Kuka olisi....(kysely)

Vapaamuotoinen mutta asiallinen keskustelu. Anime- ja mangayhteisöä kiinnostavat aiheet, jotka eivät sovi suoraan muille alueille, kannattaa lähettää tänne - sana on vapaa.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Weylin

Viesti Kirjoittaja Weylin » Pe Heinä 06, 2007 17:09

Jaaha, mietitäänpä:

1.Ehkäpä menee luonne Naruton Sakuraan, eli vieraille olen rauhallinen / kiltti ja niin edelleen mutta pienessä päässäni saattaa kiehua ihan muullaiset ajatukset :wink: Tai sitten Kiba.
2. Tähän en kyllä keksinyt mitään
3. Kaksoissisko selvästi melkein minkä vaan shonen-sarjan päähenkilö :) Eli puhuu ajattelematta mitään ja on aina ensimmäisenä työntämässä nokkansa joka asiaan. Isosiskoon ja veljeen en keksinyt mitään.
4. Isä on selvä Furuban Shigure :D . Hänen heittämää läppää ei kukaan pysty kuuntelemaan vakavana. Äitikin menee Furuban linjoille -se on se yksi Sohman jäsenistä (se siaksi muuttuva tytsi). Mielialat vaihtelee napin painalluksesta ääripäästä toiseen.
5. Sanotaan vaikka, että entinen opettaja oli Akito (tämäkin Furubasta). Todella outo opettaja, nosti systerinkin kauluksesta seinälle ilman syytä kun oltiin ala-asteella.
6. No kaippa se on tunnustettava, että minulla on koirana yksi tiikeriveljeksistä :roll: Ego on suurempi kuin koko ja sen mielestä kukaan koira ei sille ryppyile. Toisaalta, ei sille kyllä kannata ryppyilläkään kun on sen verran 'kova mimmi'.
-Elämä on peliä-

TAMPEE

Viesti Kirjoittaja TAMPEE » La Heinä 07, 2007 15:22

1. Luultavasti olisin Naruto tai Rabi D.Gray-manista :D
2. En keksinyt tähän mitään
3. Veljeni luonne täsmää kyllä melkein pelottavan paljon Kurosaki Ichigon kanssa 8D ja siskoni olisi varmaan sitten se Rukia, koska senkin luonne täsmää aika hyvin.
4. Äitini on ihan selvä Hitsugaya Bleachista :D sillä on samanlaisen mallinen tukkakin (ei valkoinen sentäs) ja isäni on.. hm.. Komui D.Gray-manista tai Kakashi Narutosta. Älkää kysykö miksi XD
5. Ei mitään hajua
6. Hitsugayasta tulee mieleen myös yksi kaverini, koska tälläkin tyypillä on juuri samanlainen luonne :D

Shine

Viesti Kirjoittaja Shine » Su Heinä 08, 2007 17:38

1.Minä olisin luonteeltani samanlainen kuin Hina Ichigo (Rozen maiden) tai/ja Momiji Sohma (Fruits basket).Näytän silti enemmän Misalta (Death note) jolla on silmälasit.
2.Hieman Misaa voisi olla (Death note) luonteeltaan..
3.Ei tietoa yhtään O_o.Ulkonäöltään hän olisi L (Death note)
4.Ei tule mieleen.
5.Entinen opettajani voisi olla Kyoko luonteeltaan,mutta hän on silti mies.Huvittavaa...

Tonzuko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tonzuko » Su Heinä 08, 2007 18:06

1. Olisin luultavasti--- Squall Leonhart, luonteeni on yhtä töksähtelevä ja epäsosiaalinen kuin hänen, luulen.. whatever..
2. Ei minulla ole ystäviä, ei kiinnosta..
4. En tiedä, en tunne, kasvan kovassa sotilaskoulussa >_>

(ei tosin anime tai manga hahmo mutta whatever..)
Tietovirta on selvä.
Hail Ilpalazzo!!!

