Animeunia?

Vapaamuotoinen mutta asiallinen keskustelu. Anime- ja mangayhteisöä kiinnostavat aiheet, jotka eivät sovi suoraan muille alueille, kannattaa lähettää tänne - sana on vapaa.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Lunalina

Re: Animeunia?

Viesti Kirjoittaja Lunalina » Pe Joulu 09, 2011 15:45

Olen nähnyt Kamichama Karinista (Chu myös), Kamikaze Kaitou Jeannesta ja CCS:stä unia katselu primetime-aikana.
Olen unohtanut ne jo, mutta ne olivat inspiraationa oman tarinan synnylle XD Siinä esiintyy hahmoja, jotka ovat saaneet osansa animehahmoista XD
"The past won't be changed, but we can change the future!"
-Karin, Kamichama Karin Chu

"Bring it on, shorty!"
-Spyro, Spyro 2: Gateway to Glimmer

Ichimaru

Viesti Kirjoittaja Ichimaru » La Joulu 17, 2011 16:34

Bleach-uni: :3

Olin Hueco Mundossa, missä seuranani olivat Orihime, Rukia, Chad (Sado), Ishida, Kira ja Gin. Juttelen jotain Orihimen kanssa, kun huomaan hiekkaseinään tulevan ison portin. Gin ja Kira kävelevät kohti porttia. Lähden juoksemaan Ginin perään kertoakseni, että rakastan häntä. XD
Sitten, juuri ennen kuin portti sulkeutuu, Gin käännähtää, kumartuu, ja sanoo: ''Bye bye!''

//Ihana uni! :3
~Ichimaru kiittää ja kumartaa~

slerppA

Viesti Kirjoittaja slerppA » Ke Tammi 04, 2012 01:07

Kerran näin niinkin hämmästyttävän hauskaa unta että bongasin Suzumiya Haruhin Facebookista, lisäsi minut kaverikseen siellä ja sitte ku alettii juttelee ni heräsin. :D

Talvilapsi

Viesti Kirjoittaja Talvilapsi » Su Tammi 08, 2012 15:15

Hetaliasta ja Fullmetal Alchemista olen joskus unia nähnyt. Hetalia-unet ovat olleet vielä sellaisia että en ole itse ollut osallisena ja ne ovat aina olleet hyviä tarinanpoikasia.

Mutta. Tämä ei nyt ole varsinainen uni... mutta minähän tykkään Durararan Izaya Oriharasta tosi paljon, ja yks aamu kun heräsin, rupesin unenpöpperössäni haromaan ilmaa siitä vierestäni ja mumisin "Izaya-kun..." olettaen näemmä että Izaya nukkui siinä vieressä - ja yritin halata. Kun heräsin kunnolla ja tajusin mitä oli tapahtunut, oli ajatukset vähän ristiriitaisia... Koskaan ennen en ole tuollaista kokenut, mutta olihan se ihan mukava tapa herätä, varsinkin kun yleensä saa herätä kissan kiroiluun :3
Olen rauhallinen sone.

paradesan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja paradesan » Su Tammi 08, 2012 15:46

Näen niin usein unia DBZ:n hahmoista, etteivät ne oikeastaan jää pitkäksi aikaa mieleen. Tällä viikolla näin kuitenkin unen, jossa oli Death Noten Ryuk.

Näin siis unta, että odotin Ryukin kanssa bussia kotipaikkakunnallani. Noustiin bussiin, ja Ryuk alkoi vilkutella jollekin tytölle. No, minä sanoin sille että "hei älä viitti, etkö sä nää että tota tyttöö ahdistaa kun sä häiriköit sitä!" Ikävä kyllä en muista, millaisen vastauksen sain vai sainko sellaista ollenkaan...

