Mitä mangaa luet tällä hetkellä?

Vapaamuotoinen mutta asiallinen keskustelu. Anime- ja mangayhteisöä kiinnostavat aiheet, jotka eivät sovi suoraan muille alueille, kannattaa lähettää tänne - sana on vapaa.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

parsaninja
Viesti:

Re: Mitä mangaa luet tällä hetkellä?

Viesti Kirjoittaja parsaninja » Su Maalis 31, 2013 18:50

Tällä hetkellä luen Zettai Karen Children mangaa, rakastuin niin syvästi sarjan spin-off animeen, että pakko oli saada tietää lisää. Ja vaikka sarjat ovat hyvinkin erillaisia (anime oli hirmu vakava) niin tämä on kyllä ollut hauskaa luettavaa. :3

mussutin

Viesti Kirjoittaja mussutin » Su Maalis 31, 2013 23:43

Hmm... tällä hetkellä on menossa hirvittävän monta sarjaa sekä katsottavana, että luettavana, että en ole varma, mitä edes luen. ::D Mutta menossa ovat ainakin Shugo Chara, Vampire Knight ja Doubt.
Tracon 2013 - WAIT MEEE

- scouting legion & armin
- myämyä maria olet niin ihana ja beato kyllä sinäkin
- NIGGA NUGGETS
- dat feels ep 21-22 snk
- you mad maria?
- kanon... what can i say?

Waahtokarkki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Waahtokarkki » Ma Huhti 08, 2013 12:47

Vampire Knight, Gon ja Doubt ovat tällä hetkellä kulutuksessani :)

Gon on todella mukavaa luettavaa tuossa Vampire Knightin rinnalla. Vampire Knightissa kun on välillä todella paljon asiaa omille aivoilleni ja minun täytyy keskittymällä keskittyä jotta pysyn mukana menossa. Gon taas on ihanan rentoa ja tekstitöntä joten luenkin ne yleensä samoihin aikoihin. Ensin Vampire Knight ja sitten Gon, niin aivot rentoutuvat taas!

Doubt herätti kiinnostukseni kansikuvallaan ja olen tyytyväinen, että aloin lukemaan sitä. Doubtin kaltaiset teokset miellyttävät minua juonellaan ja se on vieläpä sopivan lyhyt kukkarolleni :lol:
Ever tried? Ever failed?
No matter.
Try again. Fail again.

Fail better!

Beldarius

Viesti Kirjoittaja Beldarius » Ti Touko 07, 2013 13:04

Tällä hetkellä luettavana Alice in the Country of Hearts.

Löysin tuon Alicen alkuperäisten pelien kautta - en tietenkään omista itse pelejä, mutta löysin niiden nettisivut ja käyn aina katsomassa josko uusia pelejä tai äänidemoja olisi ilmestynyt (kanji-romaji -kääntäjät auttavat suunnattomasti, ymmärrän romaji-japania itse asiassa kohtalaisesti). Sattumoisin työskentelin muutaman kuukauden yhdessä Helmet-kirjastossa ja sain silloin selville, että peleistä on tehty mangojakin ja ne on jopa käännetty englanniksi. Kotiin päästyäni etsin kirjat Adlibriksestä ja tilasin joka ikisen ilmestyneen. Pistin myös julkaisemattomat valvonta-listalleni ja tilaan aina uuden osan, kun se ilmestyy.

...Anyway, pidän Quinrosen sarjoista melkoisesti - ne ovat melko virkistävä tuulahdus otome-sarjojen joukossa sillä ne eivät ole sitä ainaista moe-roskaa jota ilmestyy joka ikisestä tuutista. Luulisin että lempihahmostanikin saa selville, kuinka kummallinen sarja "Alice" on. XD Ace kun sattumoisin on iloinen, hyväntuulinen ritari joka tappaa surutta kenen tahansa tielleen asettuvan, hymyillen kuin viaton pikkupoika. Itse peleissä ei oikeastaan auta, että kakkos-lempiääninäyttelijäni on Ace... (Ai niin. Sama ääninäyttelijä on muuten Justin, yksi päähenkilöistä Quinrosen toisessa peli- ja mangasarjassa "Crimson Empire". Daisuke Hirakawa on kyllä ihmeellinen tyyppi. Acena hän on iloinen sosiopaatti, joka kuulostaa aivan joltain innokkaalta teinipojalta. Justin puolestaan on matalaääninen, kylmä ja hivenen pelottava aikuinen, joka kylläkin on se reilu ja rauhallinen tyyppi! Acen täydellinen vastakohta ihan joka suhteessa. Täh?) Kunpa Quinrose vain tekisi mangasarjan Cinderella-peleistäkin. Haluan todellakin päästä lukemaan Reynaldin repliikkejä - tämän hahmon ääni kun sattuu olemaan se ykkös-lempiääninäyttelijäni eli Takeshi Kusao~

-----

Samalla luen myös Fruits Basketia. Tai käytännössä katsoen luen sitä uudelleen, sillä olen käynyt sarjan läpi jo kaksi kertaa - kerran englanniksi, kerran suomeksi.

