Kun katsot animea tietokoneella, ohjelma on...?
Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit
Kun katsot animea tietokoneella, ohjelma on...?
Yeah, ei tule menestyyn mun aihe... mutta, jokatapauksessa, kun itse katson animea koneeltani, ohjelmanani on yleensa DivX player... i wanna know, onko parempia ohjelmia? ^^
Wanna sell your soul?
- whispering
WoW ^^
Ohhoh, noinkin moni on vastannut. Olen kiitollinen ^.^
Mutta siis... Hjoo... tulisiko minun ladata joku uusi ohjelma, vai onko DivX ihan kelpo ohjelma? ^^ No, kirjoitelkaa vaan niit ohjelmia joilla katselette... [[minua ei ole]] ^^
Mutta siis... Hjoo... tulisiko minun ladata joku uusi ohjelma, vai onko DivX ihan kelpo ohjelma? ^^ No, kirjoitelkaa vaan niit ohjelmia joilla katselette... [[minua ei ole]] ^^
Wanna sell your soul?
DivX Player.
Aikaisemmin käyttelin ihan vain Media Playeriä, mutta jossain vaiheessa miun kodekit onnistui menemään jotenkin iloisesti sekaisin, ja nykyään DivX on ainoa, joka ylipäätäänsä suostuu näyttämään divx-videoita.
Aikaisemmin käyttelin ihan vain Media Playeriä, mutta jossain vaiheessa miun kodekit onnistui menemään jotenkin iloisesti sekaisin, ja nykyään DivX on ainoa, joka ylipäätäänsä suostuu näyttämään divx-videoita.
Minä: http://www.xuenay.net/ | http://xuenay.livejournal.com/
Muita tuettavia lafkoja: Singularity Institute for Artificial Intelligence | Piraattipuolue
Muita tuettavia lafkoja: Singularity Institute for Artificial Intelligence | Piraattipuolue
- whispering
niinjuu.. ja semmoinen juttu, ettei se ohjelma tee P***aan, ellei ole kunnon kodekkeja asennettuna, joten media player classic ja ace-codec pack.. ei vielä ole tullut mitään vastaan joka ei toimisi.. (toisaalta ace:n mukana tulee niin mpc ja bsplayer, joten ei tarvi niitä erikseen hakea)
Itse en ole noihin windows:n ja divx playeriin tykästynyt, koska ne ovat varsin raskaita, kun pää asianan on katsoa sitä tiedostoa eikä saada kuorutettua ulkokuorta kirkkaine väreineen... Tietenkin ZoomPlayer on hyvä.
Itse en ole noihin windows:n ja divx playeriin tykästynyt, koska ne ovat varsin raskaita, kun pää asianan on katsoa sitä tiedostoa eikä saada kuorutettua ulkokuorta kirkkaine väreineen... Tietenkin ZoomPlayer on hyvä.
MPlayer, eli tämä mediasoitin joka toimii kaikissa valtavirta-unixeissa.
Paras tietämäni playeri juuri siksi, että siinä ei ole lainkaan ylimääräisiä kikkareita. Yksinkertaisimmillaan näyttää vain halutun videon fullscreeninä käynnistettäessä - ilman mitään turhaa GUI:ta.
Windows-puolella BSplayer oli muistaakseni jokseenkin ylivoimainen kilpailijoihinsa nähden.
Paras tietämäni playeri juuri siksi, että siinä ei ole lainkaan ylimääräisiä kikkareita. Yksinkertaisimmillaan näyttää vain halutun videon fullscreeninä käynnistettäessä - ilman mitään turhaa GUI:ta.
Windows-puolella BSplayer oli muistaakseni jokseenkin ylivoimainen kilpailijoihinsa nähden.
Nonni
Onhan tähän tullut vastauksia! ^^ Siinä on sinulle monenlaista ohjelmaa joilla voisi katsella niitä meidänkin animekokoelmia,saisi vaan sen koneen ensin toimimaan kympillä. 

.:Words are very unnessesary,
they can only do harm.
Enjoy the silence:.
they can only do harm.
Enjoy the silence:.
Valmiita paketteja olen menestyksekkäästi karttanut, mm. surullisenkuuluisaa Nimoa joka pistää niiden parin tarpeellisen kodekin lisäksi kasan muuta tauhkaa koneelle.
XviD ja DivX:n pari versiota riittävät hyvin pitkälle, sitten katseluohjelmien puolelta olen kuullut kehuja BSplayerista. Käytännössä tulee katsottua media player 6.4:llä, joka ei sisällä 7-version DRM-tauhkaa ja antaa säätää katselukodekkien kuvanpehmennyksiä.
XviD ja DivX:n pari versiota riittävät hyvin pitkälle, sitten katseluohjelmien puolelta olen kuullut kehuja BSplayerista. Käytännössä tulee katsottua media player 6.4:llä, joka ei sisällä 7-version DRM-tauhkaa ja antaa säätää katselukodekkien kuvanpehmennyksiä.
Joni Nevalainen
Otakutin wanhaparta (PJ 2002)
Pikaviestimet alla, Email: jneva@POISTAmbnet.fi.INVALID
Oikeuden, rakkauden ja ruuan puolesta!
Otakutin wanhaparta (PJ 2002)
Pikaviestimet alla, Email: jneva@POISTAmbnet.fi.INVALID
Oikeuden, rakkauden ja ruuan puolesta!