Vihaamanne anime-/mangahahmot

Vapaamuotoinen mutta asiallinen keskustelu. Anime- ja mangayhteisöä kiinnostavat aiheet, jotka eivät sovi suoraan muille alueille, kannattaa lähettää tänne - sana on vapaa.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Demmi
Viesti:

Re: Vihaamanne anime-/mangahahmot

Viesti Kirjoittaja Demmi » Ke Elo 05, 2009 15:24

pöllödemoni kirjoitti: Sitte on Kent Princess Aista. Se nyt vaan on niin tavanomainen nättipoika ku voi olla, kaikki ihastuu siihen ja se on hyvä kaikessa. Lisäksi pistää ihmetyttämään, miksi melkein kaikki tämän sarjan hahmoista on vaaleatukkaisia vaikka sarja sijoittuu Japaniin...?
Itse asiassa yksikään sarjan japanilaisista hahmoista (nyt puhutaan siis päähenkilöistä) ei oikeastaan ole vaaleatukkainen. Kent oli puoliksi amerikkalainen = vaalea. Jen ei ollut japanilainen = vaalea. Ai, raivottaret, Kazu, Nora + muut Ai-maalaiset eivät olleet edes ihmisiä = vaaleita. Sen sijaan Hayabusalla, Hirolla ja Mikalla oli kaikilla tummat hiukset ja he kaikki olivat japanilaisia. Takeshilla ei kyllä ollut mustia hiuksia, mutta muotitietoisena hän varmaankin värjää omiaan : D Sama juttu niiden muiden sarjassa olleiden laulajien kanssa. Ei tuossa hiusten värissä minusta mitään ihmeteltävää ollut, kun asiaa vaan rupeaa ajattelemaan. Niin ja anteeksi tämä pienoinen offtopic ^^'
DeviantArt -- MyFigureCollection -- Twitter
Wasurenagusa - manga-, peli- ja figuuriharrastajan ihmettelyjä

Yookuro

Viesti Kirjoittaja Yookuro » To Elo 06, 2009 14:42

Inhoan vain hahmoja, jotka eivät enää tunnu ihmisiltä, ellei se ole konteksissa sarjan kanssa. Jotain sellaista.

1.TMOHS:n Haruhi Suzumiya: Jerkass , pomottava, ei-viisas ja moraaliton tyttö ihmisten kanssa = Hän osaa muuttaa maailmaa ja jopa tuhota sen tietämättään.

Huono hahmo-yhdistelmä. Todella HUONO. Lopetin sarjan katsomisen heti huomattuani tuon.

2.Pokemonin Ash Ketchum ja Pikatsu: Sankareista tulivat kaksi pikku Gary-Stueta. Hoenn-ajasta alkaen Pikatsun ukkosisku lyö kaikki mennen tullen, ja Iron Tail vain tekee Pikatsusta vielä paremman.
Olen vielä niin iloinen että Herra Tuhka ei vieläkään ole onnistunut tavoitteessaan tulla PKMN-ykkösmestariksi.

Sitten hahmojen PUOLET mitä inhoan, tai mikä tekee heistä jokseekin muitten kohdalla "jumalaisen" (Ainakin ensimmäinen):

1.Azumangan: Osaka: Kaikki ovat niin hulluna hänen "think different"-ajatteluunsa, ja pitävät siksi muita hahmoja taviksina ja tylsempinä lisäyksinä, jopa sivuhahmoina. (ainakin se on mun näkemys.)
Osaka taas on minulle yhtä tavis kuin muutkin. Kun hänen jutut ei naurata, muitten jutut ovat siinä lähellä saamassa hymyn huulille. Tomon villit ajatukset ja Yomi, joka ei ole yhtään huvittunut, Sakakin yritykset silittää kissaa...

2.OHSC:n Haruhi Fujioka: Joskus hänen hahmoa ei pysty ymmärtään: hänen liian tylsä persoonallisuus. Ei mitään erikoista. Varmasti jos hän olisi tavallisten tyttöjen kanssa, joihin hän olisi tutustumassa, häntä sanottaisiin jo tylsäksi.