Nyt olen lukemassa omaa suomenkielistä kokoelmaani läpi toisen kerran - tällä hetkellä menossa sarjan kolmas osa. Ja kuten aina, Hatori ja Hatsuharu ovat varastaneet huomioni alkuesittelystä lähtien. Miten ihmeessä nämä kaksi ovat pysyneet lempihahmoinani jo viisi vuotta? XD (Omistan muuten myös animen kokonaisuudessaan - ostin DVD-boxin ja mangan ensimmäisen osan vuonna 2008~)
"We have just witnessed a classic example of what I like to call 'misdirected rage'. I believe the technical term is 'being an ass'."
- Shigure, Fruits Basket

agate

Viesti Kirjoittaja agate » Pe Touko 24, 2013 21:54

Noin viikko takaperin aloin vihdoin lukea Soul Eateria usean vuoden lykkäyksen jälkeen (koska olen laiska) mutta ainakaan toistaseksi en oo hirmu innostunu siitä. Piirustustyyli ja juoni ei oikein iske, mutta kyllä se varmaan siitä pikkuhiljaa lähtee käyntiin. Usein manga paranee huomattavasti ajan kuluessa : )
rex duodecim angelus

Ameno Sagiri

Viesti Kirjoittaja Ameno Sagiri » Ti Kesä 25, 2013 12:21

Ostin kaikki JoJo tankobonit ja luin ne. Nyt minulla on nurkassa 108 tankobonia luettuna.

Mitä mä nyt teen?

Night_kun

Viesti Kirjoittaja Night_kun » Ti Kesä 25, 2013 13:19

Vampire knight,shugo chara,pandora hearts,karin ja junjou romantica -.-
Kiva lukea junjouta puhelimesta :D
Dance my little doll.
I am not a Prince!!! I am king!!!

Ameno Sagiri

Viesti Kirjoittaja Ameno Sagiri » To Heinä 18, 2013 12:21

Juuh, eli Fate/Zero novellin ekan osan kävin ostamassa ja luen sitä. Hinta 600 jeniä, eli viitisen euroa, ei ollenkaan paha kirjasta jossa on 200 sivua.

Mioo

Viesti Kirjoittaja Mioo » To Heinä 18, 2013 21:31

Wish, Guru Guru Pon-chan, Nausicaä, siinä sarjispuoli tällä hetkellä :)

Night_kun

Viesti Kirjoittaja Night_kun » To Heinä 18, 2013 21:58

AliceSweetDream's kirjoitti:Vampire knight,shugo chara,pandora hearts,karin ja junjou romantica -.-
Kiva lukea junjouta puhelimesta :D
ny tuli noi luetettua :wink: mitä pitäis sit lukea O.o ?saa ehdotaa jotain raakaa :D
Dance my little doll.
I am not a Prince!!! I am king!!!

Mecha

Viesti Kirjoittaja Mecha » Pe Heinä 19, 2013 21:59

Seurannassa ovat ainakin Neon Genesis Evangelion, Missions of Love, Triage X ja Kazumi Magica.
"When you become a real fighter, we'll settle it"
- Zechs Merquise to Heero Yuy (Gundam Wing)

"Its time to duel!"
- Yami (Yu-Gi-Oh! Duel Monsters)

hippien touhua kyllä tämä hippitouhu
- Kyuu

Obana

Viesti Kirjoittaja Obana » Ti Marras 19, 2013 18:36

Tällä hetkellä tulee luettua Sailor Moonia, Sailor V:tä, Weediä, Ranma 1/2:aa ja Inuyashaa että myös Basiliskia. Ranma ja Weed ovat etusijalla.

Klayman

Viesti Kirjoittaja Klayman » Ti Marras 19, 2013 22:20

Tällä hetkellä en lue kovinkaan aktiivisesti, mutta aina kun edellä mainittujen sarjojen seuraavat chapterit ilmestyvät, pyrin lukemaan ne mahdollisimman pian.
Lihavoituna sarjat, joiden uusinta chapteria odotan kuin kuuta nousevaa.

One Piece
Gintama
Toriko
Beelzebub
Nisekoi
Sket Dance
Assassination Classroom
Onepunch-Man (sekä alkuperäinen, että Muratan piirtämä)
Vinland Saga
Sora no Otoshimono
Kimi ni Todoke
Silver Spoon
Yotsuba&!
Terra Formars
Kuroko no Basuke
Shokugeki no Souma
Shingeki no Kyojin
Hunter X Hunter
The Voynich Hotel
Thermae Romae
Psi Kusuo Saiki
Sakamoto desu ga?

Shirotora

Viesti Kirjoittaja Shirotora » La Joulu 21, 2013 13:31

En lue tällä hetkellä kuin Ginga- ja Naruto-mangaa. Romeo x Julia ja Kill Me Baby-sarjoja luin, mutta molemmat sarjat ovat jo päättyneet. Ginga ja Naruto kuitenkin vielä jatkuvat, niin niitä pääasiassa siis luen.

taikatatit92
Viesti:

Viesti Kirjoittaja taikatatit92 » Ti Joulu 24, 2013 11:33

Mä ite lueskelen tällä hetkellä Conanii ja Emma- sarjan pari puuttuvaa osaa tilasin äskettäin niin sitä sarjaa kanssa.
Jotenkin vaan tuntuu, ettei Suomesta löydy enää mitään luettavaa. :<

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”