lol:

Marsipaani
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Marsipaani » La Helmi 23, 2008 23:33

Huu, itse olen vähän tehnyt käsistä sarjakuvaani! :D En kuitenkaan ole päässyt kuin vasta tokaan kappaleeseen... Samalla kun teen käsistä, niin aion harjoitella, että uskaltaisin edes aloittaa koko sarjakuvaa. Ajattelin tehdä siitä ehkä 12 kappaleisen, sillä siitä tulisi vasta eka sarjakuvani. :?

En kuitenkaan nyt viitsi kertoa juonta, vielä... Sillä se ei ole ihan niiiin täydellisesti valmis... :roll:
Muff'n~

Saruki

Viesti Kirjoittaja Saruki » Su Helmi 24, 2008 15:13

Mie työstän tyttökaverin (hänen nikkinä täällä on Sode) kanssa sarjista ^^ nimetön projekti ainakin toistaiseksi.

Päähenkilönä siinä on Mikyo niminen, hyvin suosittu ja kapinallinen, umpihetero lukiolaispoika, joka alkaa nähdä unia joissa rakastuu toiseen
mieheen (uujee). Mikyo löytää tiensä vanhaan, pitkän aikaa toimimattomana
olleeseen kirjakauppaan jossa hän tapaa tämän uniensa miehen. Kirjakauppa miehellä on perässään pahoja henkiä/zombeja koska hän on mennyt jossain
hämyisessä menneisyydessään vähän mokailemaan asioita. Mies on siis jonkin asteen manaaja.

Mikyo ja tämä kirjakauppamies alkavat sitten täysin sattumalta törmäilemään
toisiinsa ja uu siitä syntyykin sitten jonkin asteen love story.

Sellasta :3
"Punastuminen on kiihottavaa"

Ji
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ji » Ma Touko 19, 2008 21:40

Noh olisi tässä kaks 'sarjaa' kehitteillä.
Kun niitä uniatulee niin nähtyä ja niistähän on hyvä muokata.

Teen nyt kuitenkin ensin tämmöisiä pinoisia neko strippejä n.10 sivua jos en enemmänkin. Sain tänään tehtyä helpohkon hahmon jonka pystyy piirtämään helposti. Ei sitten ulkonäkö muutu missään vaiheessa. ^^''
Ja oikeastaan hyvää harjoittelua sitä suurempaa projektia varten.

Eli se isompi projekti on muokkaus eräästä wanhasta unesta.
Pistetääs tähän ylös pääpiirteittäin.
-nainen kuolee yllättäen ja päätyy taivaaseen
-taivaallinen ruumis naiselle ei olekkaan vielä valmis, joten asetetaan miehen ruumiiseen
-naisen taivaallinen ruumis olisi valmis noin 20 vuoden päästä
-eli aluksi käytäisiin läpi kuinka vaikeaa naisen on sopeutua miehen ruumiiseen ja käyttäytyä kuin mies etc
-muotoutuu loppujen lopuksi kieroutuneeksi opukseksi naisille 'miten ymmärrän miehiä'
-eli päivän havaintoja miehistä ja täyssin häröisiä johtopäätöksiä

Jos nyt unohtuikin jotain nii lisäilen sit.
Aiheuttaa yleistä hämminkiä jollei lievää hilpeyttä
sivuvaikutuksena painajaiset.

Nemuska

Viesti Kirjoittaja Nemuska » Ti Touko 20, 2008 10:15

Täälllä on tekeillä pienimuotoisen tarinan kuvitusta, ei niinkään sarjakuvaa sillä siihen ei rahkeet riitä. Kärsivällisyys kun on aika nollaluokkaa.

Kyseessähän on oma räpellys joka sijoittuu ihan omaan aikaamme ja kertoo kirjakaupassa työskentelevästä noitatytöstä nimeltä Karma. Ei siis mitään taikatyttöilyä vaan tällaista luonnon kanssa touhuamista, yrttejä, vanhoja kirjoja ja sen semmoista.
Tarinat itsessään ovat lyhyitä ja kertovat Karman elosta kaupungissa, ystävistä ja ongelmista 2 vuotta nuoremman pikkusiskon kanssa (Nana). Aikalailla maustettua slice-of-life:ia.
Saiyuki - Mushishi - Soul Eater - Star Ocean - One Piece - Evangelion <3

MissClaws

Viesti Kirjoittaja MissClaws » Ti Touko 20, 2008 14:28

Hahhaa saimpas novellini valmiiksi kuvineen päivineen. Nyt aloin työstämään sarjakuvaa. Pistän varmaan art corneriin linkkiä sitten myöhemmin. ^^
私達は一緒に坐ってもいい 今度はそして永久に。

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”