Animeunia?

Vapaamuotoinen mutta asiallinen keskustelu. Anime- ja mangayhteisöä kiinnostavat aiheet, jotka eivät sovi suoraan muille alueille, kannattaa lähettää tänne - sana on vapaa.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Berneri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Berneri » Su Loka 14, 2007 19:13

Olisikohan tästä kohta viikko.. No, kuitenkin. Varmaan ensimmäinen FMA-uni, joka ei ollut aivan sekamelskaa, ja josta tajusikin jotakin..

Oli hylly, täynnä suomiviinaa, erimallisissa pulloissa, erikokoisina.. Ja sitten siihen tuli Lust. Itse olin vedellyt viinaa (..en oikeasti ole mikään juoppo, uskokaa! XD;) siinä kuin vettä ja aloin ilmeisesti olemaan kovinkin kännissä. Ja tiesin unessa, että Lust aikoo tappaa minut. Sitten Lust otti pienen viinapullon käteensä, ja mä vaa huusin sille jostain lattialta: "ÄLÄ JUO SITÄ, SE VOI OLLA MYRKKYÄ!", mitä se ei tietenkään ollut, ja Lusthan joi sen. Heitin sitten tätä tyyppiä paperinpalasella, ja Lust viils sen palasiks kynsillään.

Ja siihen se loppu. :'D
MINUT ON HELPPO PITÄÄ TYYTYVÄISENÄ NIIN KAUAN, KUIN SAAN TAHTONI LÄPI.

Liliel

Viesti Kirjoittaja Liliel » Ke Marras 28, 2007 21:03

Tuotah... Toissa yönä oli jotain Count Cainiin (tietääkseni vaan manga, joten pahoittelen) liittyvää ja kaksi yötä ennen sitä oli jotain Code Geass hässäkää. Tämän Code Geass-painotteisen unen jälkeen olin aamulla, että häh? Ja pitkälle päivään tuijottelin vaan taivaita yrittäen ymmärtää mistä oli kyse.

Tuosta Count Cainista, olin itse tuo kyseinen herra ja haeskelin jotain antiikkinukkeja. Mummoni talo oli siinä mukana ja samaten mummoni, joka oli pahis.

Code Geassista en kyllä muista paljoa mitään kuin että olin Suzaku ja Lelouch siinä sivussa. Hämärä kuva ja tehdasmaisia rakennelmia. Hauskaa, olla kaksi hahmoa. Joo, loppujen lopuksi tämän "identiteettikriisin" jälkeen päädyin olemaan Lelouch ja se oli sana, joka minut herätti. Onko kohtaloni tulla Lelouchiksi? O.O

Tämä on vuoden tai puolitoista vanha mutta... Kaverin luona oli FMA:n katsomista. Jäin yöksi. Aamulla en todellakaan tiennyt missä olin sillä kuvittelin edelleen olevani Keskuksessa Royna, kun koko yön sitä olin ollut.

Murokulho

Viesti Kirjoittaja Murokulho » Ke Marras 28, 2007 21:22

Viime ajoilta en muista juuri yhtään unia, saati sitten animeunia...

Aikoja sitten tosin näin unta että pelasin pokepeliä Gameboyllani. Jotain antiikkista, Rediä, Blueta ja sitä rataa.. Käyskentelin vain jossain randomilla reitillä, sitten yhtäkkiä aloin automaattisesti kävellä jotain bittimyrskyn näköistä möykkyä kohden. Näytössä alkoi sitten möykyn kohdattuani pyöriä tappelumoodi, ja vastassani oli samanlainen haarniskoitu Mewtwo kuin Pokémonin ykkösleffassa. Loppu.
Se ei ollut hyvä uni, paha uni vaan tavallaan säikäytysuni..

Toinen uni oli vähän vähemmän pelinörtteilyltä haiskahtava. Olin mummon mökillä, ja siellä oli jotkut juhlat. Joka paikkaan oli pystytetty korkeita pensasaitoja. Juhlissa oli mukana kaikenkarvaista porukkaa, animehahmoista Beyblade- ja Trinity Blood-hahmoja (hyvä combo :/ ). Ilma oli synkkä, ja ukosti. Alkoi salamoida ihan yllämme, ja välillä salama iski joihinkin tyyppeihin siellä, ja muutti ne Klonkun näköisiksi patsaiksi. Sitten johonkuhun osui 'tosi pahasti', porukka huolestui, ja minä sitten kannoin tämän 'loukkaantuneen' luurankoa sylissäni ja juoksin jotain metsäreittiä paljon jengiä perässäni kohti jotain turvapaikkaa. Loppu.