Kun heräsin ja muistin, mitä unta olin nähnyt, olin lähinnä näin: "Mitä hemmettiä..." Sääli sinänsä, etten muista unesta enempää. Varsin mielenkiintoista oli myös se, että seuraavana yönä näin unta selittäväni tätä Ryuk-unta serkulleni. Unessa serkku myönteli että "olipas outo uni tosiaan" ja tyrkytti Death Note -pokkareita lainaan.
I have no body and I feel no pain, for I am no longer here again

Princess of the insane

Animemo

Viesti Kirjoittaja Animemo » Su Helmi 05, 2012 20:07

Itseasiassa viikko tai pari sitten. Tää uni oli musta inhottava koska siitä herääminen oli oli pettymys. :(

Joo eli siinä unessa mä tein hienon FMA cosplay asun. Olin juuri saanut tietää että huomenna on jonkinlainen con-tapahtuma. Kaikki oli täydellistä oli asu valmiina ja hyvä sää ja kaikkea. Soitin kaverilleni että huomenna lähdetään... Olin niin iloinen siinä unessa että varmaan hymyilin unissani. Sitten poks! Heräsin ja huomasin makaavani sängyssäni ja tajusin mielessäni että onhan noihin tapahtumiin vielä aikaa. Mulla oli tosi surullinen olo ja nukahdin uudelleen.

Tällainen draama uni. :( Tuntu ikävältä kun luulin sitä todeksi! xD

TomatoPizza

Viesti Kirjoittaja TomatoPizza » La Maalis 17, 2012 20:23

Olen nähnyt useampiakin anime-aiheisia unia. Yleensä ne tosin ovat hyvin sekavia, enkä muista niitä aamulla herätessäni.

Kerran, joskus pari, kolme vuotta sitten näin unta Digimonista. Siinä minulla ja Valituilla Lapsilla oli jonkinlainen "etsiväkerho" tms. en oikein muista siitä enää mitään.

Vähän aikaa sitten näin unta, jossa oli huvipuisto, ja sinne putkahti jossakin vaiheessa Natsu ja Gray Fairy Tailista. En pahemmin muista muuta, koska uni oli aika sekava.

Olisi kiva nähdä jo ensi yönä jonkinlainen animeuni, toivotaan parasta. (:

Horaaneko

Viesti Kirjoittaja Horaaneko » Su Maalis 18, 2012 00:44

Muoks: editoin edellisen viestin pois koska facepalmaan 16-vuotiaalle minälleni.

Onhan noita, nykyään enemmän tosin cosplaypainajaisia. Näen säännöllisesti unia iänikuisesta suosikkihahmostani (Gaara Narutosta), mikä on oikeasti hiton häiritsevää, koska tätä on jatkunut 7 vuotta. Unet on tosin yleensä kivoja tunnelmaltaan, joten en valita (muistan erityisesti sen jossa halasin kyseistä herraa ja herätessäni halailin koiraani...) Usein saan olla myös pelastamassa häntä mitä älyttömimmistä tilanteista.

Viimeisin uneni sijoittui Shingeki No Kyojinin maailmaan. Hengailin vanhempieni kämpillä, kun yhtäkkiä kaikkialla tuli pimeää. Juoksin hädissäni ulko-ovelle ja mikäs muu sieltä ovelta kurkistikaan kuin jättimäinen titaanin naama. Takaovella ja kaikissa ikkunoissa kävi sama homma, ja se paniikki unessa oli aika käsinkosketeltavaa, ihme etten herännyt. Lopulta pääsin pakoon uuninluukusta, ja uni vaihtui. :D

Yks minkä muistan (liian hyvin) oli Nabari No Ou -animesta.
Spoiler:
Yoite ei kuollutkaan
ja pidimme sen kunniaksi koko porukalla hillittömät bileet jälleen mun vanhempien luona. Tosin juhlat kääntyi vähän masentavaan suuntaan kun Yoite
Spoiler:
alkoi itkemään hysteerisesti, koska sen olisi kuulunut jo kuolla ja se tunsi miten sen ei kuuluisi elää
ja lopulta se teloitettiin meidän puuvajassa mun isän toimesta. Jeps. Sanottakoon, kun kyseessä on suosikkianimeni, että traumat jäi.
Viimeksi muokannut Horaaneko, Pe Touko 22, 2015 09:55. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
There is no spoon.