3.Lucky Starin Akira Kogami: Hassu-klovni Simpsoneista on hauska, kun hän ei olekkaan niin hassu kuin luulemme hänen olevan lavan takana.
Akira taas on täysi floppi. Hän floppaa itsensä turhaan orjuttamalla Minorua vain raivokkaan suosionhimon takia. Ja ÄYGH, hänen söpö ulkonäkönsä ja teeskentelynsä on aika tuhmaa. Inhottavinta on, että hän ajoi Minorun raivon partaalle LS:n viimeisimpien osien kohdalla.
(-TT-)
Akiraa sanoisi "sokerikuorrutetuksi, pohjaanpalaneeksi kakkuseksi." Saisi mennä Dr.Philille asioihin.

4.Azumangan Kaorin: Kaorin on lempparini, mutta hänen ainoa pettymys on hänen "yandere"-hahmonsa animessa. Itse Azuma ei ole tehnyt paljoa tuollaisia ideoita siihen liittyen, ja olin niin tottunut Kaorinin alkuperäiseen manga-hahmoon, että ihmettelinkin, miksi hän tahtoi antaa rahaa, tai vetää päivänkakkaroista terälehtiä, vai jopa muistaakseni rikkoa Chihiron nilkan jälleen, että saisi olla Sakakin kanssa. Kaorinin anime-hahmo varmaan selittää, miksi häntä luullaan lesboksi. Mutta minun mielestä hän vain ihailee Sakakia. (-i_i-)
Siinäs sitten.

ReiRei

Viesti Kirjoittaja ReiRei » Pe Elo 07, 2009 19:00

Hellsingiä kun tässä katson niin Rip van Winkle saa ällötystä aikaan... Yäh.
Inhottavaa laulua ja yleistä heilumista. Jotenkin ärsyttävä stereotyyppi sekopää murhaajasta joka laulelee kansantanhuja tappaessaan, hoh hoijaa! Ei jaksa sitä kohkaamista. *yöörgh*

Pakko myöntää että suupieleni nytkähtivät kun RvW saa paniikkikohtauksen laivan kannella kun itse Alucard pölähtää paikalle, hä häh.
Bring it on, punk!

iidv

Viesti Kirjoittaja iidv » Pe Elo 07, 2009 21:30

Ei juuri tulee mieleen paljoo, mutta tässä on muutama, jotka muistan ^___^

Tokyo Mew Mew-Ichigo Jotenkin se on aika ärsyttävä :/ Aina " Ja tänäänkin on tarjolla oikeuden tassua" yhm! *___*

FullMetal Alchemist-Envy En mie tiedöö, jotenkin se on... ILKEÄ! x3 Mie en pida siitaaaaaa!!!

Digimon-Archnemon NO SE VAAN ON NIIN... Se koittaa olla joku maailman täydellisin ja.. ja..

Hetalia-Itävalta Mie en yhtään pidä, ku se kiusaa Italiaa x( Käy sääliksiiih! *sight* x,(

Ei tule enää mieleen =___=
KÖYHÄÄ

Kioko_

Viesti Kirjoittaja Kioko_ » La Elo 08, 2009 11:28

No nyt kyllä löytyi se ihan ykkönen kun Rose of Versaillesia rupesin katsomaan uudestaan (eihän sitä voi muistaa kun on viimeksi 5vee nähnyt sarjaa..) Mutta, Marie Antoinette. Argh, heti kun kuulee sen teennäisen naurun nousee niskakarvat pystyyn. Voisi hyppää kalliolta alas.

Clacier
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Clacier » Su Elo 09, 2009 12:58

Argh. Tulipa mieleen vielä eräs kun katsottiin tuossa Utawarerumonoa. Niwe!

