Animeunia?

Vapaamuotoinen mutta asiallinen keskustelu. Anime- ja mangayhteisöä kiinnostavat aiheet, jotka eivät sovi suoraan muille alueille, kannattaa lähettää tänne - sana on vapaa.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Risuko

Viesti Kirjoittaja Risuko » La Tammi 08, 2005 14:04

Olinpa kerran niinkin hienossa unessa, jossa olin Gravitationin Shuichi, jolla oli DNAngelin Darkin kuteet päällä ja riehuin Gojyon paikalla Saiyukihahmojen seurassa. :>
Kuva

Shaali

Viesti Kirjoittaja Shaali » Ke Tammi 12, 2005 14:19

Kerran katsottuani Bloodlustin ja heti sen jälkeen pari jaksoa Neon Genesis Evangelionia näin todella outoa unta. Minulla oli oma eva (metallinhohtoisen tummansininen)ja tehtäväni oli juosta naapuriimme. Naapurin täti antoi minulle ison kasan kultakolikoita, jotka laitoin laukkuun, jota eva kantoi mukanaan.
Yhtäkkiä olin erään aavetalon portailla ja koputin oveen. Oven avasi D ja hän käski minun ottaa hänen miekkansa ja tuhota Enkelit. Istuin portaille ja huusin, että katto on outo...
Hauska animeuni. Ja heti seuraavana yönä taistelin joukkoa mustia muumeja vastaan. Mitähn sekin mahtoi tarkoittaa...
En ole kuuluisa.

Jataru

^^

Viesti Kirjoittaja Jataru » Su Tammi 30, 2005 18:13

Muistan elävästi sen ainoan animeunen, jonka ikinä oon nähny ja näin se menee:

(Olen unessa ns."haamukatselija") Oli kesä, pakka oli tuntematon mut siellä oli semmonen vanha talo. Siinä talossa asui paljon orpoja lapsia(kuvittele animehahmoiks)ja ne oli leikkimässä siinä talon takapihalla. Sitte ne katso ihmeissään taivaalle ja siellä lenti Cloud ja Sephiroth (Final Fantasy VII). Ne lensi jä mätti toisiaan kiivaasti miekoilla, mut lopulta Cloud otti osumaa ja se tippu niiden lasten takapihalle.

Noh. Ne lapset hoiti Cloudin kuntoon ja Cloud kiinty niihin kaikkiin ja leikki niiden kanssa ja niin pois päin...oli niin ku sellanen isoveli hahmo. Tällasta oli noin yks vuosi, talvet ja kesät tuli ja meni. Mut sitten yks talvi yks niistä lapsista, noin 4-5 vuotias tyttö sairastu johonki vakavaan tautiin. Ja se talo missä ne asu oli kaukana kaikesta ja lähimpään sairaalaan oli kymmeniä kilometrejä matkaa. No Cloud ja kaikki muut lapset päätti tietysti viedä sen tytön sairaalaan jalan ja heidät yllätti lumimyrsky.

Kaikki lapset oli nälissään ja kylmissään ja Gloud ajatteli, että he kohta kuolisivat jos ne ei pääse lämpimään. Mut sit ne löys sellasen asutun mökin, jossa asu sellanen keski-ikänen mies jolla oli koira. Cloud jätti hypotermian partaalla olevat lapset sen talon oven eteen koputti ovee ja juoksi pois.

Seuraavana päivänä Cloud kuitenkin palasi ja näki (piilosta) ku lapset leikki lumessa siinä sen miehen talon etupihalla. Cloud seuras niiden leikkiä koko päivän ja mietti et niiden on parempi olla täällä. Sit ku oli ilta ja Cloud päätti lähteä se mies ja sen koira tuli ulos ja se haisto Cloudin ja otti hänet kiinni. Mies ihmetteli muukalaista ja Cloud kerto koko tarinan miehelle, miten täpasi lapset, oli niiden kanssa ja miten paljon se rakasti niitä kaikkia. Ja tarinan lopussa Cloud alkoi itkeä.

Mies sanoi että lapset on sisällä ja kysy Cloudilta et haluaisko se nähä ne vielä kerran, mut Cloud tyytyi kirjoittamaan jäähyväiskirjeen ja lähti vaeltamaan omille teilleen.

