Kuka olisi....(kysely)

Vapaamuotoinen mutta asiallinen keskustelu. Anime- ja mangayhteisöä kiinnostavat aiheet, jotka eivät sovi suoraan muille alueille, kannattaa lähettää tänne - sana on vapaa.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Sacchan
Viesti:

Re: Kuka olisi....(kysely)

Viesti Kirjoittaja Sacchan » Ti Huhti 03, 2012 16:43

jes keksin näitä lisää ja tulin muokkistelemaan :'D

1. hmmm... omaa käytöstäni kun ajattelen voisin olla ehkä K-on!:in Azusa. En ulkonäöltäni mutta luonteeltani jotenkuten. Vaikka olen vähän ujo, jos on tarvis tai minua härnää liikaa niin kyllä minusta ääntä lähtee. Onneksi olen säästynyt kissankorvilta, vielä x'D

2. parasta ystävää vaikia valita, "läheisin" ystävä muistuttaa jollain tavoin Uta no Prince-saman Natsukia, rauhallinen ja pitää kaikesta söpöstä ja pitää muuten musiikista kans :'D osaa sitte kans olla erittäin pelottava...mutta ei mitään kaksoispersoonnallisuuksia ei x'D ulkonäötä ei nyt oikeastaan muistuta, ja sitä paitsi neitonen on.
Sitten eräs kaveri muistuttaa hetalian Tanskaa, on sellainen lepposa ja rento ihmis-otus (ja tää mitenkään johdu siitä että tyyppi on Tanskaa useasti cossaillut ei :'D)

3. Isoveljeä voisi verrata Ayame Fruits Basketista, vaikkei hän pääsee ihan yhtä ärsyttävälle tasolle kuin Aya . Yhtä idioottimainen ja mahtaileva luonne, samanlainen ärsyttävä nauru ja yhtä huonot vitsit x'DD

4. ...ei tule ketään mieleen...ohi

5. opettajista on vaikea sanoa, eivät kun ole kovin räiskyviä persoonia :'D luokan opettajaa ajatellen joku Shigure furubasta voisi olla aika osuva vaihtoehto. Ei ulkonäöllisesti, mutta luonteeltaan.

6. Serkkuni voisipi olla Kyo Sooma samoisesta Furubasta, yhtä ärhäkkä muttei ihan yhtä väkivaltainen. Onneksi. Molemmilla kuitenkin oranssit hiukset vaikka tämä sekku neitonen onkin
Viimeksi muokannut Sacchan, La Tammi 19, 2013 18:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Horaaneko

Viesti Kirjoittaja Horaaneko » Ke Huhti 04, 2012 01:38

1. Mii:
You&Me, etc. - BL-mangaa luettuani huomasin pelottavia yhtäläisyyksiä Iku-nimiseen hahmoon. (esiintyy chaptereissa 1,5,6) Päällepäin näytän kovalta ja olen jätkämäinen, mutta oikeasti en osaa puhua asioista ja pidän ne helposti päässäni. Lisäksi omistamme samanlaisen kampauksen~
Ehkä myös hiukan Crow Fragile Dreamsista kun sille päälle satun. Tykkään hypellä ja kiusata muita. : D But yeah, 'm not a robot.

2. Bestis:
Alias Paviaani, henkilö jonka olen 10 vuotta tuntenut joten tämän pitäisi olla helppoa... Mutta ei ole. :D Paviaanin luonne vaihtelee niin paljon... Hei nyt keksin, Deidara Narutosta. : D Saattaa näyttää mukavalta ja rauhalliselta ihmiseltä, mutta lähemmän kontaktin ottaessa paljastuu sekopäiseksi tappajaksi. Joo. Napakymppi.
Toinen hyvä ystäväni on edelleen aika Hanatarou Bleachista, vaikkei hän enää niin hajamielinen olekaan.
Kolmas muistuttaa hiukan Shizumasaa the Gentlemen's alliance crossista, ihan vain "olet alempiarvoinen" -katseensa vuoksi. Toisaalta istumatyyli tuo mieleen L:n Death Notesta. Mutta hän voisi olla myös aivan hyvin Light. Vaikeaselkoinen tyyppi.
Mursuseni on sekoitus Tomoa Azumanga Daiohista[/b,] Yotsubaa Yotsuba&!:sta, sekä huonoina päivinä hän on kuin Domo, koska hän tuhoaa kaiken ja on vaikeasti ymmärrettävä. xD
Muista en osaa kyllä sanoa. Raksamies (hieno lempinimi jälleen, eikö?) olisi joku creepy kauhumangan olio, on häntä sanottu kaunaksikin. >D

3. Siskoseni:
Vanhempi siskoni (30 v) on selvästi Olivie Mira Amstrong Full metal alchemistista. Hän on itsepäinen, vaarallinen, aina oikeassa, mutta toisinaan myös lempeä ja rakastettava. :D
Nuorempi siskoni (21 v) olisi varmaan myös Tomo Azumangasta. Liian rönsyilevä persoona, en osaa sanoa<3 xD

4. Vanhempasi:
Isäni on selvästi Mörkö Muumeista. Äitini on toisinaan Muumimamma samaisesta sarjasta, mutta toisinaan hänestäkin tulee mörkö. Oikeastaan hyvin usein.
(ja mun mummo on niiiin Tanaka Kuroshitsujista!)