Deviant --- Tonzuko

Kakusenai_namida
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kakusenai_namida » Pe Heinä 13, 2007 12:27

1. Ayumu Kasuga Azumanga Daiohista, aka Osaka. Yhtä outo, 'hidas' ja kömpelö. Toiset sanovat minua kyllä älykkääksi ja näin >.>

2. Parhaat ystäväni olisivat aivan varmasti Himeko Katagiri, aka Maho!-tyttö Pani Poni Dashista ja Byakuya Kuchiki Bleachista, vaikka ystäväni onkin puheliaampi ja innokkaampi.

3. Hmm. Pikkuveljeni olisi luultavasti Ash Ketchum Pokemonista, yhtä ärsyttävä, voitonhimoinen ja täynnä ylpeyttä. Pikkusiskoni taas... Varmaan Elda Maaka Karinista, aika ämmämäinen, mutta kun suunsa aukaisee, puhuu täyttä asiaa. Isosiskoni olisi varmasti Koyomi Mizuhara Azumanga Daiohista, yrittää laihduttaa, on vastuuntuntoinen ja 'isosiskomainen', muttei yhtä ahkera koulussa.

4. Äitini olisi Karera Maaka Karinista TT.TT hän vain käyttää kovempia otteita kuin tossu, eikä hän ole yhtä ymmärtäväinen. Isäni olisi Isshin Kurosaki, hauska ja ymmärtäväinen, mutta väärinymmärryksiäkin on liikaa.

5. Luokanvalvojani olisi varmaan @.@ Nyt ei tule kyllä mieleen.. Joku tylsyyden ja pahuuden muovaama sossu-tantta. Ei taida sellaisia olla?

6. Rinnakkaisluokan poika olisi ihan ilmiselvä Raito Yagami Death Notesta @.@ Hirveä into tappaa kaikki oikeuden nimissä, koska ihmiskunta on niin paska. Kiva jätkä, vähän hämärä, mutta kiva.
FABULOUS~

riippukeinu

Viesti Kirjoittaja riippukeinu » Pe Heinä 13, 2007 19:46

1. Tahtoisin olla Riza Hawkeye (uskon, että tiedätte ketä tarkoitan, vaikka nimi voikin olla väärin) FMA:sta. Saisin heilua pyssyjen kanssa, ja vieläpä Royn lähellä. Mahtavaa viehätysvoimaani (pah) käyttäen valloittaisin Royn itselleni. *unelmoi*
En sitten tiedä ketä oikeasti muistutan. Rizan luonne kyllä vastaa omaani, tosin pienillä muutoksilla/lisäyksillä. Olen joskus kuullut, että käyttäydyn joskus samalla lailla kuin Roy 8D
2. Hmm... Eräs hyvä ystäväni on melko lailla samanlainen kuin FMA:n Winry.
3. Jaajaa, tähän en osaa vastata. Ei ole sellaista hahmoa kuin isosiskoni. Tai en vain tiedä sitä.
4. Äitini voisi olla... Äh, liian vaikeaa
5. Luokanvalvojani olisi kai.. Näh, ehkä Sango Inuyashasta.

Ryo Asuka

Viesti Kirjoittaja Ryo Asuka » Ti Heinä 17, 2007 19:04

1. Varmaan... Roronoa Zoro. Koska... no sanotaan vaikka, että olis siistiä omistaa kolme katanaa.
2. Ataru Moroboshi, koska se on niin hauska jätkä.
3. Seras Victoria. Sen takia, että Seras olis oikein kiva isosisko...;)
4. Noriyasu Seta isäksi (koska Atarun tavoin se on niin hauska) ja jos Seta olis isä, niin äiti olis tietenkin oltava Haruka Urashima.
5. Yukari-sensei olis kiva ryhmänohjaaja, syynä jälleen kerran hahmon hauskuus.
6. Alex Louis Armstrong, joka olis ärsyttävä setäni, joka aina nolaa mut ja muun perheen ja sitten tyttöystävä ja tuleva vaimo Rei Ayanami, koska Rei on ihana!! Perusteeksi Armstrongille taas... no koska kyllä se olis parempi setä kuin vaikka Crocodile tai joku muu mielipuoli. Nih.
- What makes you think she's a witch?
- Well, she turned me into a newt!
- A newt?
- [hetken hiljaisuuden jälkeen] ... I got better.

