Ensimmäinen mangasi

Vapaamuotoinen mutta asiallinen keskustelu. Anime- ja mangayhteisöä kiinnostavat aiheet, jotka eivät sovi suoraan muille alueille, kannattaa lähettää tänne - sana on vapaa.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Chiharu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Chiharu » Su Helmi 17, 2008 18:43

Hehee. Olin joskus kesällä isosiskoni kaverilla viikon ja siellä aloin lukea Ranma ½ -sarjaa. En päässyt oikein mukaan siihen, joten jätin lukemisen sikseen. Myöhemmin kuitenkin sain ensimmäisen osan käteeni ja koukutuin :3

Varsinaisesti ensimmäinen manga, jota todella koukutuin lukemaan oli Salapoliisi Conan... Luen sitä vieläkin. Eipä tuosta koukuttumisesta olekaan oikeastaan kuin kolme vuotta, koska luin Conania samalla kuin tuota Ranmaa. Ja nyt luen ihan liikaa mangaa ::D

Temari-San

Viesti Kirjoittaja Temari-San » Su Helmi 17, 2008 21:56

Ensimmäinen oli Inuyasha...
Vei sydämen,mutten enää seuraa,sitä piatsi luin ekana 6 osan :roll:
Piirsin tuolloin vain mangaa,mutten lukenut.Kaveri oli ostanut inuyashaa 6 muttei pitänyt siitä,tiesi minun piirtävän tähän tyyliin,ja antoi sen minulle..
Rakkautta ensi silmäyksellä :o
"I call it... the giggolo beam!" - Kurz Weber

ichigokisu

Viesti Kirjoittaja ichigokisu » Su Helmi 17, 2008 21:59

Se oli Tokyo mew mew 1 (suomijulkaisuna) jonka bongasin kerran erään kaupan lehtihyllystä ja takakannen tekstin mielenkiintoisuuden takia ostin sen...*ah, nostalgiaa*
Everybody Do The D-motion, hade ni yurashite, karada yurashite..

Hokuto

Viesti Kirjoittaja Hokuto » Su Helmi 17, 2008 22:08

Taisi olla tuo Kamikaze Kaitou Jeannen osa 1, siitä se innostus sitten lähti...

pakkkun

Viesti Kirjoittaja pakkkun » Ma Helmi 18, 2008 10:42

Salapoliisi Conanista se lähti, ei kyllä ole enää minkäänlaista muistikuvaa, että miksi sen ostin...
varmaankin kokeilumielessä, ja tällä hetkellä on 12 Conania hyllyssä.

j-rocker

Viesti Kirjoittaja j-rocker » Ma Helmi 18, 2008 15:06

Ensimmäinen mangani oli Inuyashan ensimmäinen numero. Näin,kun yks tuttu luki sitä ja sitten kysyin siitä häneltä. Hän antoi minulle kirjan ja sanoi,että voin lukea, jos haluan. Olin tätä aikaisemmin jo anime/manga-fani, mutta täälläpäin ei silloin ollut vielä sellaisia mangoja,joista olisin pitänyt. Sitten, kun olin lukenut Inuyashan,kiinnostuin siitä heti, ja siitä lähti minun mangavillitykseni kunnolla käyntiin :P

hi_namida

Viesti Kirjoittaja hi_namida » Ma Helmi 18, 2008 15:42

Dragonball <33333 Kyseistä sarjaa olin jo muutaman kuukauden innolla katsellut ja nauhoitellut kasetille (lopetin nauhoittamisen cell-sagan paikkeilla ja kasetteja hyllyssä 15 kpl). Sitten eräänä kauniina päivänä huomasin kyseisen mangan hohtavan sarjakuvahyllyn keskellä, eihän siinä mitään voinut, oli ihan pakko ostaa se. Kahden päivän aikana luin sen 5 kertaa läpi ja saalistin myös 2-4 osat r-kioskin hyllyltä.

Maailmani oli murentua siihen kun luin iltasanomista (vai olikohan iltalehti) että dragonball mangaa ei julkaista enää enenmpää kukkahattutätien takia ;___; Mutta onneksi kumminkin joku sankari onnistui voittamaan kukkahattutädit ja sarjaa jatkettiin. Nyt hyllyssäni koreilee koko dragonball sarja ja n. 150 mangaa hyllystäni löytyy nykyään ^___^

Kiitokset mainiolle Dragonball animelle ja mangalle joka tutustutti minut syvemmin animen ja mangan ihmeelliseen maailmaan.
Seot:in Vara pj.

Anzku10

Rave

Viesti Kirjoittaja Anzku10 » Ma Helmi 18, 2008 16:37

Mun eka manga oli Rave 1. :D

BakaNeko

Viesti Kirjoittaja BakaNeko » Ti Maalis 11, 2008 19:50

Eka mangani oli Neon Genesis Evangelionin englanninkieliset osat 4 ja 5. Ostin ne aikoinaan Animecon III:sta. Voi niitä aikoja.
The last love song on this little planet ❤

zenisu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja zenisu » Ti Maalis 11, 2008 21:27

Siitä on niin kauan, etten enää oikein muista. Taisi olla kirjaston Ranma 1/2, mutten osaa yhtään sanoa, mikä volume - varmaan mahdollisemman pieni numero ollut kannessa, koska en ole koskaan tykännyt aloittaa sarjoja ns. keskeltä. Sen jälkeen tuli Salapoliisi Conan. Kumpaakaan sarjaa en ole lukenut loppuun.
katsottua|kuunneltua|syötyä

“The wind... it's nice. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!”
-Yuna

Tolkkiz

Viesti Kirjoittaja Tolkkiz » To Maalis 13, 2008 03:49

Full Moonin 1 pokkari(suomenkielinen) tarttui ärrältä heräteostoksena tossa viime syksynä, ja olipa hyvä että tarttu. Eli vielä eio kovin paljoa ehtiny noita kertyä, mitä nyt 15 pokkaria on hyllyssä mutta lisää on tulossa jahka posti ehtii tuomaan. Alottelija tasolla siis vielä, mutta hyvää vauhtia nousemassa, nytkin tosiaan venailen että noi 22 pokkaria tulis, 7 huutonetistä ja 15 jostain Japanista... Eli ois sitte jo 37 :shock:

_hikaria

Viesti Kirjoittaja _hikaria » To Maalis 13, 2008 19:35

Ranma taisi olla ensinmäinen manga, jonka luin.Sitten sellaisen pienen anime ja manga tapahtuman muodostamana kiinostus nousi.
Hajimare dake yume mite okiru

Chiruka

Viesti Kirjoittaja Chiruka » To Maalis 13, 2008 19:44

Inuyasha 8 oli se aivan ensimmäinen jonka luin, samalla sain myös Ranma ½ 7-9.
Kaverini voitti tuon satsin tallikirppiksen onginnasta eikä oikein itse innostunut, niin lahjoitti ne minulle. : D

soinap

Viesti Kirjoittaja soinap » Ti Maalis 25, 2008 20:24

Ihka ensimmäinen manga jonka luin oli Azumanga Daioh 2, jonka sain lainaan serkultani =)

Fullmoon_

Viesti Kirjoittaja Fullmoon_ » Ti Maalis 25, 2008 21:28

Ensimmäinen manga taisi olla Salapoliisi Conan 1 jonka lainasin aikoinaan kaveriltani.. :D

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”