Ja puff! minä heräsin. Ja oudointa oli et mä tunsin samat surut ja tuskat ku Cloud.

chu

Viesti Kirjoittaja chu » Ma Helmi 07, 2005 13:20

näen monasti mitä ihmeellisempiä unia....olen nähnyt muutamia unia shuichista ja yukista, oli aika erikoisia, en vaan osaa oikein selittää niitä....ja ehkä parempi niin X)

hmmm...mutta yhdessä unessa kuitenkin shuichi ja yuki oli sängyssä ja kinasteli koko ajan jostain asiasta sitten ne alkoi penkoa patjan alta jotain samalla yuki törkkäs shuichin pois sängystä..... o_O

ja yhdessä yukilla oli lannevaate ja liaani kädessä, shuichi oli kans siellä niitten piti selittää jotain ideaa minkä ne oli keksiny yuki sanoi "minä olla tarzan"... ja eh....no enempää siitä ei oikein voi selittää...

jossain unessa yukille oli tapahtunu jotain muistan vain että shuichi itki mutta uni jäi jotenkin epäselväksi...

shuichi ja yuki unissa olen aina shuichi :mrgreen:
muitakin unia on tultu nähtyä...

nyt kun muistelen olen nähnyt myös inuyashasta jotain unta, unessa katselin tv:stä inuyashaa, sesshoumaru oli inuyashan isä, sess pahoitteli inuyashalle kaikkea, vieritti yhden kyyneleen, ja lopuksi
vajosi kuolleena maahan, ja ruumis välkehti ja "siirtyi" inuyashaan. really strange....

uneni on niin todentuntuisia tunteet ja kaikki joten luulen aina olevani hereillä kunnes aamulla herään...

ja varsinkin juuri siksi gravitationista on pakko nähdä lisää unia XD en pistä yhtään pahakseni että olen shuichi niissä 8) heh heh....
YAY FOR BEING THAT MUCH CLOSER TO YUKI!!!
:D :D :D
Viimeksi muokannut chu, Ti Helmi 22, 2005 17:23. Yhteensä muokattu 4 kertaa.

leonichan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja leonichan » Ma Helmi 07, 2005 18:08

Olen viime aikoina nähnyt joitain sangen omituisia unia, joten kaiketi oli odotettavissa pitkästä aikaa animeuni. Jee~ Uni ei ollut mitenkään mielenkiintoinen. Oikeastaan siinä ei tapahtunut oikein mitään. Tyyli oli kuin jostain lastensarjasta, jossa aikuisten kasvoja ei koskaan näytetä. Kyykin Shinji Ikarin kanssa nurkassa mököttämässä ja vieressä Kajin ja Misaton jalat tekivät jotain omituista. Luullakseni olimme hississä. Jee~
leonichan - Saradan... joku. Se kuka saa nakittaa muut tekemään kaikkea <3

"The Boy's High School Love Situation is Comparatively Often"

murokeksi

Viesti Kirjoittaja murokeksi » Ma Helmi 07, 2005 18:52

Hmm.. En tiedä lasketaanko tämä ihan animeuneksi, mutta... Olin keskellä painajaista ja murhaaja väiyi ovella.. Suurin murheen aiheeni oli kuitenkin, etten saanut NGE nauhalle, koska olin vieraassa paikassa...

ai niin muistankin! Toinen oli sellainen, että olin menossa perheeni kanssa helsingissä anim/manga kauppaan ja yhtä-äkkiä olinkin itse anime hahmo.. Sitten siinä oli muutama pahis, jotka halusivat jotain pahaa en muista tarkkaan, mutta pakenin niitä ja sitten siinä taisi olla Air animesta sellainen kohtaus(en nyt spoilaa) ja kaikkialla oli pimeää ja myskyisä sää... Pakenin henkeni edestä ja selvitin jotain tarinaa samalla.. Herätyskello soi! Jippii kokeisiin :roll:

Ystäväni ovat kyllä nähneet anime unia, jotka ovat liittyneet minuun.. Toinen tuhosi kaikki anime lehteni ja toinen... en muista!

mansi

Viesti Kirjoittaja mansi » Ti Helmi 08, 2005 01:32

Näin juuri viimeyönä unta Fruits Basketista. Olin jossakin metsän keskellä ja kuulin vain kun Kyo kysyi että missä olemme. Vastasin että luultavasti Tampereella puiden perusteella. Sitten tuo iänikuinen vaiva, herätyskello, pakotti minut nostamaan pakottavan pääni ylös...

FoxJones

Viesti Kirjoittaja FoxJones » Ti Helmi 08, 2005 12:41

Olin tässä yksi yö rehtorina kristillisessä tyttökoulussa. Seurattiin mm. muiden opettajien kanssa kun oppilaat lähtivät kotio musta/valkoisissa koulupuvuissaan.

Marimiten kolmoskautta odotellessa...
[22:27:47] <@Kyuu> Sivis: sun tarvii kuvailla yleisölle amv:iden poikkitaiteellisuuden merkitystä
[22:29:18] <@Sivis> "amv:n teko on vähä ku ois .. taiteellista.. poikittain.. siellä"

Tetsumonkai
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tetsumonkai » Ti Helmi 08, 2005 12:44

FoxJones kirjoitti:Olin tässä yksi yö rehtorina kristillisessä tyttökoulussa. Seurattiin mm. muiden opettajien kanssa kun oppilaat lähtivät kotio musta/valkoisissa koulupuvuissaan.

