Animeunia?

Vapaamuotoinen mutta asiallinen keskustelu. Anime- ja mangayhteisöä kiinnostavat aiheet, jotka eivät sovi suoraan muille alueille, kannattaa lähettää tänne - sana on vapaa.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Sandalphon

Viesti Kirjoittaja Sandalphon » Ti Kesä 07, 2005 23:26

Adam/ome...

Tuo sinun unesi on aina yhtä ikimuistettava :)

Olen itsekin nähnyt joskus kuukausia sitten nge unen. Olin yksi piloteista (en tiedä kuka) ja olin Rein ja jonkun toisen pilotin kanssa sellaisessa "näköalahississä" joita nge:ssä on. Oli siinä unessa jotenkin mahtava fiilis, mutta loppupäässä tuli tylsä olo, kun muut pilotit katosivat. Se oli outo uni, kuten unet yleensäkin ovat, enkä muista siitä paljoa enempää...
"Jos Helvetti on täynnä Saatana joutuu seisomaan..." -Yup

Ewyn
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ewyn » Ke Kesä 08, 2005 13:59

Eipä ole sinänsä "animeunia" tullut nähtyä, mutta harvase yö joitain animesankareita(tai vähemmän sankareita) hyppii uniani häiritsemään. Yleensä en edes muista uniani joten niissä harvoissa joita muistan, on lähes aina jotain animeen liittyvää...
....まあいい。| MAL

Don Pixe

Viesti Kirjoittaja Don Pixe » Pe Kesä 10, 2005 19:22

Näitä lukiessa kyllä perheenjäseniä huvittaa, kun tyyppi hihittelee koneella. :lol:
En nyt ihan tarkkaan muista, mutta en mitään varsinaisia animeunia valitettavasti ole nähnyt. Ja se surettaa. Ette usko, kuinka haluaisin...! Ainakin shaman kingistä. Kadehdin kaveriani, joka on nähnyt paljonkin Shaman King-unia, ainakin suurinpiirtein. En ole ihan varma, mutta muistaakseni Yohpe (Yoh) kyseisestä sarjasta on unissani vilahatanut. :)

Vaikkeivat hahmot minua ahdistelisikaan, olen kovin, kovin usein nähnyt unia siitä, että sain jonkin DVD:n tai kirjan tai jotakin, jota olen unelmoinut. Kerran odotin isääni Ruotsista Shonen jumpia kiikuttamaan, ja Jumpistahan minä unta näin. Kannessa oli vain oranssia, jostain syystä lehden sivukuvana oli tämä. Tai tämän kirjan kansi. Kertoo jotakin mieltymyksistä. :D Lehti oli jostakin syystä jo hyllyssäni, ja selasin sitä. Oi, miten ihmeellisen yllättävää: löysin lehdestä vain Shaman kingiä. En saanut kielestä selvää, mutta jotakin kummaa siinä oli... Kuitenkin, kaikki hahmot olivat harvinaisen hyvin edukseen ja ainakin Yoh tavallista söpömpi. :wink: Luin sitä aikani, mutten saanut mitään selvää. Jeah, ei kovinkaan jännää.
Ja ainii, siinä lehdessä oli ,yös jotakin hemmetin tehtäviä. xD

Angeliina

Viesti Kirjoittaja Angeliina » La Kesä 11, 2005 12:55

No onhan noita juu tullut nähtyä (paljonkin)! En vain nyt muista niitä kun niistä on sen verran aikaa... täytyy varmaan kirjottaa ylös seuraava anime uneni niin voin siitä täällä kertoa! Onko kukaan muuten koittanut kirjottaa uniaan ylös unipäiväkirjaan? Jossain vaiheessa minulla oli sellainen mutta se on jo aika päiviä hävinnyt... (mikään ei pysy tallessa minun huoneessani!) :roll:

Shameeka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Shameeka » La Kesä 11, 2005 21:12

No onhan niitä tosiaan tullut nähtyä...

Rippileirillä näin unta, että oma norjanharmaahirvikoirani karkasi Hopeanuolen lauman mukaan tappamaan Akakabotoa. Kaikki muut koirat olivat piirrettyjä, paitsi omani o_o se oli pelottava uni.

Ja toinen oli sellainen, jossa Sanosuke ja Kenshin kylpivät takapihallamme olevassa kuumassa lähteessä (tapapihallamme EI OLE oikeasti kuumaa lähdettä). Siis he VAIN KYLPIVÄT.

