Kuka olisi....(kysely)

Vapaamuotoinen mutta asiallinen keskustelu. Anime- ja mangayhteisöä kiinnostavat aiheet, jotka eivät sovi suoraan muille alueille, kannattaa lähettää tänne - sana on vapaa.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Chiaki

heh

Viesti Kirjoittaja Chiaki » To Huhti 10, 2008 16:19

1.Sinä itse?
Minä, mä olisin Miaka Yuuki Fushigi Yuugista :P Oon kuulemma saman näköne, sellanen "säheltäjä" ja perso ruo'alle xP

2.Paras ystäväsi tai parhaat ystäväsi?
Yks mun ystävistä ois Tokyo mew mew'in Purin. Yhtä lapsellinen, ja samannäkönen :P Toinen kaverini olisi Shigure Sohma, yhtä perverssi...

3.Sisaruksesi?
- Pikkuveljeni olis hmm. Kyo sohma (Fruits Basketista), yhtä "agressiivinen" ja kova tappelemaan.
-Pikkusiskoni olisi taas niin kuin Momiji sohma. Vaikka onkin tyttö. Just, samanlainen luonne, ja muistuttavatkin toisiaan jotenki ulkonäössä?

4.Vanhempasi?
-ömhh.Isäni on samanlainen ku Hatori Sohma? Sellainen "rauhallinen" ja jotenkin...Äiti taas olis niinku Kasumi Ranma ½:sta. Sellainen kodin "hengetär" XD

5.Opettajasi tai pomosi?
hmm...vaikeeta, äikän opettaja on samanlainen ku Fushigi Yuugissa se Miakan opettaja, joka lyö karttakepillä aina päähän. Mun äikäope just samanlaine x'|
Nuriko: Pitäisikö minunkin hukuttautua? Tasuki: Saisit kuolla pois *virn*|| Itooshii hito no tame ni <33

Teh_Rei

Re: heh

Viesti Kirjoittaja Teh_Rei » La Huhti 12, 2008 22:35

1.Sinä itse?
Kagami - Lucky Star (mellä on sanottu olevan yhteneväisyyksiä ulkonäön ja luonteen puolesta).

Muut hahmot samaisesta sarjasta. Tyttis on aika Tsukasa...

3.Sisaruksesi?
Pikkuveljeni olis se Love Hinan päähenkilö Keitarō Urashima, kun se on samannäkönen + yhtä hölmö.

4.Vanhempasi?
Isä: Ikari Gendo :P :D (seon ihan saman näkönen ja luontonen). Äiti on se Henkien Kätkemän kiltimpi noita-akka Zeniba.
REILUKERHO - Hurray for YURI!

Seira

Viesti Kirjoittaja Seira » Su Huhti 13, 2008 17:23

1. Luffy One Piecestä :D meillä on hyvin samanlainen ajatusmaailma ja luonne... sekä hyvässä että pahassa ^^'

2. Yksi ystävistäni on kuin ilmetty Clannadin Nagisa! Herttainen ja kiltti, mutta vähän höpsö ja epävarma itsestään. Toinen muistuttaa OP:n Namia, ainakin hän aina yrittää takoa järkeä päähäni; niin kuin Nami Luffyn x]

3. Hah, pikkusiskoni on ihan kuin Elie Ravesta, samanlainen sekoileva mutta tosipaikan tullen vahva tyttö. Ulkonäössäkin on vähän samaa... Nuorempana muistutti paljon Totoron Meitä, niin kuin minä Satsukia :D

4. ja 5. menee liian vaikeiksi, eivät oikein sovi kehenkään...

