Vihaamanne anime-/mangahahmot

Vapaamuotoinen mutta asiallinen keskustelu. Anime- ja mangayhteisöä kiinnostavat aiheet, jotka eivät sovi suoraan muille alueille, kannattaa lähettää tänne - sana on vapaa.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

palkki

Vihaamanne anime-/mangahahmot

Viesti Kirjoittaja palkki » Pe Joulu 15, 2006 18:39

Eli otsikkokin jo kertoo puolestaan. Tänne saa vapaasti listata anime- ja mngahahmoja, joita vihaatte. Ja mieluiten syyt mukaan...

Itse vihaan ainakin seuraavia...

- Noin - Kamikaze Kaitou Jeanne, yrittää viedä Maronin Chiakilta
- Kikyo - Inuyasha, rasittava ja jotenkin pelottava

Absolutehe

Viesti Kirjoittaja Absolutehe » Pe Joulu 15, 2006 22:27

Kamikaze Kaitou Jeanne on yksi vihaamiostani hahmoista, liian isot silmät.
Misato Katsuragi, tyhmä känni-majuri, oikeuttaa seksismin olemassaoloa, ja muutenkin on aika ärsyttävä tyyppi. Ai niin, ja pedofiili myös
Kaji Ryoji, siis ihan pervon näköinen, ja kuuloinenm olemus on toosi ärsyttävä, ja pelehtii Misaton kanssa, eli 1+1= eniten vihaamani pari
Asuka, itserakas, käsittämättömän raivostuttava hullu inisijä, jota ei jaksaisi kuunnella minuuttiakaan. Yrittää alitajunnallisesti oikeuttaa pedofiilien olemassa-olon
Rei, narkkarin näköinen albiino. siksi, kun se näyttää narkkarilta albiinolta, ja puhuu itsekseen.
Full metal alchemistista se Homunculus, joka tappoi Hughesin
Niisku-neiti, liian tyttömäinen, mutta toisaalta vasta-painoa Pikku-Myylle
OP:n Nami Nami, ihan tyhjänpäiväinen hahmo, olemassa vain siksi, että joku pervo voi piirtää hentaita OP:stä. Ja muutenkin ärsyttävä varas.

VampireNaomi

Viesti Kirjoittaja VampireNaomi » Pe Joulu 15, 2006 23:25

Harvemmin vihaan mitään hahmoja, mutta Time Stranger Kyokon Chocola oli kyllä niin raivostuttava tapaus, että vieläkin inhottaa. Ärsyttävä kitisijä, josta ei ollut mitään muuta kuin vaivaa. Ensimmäistä kertaa mitään lukiessani teki mieli mennä tarinaan mukaan ja kuristaa joku hahmoista. Inhoan tuota hahmoa niin paljon, että lopetin sarjan lukemisen ensimmäisen pokkarin jälkeen eikä mikään saa minua lukemaan kahta viimeistä. Ellei Chocolalle ole sitten lopussa luvassa väkivaltaista kuolemaa.

Kaiken huipuksi olen kuullut, että Chocolasta on tehty oma anime. Kiltti, kertokaa joku minulle, että tuo on pelkkää valhetta tai pahaa unta.
Avatarini liittyy aina siihen animeen, jota tällä hetkellä katson. [Kaiba 2/12]
Anime- ja mangablogini

Marsipaani
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Marsipaani » La Joulu 16, 2006 00:28

Itse vihaan Tokyo Mew Mewin Ichigoa! Mukamas täydellinen tyttö jne.

Yleensä jokaisessas sarjassa on omat inhokkinsakin, mutta ichigo on kaikkein ärsyttävin! :evil:
Muff'n~

Allu

Viesti Kirjoittaja Allu » La Joulu 16, 2006 01:51

Absolutehe kirjoitti: OP:n Nami Nami, ihan tyhjänpäiväinen hahmo, olemassa vain siksi, että joku pervo voi piirtää hentaita OP:stä. Ja muutenkin ärsyttävä varas.
Sattuu olemaan koko miehistössä ainoa, joka osaa navigoida. Olisi kiva nähdä minne päätyisivät ilman Namia...
Viimeksi muokannut Allu, La Joulu 16, 2006 16:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
This mystery is already on the tip of my tongue!