Flimey

Viesti Kirjoittaja Flimey » La Joulu 01, 2007 21:17

Muistan nähneeni kerran unen, jossa chibi-Deidara ja chibi-Sasori olivat pari. Sitten Sasori meni tolpan taakse ja Deidara löysi uuden miehen. o_o Outoa.
(:

Krypfto

Viesti Kirjoittaja Krypfto » La Joulu 01, 2007 21:40

Yksityiskohtia en tarkalleen muista, mutta tässä viikko, pari sitten näin unen joka oli ilmeisesti olevinaan jakso The Melancholy of Haruhi Suzumiyaa - ja minä kun en erityisemmin edes pidä kyseisestä sarjasta. Onneksi mukana olivat myös vierailevina tähtinä Anita King ja Hisami Hishaishi R.O.D the TV:stä, ja Anita ja Haruhi ajautuivatkin lähes saman tien varsin viihdyttävään sanasotaan. Jotenkin unessa oli myös mukana joukko lihavia, hikisiä ja rillipäisiä Haruhi-faneja (hurraa sterotypiat!) jotka keskustelivat suurella antaumuksella ääniefektien käytöstä kyseisessä jaksossa.

Unet on hassuja.
Yhteiskunnan vihollinen numero !!!
Illuminated realization number one: You are the only light there is for yourself, my friend.

esuka

Viesti Kirjoittaja esuka » Su Joulu 02, 2007 09:35

Hyrrr tuleekin mieleen eräs uni.... Joka pilasi päiväni täysin O.O'''

Eli se liittyi prince of tennikseen (eka pot uni) No siinä Oishi ja Eiji jotka oli Kemin Euromarketissa josta tämä Eiji osti Pockyja O.o' ja no ulkosalla oli talvi, pimeää ja sumuista eikä siis muita ihmisiä. Tämä Eiji sitten lähtee juoksemaan ulos pockyt mukanaan ja Oishi perässään. Sit ne vaan yhtäkkiä makaa siinä yhden suihkulähteen vieressä intohimoisesti suudellen Q.Q (en siis parita kauheasti näitä hahmoja) no oli se hyvä uni silti kunnes..... Sen vanhan mummon Ryuzakin naama tulee mun näkökenttään johon sitten herään teemalla WTF! (joo traumat tuli) ja sitten vilkaisen siinä kello ja hoksaan että kello on 8.04 ja ylläri minun olisi pitänyt olla kahdeksalta töissä ;_; Sit siinä ajattelin että tää uni merkitsee jotain .. tämän päivän töytyy mennä perseelleen... no niin siinä sit kävikin ;_;
et saa...

Kyoko

Viesti Kirjoittaja Kyoko » Su Joulu 02, 2007 21:14

Sen huomaa että Lucky Star illat, kaveritapaamiset, lumi ja Disney eivät sovi yhteen... Olin siis kavereiden kanssa katsonut muutamia Disney videoita ja ollut hieman lumisotaakin...

Elikkäs siihen uneen sitten. Olin Akira Kogami ja taas kerran selittämättömästä syystä suutuin muuttuen siis siksi tylyksi Akiraksi.
Satuinpa sitten törmäämään joukkoon Disney prinsessoja (Megara, Jasmine, Ariel tms), jotka odottelivat bussipysäkillä bussia.
Tylynä Akirana kirosin tulevaa joulua ja maassa olevaa lunta. Sitten kun näin ne prinsessat niin päässä napsahti ja aloin heittämäään niitä hulluna lumipalloilla. Sain ne täydellisen paniikin valtaan ja ne missasivat sitten bussin...