Ricaaw

Viesti Kirjoittaja Ricaaw » Ke Maalis 21, 2012 21:01

Oma ylipitkä Hetalia-uneni alkoi näin:

Yhtä-äkkiä Hetalian hahmot tulvivat mummini taloon ;S Kukaan ei ollut kotona, kaikki olivat ulkomailla, AIVAN kaikki tuttuni ja muut... Hahmoista sen verran, että kun piti laittaa kaikille vuoteet että päästiin nukkumaan, osa hahmoista ei ollut koskaan ollutkaan siellä, esim. Sveitsi mutta kun piti käyttää vain 100e kahdenkymmenen maan ruokkimiseen niin yhtä-äkkiä se Sveitsikin sieltä jostain putkahti innoissaan auttamaan raha-asioissani :D Sitten piti käydä puistossa katsomassa auringonkukkia, Suomi auttoi minua kaikissa järjestelyissä, Japani, Italia ja Ranska tekivät ruokaa sillä välin kun Saksa ja Tanska yrittivät pitää Englantia pois keittiöstä samalla kuitenkin riidelleen keskenään jostain.. Amerikka ei suostunut syömään mitään tehdyistä ruuista, joten piti lähteä kauppaan Ruotsin ja Venäjän kanssa (Nyt unessani Haaparannalla ei voinut asioida suomeksi :P), menimme Haaparannalle, joka oli muuttunut aivan uudeksi paikaksi minulle, ja Ruotsi oli ainoa joka osasi kulkea siellä. Sitten, sillä lyhyellä automatkalla Haaparannalta Torniooon Ruotsi ja Venäjä alkoivat tappelemaan Suomesta. Siinä samalla soitin Japanille ja kysyin että miten asiat siellä sujuivat, kun olin julmasti heidät jättänyt sinne mm. Italian ja Amerikan kanssa XD Sieltä kuului taustalta P-Italian ja E-Italian huudot, jotka kuuluivat kuin Italian puhelussa Saksalle; "AIAIAIAI SE JUUTTUI OTA SE POIS" jne, ajattelin ensin jotain pahempaa kunnes kuulin Romanonkin huudot ja tajusin että hiukset ovat taas menneet solmuun. Kun olimme vihdoin Torniossa, menimme Venäjän kanssa Alkoon koska hän ei osannut suomea, (Kuten kuulemma kukaan venäläinen ei osaa, sellaiset stereotypiat täällä ;D) ja ostimme vodkaaaaa.... Samalla Ruotsi haki Heseltä juustoaterian Amerikalle + tietenkin jäätelöä. Kun saavuimme ovesta sisään, molemmat Italiat juoksevat pihalle kauhusta huutaen Ranska perässä (yllätys yllätys, ruusun kukkaan verhoutuneena) juoksien, mutta onneksi Ruotsi sai Ranskan kiinni. Ei ollutkaan hiukset menneet tälläkertaa sekaisin, mutta onneksi Saksa oli Japanin kanssa saanut pidettyä Ranskan (tosin vaivoin ja vaivoin) erossa Italioista. Kun oli syöty ja oli pedit laitettava, päätin itse nukkua saunassa, Suomi ja Ruotsi suureen parisänkyyn, Venäjä ja V-Venäjä oli saatava nukkumaan kauas toisistaan, mutta Venäjän piti myös pysyä kaukana Baltian maista, koska halusin että heikin saisivat rentoutua. Saksa nukkumaan sellaiseen avattavaan rahi-patja sänkyyn, tiesin että P-Italiaa voi valvottaa kunnes Saksa nukkuu, ja silloin hän kömpisi tietenkin Saksan kanssa samaan sänkyyn. Näitä rahi-juttuja oli kolme, sitten myös Japanille ja Kiinalle sellaiset. Englanti ja Amerikka olivat köpimässä samaan sänkyyn kunnes kaikki huusivat että "TÄÄLLÄ EI S**TANA OLE YHTÄÄN FANGIRLIÄ JOTEN NUKUTTE ERI SÄNGYISSÄ. PISTE" Yöllä sitten herättiiin moneen kertaan huutoihin "VODKAAAAAA", "CHINA, I CHOOSE YOU", "WTF ITALY WHY YOU ARE IN MY BED" ja tietenkin Suomen huutoihin, kun hän huomasi että Ruotsi ei nukukkaan vaan ihailikin kokoajan vaimonsa kaunista takaraivoa... Ai niin, Kanada unohtui pihalle, mutta meni onneksi takapihalla olevaan mökkiin Venäjän kanssa.
Aamulla heräsimmekin automaattiseen joka-aamuiseen herätykseen, "ITALY WTF YOU ARE IN MY BED AGAIN" kiitos siitä Saksalle ja Italialle. Venäjä ja Ruosti salkoivat taas riitelemään Suomesta, ja Venäjä alkoikin heittelemään Ruotsia, Tanskaa ja Norjaa (jotka olivat Ruotsin takana piilossa)Baltian mailla. Minunhan oli heidätkin pelastettava, ja meno äityi lopulta niin hurjaksi että Venäjä alkoi päästämään KOLKOLKOL-ääntä ja JOKA IKINEN juoksi Amerikan patjoista, raheista ja tyynyistä tekemään bunkkeriin nurkkaan, Englanti vitsaili Saksalle, että "onkos sinulla turvaliset oltavat täällä bunkkerissa vai huomasitko että olet 6-1 häviöllä.. *kuiskaa Sealandille* **se yks joka ei tykänny juutalaisista kuoli bunkkerissa**" Jolloin Sealand, ja kaikki muutkin huusivat jotain tyyliin "LOPETA JO ENGLANTI VANHA VITSI BLAHBLAHBLAH EI OLLUT HAUSKAA BLAHBLAHBLAH MUUTTUNUT MIES eiku MAA"... Venäjän kohtaus saatiin loppumaan, kun Amerikka soitti Chuck Norriksen lepyttelemään Venäjää... Oli muuten aika pelottavaa nähdä kun Chuck Norris tulee arkaillen pyytämään Venäjältä voisiko tänä rauhoittua... Kanada oli lujahtanut myös "bunkkeriin", ja pyysi puhelinta lainaan jotta voisi soitta Justin Bieberin laulamaan ihanaa laulua jotta Venäjä leppyisi ja Chuck voisi mennä kotiin. Venäjä ja Norris katsoivat Kanadaa, jolloin tämä lensi Siperialle, mutta hän kuulemma viihtyi siellä.... joo jännä uni... Sitten lopussa tuli myös jotain muita tapahtumia joita en jaksa nyt kirjoittaa.

