Kun katsot animea tietokoneella, ohjelma on...?

Vapaamuotoinen mutta asiallinen keskustelu. Anime- ja mangayhteisöä kiinnostavat aiheet, jotka eivät sovi suoraan muille alueille, kannattaa lähettää tänne - sana on vapaa.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Ping-chan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ping-chan » Ma Maalis 01, 2004 10:59

Orski kirjoitti:Zoomplayerhän on se ainoa oikea.
Joo... niinhän se on, mutta jostain syystä mulla ei kuulu äänet siinä (ennen on pelittäny hyvin)

Elikä tällä hetkellä käytän The Core Media Playeriä ja Windows Media Playeriä (Pitää ny saada se ZP pelittämään ^^)
"You do not, I repeat, you do not! Hurt! My! Friends!"

Crystal Fair 2014 | brony.fi - suomalainen poniyhteisö

fixie

Viesti Kirjoittaja fixie » Ma Maalis 01, 2004 17:02

Windowsissa PowerDVD, sitä oon käyttäny eikä ole vielä jättänyt pulaan.
Uudessa PowerDVD:ssä on aika mukavat ominaisuudet jo :)

Linuxissa Xine tai Mplayer .. kumman nyt sattuu vahingossa käynnistämään :)

Solid Snake

Viesti Kirjoittaja Solid Snake » Pe Elo 20, 2004 10:40

Media Player 9 tai Media Player Classic. BSPlayeriä en suosi kun se lykää niitä sahalaitoja niin julmettomasti, Media Playerissä taasen reunat ovat kauniin pyöreät :wink:

Niko-Kun

Viesti Kirjoittaja Niko-Kun » Pe Elo 20, 2004 10:49

Winamp 5:lla katselen, jossa on kaikki mahdolliset codec-päivitykset. (Muuta en tarvitse..)
FREEDOM IS SLAVERY
PEACE IS WAR
IGNORANCE IS STRENGTH

ANIKI IS WATCHING YOU.

Kyoshiro

Viesti Kirjoittaja Kyoshiro » Pe Elo 20, 2004 10:54

Irfanview tietteskii...tai sitten DivXplayer. Nimo codec pack löytyy, eikä sen kanssa ole koskaan ollut mitään ongelmia (sitä pitää vain osata käyttää :wink: ).

Liftrasir
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Liftrasir » Pe Elo 27, 2004 19:43

Media Player 9... tai jos DVD kyseessä niin Sonic My DVD tai joku vastaava.. *liian laiska muistellakseen oliko sillä hienompikin nimi*
I fail. Puppies keep dying.

Tiavals

Viesti Kirjoittaja Tiavals » La Elo 28, 2004 00:01

BiQ kirjoitti:VideoLAN Client.

Pyörittää käytännössä ihan kaikkea, toimii Mac OS X:llä ja on helpompi asentaa kuin MPlayer.
Aivan oikein. Paras on, mutta syö tehoja senkin edestä. Joskus käytin BSplayeria kun oli kehnompi kone.

juures

Viesti Kirjoittaja juures » Su Elo 29, 2004 23:15

Minä käyttelen enimmäkseen, tai melkeimpä pelkkästään, RealOne Playeria. Vaikka kaikki sanoo, että se on huono yms yms, se on paras soitin mitä minulla on. DivX Player 2.0 Alpha pätkii, tai pätkii ainakin niissä jotka on pakko katsoa sillä.
"When the Darkness Binds the World, and Everyone´s Hungry... That´s When You Need ME!!!

*juures*

Assariah

Viesti Kirjoittaja Assariah » Ti Elo 31, 2004 14:28

BSPlayer on ehottomasti paras ohjelma animen ktoomiseen. Siihen löytää parhaiten subit.
On normaalia olla epänormaali mutta on epänormaali olla normaali

zsb

Viesti Kirjoittaja zsb » Su Syys 05, 2004 17:11

Windowsissa riittää ffdshow (alpha) ja ac3filter. Tämän jälkeen katselu sujuu softalla kuin softalla olettaen että se antaa mahdollisuuden käyttää DirectShow filttereitä eikä väkisin yritä käyttää omia sisäänrakennettuja hässäköitään. MPEG-2 toistoon vaaditaankin sitten jo kaupallista ohjelmistoa (formaatti on tiukasti lisensoitu), mutta emolevyn mukana tullut WinDVD pelastaa tilanteen - vain koska useimmiten yllä mainittua formaattia katselen pöytäsoittimella :)
Yami no chikara o himeshi kagi yo
Shin no sugata o ware no mae ni shimese
Keiyaku no moto Sakura ga meijiru
RELEASE!

Goku

Viesti Kirjoittaja Goku » Ti Syys 07, 2004 17:30

Windows media player...
-Goku

Antenakki

Viesti Kirjoittaja Antenakki » To Syys 09, 2004 18:00

Minä olen yrittänyt RealPlayeria, Quicktimea ja Windows Media Playeria, mutta mikään näistä ei suostu soittamaan näitä helkkarin jaksoja. Olemme vähän tulleet siihen johtopäätökseen, että mikäli mitä yksinkertaisin AVI-tiedosto ei soi yhtään missään, vika on varmaan polttoprosessissa. DVD-soittimeenkin yritettiin tunkea. Ei ainakaan räjähtänyt.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput!

Ryokan

Viesti Kirjoittaja Ryokan » To Syys 09, 2004 19:56

Antenakki kirjoitti:Olemme vähän tulleet siihen johtopäätökseen, että mikäli mitä yksinkertaisin AVI-tiedosto ei soi yhtään missään, vika on varmaan polttoprosessissa.
"Yksinkertainenkin" AVI-tiedosto saattaa olla pakattu codecilla, jota koneestasi ei löydy. Tällöin toisto-ohjelman vaihtaminen ei auta. Asenna ajan tasalla oleva codec-paketti, niin eiköhän se siitä. Ja muuten, AVI-, DivX-, tai Xvid- ym. pakatut leffat toimivat aniharvoin DVD-soittimissa ja tästä kyllä mainitaan jo ISOIN KIRJAIMIN laitteen pakkauksessa...

Sivis
Happiness officer
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sivis » To Syys 09, 2004 20:02

Antenakki kirjoitti:Minä olen yrittänyt RealPlayeria, Quicktimea ja Windows Media Playeria, mutta mikään näistä ei suostu soittamaan näitä helkkarin jaksoja. Olemme vähän tulleet siihen johtopäätökseen, että mikäli mitä yksinkertaisin AVI-tiedosto ei soi yhtään missään, vika on varmaan polttoprosessissa.
Suosittelen testaamaan ohjelmaa nimeltä gspot, se kertoilee kivaa tietoa aveissa käytetyistä codeceista ja löytyykö ne asennettuna.
"Äiti! Äiti! Tytöt boottaa mechaa!"

kane_x

Viesti Kirjoittaja kane_x » Pe Syys 10, 2004 12:31

Itse olen Divx:n nimeen vannova, muuten yleensä PowerDVD harvemmin, jos koskaan Windows mediaplayer.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”