Paras animesarja?

Vapaamuotoinen mutta asiallinen keskustelu. Anime- ja mangayhteisöä kiinnostavat aiheet, jotka eivät sovi suoraan muille alueille, kannattaa lähettää tänne - sana on vapaa.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Kyoshiro13

Re: Paras animesarja?

Viesti Kirjoittaja Kyoshiro13 » La Touko 22, 2010 01:43

Mä oon aina ollut ihan mieltön ginga nagareboshi gin- fani vaoikka onkin vasta ne dvdt joissa ei ole kaikista raaimpia kohtia mut olen yrittänt säästää rahaa koko boksiin tekemällä kotitöitä ja muuta sellaista

Tykkään myös narutosta, siitä mulla onkin kaikki dvdt :mrgreen: :mrgreen:

Unisukedoro

Viesti Kirjoittaja Unisukedoro » La Touko 22, 2010 01:46

mä katon eniten mun isosiskonkanssa dragon ball ztä ja mä tykkään että se on parasta ikinä!! kawaiii!^_

Atsushi86

Viesti Kirjoittaja Atsushi86 » Su Touko 23, 2010 11:33

Minusta parhaita animesarjoja mitä olen katsonut on mm. Trinity Blood, Fruit Basket, Naruto ja final fantasy unlimited.

xpsych

Viesti Kirjoittaja xpsych » Su Touko 23, 2010 15:53

Tällä hetkellä pyörivä paras animesarja on todellakin Durarara.
Baccanon tekijöiltä, ehkä pikkiriikkisen huonompi, mutta silti toistaa samaa hämmentävää tyyliä. Tarinan kerronnassa on pieni juju, joka saa addiktoitumaan. Harmi vaan, että Drrrrr on hyvin lyhyt sarja. Mutta jos katsoo ensin Baccanon ja sen jälkeen Durararan, ei voi kiistää sarjojan huonuutta.

Mutta on myös sarjoja jotka ovat hyviä, vaikkakin uusia jaksoja tarvitse odottaa.
Kuten Last Exile, sen upean harmonisen tyylinsä takia.
To aru majutsu no Index, taikuutta, verta ja ihan hyvää läppää.
Darker than black (Kakkonen myös), no sehän on aivan selvää. Ei selityksiä tarvita näin upeaan kerrontaan.
Air Gear, Soundtracki on hyvä ja muutenkin ihan kiva sarja.
Hellsing Ultimate, Piirrostyyli on upeaa, vaikkakin verta lentää pienestäkin haavasta. Monet ovat tapelleet japani duppauksesta vertaen englannin duppaukseen. Jan Valentine on hyvä molemmissakin äänissä. Konami code mukaan vaan!
Objection is when I say: this doesn't suit me. Resistance is when I make sure that what doesn't suit me never happens again.

Gahika

Viesti Kirjoittaja Gahika » Ti Touko 25, 2010 17:27

Waah, kamala kysymys, mutta suosikkini on varmaankin Kuroshitsuji~
Aivan ihanan kaunis piirtojälki, ja juoni... <3

Muita suosikkejani mainitakseni:

Nabari no Ou
Aivan ihanan koskettava ja kaunis!

Loveless
Niin edelleen jotain niin ihanaa, tosin mangana ehkä hivenen parempi..

Ja Naruto Shippuuden, sen on jaksanut katsoa alusta asti, joten eikös se kerro jo paljon... :3
Ja tulevista animeista odotan eniten Monoshitsujia... Tällä hetkellä katson vain hyvien luokkaan päätyviä Hetaliaa ja Uragiri wa boku no nameo shitterua... ^^

Hijiri

Viesti Kirjoittaja Hijiri » Ti Kesä 08, 2010 16:05

Ylivoimainen suosikkini on ehdottomasti Prince of Tennis. Tämä sarja on ollut suosikkini alkuvuodesta 2006 lähtien. Tutustuin tähän sarjaan ensimmäisen kerran vuoden 2004 joulukuussa, tosin olin kyllä jo ennen sitäkin nähnyt joitakin kuvia, mutta esimerkiksi hahmojen nimiä tai mitään muutakaan perusasiaa en tuolloin vielä tiennyt. Tenipuri vaipui tuon joulukuun jälkeen joksikin aikaa unohduksiin, kunnes sitten tulin liittyneeksi sarjan juonta seuraavaan roolipeliin ja innostukseni leimahti todelliseen liekkiin. Sen jälkeen olen katsonut animen jaksot useampaan kertaan, ostanut mangaa sitä mukaa, kun uusia osia ilmestyy sekä kerännyt kaikkea mahdollista oheissälää, mitä olen onnistunut käsiini saamaan. Sarjan pohjalta tehdyt musikaalit ovat myös vieneet ison osan sydämestäni, enkä usko tulevani pitämään mistään muusta sarjasta yhtä paljon.
"Don't sweat it. It'll work out somehow." -Tatara Totsuka
Hijiri @ AnimePlanet
Hijiri @ MyAnimeList