Että sellaista ;D Pitkä uni, pidempi entä mitä tuossa, mutta voisin jatkaa unta ikuisesti... Jännää oli se, että kaikki hahmot olivat anime-hahmoja, mutta kaikki muu ihan normaalia maailmaa, mutta silti kaikki "sopivat" sinne hyvin, ja kaikki näytti aivan luonnolliselta... Puistossakin, kukaan ei ihmetellyt sitä, että joukko anime-hahmoja käveli puistossa, vaan sitä, että kaikkilla oli sotilaalliset puvut päällä. Sanoin, että olemme menossa naamiaisiin XD
HetaliaLapland-Larppi/miitti 2012 Kaikki mukaan ;D

Sacchan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sacchan » Ma Huhti 23, 2012 08:58

Animeunia... ehkä pari kertaa varmaan, mutten muista niitä enää kun sattuu olemaan surkea unimuisti. Mutta yhden unen taidan muistaa. Taisi olla End of Evangelionin leffasta ku koitti maailmanloppu EoE:n tavalla. (Paitsi että maapallosta puuttuivat ne ihanat vihreät ristit :cry: )

Olen kyllä yrittänyt nähdä enemmänkin animeunia, ja kokeillut kaikenlaisia ideoita miten voisin nähdä niitä enemmän. (Oon yrittänyt esim. lukea jotain sarjaa puoleen yöhön saakka ja painaa päähäni kohtausksia tai teippailu kuvia jostaan tietystä mangasta alasängyn kattoon ja tuijaillu niitä kunnes oon nukahtanut. Ykskään keino ei oo vielä toiminu, täytyy jatkaa yrittämistä - -')