Unet ovat outoja...
And believe me I AM STILL ALIVE
I'm doing science and I'm STILL ALIVE
I feel fantastic and I'm STILL ALIVE
While you're dying I'll be STILL ALIVE
And when you're dead I will be STILL ALIVE

Katsotut animet

Lellu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lellu » Ke Tammi 09, 2008 18:11

Joo, onhan niitä tullut nähtyä... Viimeisin oli pari päivää sitten:

Olin se Full Moonin Takuto, ja mulla oli jokin omituinen kasvain kaulassa tai jotain, ja en voinut puhua, pelkästään laulaa. Ja sitten mulla oli oma ääneni (ei hyvä) eikä Takuton ääntä ja mua pelotti avata suu kun sieltä tulis jotain kauheaa rääkymistä. Sitten Eicchi tuli sinne missä olin (en tiedä missä ^^) ja SE alkoi laulaa. Ja sillä oli Takuton ääni, ja mä suutuin sille että se oli ottanut mun ääneni. Ja sitten se sanoi että joku Peter antoi sen sille. Ja sitten mä jouduin lähtemään laivalla pois. Siellä laivalla oli sitten kauheen ahistavaa kun mä en voinut puhua kellekkään koska mulla oli niin ruma ääni.

Ja sit se loppu. Tuon mä muistan niin tarkasti, hassua :D
Marsutyttö.

riikkanen

Viesti Kirjoittaja riikkanen » Pe Tammi 11, 2008 10:44

Näitähän multa löytyy moniakin. Viimeisin lienee se, että Naruton (joka ei suostunut olemaan hiljaa yhtään, hermothan mulla sitten meni siinä unessa) kanssa oltiin jollain ihme automatkalla johonkin. Sitten seuraava asia jonka muistan, on se että meidän piti ylittää joku kauhean syvä rotko narun varassa. Narutohan sen meni ihan keposesti yli mutta minä putosin viime metreillä sinne rotkoon.. Siinä vaiheessa sitten heräsin.

Marsipaani
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Marsipaani » Ma Tammi 14, 2008 00:20

Guuu~ Viime yönä oli pari animeunta! :shock:

Ensiksi olin Lovelessista Ritsukan ja Yuikon kanssa keinumassa, sillä olin vasta muuttanut sinne ja he halusivat tutustua(?). No sepä oli sitten jossain kaukana Afrikassa(mitä??) ja kysyin: "Voitaisko mennä kattelee nähtävyyksiä, kun täällä on nii kaunista?" No sittenpä me mentiin ja kysäisin (englanniksi), että: "onkoss täällä käärmeitä?" ja Yuiko vastasi että on. :shock: Noo sitten tulikin vastaan jättiläiskäärmettä ja yritin hypätä niitten yli, mutta toinen sitten yritti puraista minua ja sitten Yuikoa (ja Ritsuka vain juoksi ja juoksi :lol: ). No loppujen lopuksi se käärme osui minuun ja kuolin... :?

Sitten toinen uni oli sellainen, että olin parin kaverini (Ellyn ja Saanan) kanssa New Yorkissa kaupungilla. No siellä oli sellaisia ISOJA mainostauluja ja yhdessä roikkui Alphonse kädettömänä!! Sen ympärille oli kerääntynyt paljon ihmisiä. Yht'äkkiä Ed tulee ja ottaa Alin irti, heittää maahan ja hyppää tämän päälle (ilkeä). Loppujen lopuksi minä ja Saana pyydetään nimmaria ja ollaan ihan fiiliksissä! :D

Sellaisia! 8)
Muff'n~

silverynova

Viesti Kirjoittaja silverynova » Ma Tammi 14, 2008 12:29

Olen nähnyt aika montakin mutta eipä ne tietenkään jää mieleen. Yhdessä unessa kuitenkin katselin muka Captain Harlockista tehtyä live action elokuvaa. Muistan vaan kun aattelin että ovat löytäneet täydelliset näyttelijät siihen.
Ja Hopeanuolesta olen nähnyt sen verran että oltiin mukamas perheen kanssa matkalla asuntovaunun kanssa (siis ihan tien päällä) ja sitte mehtästä pomppas yhtäkkiä tämä jättiläis-Akakabuto ja alkoi jahtaamaan meitä. Jossakin vaiheessa auto katosi ja me ajettiin vain sillä vaunulla. Mistä lie vetovoimansa saanut :roll: Sitten kun me karistetiin se kannoilta ja pysähyttiin johonkin huoltoasemalle niin tietysti se ilmestyi sitten mutkan takaa taas. Uni tais loppua siihen.

Yuure

Viesti Kirjoittaja Yuure » Ma Tammi 14, 2008 21:49

Olen varma, että uneni muuttuvat yhä kummallisimmiksi.