Hahmossa muuten ei mitään vikaa mutta sen nauru on vain niin uskomattoman ärsyttävä. Tekisi mieli ampua itsensä joka kerta kun tyyppi näkyy. Aivan joka ikinen kerta kun se tulee olipa tilanne mikä hyvänsä niin aina vain KIÄKIÄKIÄKIÄKIÄ! Arrrrgh. Ei voi muuta kuin antaa syvimmät sympatiani sen sotajoukoille jotka joutuvat vuositolkulla kuuntelemaan tuota kiekumista ja samalla vielä pysymään täysjärkisinä. Se osa sarjasta missä Niwe on hengissä on mulla suurilta osin pelkkää hiustenrepimistä ja manaamista että kuole nyt jo pois siitä.

Gurren Lagannissa tuli myös vastaan ihan hemmetin ärsyttävä hahmo, Adiane nimittäin. Yleensäkin tuollainen hahmotyyppi pistää oikein kunnolla ärsyttämään: muuta hahmokaartia hieman vanhempi nainen, hirmuinen uhoaja, isot tissit ja pelaa likaista peliä minkä ehtii. Juuri tommoset isotissiset vanhemmat pahisnaisihmiset ovat yleensä ihan hirmuisia biatcheja ja vielä pahempaa jos niillä on sellainen ärsyttävä kananauru: Kyoohoohoohoohoo! Sitten muutenkin hirmuinen uhoaminen "minä tapan, minä kostan, kärsikää!" Tämän kaiken päälle vielä ruma ääni jolla pitää rääkyä koko ajan. Magic Knight Rayearthin Alcyone oli ensimmäinen tämmöinen mitä näin ja siitä päivästä lähtien reaktioni näihin on aina ollut kielteinen.
"Don't let your victories go to your head, or your failures go to your heart."
Kotisivuni ~ DA-galleriani

Kyubi

Viesti Kirjoittaja Kyubi » Su Elo 09, 2009 18:44

Yookuro kirjoitti:Inhoan vain hahmoja, jotka eivät enää tunnu ihmisiltä, ellei se ole konteksissa sarjan kanssa. Jotain sellaista.

1.TMOHS:n Haruhi Suzumiya: Jerkass , pomottava, ei-viisas ja moraaliton tyttö ihmisten kanssa = Hän osaa muuttaa maailmaa ja jopa tuhota sen tietämättään.

Huono hahmo-yhdistelmä. Todella HUONO. Lopetin sarjan katsomisen heti huomattuani tuon.

2.Pokemonin Ash Ketchum ja Pikatsu: Sankareista tulivat kaksi pikku Gary-Stueta. Hoenn-ajasta alkaen Pikatsun ukkosisku lyö kaikki mennen tullen, ja Iron Tail vain tekee Pikatsusta vielä paremman.
Olen vielä niin iloinen että Herra Tuhka ei vieläkään ole onnistunut tavoitteessaan tulla PKMN-ykkösmestariksi.

Sitten hahmojen PUOLET mitä inhoan, tai mikä tekee heistä jokseekin muitten kohdalla "jumalaisen" (Ainakin ensimmäinen):

1.Azumangan: Osaka: Kaikki ovat niin hulluna hänen "think different"-ajatteluunsa, ja pitävät siksi muita hahmoja taviksina ja tylsempinä lisäyksinä, jopa sivuhahmoina. (ainakin se on mun näkemys.)
Osaka taas on minulle yhtä tavis kuin muutkin. Kun hänen jutut ei naurata, muitten jutut ovat siinä lähellä saamassa hymyn huulille. Tomon villit ajatukset ja Yomi, joka ei ole yhtään huvittunut, Sakakin yritykset silittää kissaa...

2.OHSC:n Haruhi Fujioka: Joskus hänen hahmoa ei pysty ymmärtään: hänen liian tylsä persoonallisuus. Ei mitään erikoista. Varmasti jos hän olisi tavallisten tyttöjen kanssa, joihin hän olisi tutustumassa, häntä sanottaisiin jo tylsäksi.