5. Opettajasi:
Manu on joku maailman ärsyttävin vanha ukko. Keksikää te. Cx
Enkun opesta tulee mieleen Shizune Narutosta. Osaa olla miellyttävä, mutta myös pelottava..
Kässän ope on ärsyttävin tietämänne naishahmo..
Erityisopesta tulee mieleen se rillipää työntekijä Doushitemo Furetakunaista koska on kovin huolehtivainen vaikkei sitä aina näytäkään.

6. Joku muu:
Entinen poikaystäväni olisi ollut kaikki Yuu Watasen mieshahmot. Kiltti ja tavallinen.
Mulle eräs toinen tärkeä henkilö on selvästi kuin Gaara Narutosta. Hän on kiltti mutta hiljainen, ja huomaa aina kun on jotain huolia. Hän on hyvä kuuntelemaan, ja kun puhuu, puhuu asiaa. Hän on luotettava. Ja yhtä kaunis kuin Gaara. :> (kyllä, puhun yhä miespuolisesta henkilöstä~)
There is no spoon.

bottlemiku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja bottlemiku » Pe Huhti 13, 2012 20:01

1. Minääh~ Olisin varmaan Sayaka (Madoka Magica) koska olen ehkä samanlainen kuin hän =w= Ehkä vähän tyhmä?
2. Parasystäväni totisesti Suigintou (Rozen Maiden). Hän on niin katala x3
3.Siskoni saa olla Suiseiseki. Hän aina innostuu niin kovasti =w=
4.Iskä on ehkä vähän kuin Madokan iskä (Madoka Magica), äitistä en nyt tiedä x3
5.En kyllä osaa ketään opettajaa nimetä. He ovat niin anti-anime-hahmoja, kuin mahdollista.
6.Koirani.. Hän on Kyubey. Söpön näköinen, mutta pelottava D:

Erushi

Viesti Kirjoittaja Erushi » La Huhti 14, 2012 22:44

Olisin varmaan Hachiko Nanasta. Semmonen naiivi ja vähän sekasin oleva nuori nainen.
Isoveljestä on vähän vaikea sanoa, mutta hän olisi varmaan sekoitus Kyoo Soomaa Furubasta ja Tomoya Okazakia Clannadista, kun hän on semmonen aika vakava ja kärttynen myös, mutta jaksaa siltikin pelleillä esim. mun kustannuksellani.
Mun vanhempani....mun äiti on varmaan suurimmaksi osaksi Muumimamma ja isä taas....no, siitä en osaa sanoa. Isä on ihan oma persoonansa....
Paras kaverini on ehdottomasti kuin Sunohara Clannadista (juu, hän on poika).
Toiseksi parhain ystäväni on varmaankin kaikki ne rauhalliset, hiljaiset animetytöt (liikaa mainittavaksi)...
Opettajista...heitä en ole viitsinyt verrata animeukkeleihin...
It's a circle of life

Jonzz

Viesti Kirjoittaja Jonzz » To Touko 24, 2012 23:01

Juu, mietitääs..

1. Itse olisin varmaan Hinata, Narutosta nimittäin. Ujo, hiljainen, ei selkärankaa.. Joo, kyllä se olen minä. Erotuksena tietenkin se, että minä en pyörtyile kenenkään lähettyvillä, ja olen viisi miljoonaa kertaa laiskempi.

2. Paras ystäväni... No, ensimmäisenä tulee mieleen Ouran High School Host Clubin otaku-tyttö Renge. :D Samanlaista hohottelu-meininkiä. Toinen ystäväni on selvästi Haruhi samaisesta sarjasta. Semmoinen jalat maassa -tyyppi.

3. Isosiskoni.. En oikein osaa sanoa, mutta luultavasti joku shoujo-sarjan pääosa. Poikien perään, hirveen tyttömäinen. Täydellinen vastakohtani.. :wink:

4. Äitini on itse asiassa hiukan niin kuin Haruhin (OHSHC) isä. Vähän takertuvainen ja yli-suojelevainen. :D Isäni taas.. Cardcaptor Sakurasta Sakuran isä on varmaan paras, minkä siihen keksin.

5. Opettajastani taas en keksi yhtään mitään. :oops:

No sehän oli vaikeampaa kuin miltä näytti. :/

Prodigy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Prodigy » To Kesä 14, 2012 16:16

Kaipa tällasen vois ajankuluks rustaillakin.