Yksi oli sellainen jossa Ranma ja Akane istuivat sohvalla ja minä juttelin heidän kanssaan heidän parisuhteestaan. Sekin oli pelottavaa. Olen nähnyt myös muita unia Ranmasta, esimerkiksi sellaisia että olen joutunut keskelle mangaa, osaan 23, jossa Ranma oli rakastunut Ryogaan.

Olen nähnyt myös lukuisia unia Sasukesta ja muista Naruton hahmoista. Yksi oli sellainen, jossa näin AIVAN Sasuken näköisen tyypin jossain kadulla kävelemässä. Muistan vieläkin minkä näköinen hän oli.
Mutta muista Sasuke-Naruto-unista ei sen enempää xP
Ja yhdessä unessa minä ja kaverini heittelimme talvella shurikeneja ohi kulkevien ihmisten päälle kaverini talon viereisestä metsästä. Ja aina kun joku huomasi meidät, aloimme kiljua ja juosta pakoon. Kai se Narutoon jotenkin liittyi :D

Yhden kaverini unet ovat kyllä ihan mahtavia... :D Yhdessä niistä Akane asui näyteikkunassa. Hän siis teki ruokaa, kävi kylvyssä ja nukkui lasi-ikkunan takana.
Viimeksi muokannut Shameeka, Ti Heinä 05, 2005 20:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Pluie

Viesti Kirjoittaja Pluie » Su Kesä 12, 2005 13:55

Hmm olen muitakin animeunia nähnyt mutta tämä uni oli jo hieman yli: Unessani viuhahteli alastomaksi muuttuneita miehiä... Ja sillä ei varmaan ole mitään vaikutusta asiaan että katsoin samana yönä putkeen useamman fruits basketin jakson...

Kiyoko

Viesti Kirjoittaja Kiyoko » Ma Kesä 13, 2005 21:52

On niitä kai tullu nähtyä. En vain muista kuin yhden: Jotain ihme Pokemon -hippejä oli rannalla uimassa (poikia). Yhtäkkiä ilmestyi Sailor Moon (Annie)alastina uimaan lähelle. Sailor Moon etsi jotain kohtaa rannasta, johon oli jättänyt tavaransa . Pian hän nousi rantaan. Pokemon -pojat katselivat ihastuksissaan Sailor Moonia. .Sen aikaa kunnes hän alkoi raapimaan takamustaan. Yhtäkkiä jostakin pusikosta tuli Sailor Moon -hahmot Rei ja Ami ja veivät Annien mukanaan kaislikkoon. (minä siis olin yksi "Pokemon -pojista".. :D)

Kummallisia unia on tullut nähtyä. Taisin jopa nauraa unissani! ^^
Saita, saita, chuurippuno hanaga,
naranda, naranda, aka shiro kiiro.
donohana mitemo kireidana.

Don Pixe

Viesti Kirjoittaja Don Pixe » To Kesä 30, 2005 14:40

Vastaan viestii uudestaan, niin kumman unen viime yönä näin. Tai no, kummempiakin on... Kumma juttu muuten, että joskus se, mitä teen ennen nukkumaanmenoa, vaikuttaa. Kerran kirjoitin fanficciä yömyöhään ja se vaikutti. Hullua oli. xD
Eilen kuitenkin unessani oli kamala lauma sukulaisia ja joitakin muitakin, en edes tuntenut heitä. Olimme jossakin pimeässä kartanossa, missä jostakin syystä juhlimme. Minä ja muutama kaverimme kuitenkin istuimme huonettani muistuttavassa tilassa ja katsoimme isosta telkusta Evangelionin loppupään jaksoja. Sitä kesti aikansa, kunnes jostakin syystä pikkuveljeni muuttui Evangelion 01:ksi ja muuttui samalla tavalla karmivan näköiseksi, ulvovaksi pedoksi kuin siinä jaksossa, jossa Eva syö enkelin. Hän siis vain muuttui sellaiseksi.
Samalla huone muuttui isoksi, niin, että Eva-veljeni mahtui sinne. :lol: Telkkari oli yhä siellä. Veli painoi minua isolla Evanjalallaan nurkkaan, että en nähnyt, mitä telkusta tuli (Evangelionia varmaan yhä, äänistä päätellen) ja katsoi ITSE. Törkeää. No, aikani siinä rimpuilin ja jaksokin varmaan vaihtui, mutta yhdessä kohtaa sanoin vain, että minun on käytävä vessassa. Silloin Eva pieneni ja katsoi minuun hölmönä ja päästi meikäläisen menemään. Tuli pian takaisin ja jäin varmaan katsoman Evangelionia minikokoisen, noh, Evangelionin kanssa.

Hyvin nerokasta.