3.Lucky Starin Akira Kogami: Hassu-klovni Simpsoneista on hauska, kun hän ei olekkaan niin hassu kuin luulemme hänen olevan lavan takana.
Akira taas on täysi floppi. Hän floppaa itsensä turhaan orjuttamalla Minorua vain raivokkaan suosionhimon takia. Ja ÄYGH, hänen söpö ulkonäkönsä ja teeskentelynsä on aika tuhmaa. Inhottavinta on, että hän ajoi Minorun raivon partaalle LS:n viimeisimpien osien kohdalla.
(-TT-)
Akiraa sanoisi "sokerikuorrutetuksi, pohjaanpalaneeksi kakkuseksi." Saisi mennä Dr.Philille asioihin.

4.Azumangan Kaorin: Kaorin on lempparini, mutta hänen ainoa pettymys on hänen "yandere"-hahmonsa animessa. Itse Azuma ei ole tehnyt paljoa tuollaisia ideoita siihen liittyen, ja olin niin tottunut Kaorinin alkuperäiseen manga-hahmoon, että ihmettelinkin, miksi hän tahtoi antaa rahaa, tai vetää päivänkakkaroista terälehtiä, vai jopa muistaakseni rikkoa Chihiron nilkan jälleen, että saisi olla Sakakin kanssa. Kaorinin anime-hahmo varmaan selittää, miksi häntä luullaan lesboksi. Mutta minun mielestä hän vain ihailee Sakakia. (-i_i-)
Siinäs sitten.

KYLLÄ olen tuossa ensimäisessä täysin samaa mieltä kanssasi!
Luultavasti yksi eniten inhoamistani hahmoista.
Minulla on purkki likaa,minulla on purkki likaa,minulla on purkki likaa,Ja arvaa mitä on sisällä.

Kyubi alias Kaguya Houraisan

madu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja madu » Pe Elo 28, 2009 14:13

Ja muistakaas kaikki että näissä listausketjuissa olisi hyvä perustella vastauksiaan niin saa vähän jotain keskustelunaihettakin aikaisiksi.

Kioko_

Viesti Kirjoittaja Kioko_ » Pe Elo 28, 2009 16:35

Le Chevalier D'Eon sarjasta Robin. Pyörii vaan mukana eikä saa ikinä juuri mitään tehtyä...Plus sitten samasta sarjasta ne kaksi joiden nimiä en koskaan muista mut toinen on nainen ja toinen mies, se nainen on "Poet", nekin suurimmaksi osaksi vaan ruuduntäytettä että saataisiin äksöniä joihinkin jaksoihin.

chiuchan

Viesti Kirjoittaja chiuchan » Ma Syys 07, 2009 13:56

Tällä hetkellä vihaan Axis Powers Hetalian Italiaa. Se on vaan ärsyttävä. Se on niin urpo. Ei tajua mitään. Ja se ''Pastaa~!''-huuto... no, ärsyttää.
''I see you like sweets.''
''Yes, do you?''
''No, I can't stand them!''
''...what? I don't wanna be rude, but I think you should go away!''