6. Lapsuuden "poikaystäväni" voisi hyvinkin olla Fullmoon wo Sagashiten Eichi, ainakin sellaisena kuin hän oli silloin kauan sitten... :b

Soraseiun

Viesti Kirjoittaja Soraseiun » Su Huhti 13, 2008 18:36

Hoo, viikon jou'uin mietttiin, mutta oli hauskaa ^^

1. Olisin ihan oma itteni, kun en oikein keksinyt yhtään hahmoa jota oisin muistuttanut.

2. Parhaita ystäviä ois Hikaru ja Kaoru, joiden kanssa kepposia tekisin ja varmana saattaisiiin muutama seikkailu aikaseks. Hakkai tieten kans lukeutus kaveripiiriin, ihan vain jotta voi käydä hyviä keskusteluja. Sanzo nyt ihan vaan sen takia, ku haluun murjottavan kaverin. ^^;;

3. Isoveljeksi valitsen Gojyon, aina olen halunnut isoveljen ja tämä on hieno vaihtoehto. Goku olisi suloinen pikkuveli.

4. Vanhempani olisivat Hughes ja Gracia. Juuri sopivat vanhemmat kasvattamaan kunnon ihmisiä. :wink:

5. Opettajani tottakai olisi Onizuka, jotta koulu ei olisi vahingossakaan tylsää. Hijikata olisi kans yks opettaja vaihtoehto, tätä kun olisi niin mukava ärsyttää. Opettaisi tottakai äidinkieltä, niin opitaan tekkeen runoja!
Vapaudesta tehty, vihalla taottu muotoonsa,
viiltää syvältä kuin suru sydäntä.

soinap

Viesti Kirjoittaja soinap » Su Huhti 13, 2008 19:32

Sori, tuli melkeen vaan azumangasta hahmoi 8D

1. No serkku kutsuu mua Yomin ja Kaorin risteytykseksi, mutta itse tulkitsen itseäni Yomin näkökantista, koulussa menee suhteellisen hyvin, olen vähän kehuskeleva ja hermostun jossain tapauksissa. Kaoria muistutan vaan hiuksista :'''D

2. Mun kaveri ois Chiyo-chan, se on meinaan kanssa tosi lyhyt ja semmonen hellyyttävä ihminen.

4. Mun iskä olis Chiyo-chanin iskä, sellanen iskä kelpais <3

iidv

Re: Kuka olisi....(kysely)

Viesti Kirjoittaja iidv » Ke Elo 19, 2009 17:30

hm... mieluiten olisin kyllä oma itseni, mutta jos voisin olla vaikka päivän joku anime/manga hahmo olisin kai... Orange Planetin Rui. Olemme aika saman näköiset, hiuksista siis. Ruilla on kyllä paljon pidemmät hiukset, mutta väri ja silmiin asti oleva otsatukka. Ja minä vain jotenkin ihailen häntä <3
KÖYHÄÄ

Mourumaru
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mourumaru » Ke Elo 19, 2009 18:08

1. Tää on paha... Mä olen ehkä eniten ku Hotaru Samurai deeper kyosta. Aikamoinen tyhjäpää ja leijailen ties missä. Enkä ikinä kuuntele mitään. Ja kun jostai innostuu, nii sitä ei nii vaa lopeteta.

2. Mun paras kaveri ois varmasti... itseasiassa, en tiedä XD ei ole tullut hänen tyyppistä hahmoa vastaan. Mutta joku sellanen kuitenki kuka aina hymyilee ja nauraa 8D

3. Mun isosisko ois varmasti ku Bleachin Matsumoto. Niitten luonne matsaa nii hyvin ja se kuinka Matsu kohtelee Hitsua niin muistuttaa mun ja mun siskon välistä suhdetta *köh*.

5. Mun entinen kuvaopin maikka ois ihan ku Gravitationin Ryuichi. Se osaa olla vakavaki, mutta suurin osa ajasta se on kyl niin heh heh ihminen.

Mizuumi

Viesti Kirjoittaja Mizuumi » Ti Elo 10, 2010 19:30

1. Itse olisin Miaka luultavasti (Fushigi Yuugi). Miakan kaltaiseksi pari kertaa paras ystäväni on minua kutsunutkin. Rakastan herkkuja ja hyvää ruokaa, mutta en sentään onneksi ole yhtä kova syömään kuin hän. Ystävillenikin olen tietysti lojaali, mutta voin vain haaveilla olevani yhtä lojaali heille kuin Miaka omilleen.