Marimiten kolmoskautta odotellessa...
Joskus olin näkevinäni vastaavaa mutta minulla ei ole niin hyvää unimuistia että muistaisin kaikkia yksityiskohtia.

[keiko]

Viesti Kirjoittaja [keiko] » Ma Helmi 14, 2005 17:02

pienenpänä näin hopeanuolesta, heh. jes. painajaisia...

postman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja postman » Ma Helmi 14, 2005 19:34

Eipä ole animeunia tullut kateltua, vaikka kuinka haluasi :D
"God is in his heaven, all is right in the world."

FoxJones

Viesti Kirjoittaja FoxJones » Ti Helmi 15, 2005 11:57

FoxJones kirjoitti:Olin tässä yksi yö rehtorina kristillisessä tyttökoulussa. Seurattiin mm. muiden opettajien kanssa kun oppilaat lähtivät kotio musta/valkoisissa koulupuvuissaan.
Code6 kirjoitti:Joskus olin näkevinäni vastaavaa mutta minulla ei ole niin hyvää unimuistia että muistaisin kaikkia yksityiskohtia.
Minulla tuntuu olevan aika valikoiva unimuisti mitä tulee yksityiskohtiin. Tuosta unesta jäi sellaiset muistikuvat että pystyisin varmaan piirtämään kyseisen paikan koulupuvun mallin, mutta sitten viime yönä kun näin jotain unta missä onnistuin yhdistämään söpöt jutut(tm) ja geometrian niin siitä puuttuu kaikenlaiset yksityiskohdat. Toisaalta minusta tuntuu että tämä on vaan hyvä asia.
[22:27:47] <@Kyuu> Sivis: sun tarvii kuvailla yleisölle amv:iden poikkitaiteellisuuden merkitystä
[22:29:18] <@Sivis> "amv:n teko on vähä ku ois .. taiteellista.. poikittain.. siellä"

crimson_wolf

Viesti Kirjoittaja crimson_wolf » Su Helmi 20, 2005 14:36

Minulla on muutaman kerran ollut unia joissa olen istuskellut kahvilassa ja jutellut mukavia Celes Victorian kanssa, tai syvällisiä filosofian ja psykologian oppitunteja Ikari Gendou:n seurassa.

Kerran näin unen jossa taivalsin Japania päästä päähän seuranani joku täysin tuntematon pitkätukkainen punapää, joka kantoi aivan hillittömän suurta tetsuboa mukanaan (erittäin piikikästä sellaista). Valitettavasti mitään ei tapahtunut, me vain kävelimme pitkin maita ja mantuja katsellen maisemia....
A man stands on the edge of a cliff.... A saint falls from the sky.... A warrior walks towards his doom.... Destiny is held by one....

Tetsumonkai
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tetsumonkai » Su Helmi 20, 2005 16:22

crimson_wolf kirjoitti:Minulla on muutaman kerran ollut unia joissa olen istuskellut kahvilassa ja jutellut mukavia Celes Victorian kanssa, tai syvällisiä filosofian ja psykologian oppitunteja Ikari Gendou:n seurassa.

Kerran näin unen jossa taivalsin Japania päästä päähän seuranani joku täysin tuntematon pitkätukkainen punapää, joka kantoi aivan hillittömän suurta tetsuboa mukanaan (erittäin piikikästä sellaista). Valitettavasti mitään ei tapahtunut, me vain kävelimme pitkin maita ja mantuja katsellen maisemia....
Tuosta punapäästä tuli ensin mieleen Juuni Kokin Yoko Nakajima, mutta eikai se hän ollu. :oops:

crimson_wolf

Viesti Kirjoittaja crimson_wolf » Su Helmi 20, 2005 16:59

Code6 kirjoitti:
crimson_wolf kirjoitti: Kerran näin unen jossa taivalsin Japania päästä päähän seuranani joku täysin tuntematon pitkätukkainen punapää, joka kantoi aivan hillittömän suurta tetsuboa mukanaan (erittäin piikikästä sellaista). Valitettavasti mitään ei tapahtunut, me vain kävelimme pitkin maita ja mantuja katsellen maisemia....
Tuosta punapäästä tuli ensin mieleen Juuni Kokin Yoko Nakajima, mutta eikai se hän ollu. :oops:
En itse muista muuta kuin pitkän punaisen tukan, järkyttävän kokoisen tetsubon, ja sellainen tumman keltainen asuste....
A man stands on the edge of a cliff.... A saint falls from the sky.... A warrior walks towards his doom.... Destiny is held by one....

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”