JereTHEend

Viesti Kirjoittaja JereTHEend » Ma Syys 07, 2009 16:36

Saint-Just kirjoitti:
Nagisa (Clannad) - Liian persoonaton ja tylsä verrattuna muihin sarjan tyttöihin. Väkisinkin alkaa miettimään, mitä Tomoyan päässä liikkuu, kun valitsee Nagisan vaikka tarjolla on Kyou tai Tomoyo. Tai Sunohara.
No, nagisa nyt on se päähahmo jne. Mutta Visual novel käteen ja päättämään itse (okei, oikeastaan Visual Novellissa Nagisa loppu ei ole edes mahdollista pelata loppuun asti ennen kuin pelaat kaikki muut hahmot läpi ensin. PLUSSAA?)
Katsos, se onkin:
Spoiler: Visual novel Lopuista:
Otan 300 hour guiden mukaan "paras pelijärjestyksen" mukaisesti:
Sagare Misae (sunoharan asuntolan hoitaja - Kissa arkki after storyssa on sama loppu)
Sakagami Tomoyo
Miyasawa Yukine
Kummatkin Fujibayashin siskot (Siskot Myydään erikseen)
Hiiragi Kappei (Taisi olla... äh, ei hajua kuka sekin on - VN oma hahmo)
Sunohara Mei/Yohei - Yhteis loppu (Ei myydä erikseen)
Ichinose Kotomi
Ibuki Fuko
Toshio Koumura (kuka..?)
(viimeisenä "Rakastamamme" Nagisa)
Final Fantasy Unlimitedin.... GRR, (pienet aivot työskentelevät, failaavat) se kettutyttö (joku joka välittää sanoo nimen). - Kyseinen hahmo oli ruudussa tarpeeksi aikaa vain käyttäytyäkseen melko ärsyttävästi, tehdäkseen perus "Roikun tyypissä jota voisi pihan kivetkin kiinnostaa enemmän," - sen lisäksi ääntä lähti korkealta ja kovaa, vielä korkeammalta ja kovemmin kun ampui laser säteilyä suusta (koska loogisesti voisi vaikka juoda maitoa ja huutaa täyttä kurkkua samalla.)
Tietenkin asialla On sekin että FF U on päässyt ainoana animena "Dropped" listalleni, MUTTA, äsken mainittu hahmo oli ensimmäinen askel kohti pakkolaskua.

Gurren Laganissa Rosshiu - Vaikka olikin perustelut kaikkeen Rosshiun toimintaan (lopussa päin) niin itselläni on silti suuri negaatio toisien selän takana hiippailuun, hyväksi käyttöön (tavallaan) ja muuhun itse valtuutettuun ihmisjumala toimintaan. Toisaalta, tälläinen oikeastaan heijastuu oikeassa minussani, joka ei kestä auktoriteetteja täydellisesti, ja huonolla perustelulla toimivat auktoriteetit sitten ovat kunnon vihalistalla.
Spoiler: P.S. Jos katsoit jo TTGL kurkkaa
Kuka muuttuu intiaanin näköiseksi vanhetessaan? Ihan siitä vaan?

dr.online

Viesti Kirjoittaja dr.online » Ke Syys 30, 2009 16:36

Suurin syy, miksen koskaan jaksanut katsoa Suzumiya Haruhia viittä jaksoa pidemmälle, on päätähti itse. Haruhi on ihan käsittämättömän ärsyttävä pomottaja ja se sen toisen tytön jatkuva kiusaaminen ja kouriminen ei kyllä aiheuttanut muuta kuin paljon facepalmausta. En näe hahmossa mitään kiehtovaa tai hauskaa, lähinnä vain tunsin, että pari aivosoluani kuoli.

Kuin myös Narutosta Karin (jossain vaiheessa mokoman naisen fanityttöily oli huvittavaa, sitten ärsyttävää, sitten se lopetti sen ja en tiedä mitä pitäisi ajatella) ja uusimpana inhokkina Danzo. Vanha, häijy setä, joka on syypää.... hyvin moneen pahaan asiaan ja voi stabstabstabstabstab. Sitten myös Killer Bee, sen asenne, naama ja tyyli ja kaikki saa savua nousemaan korvista.

Lisätäänpäs listaan Katekyo Hitman Rebornin uusimmat pahat sedät (ja tytöt), etenkin mukasöpö loli Bluebell, jota tekee mieli tökätä jollakin hyvin terävällä. Äänekkäät, itsekkäät, murjottavat ja hyvin kakaramaiset pikkulolit kuten Bluebell eivät ole koskaan olleet mieleeni. Ja se vaaleatukkainen setä jonka nimeä en edes muista.
Viimeksi muokannut dr.online, La Joulu 05, 2009 22:59. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
"Maybe I'm passing you by
Just passing you by girl"

Shoe

Viesti Kirjoittaja Shoe » Ke Syys 30, 2009 22:14

Näitähän löytyy vaikka kuinka, mutta laitan tähän ne, jotka tulevat ensimmäisenä mieleen, saatan milloin sattuu lisäillä niitä jos siltä tuntuu. Ei missään erityisessä järjestyksessä!