1. Hahmot joihin mua on joskus verrattu ovat Naruton Kakashi sekä Uminekon Battler. Molemmat henkilöt muistuttaa itseäni jonkin verran hiustyyliltää ja ulkonäöltään sekä kylmänviileältä luonteeltaan. Mulle on myös naljailtu niistä useista 'koulutyttösarjoista' joita oon katsottu ja viitattu sillä Kakashin Ichaicha-erogeen. ^^

2. Koska parhaan ystävän valitseminen on vaikeaa, kerron kaverista joka tuli ensimmäisenä mieleen. Tämä kaverini muistuttaa paljon Steins;Gaten Okabea niin luonteeltaan kuin ulkonäöltään. Sen luonne on niin rikkonainen, että joskus mietin onko sillä jotain kaksoispersoonia. Rakkaudella tietenkin, toverini. <3

3.No sisaruksistani voin sanoa sen verran, että niillä on niillä on jonkinasteinen Bleachin Jinta-Ururu-suhde, elikkä toinen osapuoli pitää toista aivan tossun alla ja tämä raukkaparka tyytyy vain kohtaloonsa. O.Q

4. Tähän en osaa sanoo yhtään mitään. :D

5. Eräs opettajani muistuttaa tahdittomuudeltaan ja persoonaltaan Katawa Shoujon Mutouta. Mutoun tavoin opettajani eksyy usein aiheen ohi ja tunti kuluukin mukavasti elämän suuria kysymyksiä pohdittaessa. ^^

6. Jaa no mitä tähän nyt osaisi sanoa. :D
If the world is full of things we never wanted to know, is our only option to look away? You won't solve anything by looking away.
~Natsume Kyousuke

Brother love

Viesti Kirjoittaja Brother love » Ke Kesä 20, 2012 19:57

1. hmmm... aika paha. no, mutta muistutan ehkä kuitenkin eniten naruton kibaa. meillä molemmilla on hyvin temperamenttinen luonne ja tykätään molemmat kanssa koirista :D
2. kaikki kaverini on aikamoisia tulisieluja.. :D mutta paras ystävä muistuttaa ehkä kuitenkin sumomomo momomon momokoa
3. ei ole sisaruksia
4. äiti muistuttaa epäilemättä kovasti naruton ebisua. molemmat sellaisia tylsimyksiä. iskä taas on aivan kuten yugiohin jonouchi. huumori on ainakin samaa ja sellaista ronskia
5. yksi opettajistani muistuttaa kovasti yugiohin maita. molemmat on vähän sellasia diivailijoita
6. oma koirani on aivan kuten digimonin agumon :'D
Calm down, Renton! It's all right! That's enough! - Eureka 7 Holland Rentonille

Barasuishou

Viesti Kirjoittaja Barasuishou » Su Elo 12, 2012 20:55

1. Muistutan varmaan eniten Ritsua K-ON!- sarjasta... en nimittäin ole lainkaan arka, rakastan leivonnaisia, tykkään soittaa rumpuja mutta en pysty ylläpitämään rytmiä hyvin... :3 Tai ehkä miki shugo charasta. Ihastun helposti, ja olen taiteellinen, sekä hyvä laulamaan, ja olen äkkipikainen enkä siedä ihmisiä jotka vähättelevät itseään tai muita. Tai naruton Temari... Tai suiseiseki Rozen maidenista...

2.Paras ystäväsi tai parhaat ystäväsi? Tää on helppo, yks ois shugo charan Utau, ja toinen Ranman kasumi... ja kolmas olis utau, jos osais laulaa :D

3.Sisaruksesi? No, sano kaks hamoo jotka tappelee koko ajan?

4.Vanhempasi? -

5.Opettajasi tai pomosi? -

6.joku muu? -
Barasuishou

Ringo_No_Hana

Viesti Kirjoittaja Ringo_No_Hana » Su Elo 12, 2012 22:32

1. Hmmh, ulkonältäni muistutan Hetalian Japania, mutta luonteeltani Devil May Cry:n Dantea. Minulla on ns. "pottatukka" ja kuulen sitä ystäviltäni usein.
2. Paras ystäväni on ihan ilmiselvästi Hetalian Pohjois-Italia luonteensa sekä ulkonäkönsä takia. Hän on muutenkin ilopilleri, joka jaksaa hauskuuttaa sekä viihdyttää muita!
3. Sisko muistuttaa Street Fighterin Makotoa, eikä vain siksi, että myös siskoni harrastaa karatea, on hän myös samanlainen luonteeltaan. Eli hyvin poikatyttömäinen. XD Veljeni taas olisi ihan ilmiselvästi SuperMario! :D Eikä siksi, että henkilö pelaa Mario pelejä hyvinkin paljon.

4. Isä varmaan olisi Link the legend of the zelda, enkä ihmettele. Varmaan ulkonäöltään. Äidistä en osaa sanoa, kuka tai mikä hahmo hän olisi.

5. Editoin, jos tulee joku hahmo mieleen

6. ._.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”