Andriani

Viesti Kirjoittaja Andriani » Ti Kesä 08, 2010 16:40

Fate/stay Night
Ahh, tuo TYPE-MOONin taideteos. Nätit tytöt + hienot taistelut on aina olleet lähellä sydäntä.
Saber ja Rin ovat vaan niin <3

Clannad : After Story
Draamaa, draamaa, ja vielä kerran draamaa. Clannadin jatko-osa iski sydämmeen, kovaa. turhan usein tuli parit kyyneleetki tiputettua katsellessa tätä mestariteosta.

Zack Fair

Viesti Kirjoittaja Zack Fair » Ke Kesä 09, 2010 10:09

Tengen Toppa Gurren Lagann on ehdoton suosikkini. Siinä on juuri sopiva sekoitus kaikkea: Huumoria, hyvät hahmot, eeppisiä kohtauksia, surullisia kohtauksia ja todella hyvä loppu.

Code Geass (+ R2), K-On!, Death Note ja Suzumiya Haruhi no Yuuutsu kuuluvat myös suosikkeihini.
"Those wings... I want them too."

defia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja defia » To Kesä 10, 2010 09:01

Minäkin lähtisin ehdottomasti liikkeelle Tengen Toppa Gurren Laganilla, sen verran ainutkertainen sarja on kyseessä. En edes pidä mechasta, mutta TTGL vain iski (ja lujaa). Syynä varmaan ovat erittäin hienot henkilöt (ensin rakastuin Kaminaan, ja melkein heti perään Yokoon). Lisäksi tapahtumissa ei 'pihistellä', niinkuin useissa muissa suosikkisarjoissani, vaan hahmoja oikeasti riepotellaan eivätkä he palaa satunnaisesti yksi toisensa jälkeen henkiin tms.

TTGL :n jälkeen listalla ovat DRRR!!, Ookiku Furikabutte, Naruto, Katekyo Hitman Reborn!, Higurashit ja niin edelleen : D Ei niitä muita voi enää järjestykseen laittaa.
I'm pushing an elephant up the stairs.
Deviantart || Pukuleikkiä

SuperSonic

Viesti Kirjoittaja SuperSonic » Ke Joulu 11, 2013 01:19

Taitaa olla Tengen Toppa Gurren Lagann tai Sonic X
Gotta go fast!

Architect

Viesti Kirjoittaja Architect » To Joulu 12, 2013 12:36

Rainbow: Nisha Rokubou no Shichinin: Masentavaa, mutta palkitsevaa katseltavaa. Onnistuneet hahmot ja visuaalisesti nätti.

Death Note: Huikeaa tykitystä alusta loppuun. Loistava juoni ja mieleenpainuvat henkilöt.

Nana: Paras näkemäni draamasarja, joka ei sorru lapsellisuuksiin tai kliseisyyksiin. Hahmot realistisia, mutta viihdyttäviä.

SonnePonne

Viesti Kirjoittaja SonnePonne » Su Tammi 12, 2014 22:45

Paras on ainakin tällä hetkellä Beyblade, josta tykkään hyvien juonimuutosten kausien välin takia.
Ekaa kautta en ole nähnyt mutta -masters ja metal fury kausia seurailen jatkuvasti.

Toisena on ehkä Winx klubi, jos edes lasketaan animesarjaksi.
Olen aina fanittanut kaikkia keijujuttuja.

Muoks// Unohdinko mainita Pokèmonin?!! Se on myös yksi parhaista animesarjoista (jos tätäkään edes lasketaan).

Myös uusin Beyblade: Bleywheelz on noussut listalla korkealle. Se on melkein sama kuin Beyblade mutta siinä on erilaisia kiekkoja. Mutta päähenkilöillä on samannimiset kiekot, sekä niillä mukanaroikkujilla. :/

Teal
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Teal » La Tammi 18, 2014 02:10

Tamayura ~hitotose~ on minulle henkilökohtaisesti paras sarja. Siinä on juuri kaikki, mistä pidän. Mielelläni eläisin elämäni sen pehmeiden oppien mukaan.

ArskaTB
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ArskaTB » Ti Tammi 28, 2014 21:51

Jaajaa. Omasta mielestäni Clannad jos tarkennetaan niin Clannad After Story on ollu parhain sarja jonka olen katsonut. Ainut sarja joka tunnetasolla koskettaa ja hahmojen tuskan ja tunteet voi melkeen itse kokea.

http://www.youtube.com/watch?v=yuaTgylPIeI
Enable Private Message

Viesti Kirjoittaja Post » Pe Helmi 14, 2014 14:25

To Heart

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”