Kurosaki Ichigo (Bleach)
Jostain kumman syystä en voi sietää koko jätkää. Joissain erittäin harvoissa on ihan hyvä tyyppi, mutta suurimmalta osalta ei. En vain pidä siitä, että joku porkkis (=porkkanapää) on niin mahtava ja jotain erityistä. Minusta hän tuntuu olevan liian täydellinen, voittaa kaikki pahikset lopulta vaikka olisi ollut pahasti alakynnessä ja on muutenkin leuhkan oloinen. Leuhkasta saatan olla väärässä, mutta minusta se nyt vaan on näin.

Shindou Shuichi (Gravitation)
Ei ole kaikkein ärsyttävimmästä päästä, mutten millään ymmärrä, että miten hän muka "rakastui Eiriin ensisilmäyksellä". Animessa en varsinkaan voi sietää häntä, tuppaa olemaan liian tyttömäinen, karkeasti sanottuna. Ottaa pannuun kun edes ajattelee Shuichia huutamassa "Yukiii!!". Liian avuttomalta hän minusta vaikuttaa mm-m.

Inoue Orihime
Ajattelin aluksi olla mainitsematta, mutta mainitsenpa kumminkin. Todella ärsyttävä, avuton ja mukamas niin tapaturma-altis. Koko ajan saa juosta perässä suojelemassa. Animessa hänen äänensä vasta ärsyttävä onkin, varsinkin silloin, kun kiekaisee kunnolla "Kurosaki-kuuuuuun!!". Hrrrrr, pelkkä ajatuskin karmii.

Pläh, en jaksa enempää tällä kertaa..

Gumimon09

Viesti Kirjoittaja Gumimon09 » To Loka 01, 2009 14:23

Yu-Gi-Oh Duel Monsters:n Haga ja Ryuuzaki. Ne vaan on niin ärsyttäviä. Aina jahtaamassa harvinaisia kortteja ja tunkeutumassa joka paikkaan.

Tatl

Viesti Kirjoittaja Tatl » La Loka 03, 2009 18:28

En varsinaisesti "vihaa" yhtäkään hahmoa, mutta pistetään ne eniten negatiivisia tunnereaktioita herättävät tähän.

Kabuto - Naruto
Jos hahmo on pahis, olkoon vain. Kunhan on edes suurinpiirtein tyylikkäällä tavalla. Kabutosta ensimmäinen mieleen tuleva sana on...öö...liero. Sellainen limaisen oloinen kaveri. En tykkää.

Max ja May - Pokemon
Mistyn ja Brockin korvaaminen oli PAHA virhe. Hahmoja vertaa tahtomattakiin edeltäjiin, joten eipä näitä suosikeiksikaan voinut sanoa.

Ayaka Usami - Gravitation (olkoon nyt spoilerissa varalta)
Spoiler:
Näen mieluummin Yukin Shuichin kanssa, joten ei-mistään ilmestyvä kihlattu (mikä olikaan) ei pahemmin ilahduttanut. Hahmo kävi puheineen ärsyttämään hyvin nopeasti "älä enää ikinä mene Eirin lähelle!", vaikka tuollainen reaktio onkin ymmärrettävä tuossa tilanteessa. Kuitenkin, Yuki mieluummin Shuichille, kuten sanottu. Ayakaa ei kaivata, hei hei.
...On kai näitä pakko olla enemmän. On aika monta hahmoa, josta en niin pidä. Aika harva kuitenkin on niin ikävä, että voisin sanoa inhoavani.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”