Ärsyttävimmät Anime OP:t/ED:t

Vapaamuotoinen mutta asiallinen keskustelu. Anime- ja mangayhteisöä kiinnostavat aiheet, jotka eivät sovi suoraan muille alueille, kannattaa lähettää tänne - sana on vapaa.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Laus

Viesti Kirjoittaja Laus » La Elo 25, 2007 23:56

Hauskaa sinänsä, että ketjussa on mainittu kaksi ykkössuosikkiani. :)

Itse inhoan eniten Full moonin alkutunnaria I love You, esittäjää en tiedä. Mitäänsanomattoman pop-renkutuksen nyt vielä sietäisi, mutta kun laulajalla on niin kauhean huono lauluääni...

SAKITO

Viesti Kirjoittaja SAKITO » Su Elo 26, 2007 09:02

Kamalimpia ovat:Full Metal Alchemistin Melissa, Bleachin Tonight Tonight ja
Alones. DBZ enkkutunnari on tietysti pahin ja lopputeksteissä oikein lukee,
että ketkä ovat lyriikat ja sävellyksen tehneet. Sailor Moonin ruotsitunnari on
kanssa aika paha.

Cyb

Viesti Kirjoittaja Cyb » Su Elo 26, 2007 11:11

Ok, ehkä tähän aikaan eivät animetunnarit muutenkaan olleet mitään musikaalisia mestariteoksia mutta täytyypä sanoa että
ZZ Gundam: Anime janai! ja pää hajoaa.
tai
Super dimensional fortress Macross: Maakuuross! ja tulee enemmän mieleen joku parodia kuin tosissaan tehty sarja. Mutta parodia se alunperin olikin, vai oliko?
SchützTaffel

Alpha Omega

Viesti Kirjoittaja Alpha Omega » Su Elo 26, 2007 11:38

Yoshen kirjoitti:...yksi ylitse muiden on Excel Sagan ending. Minun huumorintaju ei vaan riitä sellaiseen vinkumiseen. -_-
Aivan. Taitaa olla ainoa OP/ED, jonka olen jaksanut katsoa vain kerran. Ja siinäkin oli kerta liikaa.

Muita huonoja/ärsyttäviä mitä nyt tulee mieleen on ainakin Ouran Host Clubin OP ja ED ja Honey & Clover ykköskauden OP.

Migreeni

Viesti Kirjoittaja Migreeni » Su Elo 26, 2007 12:06

Kolme tulee ainakin näin äkkiseltään mieleen:

Yasushi Ishii - Logos Naki World (Hellsing op.)
Aika usein olen kuullut kehuttavan, mutta minua tämä biisi ainakin ahdistaa. Itse sarjassakaan ei ole kehumista..

Shuntaro Okino - Cloud Age Symphony (Last Exile op.)
Tässä on hyvä esimerkki minkälaista laulamista vihaan. Olisipa ollut kappale yhtä hyvä kuin video.

YUKI - Dramatic (Honey & Clover 1st season op.)
Pitää taas valittaa laulajasta. Tämän laulajan kimitystaidot on kyllä todella häiritsevän kuuloista. Suosittelen välttelemään tätä artistia.
Viimeksi muokannut Migreeni, La Marras 24, 2007 12:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Hecchan

Viesti Kirjoittaja Hecchan » Su Elo 26, 2007 15:00

Ainakin Bleachin tämänhetkiset tunnarit ovat aivan järkyttäviä. Silkkaa läpihuutoa. x__x Myös tuo Excel Sagan lopputunnari on todellakin jotain surullista. Korvien kannalta siis.

Miroku1987

Viesti Kirjoittaja Miroku1987 » Su Elo 26, 2007 15:33

Hecchan kirjoitti:Ainakin Bleachin tämänhetkiset tunnarit ovat aivan järkyttäviä. Silkkaa läpihuutoa. x__x
Arggh, pakko kompata nimenomaan tätä nykyisen Bleachin ed:n suhteessa. Se engrish ja muu on vaan niin karmee...

madu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja madu » Ke Elo 29, 2007 18:09

Zero no Tsukaiman molempien kausien sekä alku- että lopputunnarit ovat sen asteisia auraalisia antiorgasmeja että veri vaan roiskuu korvista jos niitä erehtyy kuulemaan sekunninkaan. Ei ole kyllä mitään muuta yhtä kova kiire skippaamaan kuin nuo.

Hän-mies

Viesti Kirjoittaja Hän-mies » Ti Marras 06, 2007 00:02

Death Note 2. OP & ED
Hirveää... Olisivat saaneet pitää Nightmaren biisit loppuun asti, melkein lopetin sarjan katsomisen ihan vain sen sairaan biisin takia...

Ja Motteke! Sailor Fuku on hyvä!!! Toisaalta vihasin sitä aluksi...

Miroku1987

Viesti Kirjoittaja Miroku1987 » Ti Marras 06, 2007 00:16

Hän-mies kirjoitti:Death Note 2. OP & ED Ja Motteke! Sailor Fuku on hyvä!!!
Nämä biisit tuntuvat itse asiassa jakavan mielipiteet täysin kahtia: joko sitä rakastaa tai vihaa.
Itse taas kuuntelen Death Noten 2 OP ja ED:tä mielellään ja pidän myös Sailor Fukusta... :wink:

madu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja madu » Ti Marras 06, 2007 00:23

Hän-mies kirjoitti:Death Note 2. OP & ED
Hirveää... Olisivat saaneet pitää Nightmaren biisit loppuun asti, melkein lopetin sarjan katsomisen ihan vain sen sairaan biisin takia...
Maximum the Hormone rokittaa. Parasta antia poppoolta on tosin Akagin eka ED. Loistavaa settiä, useammissakin animesarjoissa saisi olla edes tollasta vähän hevimpää kamaa.

moderaattorin editoima: Rikkinäinen quote-tagi korjattu

Krypfto

Viesti Kirjoittaja Krypfto » Ti Marras 06, 2007 00:28

madu kirjoitti:Maximum the Hormone rokittaa.
Aamen, hallelujaa. Harvemmin sitä näkee yhtyeitä, jotka tosissaan näyttävät siltä että heistä on ihan helvetin hauskaa musisoida. Kaikissa näkemissäni musavideoissa bändin pokka vaikuttaa olevan ratkeamispisteessä.
Yhteiskunnan vihollinen numero !!!
Illuminated realization number one: You are the only light there is for yourself, my friend.

Krizu

Viesti Kirjoittaja Krizu » Ti Marras 06, 2007 16:42

Pakko minunkin sanoa kun olen sinne asti sarjassa jo edennyt, että Death Noten 2 Op & ED ovat ihan kamalia. Hyi sentäään. Ennen vihasin sitä ensimmäistäkin OP:ta, mutta nyt taisin rakastua siihen. :?

punipuni-chan

Viesti Kirjoittaja punipuni-chan » To Marras 15, 2007 16:37

Mieleenpainuvin on varmaan se kun aloin Lucky Staria katsomaan. OP säikäytti minut niin kovasti että oli pakko vähän aikaa toipua siitä.O__O Enkä ole vieläkään saanut katsottua ekaa jaksoa. :lol: Silti nykyään pidän kyseisestä kappaleesta kun on liian monta kertaa joutunut kuulemaan sen. :)

Bore
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bore » To Marras 15, 2007 17:00

Tämä One Piecen uusin tunnari on kyllä huonoudessaan uusi ennätys. Sarjassa jo yhdeksännessä (?) tunnarissa, kun ollaan menossa niin jotenkin ne vain osaavat valita kerta kerralta huonompia. Ehkä ensi kerralla vielä huonommin.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”