Einari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Einari » To Kesä 30, 2005 18:59

Minä en itse ainakaan muista nähneeni anime unia...Mutta tuo pikkuveli tuntuu näkevän niitä aina sillon tällön.Esim. kerran se kerto olleensa ohjaamassa jotain mechaa...ja kaikkee muuta tällästä.

Tsukasa

Viesti Kirjoittaja Tsukasa » To Kesä 30, 2005 21:42

Monia anime-unia on tullut nähtyä, ja tässä viimeisin (ja "kiltein"):

Pelasin jotain pokerin tapaista Sesshoumarun kanssa riparipaikkani (Lapin) viereisessä metsässä, ja mukavien pelihetkien (mä voitin koko ajan) pikkuveli½ Inuyasha tuli siihen hakkaamaan paljain käsin Sesshoa.
Paniikissa mä lähdin juoksemaan riparitalolle, ja siellä taas Tasuki oli sinko käsissään Terminator-tunnarin soidessa taustalla. Mä aloin huutamaan Tasukille kaikkia hyviä syitä että miksei sen pitäisi tappaa suurta faniaan tms, kunnes Tasuki alkoi splatter-leffojen malliin teurastaa lähistölle osuneita tuttujani. Jotenkin menin Tasukin apuriksi teurastukseen katana käsissäni ja siinä yhteistuumin tapettiin porukkaa.
Lopulta, kun kaikki olivat kuolleet, istuttiin maahan, mutta uni loppui siihen kun Tasuki alkoi itkemään.
Sairas uni. Tai ei niin sairas kun miettii aikaisempia. Ja tän määrittelen tuttujen tapon osalta painajaiseksi.
You are here alone again
in your sweet insanity
all too calm, you hide yourself from reality
do you call it solitude? do you call it liberty?
when all the world turns away to leave you lonely--"

NERV

Viesti Kirjoittaja NERV » La Heinä 02, 2005 22:34

kyllähän noita muutama on tullu nähtyä, paras on kyllä muistaakseni sellanen missä grillailen Jirayan (Narutosta) kanssa makkaraa nuotiolla.. :D
R.I.P Eddie Guerrero

Yugata Kyoshi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yugata Kyoshi » Ke Heinä 06, 2005 14:51

Oma animeuneni.
Olin unessani Dejiko. Juttelin pimeänä syysyönä ulkona kaverini kans. Yhtäkkiä taivaalta tuli oranssinen pallero. Ensin luulin sitä kuuksi, mutta kun se tuli lähemmäs, nii se oliki oranssi Gema -ilmapallo. >XD

kyuu
Säätäjä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kyuu » To Heinä 07, 2005 06:23

Animeuni voi lähteä liikkeelle myös siitä että tekee aiheen parissa hommia...

Itse nimittäin sain unestani kriittistä tietoa Suomen mangaharrastajille. Egmont Kustannuksella on nimittäin söpö pieni holodeck toimistolla. Siinä on semmoinen ikkuna josta voi kurkistaa mitä tapahtuu. Kyseinen tekninen vempele simuloi eri työntekijöiden käyntiä kahvinkeittimellä, muuta se ei vielä osaa.

Lisäksi heillä on kassakaapissaan hyvin tiukasti suojeltuna Prince of Tennis mangaa, lehtiversioina. Ne on kirjoitettu kielelle joka näyttää japanilta, mutta ei ole japania, vaan jotain maagista kieltä jota kaiken maailman ihmiset osaavat lukea - myös lukutaidottomat.

Jos tämä on enneuni, lienee aika selvittää mistä mielenterveyssairaalasta saa bonusta.
Kyuu Eturautti - IRC:Kyuu @ irc.b2irc.net
Puheenjohtaja - Säätöyhteisö B2 ry
Varapuheenjohtaja - Tampere Kuplii ry
Valokuvaaja/roudari - Cosplay Finland Tour

Pluie

Viesti Kirjoittaja Pluie » La Heinä 09, 2005 01:10

Ei siinä vielä mitään että näkee anime unia mutta se että ne tapahtuu vielä oikeastikin on jo jotain.. Joku aika sitten näin unta alastomiksi muuttuvista miehistä...no viikon sisällä on vahingossa eteeni tupsahtanut kaksi alastonta miestä joista toinen oli esimies ja toinen asiakas... hyvin menee...

Tetsumonkai
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tetsumonkai » La Heinä 09, 2005 07:18

En ole tietääkseni vielä kertaakaan nähnyt noita jo pitkään odottamiani animeunia.. Näen vain välillä Resident Evil unia, mikä taasen ei ole niin kivaa katsottavaa kuin kuutit animetytöt :cry:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”