Kuvan pikaisella katsastamisella bongasin sieltä tuttuina, tottakai jo tiedossa olevina, Genshikenin ja Gunslinger Girlin toiset kaudet. Niitä olen odottanut, ja olen ihan ehdottomasti katsomassa.
Genshikenin osalta minulla on lähinnä pelko siitä että toinen kausi muuttuu tekemällä tehdyksi, pakollisena jatkona, mutta en kuitenkaan usko niin käyvän. Toivottavasti. Jossain vaiheessa ensimmäistä kautta minulla oli sellainen kutina että niin saattaisi käydä jo ennen ensimmäisen kauden päättymistä, mutta saatiinpa se kuitenkin ihan kunnialla päätökseen.
Paremmin kuin kunnialla. Onhan se kuitenkin Genshiken.
Miksi edes epäilen sitä?
Luultavasti myös minä liityn tähän Clannadin kannattajakuntaan, vaikuttaa se sen verran minuun iskevältä sarjalta. Draamaa ja romantiikkaa, mikäs sen parempaa. Myös Anime News Networksistä löytyvä juonen kuvaus kuulostaa varsin mielenkiintoiselta, joten mikä ettei.
Kensuke kirjoitti:Key + Kyoto Animation = win
Mikä ettei, todellakin.
Shugo Chara. Minulle tulee auttamattomasti mieleen Bottle Fairy ja DiGi Charat. Anime News Networkin vilkaiseminen oikeastaan vain tukee mielipidettäni. Pieniä suojelusenkeleitä munista?
Mutta koskapa Bottle Fairy ja DiGi Charat ovat niin levottoman kewlejä sarjoja, ja shoujoa pitää tukea, niin tottakai tämäkin pitää katsastaa.
Maple Story? Ei ole totta. Onko tämä se sienipeli, jota muutama vuosi sitten pelasin ihan aineissa? Eikä. No way.
Sieniä. Täytyy saada sieniä.
Ghost Hound - Mitä? Näyttää Sayonara Zetsubou senseiltä.
Sketchbook - Näyttää söpöltä. Luultavasti tulen ainakin aluksi katsastamaan, koska nimikin herättää mielenkiintoni. Ainakin jollain asteella.
Ef - a tale of memories - Näyttää tuon pienen kuvan perusteella hyvältä. Nimenomaan näyttää hyvältä, nimi ei sinänsä sano minulle yhtään mitään. Artin takia aion ainakin katsastaa millainen sarja on kyseessä.
Kodomo no Jikan - Mitä pastillia. Tsekataan. Tsekataan kyllä.
Yumedamaya Kidan - Tuo kuva. Tuo artti. Onko tässä nyt toinen Mononoke? Ei, ei voi olla, mutta katsotaan. Ehdottomasti katsotaan.