AoiNeko

Viesti Kirjoittaja AoiNeko » Ti Heinä 17, 2007 19:25

Ei vitsi jee, pääsee spämmäämään! >D

1.Sinä itse?
- Tätä minulta on kysytty monesti, enkä osaa ollenkaan sanoa millainen itse olisin luonteeltani jos pitäisi verrata johonkin animehahmoon. Miksi se on niin vaikeaa? Ulkonäöllisesti en kyllä todellakaan muistuta ketään, mutta luonteeltani? *raapii niskaansa* Voisin ehkä sanoa Asuka, vaikken ole sellainen itsetuhoinen kuitenkaan. Saatan olla vain aikamoinen tuuliviiri, joka haluaa huomiota kuin pieni lapsi. En osaa kuitenkaan olla ihan niin suora kuin Asuka tai tällä tavalla, mutta sanoisin että joitain luonteenpiirteitä minulla on kuin Asukalla.

:'E

2.Paras ystäväsi tai parhaat ystäväsi?
- Ystäväni sitten? Mielestäni ihan oikean elämäni ystävistä toinen on sellainen perinteinen suorasanainen hahmo ja toinen sellainen sarkastinen. Sellaisia aika perushahmoja, mutten osaa yhtään hahmoa nimetä jotka olisivat ihan kuin he. Hmm.

3.Sisaruksesi?
- Pikkusiskoni olisi ihan joku ärsyttävä apina. Niin kuin joku Shippo Inuyashasta, ei mitään muuta virkaa ole kuin olla vaan ja olla piäksättävänä.

4.Vanhempasi?
- Jätän väliin, sori. En keksi yhtään mitään.

5.Opettajasi tai pomosi?
- En osaa sanoa nykyisistä mitään, koska ekaa vuotta lukioon menen ja en tiedä vielä yhtään ketään sieltä joten voisin sanoa että entisistä opettajistani eräs muistutti hieman Hughesia FMAaasta. Aina selittämässä jotain intohimostaan. (joka oli sillä hetkellä kylläkin matematiikka, arvatkaa minkä aineen opettaja oli?)

Tälläisiin on hirvittävän vaikea vastata, en osaa sanoa yhtään mitään järkevää. Nojaa.

~

Viesti Kirjoittaja ~ » Pe Heinä 20, 2007 18:12

1. Itseni näen Ebisuna (naruto). Yritän epätoivoisesti olla cool, mutta mutta en voi mitään sille, että satun olemaan perverssi XD
2.Hmm... Ennen kuin voin tähän vastata pitäisi hankia ystävä tai kaksi... No tuota... Ohi!
3.Sisko on ehdottomasti naruton Tsunade! Vahva vähän kaikilla tavoilla XD Veli taas on enemmänkin Roy Mustang (vai mikä sen nimi nyt olikaan, mutta Fullmetal Alchemististä kuitenkin)
4.Äitini on.... täysin määrittelemätön.... en osaa nimetä sopivaa hahmoa. isäni taas.... en ole koskaan tavannut joten en osaa sanoa XD
5.Opettajani on ilmiselvä Kiba (vaikka nainen onkin), se vain hohkaa hänestä, muuta perustelua en osaa sanoa.
6.Iljettävin vihamieheni (nainen tosin) on todeksi muuttunut INO! Sekin hohkaa hänestä.

nore-pou

Viesti Kirjoittaja nore-pou » Ma Elo 06, 2007 13:31

Tykkää tämmösistä :D Pääsen tuomaan ihanaan ITSEÄNI esiin :wink:

1. Ham. No kaverit sanoo mua Fruits basketin Honda tohruksi.. oon kuulema liian kiltti. Tai sitte olisin se Fruits basketin kylpylä paikan omistaja joka pyytelee anteeksi koko ajan :D EI! mä en tahdo olla tämmonen!!!