_Shadow_
Viesti:

Viesti Kirjoittaja _Shadow_ » La Joulu 16, 2006 10:37

Marsipaani kirjoitti:Itse vihaan Tokyo Mew Mewin Ichigoa! Mukamas täydellinen tyttö jne.

Yleensä jokaisessas sarjassa on omat inhokkinsakin, mutta ichigo on kaikkein ärsyttävin! :evil:
Se on kyllä kaikista inhottavin! >.<
Ichigo vain masentaa minut.Ja usein kun luin TMM, niin hän oli se itse ongelma, mikä teki sarjasta niin kuvattavan.

<Rikku>

Viesti Kirjoittaja <Rikku> » La Joulu 16, 2006 10:48

Jaahas, en haluaisi olla hänen vihamiehensä, mutta minä vihaan syvästi Kikyota.
Hän on ilkeä, liian kaunis,liian viisas ja jne.

Rontti

Viesti Kirjoittaja Rontti » La Joulu 16, 2006 10:58

tarpeettomat/pakolliset maskottieläimet vakavissa sarjoissa,esimerkkinä vaikka Pumpkin Scissorsin Mer-kun,Gunparade Marchissakin taisi hatarien muistikuvieni mukaan olla joku hölmö maskotti,Pen Pen NGE:ssä ym.

dr.online

Viesti Kirjoittaja dr.online » La Joulu 16, 2006 16:01

Voi, näitä hahmoja on MOOOOONTA...tässä muutamia, yhtiä pahimmista.

Agon Kongo - Eyeshield 21: Itsekäs, omahyväinen ääliö, jonka mielestä muut ovat jotenkin alemmalla tasolla kuin hän. Ei edes katkera tappio opettanut hänelle, että joukkuetovereita voi kohdella ihmisinä, ei pelkkänä roskana joka tarttuu kengänpohjiin.

Dr. Muraki - Yami no Matsuei: Se on kuin torakka. Juuri kun luulet päässeesi siitä eroon, se kurkkaa jostakin nurkasta ja aiheuttaa kulmien nykimistä ja hampaiden kiristelyä.

Yamato & Kouya & Yuiko- Loveless: Shoujo-ai-viboista saan vain kylmiä väreitä. Kouya on säälittävä raivotautinen typerys ja Yamato on nenäkäs ja sietämätön. Yuikosta tarvitse puhuakaan. Hmph.

TYL!Irie Shouichi + Millefiore Famiglia - Reborn!: sanotaanko vaikka, että hohhoijaa. (Sivuhuomautus: Gammasta lähti jo aikaa sitten kaikki uskottavuus, hähä)

Orihime Inoue - Bleach: Aluksi pidin häntäkin oikein suloisena, mutta sitten alkoi selkeä typeryys pistää pahasti silmään ja lopulta koko tyttösestä tuli pelkkä kiusankappale. (janiinneaivotonvalahtaneetrintoihin.) Pakko mainita tähän yhteyteen Rukia, joka ärsyttää yhtä paljon. Yhdessäkin vaiheessa avuton pikkutyttö, jota nakeltiin korstolta toiselle ja sitten..... voiapua.

Haruhi - Suzumiya Haruhi no Yuutsu - kertakaikkisen sietämätön, koppava ja omahyväinen.
Mikuru taasen on säälittävä inisijä.

En viitsi edes listata Kagomeita sun muita. Eniveis, kaikki ärsyttävien shoujosarjojen ärsyttävät naispuoliset päähenkilöt. Ne on aina samanlaisia. Lähes kaikki. :>
Viimeksi muokannut dr.online, La Touko 24, 2008 19:06. Yhteensä muokattu 4 kertaa.