2. Paras suomalainen ystäväni ehdottomasti tulisi olemaan Aizawa Kyo (Power!!) jo pelkän urheilullisuutensa perusteella. Erona tietysti olisi, että hän ei esitä poikaa ja pelaa lentopalloa koripallon sijaan (pikkuveli tosin pelaa koripalloa). Muutenkin Aizawa välillä tuntuu kuvaavan ystävääni hyvin.

3. En usko edes, että animen ja mangan keskuudesta löytyy yhtä ärsyttävää ja hankalaa pikku kakaraa. Jos joku keksii todella ärsyttävän kakaran, joka ei ollenkaan tottele isosiskoaan, minulle saa kertoa.

4. Isäni varmaankin olisi jokin hemmetin Mistukake ennen muiden Suzakun tähtien löytämistä from Fushigi Yuugi (muistatteko hänet, kun tämä oli omassa mökissään eikä halunnut muiden ilmoille?). Isä on aina ollut hieman epäsosiaalisempi ainakin perheemme kanssa, mutta ystäviensä kanssa ei ole hajuakaan. Äidistäni taas en osaa löytää yhtäkään tarpeeksy hyvää esimerkkiä millään !

5. Ei opettajaa tällä hetkellä >: )

6. POIKAYSTÄVÄNI ! Voisin kuvailla hieman samanlaiseksi kuin Fullmoon wo Sagashiten Eichi, mutta Eichi on ehkä liian kärjistetty versio, sillä hän ei todellakaan ole mikään filosofoiva tai kuuhullu, mutta kiltteys on suunnilleen samaa luokkaa. Toisaalta myös uskon Fushigi Yuugin Hotohorin voivan olla samanlainen kuin oma miekkoseni. Huolehtiva, kiltti sekä hyvin rakastava, mutta myös hauska omalla tavallaan (onko Hotohori hauska?).
真直ぐ愛を 見つめたかった
夢も未来もいらないから

Slam

Viesti Kirjoittaja Slam » Ke Elo 18, 2010 08:30

1.Käh ite kai olisin HSD kenichi ku pikku pervo ja olen luonteeltani samanlainen :twisted:

2.Ystävästä vaikeaa sanoa :?

3.Isoveljeni olis kai Ma HSD ku samantyylinen ku mä :) Siskosta en osaa sanoa :cry:

4.Vanhemmat olis kai jonkun animen random normi vanhemmat...aivan liian normit :D

5.Ei osaa sanoa mut GTO tyylinen opettaja olis paras:D

satoko

Viesti Kirjoittaja satoko » Pe Elo 27, 2010 22:05

1. Shikamaru Nara. Kuvaa luonnettani TÄYDELLISESTI.
2. Sasgay on Tomon ja Osakan risteytys. Nari on... ei oikein mikään
3. Pienempi pikkuveli on Tomo, vanhempi pikkuveli taas... Ei tule oikein mitään mieleen
4. En jaksa miettiä tätä
5. Enkä tätä xD
Please don't say you are lazy, datte honto wa crazy~
Tumblr

~HetaliaItalia~

Viesti Kirjoittaja ~HetaliaItalia~ » Su Syys 19, 2010 13:11

1.Sinä itse?
-Totta kai Hetalian ITALIA! Kaikki sanoo että muistutan sitä ja olenhan itsekkin sitä mieltä jossain määrin~
-Noh, voisin yhtä sanoa Hetalian Romanoksi ainakin..
3.Sisaruksesi?
-Toinen on Kanada (hetalia, taas... kyllä mie muutaki katon paljon mut hetalialla on mun aivot!!).. ja toinen.. taitaa olla Tanska.
4.Vanhempasi?
- öö... pitäskö jättää kommentoimatta. EI! mun iskä on ihan L! kaikin puolin.
5.Opettajasi tai pomosi?
-tjaa-a.. luokanvalvojasta tulee mieleen... ei siitä tuu ketään mieleen?!? yksinkertaisesti O_o
6.joku muu?
- Mun koira on ilmetty Hanatamago! ja mun serkku.. on ilmetty ESPANJA!
Verde Bianco Rosso De Tricolore ~

LollipopFactory

HÄN ON KUIN ANIME/MANGA HAHMO!