2. Mun kaverit on sellasia ilkikurisia pikku vimpeloita. Pikku Myy ja Bleachin laiskan ihana kapteeni Kyouraku Shunsui kuvaa heitä parhaiten. ^^

3. Iso sisko on hieman sellanen Winryn Fma ja Merokon (full moon) niin sen sekoitus.. Intohimoa työhönsä ja pirteä.. sellanen on mun nee-chan <3 Veli.. no. Sanottaisiinko että se on kun se on pelkästään perheen kanssa se on semmonen Get backersin Ginji mutta sitten kun se saa kavereita ympärille se on Ouran host glubin Hikaru ja Kaouru! kyllä! KUMMATKIN!

4. Vanhemmat, isä on Ayame (fruits basket) (yhtä ärsyttävän ihan on isäni kuin ayame. ja ne vitsit.. lovetan sua pappa) äiti on ilmiselvästi Gravitationin Mr. K! (siltä vaan puuttuu ase kädestä.. pelottavaa..)

5. Kerron sitten minäkin entisestä luokanvalvojasta.. hänkin taitaisi mennä tuolle Fruits basket linjalle (kyllä! olen vähän säälittävä kun kaikki henkilöt tulee sieltä mutta kun siihen sarjaan samastuu!) Shiguren ja sen kustantajan sekotus :D

vähän tätä oli kiva tehdä ^^
Häirintää, kidutusta, Arja Korisevaa.

zenja

Viesti Kirjoittaja zenja » Ma Elo 06, 2007 14:12

1.Sinä itse?
Minulta on kysytty todella usein, mitä hahmoa muistutan, enkä oikein osaa koskaan vastata järkevästi. Kaverit sanovat, että muistutan jollain lailla Neon Genesis Evangelionin Misatoa ja Inuyashan Sangoa (tai jotain noiden kahden sekoitusta), mutta enpä tiedä... Osittain olen tuosta samaa mieltä. Ulkonäöltä muistutan taas aika paljon Kamikaze Kaitou Jeannen Maronia.

Miin parhaat kaverit... Shippo, Kagome ja Miroku. Hei, nuo kaikkihan on Inuyashasta :P

3.Sisaruksesi?
Miin pikkuveli muistuttaa varmaan eniten Hiroa Fruits Basketista. Semmonen ärsyttävä kakara.

Ji
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ji » Ke Huhti 09, 2008 18:28

Käytänpä hetken toimettomuuden hyödyksi ja kadun sitten jälkeenpäin jos ehtii.

1.Sinä itse?
Tovin mietittyäni ja aivoja vaivattuani olen ihan oma itseni. Menee turhan mutkikkaaksi jos koetan miettiä itseäni jollain tavalla vastaavan hahmon. :X

Parhaat ystäväni...olkoon nyt hetken päähän pistosta Host Clubin Hikaru ja Kaoru. Eiköhän saataisi yhdessä pystyyn semmoset häröt jutut et siit riittäisi sit naurunaihetta pitkäksi aikaa.

3.Sisaruksesi?
Tarvitseeko niitä sisaruksia? Mugen (Samurai Champloo) olisi varsin mielenkiintoinen isoveli valinta. Tosin häntä tuskin näkyisi mailla eikä halmeilla. Pikkusisko olisi Princess Tutun Ahiru. Ai mitenniin ei käy, kun se on ankka? Kovin outo sisaruskatras kaikenkaikkiaan.

4.Vanhempasi?
Rushuna Tendo (Grenadier) voisi olla äiti ja isä on sitten tietenkin Vash (Trigun) Ovat sen verran samantyyppisiä hahmoja ettei siinä voi mennä mitään vikaan.
Tai sitten voimme vain syyttää kieroutunutta mieltäni moisten valintojen johdosta.