KISS-a

Viesti Kirjoittaja KISS-a » La Joulu 16, 2006 16:44

:lol: mä inhoan Tokyo mew mewin Ichigoa, koska se on muuten vaan niin raivostuttava. :lol:

Hoothoot
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hoothoot » La Joulu 16, 2006 17:33

Viha on liian voimakas sana, mutta tietynasteinen inho muutamia hahmoja kohtaan on aivan tuttua.

Aoyagi Ritsuka Lovelessistä, sarja jonka nykyisin tunnen nimellä Lolled. Konseptina on: Moi olen Ritsuka, olen 13-vee, mullon hormoneja ja angstaan 25/8. Mun isovelin nimi on Semee ja se on vähän ihku ja kaipaan sitä kovasti. Sit mullon tämmönen stalkkeri, jonka nimi on Soubi. Soubilla on pitkä fleda.
Periaatteessa kaikki Lovelessin hahmot tuovat oksennuksen kurkkuun, mutta säälin vähän sitä söpöä korvallista opettajaa *nappaa maikan syliin ja kantaa pois*.

Inoue Orihime Bleachista
: Olen söpö, omistan D-kupin ja ainut asia jonka olen tehnyt yli 100:n jakson aikana on purjon pyöritys.

Tohru Honda Furubasta
*hakee singon ja ampuu*... Noin. Sinne meni.

Uchiha Sasuke - Naruto. Emo. Emo. EMO. Sasuke on nuori, jonka kuvia voisi nähdä MySpacessa, hän kuuntelee Linkin Parkia ja angstaa med juustohöylä.
Hahmo toisaalta on mielenkiintoinen, jos sen olisi annettu kehittyä, eikä vaan jäädä lillumaan siihen samaan kaavaan, jota ensimmäisisistä Naruton chaptereista havaittiin. Onhan se kiva, että tahtoo isovelille tehdä kaikkea kivaa, mutta ei sitä niin paljon sovi paisutella. Lisäksi Sasuken tyyli TJ:n jälkeen on ällö. Yarr matey.

Gushoshininit Yami no Matsueista.
Srsly. Kaksi kanaa, joilla on ärsyttävät äänet ja jotka häälyvät paikasta toiseen. Ehdotus Yoko Matsushitalle, kun hän joskus tarinaa jatkaa: Anna Murakin grillata kanat.

Haruka/May Pokemonista Olen "vanhemman" polven Pokétardi ja Mistyn/Kasumin korvaaminen Mayllä oli jotain, joka on pilannut viimeisimmät Pokémon-elokuvat. Mayn ääninäyttelijä on varsin hyvä, mutta tytön roolista sarjassa ei ole mitään hyötyä.
Misty oli ärsyttävä, mutta ainakin hänellä oli jotain luonnetta ja mangassa jotain muutakin.

Noin. Siinä muutama, joita saatan kyllä lisäillä, kun tulee mieleen.
Cosplay on tapa elää, koska ilman sitä ei ole elämää.

Orange and fuzzy is FOE!

Yoosei

Viesti Kirjoittaja Yoosei » La Joulu 16, 2006 19:24

Melkein joka sarjassa on joku inhottava hahmo, mutta tässä ovat ne kaikkein epämiellyttävimmät:

Maron/Kamikaze Kaitou Jeanne - Syynä yksinkertaisesti se, että hän on vain niin säälittävä, mutta sitten hädän hetkellä hän pystyy vaikka mihin. Sitten tulee taas kohtia, joissa hän itkee: "Miksi olen näin heikko?" "Se toimi vain kerran!" jne. ARGH!
Ichigo/Tokyo Mew Mew - Mangan Ichigo on paljon raivostuttavampi kuin animen Ichigo. Oikeastaan en voi sanoa inhoavani TMM animen Ichigoa, mutta mangan kylläkin voin. Hän on liian huomion keskipisteenä ja häntä nuoleskellaan liikaa. YÄK!
Hana-chan/Ojamajo Doremi Vaikea sanoa, miksen tykkää, mutta en vain tykkää. Liaan ärsyttävä. Hänen vauvamuotonsa on oikeastaan se ärsyttävämpi puoli.