Uneni alkaa sitä kun olen omassa talossani Naruton(joka oli adoptoitu veljeni)
ja Pinakon kanssa(joka oli äitini). Kissani juoksevat ympäriinsä ja yhtäkkiä Naruton ilme muuttuu hämmästyneeksi ja surulliseksi. Sisään kävelee mies(Hohenheim/FMA). Itsekkin alan hätääntyä ja epäilen miehen olevan joku, jonka tunne. Kävelen keittiöön, jossa Hohenheim juttelee Pinakon kanssa ja näen miehen kädessä kirjeitä. Erotan sukunimen Uzumaki. Hätäännyn vielä enemmän. Mies on Naruton isä, samalla käännän katseeni takaisin Narutoon. Naruto on edelleen surullisen ja hämmentyneen näköinen.
Pohdin vähän aikaan pitäisikö minun kertoa Narutolle totuus. Avasin suuni ja sanoin hiljaa Narutolle miehen olevan hänen isänsä. Näin vain Naruton surullisen ilmeen. Sitten heräsin.

Täytyy sanoa, että se kirotun herätyskello soi kyllä hyvin väärään aikaan. Voin sanoa, että herätessä olo oli surullinen. Miksi unet jäävät aina kesken :shock:
"Did you seriously just stamp your foot? I thought girls only did that on TV"--Jacon Black

Laurel
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Laurel » Ke Helmi 06, 2008 12:57

Kerran näin unta muumeista, mutta en itse pystynyt vaikuttamaan uneni tapahtumiin vaan ikään kuin leijailin näkymättömänä ja huomaamattomana tapahtumien taustalla.

Eilen näin muutoin tavallista unta, mutta uneni oli japaniksi, ja unessani oli välillä tekstitykset päällä ja välillä ei. (Tämähän ei varmasti johdu siitä, että räpläsin eilen pari tuntia Ylen tekstitysten kanssa.)

Ji
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ji » Ke Helmi 06, 2008 16:39

Paree laittaa tänne nyt muistin aikana

Maanantai tiistai välisenä yönä näin unta et Renji rysähti mun ikkunasta sisään ja rysti toisen peitoistani. Jonin ajan päästä tuli paikalle myös Bleach kapteenit pumpattavan barbaran kanssa. Sen jälkeen uni on ihan hämärän peitossa. Hitsugaya varasti mun romaaneja.
Aiheuttaa yleistä hämminkiä jollei lievää hilpeyttä
sivuvaikutuksena painajaiset.

MissClaws

no joop

Viesti Kirjoittaja MissClaws » Ke Helmi 06, 2008 19:01

Kyllähän minä olen anime unia nähnyt:

1. Vampire Hunter D:

Jep eli tässä unessa on myös muita hahmoja jotka eivät ole anime/manga hahmoja. Eli minä itse olin joku Vampire Skull sen-sei.
Sitten siinä unessa oli myös:

Skulduggery Pleasant (derek landyn kirjasta)
Stephanie (samasta kirjasta kuin Skulduggery Pleasant )
Jack Skellington (Tim Burtonin hahmo)
Sally (myös Tim Burtonin hahmo)
Ja sitten Vampire Hunter D(:eestä) Doris Lang

Elikkä näin muistaakseni unessani kävi:
Minä (Vampire Skull Sen-sei), Doris Lang, Sally, ja Stephanie istuimme jossain rannalla tukin päällä. Sitten ''miehet'' tulivat ja jokainen otti jonkun olkapäästä kiinni. Minun olkapäästäni kiinni otti Jack (hän piti myös Sallyn olkapäästä), Skulduggery Pleasant otti Stephanien olkapäästä, D otti tietysti Doris Langin. Me olimme surullisia (siis me naiset), koska luulimme rakkaittemme kuolleen. Niinpä kaikki me halasimme toisiamme. Sitten joku lentokone syöksähti yltämme, ja Jack, Skulduggery Pleasant, sekä D olivat kadonneet. Minä huusin muille jotain tälläistä: We have to save our mans :oops: . Sittempä me vain menimme jonnekkin paikkoihin ja pelastimme muut.

Hehe se oli aika outo uni en voi myöntää muutakaan. :lol:
Viimeksi muokannut MissClaws, Su Helmi 10, 2008 14:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
私達は一緒に坐ってもいい 今度はそして永久に。

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”