Viesti Kirjoittaja LollipopFactory » Su Tammi 23, 2011 19:07

Hei

Tuli tällainen hupsunhauska aihe-idea mieleen. Onko joku lähipiiristäsi kuin joku hahmo jostain anime/manga hahmosta?
Tämä tuskin muuta esittelyä kaipaa joten esittelempä oman isukkini:

Minun isäni tuo mieleen Death noten Lightin isän, Soichiro Yagami. Kuten soichiro, on isänikin töissä poliisilla, ja hän valvoo minua alituiseen, ei nyt sentään murhaepäiltynä, onneksi ;) Lisäksi hän olisi valmis kuolemaan jotta mailmasta tulisi parempi paikka.
We can climb up on the roof top when it gets dark, and shout the names of all our lovers to the beat of our hearts.
And we can smash out all the windows under the moon, but will it save us from the weight of growing up too soon?

Azure

Viesti Kirjoittaja Azure » Su Tammi 23, 2011 23:42

1. Olisin varmaankin Mint (Galaxy Angel). Hymyilen ja olen kohtelias, mutta et voi tietää mitä todella ajattelen.
2. Paras ystäväni olisi varmaan joko Osaka (Azumanga Daioh), koska hän ei ole aina ihan jutuissa mukana, tai Kagura, koska on kuitenkin hyvä urheilussa. :D
3. Pikkuveljeni on tuleva L. Hän on vielä ala-asteella ja lukee hupilukemisena latinasanakirjaa tai shakin teoriaa. Kaikki makea syötävä menee myös.
4. Äiti olisi DNAngelista se Daisuken mutsi (ei tosin tee ansoja kotiimme) ja isä puolestaan Seto Kaiba (Yu-Gi-Oh!).
5. Opettajani omaa valitettavasti merkkejä Kimura-senseistä (Azumanga), vaikka ei huudakaan asioitaan niin suoraan ja kovaäänisesti.

Saimaanvuohi

Viesti Kirjoittaja Saimaanvuohi » Ma Tammi 31, 2011 20:43

1.Sinä itse?-Useat naispäähahmot poikien animesarjoissa on tosi lähellä luonettani, sellanen ystävällinen mutta äkkipikainen, unelmoija mutta fiksusti perusteleva. Ehkä nyt tähän hätään Bulma, Nami, Mai Valentine, Rangiku Matsumoto, Alexia Rhodes ja Cana Alberona.
2.Paras ystäväsi tai parhaat ystäväsi?-Oh ma gåååd, ainakin se yks on iha Luffy, sit se toinen on semmone Aquarius (Fairy Tailin yks spirit) ja kolmas joku random Hiroto Honda
3.Sisaruksesi?-Sanji/Franky/Usopp on mun sisko, ei muuta voi sanoa. Velipoika olis varmaa joku joka paikan höylä, joka sanoo "joojoo, hä, mtäh?" :D <----- keksikää tohon joku hahmo
4.Vanhempasi?-Boa Hancock ja Seto Kaiba/Chad Bleachista :D :D :D Tiiän, aika pari :---D
5.Opettajasi tai pomosi?-Otetaan vaikkaaaa...opo-ope! Semmone vanha vuohi, vaikka Solomon Mutou!
6.joku muu?-Mä haluun mun poikaystäväks Mokuba-luontoisen <3
Viimeksi muokannut Saimaanvuohi, Ke Huhti 13, 2011 21:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Saimaanvuohi

Viesti Kirjoittaja Saimaanvuohi » Ma Tammi 31, 2011 20:49

Azure kirjoitti:1. Olisin varmaankin Mint (Galaxy Angel). Hymyilen ja olen kohtelias, mutta et voi tietää mitä todella ajattelen.
Miten mulla tulee mieleen Hinata?

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”