Pluie

Viesti Kirjoittaja Pluie » La Joulu 16, 2006 19:49

Tekisi melkeimpä mieli puolustaa useampaakin edellä mainittua hahmoa mutta olkoon.

Mutta omia inhokkiani:

Kambei (Samurai 7) Tämä sensei kyllä saa ainakin oman vereni kiehumaan ärsyttävällä ylimielisyydellään. Olenhan-jo-vuosia-ollut-pro-samurai -tyyli ei oikein iske minuun. Minun puolesta ukko voitaisiin poistaa välittömästi sarjasta. Mitä nyt juoni hieman kärsisi...

Hiro (Fruits Basket) Ärsyttävä pikkukakara.

Kotori (X/1999) Nais/tyttöhahmon ei tarvitse olla näin avuton ja tyttömäinen.

Asuka (Evangelion) Yksi sana: ärsyttävä.

Shinji (Evangelion) Voisi lopettaa sen angstaamisen ja kasvaa aikuisemmaksi niin ehkä voisinkin pitää hänestä.

Suzuhara Misaki (Angelic Layer) Josko tyttö voisi keskittyä siihen taisteluun eikä kokoajan varoa ettei Hikaruun tule naarmuja. En taida olla kovin pikkutyttöjen ystävä.

Asahina Shuzuka (Suzuka) Sarja jäi kesken kiitos tämän jääräpään. En kyllä ymmärrä miksi se poika oli lääpällään tähän tyttöön.

Dragonfly

Viesti Kirjoittaja Dragonfly » Su Joulu 17, 2006 00:34

Asuka ei oikein vaikuta olevan kenenkään suosiossa. Eikä kyllä minunkaan...
Kaolla su Love Hinasta. Voi että se ylipirteä asenne ja irrationaaliset lentävät kilpikonnat olivat jotain niin...*syvä huokaus*... ärsyttävää.

whiter

Viesti Kirjoittaja whiter » Su Joulu 17, 2006 02:58

Tähän mennessä itse vihaan eniten Green Greenin kolmikkoa. Lähes aina heidän ilmestymisensä ruutuun saivat kallon liitokset narisemaan ja sauhuamaan, sillä en henkilökohtaisesti pysty pelkästään katselemaan hahmojen "teinimäistä" toiseen sukupuoleen kohdistuvaa pelleilyä kovin pitkään, no jokaisella omat huvituksensa.
Bleachin Rukia vaikutti sarjan alussa siedettävältä henkilöltä, tosin tämäkin vaikutelma jäi kovin lyhyeksi. Pieni spoileri lainauksen sisällä:
Sarkastisesta Rukiasta muuttuikin hento prinsessa,
jota en kertakaikkiaan voinut käsittää (tästä syystä Bleach on vieläkin jäissä omalla kohdallani)
Ai Yori Aoshista tuttu Taeko ei missään vaiheessa sarjaa vakuuttanut minua. Punalettinen silmälaseilla varustettu isorintainen kömpelö palvelijatar ja huumori jonka ko. henkilön kuuluisi mukanaan tuoda ei missään vaiheessa sarjaa saa ainakaan minua vakuuttuneeksi.
Listaa toki voisi jatkaa lähes äärettömiin, sillä animeihin on usein tarkoituksella yritetty laittaa mukaan erilaisia persoonia, ettei joutuisi syömään pelkkää kermavaahtoa.
Never argue with idiots, they'll only drag you to their level and beat you with experience.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”