Gintoki

Viesti Kirjoittaja Gintoki » Ma Huhti 23, 2012 18:38

Jaa....aina välillä tulee näitä kummallisia crossover-unia, jossa hillun frendien kaa jossain ja eka siihen tulee Luffy jotain säätämään ja seuraavaks ollaankin jo Ichigon ja Killuan kanssa listimässä Akatsukin jäseniä. Suurin osa on kuitenkin tällasia yli kakskymppisen alfa-uroksen unia, joissa olen...*kröhöm* kanssakäymisessä erinästen neitosten kanssa eri kerroilla. Nurarihyon no Magon Hagoromo Gitsune on ollut aika "suosittu" viime kuukausina. Ehkä tuostakin syystä väsäsin tänään tunnilla vihosta revitylle sivulle 2 sivuisenkehystarinan yuri-doujinshille, jossa Hagoromo Gitsune tekee tepposet nuorelle naiselle. Luvassa yltiömäistä julmuutta, gorea ja *köh* leikkimistä. Raaka lopetus. Katotaan piirtääkö yks kaveri siitä dojinshia koskaan. Saatan kyllä siirtää sen lähipäivinä Fanfictionin sivuille, jos jaksan kirjoittaa sen taas suomesta englanniksi...
Terveellisen fanituksen rajat ylittänyt OtakuOlento

ryuknosuke

Viesti Kirjoittaja ryuknosuke » Ma Kesä 18, 2012 01:58

Oon nähny animesta ja mangasta nii paljon unia etten jaksa niitä tässä alkaa kertoa, mut vaiks tä voi mennä hieman ohi, ni paljastan ny kaikil et nään noin 3 kertaa viikossa unia muumeista ^.^ en tiiä mist tää on tullu mut hirveen usein löydän aamuisin itseni muumimaailmasta tulleena
en ole ruusuinen mutta kukkii se perunakin
syntyy, elää, kuolee - keskimmäisen voi tehdä miten haluaa, lopputulos on aina sama
SHINICHIRO MIKI kuulostipa se tutulta...

Pyrue

Viesti Kirjoittaja Pyrue » Ma Kesä 18, 2012 20:41

Aargh muistui mieleen yks ginga-aiheinen painajainen, jonka näin joskus vuosia sitten, mutta jonka jotenki ihmeellisesti muistan vieläkin..

Unessa ajoin koiravaljakolla, joka koostui Hopeanuolesta & kumppaneista, Hopsu ja Weed tietty joukkoa johdattamassa~ Yhtäkkiä Weedon silmät rupes hohtamaan (silleen pelottavasti niinku sillon ku se teki lentävän torahampaan ekan kerran, you know). Sitte siitä tuli ihan raivohullu ja se hyökkäs hopsun kurkkuun kiinni ja kuulu krunts ja veri lens. JA HOPSU KUOLI. Heräsin siihen kiljuen ja ihan hysteerisenä, äitikin tuli kattomaan että onko mulla joku hätänä... XD Eihän tuo enään kovin miltään kuulosta, mutta muistan että silloin se oli jotain aivan hirveää. Jäi traumat.

Fretti

Viesti Kirjoittaja Fretti » Ti Kesä 19, 2012 20:14

Onhan niitä unia nähty. Viime viikolla näin unta, että pelasin Vampire knight Zeron kaa Narutoo XBOX:illa. Sitten Yuki ilmesty ku tyhjästä siihen ja alkoi räyhäämään Zerolle jotain Aidousta. En koskaan saanu tietää mistä oli kyse, sillä herätyskello käski nousta ylös ja suunnata hammaslääkäriin. Myrts.
“For to have faith, is to have wings" -Peter Pan

Prodigy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Prodigy » Ti Kesä 19, 2012 20:40

Hmmm, harvemmin näen yhdestä sarjasta unta, mutta unissani saattaa seikkailla joskus satunnaisia hahmoja sarjasta jos toisestakin. ~.^
If the world is full of things we never wanted to know, is our only option to look away? You won't solve anything by looking away.
~Natsume Kyousuke

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”