5.Opettajasi tai pomosi?
Pomoni voisi hyvinkin olla Bleachin Kyoraku Shunsui. ^^'' Kuka nyt ei haluaisi niinkin rentoa pomoa kuin tämä meidän shunsui, puhumattakaan hänen pinkistä kaavustaan(?) ja saken juonnistaan.
Opettajani olisi tietenkin Eikichi Onizuka (GTO) eihän sitä maailmalla selviä ilman Onizukan oppeja.
Aiheuttaa yleistä hämminkiä jollei lievää hilpeyttä
sivuvaikutuksena painajaiset.

MissClaws

Viesti Kirjoittaja MissClaws » Ke Huhti 09, 2008 20:12

Vastauksia vastausten perään ^^

1. Sinä Itse?
En oikestaan ole minkään manga/anime hahmon näköinen. Olen tälläinen äkäinen humoristinen hyyppä. Voisin olla Inuyashasta Shippo. Kaverini sanovat että muistutan häntä joskus.

Hehe tähän kaveri piiriin kuuluisivat ainakin D (vampire hunter D). Itsestäni siihen voisi kuulua myös Ryuk. Jaa viimeisenä vielä Kakashi. Siinä on sekoitus jonka tapaamista ei hevin unohtaisi.

3.Sisarukseni?
Ehdottomasti Rei Ayanami. Itse pidän Rein sympaattisesta luonteesta ja jos ei häntä niin sitten ei ketään.

4.Vanhempasi?
Varmaan Haku (Henkien käkemä) olisi hyvä. (En keksi muuta)

5. Pomosi/opettajasi?
Iruka sen-sei (Narutosta). Hmm miten päädyin tähän en vain tiedä. ^^

6. Joku muu?
No varmaan voisi olla lemmikinä Kiara tai Mio ^^
Viimeksi muokannut MissClaws, To Huhti 10, 2008 18:29. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
私達は一緒に坐ってもいい 今度はそして永久に。

Marsipaani
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Marsipaani » Ke Huhti 09, 2008 22:04

1.Sinä itse?
- Huu, Ritsuka Lovelessista, sillä me molemmat olemme samanlaisia kun itse angstailen!
- Yksi heistä (Samppu), olisi ainakin Haruhi Suzumiyasta tämä hiljainen tyyppi (vaaleansiniset lyhyet hiukset, yksinäinen ja vetäytyvä...), sillä hän on niin kuin hän
3.Sisaruksesi?
- Pikkuveljeni olisi kuin NARUTO!! Sillä hän on ihan samanlainen!!
4.Vanhempasi?
- Isää en osaa arvata, mutta äiti olisi Full Metal Alchemistin Lust, sillä on niin samannäköinen
5.Opettajasi tai pomosi?
- Ei tule nyt ainakaan heti tässä mieleen, että kuka muistuttaisi ja ketä?
6.joku muu?
- Yyksi poikatuttu (Joona) on ihan kuin Lovelessin Soubi!! :3 Vähän näköinen ja aika samanlainen luonne!! :lol:
Muff'n~

escape_rope

Viesti Kirjoittaja escape_rope » To Huhti 10, 2008 13:37

Otan tämän kyselyn varmaan vähän liian vakavasti, kun en ole millään keksiä sopivia hahmoja >.< Nooooh, päivittelen tätä viestiä, jos keksin lisää.

5.Opettajasi tai pomosi?
Kuviksen opettajani on kuin ilmetty D.Gray-manin Kanda! Tämä kyseinen henkilö tosin on pikkuinen, vanhahko nainen, mutta luonteeltaan yhtä kylmä kuin jäätynyt lumilapio.. näyttää aina nyrpeää naamaa ja vastaa kysymyksiin usein töykeästi. Kuitenkin hyvän päivän sattuessa kuviksen ope aka Kanda voi osoittaa vähän sympatiaakin oppilailleen, mutta tällaisen hyvät päivät ovat aika harvassa u___u"

edit:
Marsipaani kirjoitti:1.Sinä itse?
- Huu, Ritsuka Lovelessista, sillä me molemmat olemme samanlaisia kun itse angstailen!
Jööö, minäkin voisin olla Ritsuka. Miettiä ummet ja lammet syvällisiä, ja olla vähän sellainen surumielinen.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”