Mistä Anime-fanin tunnistaa?

Vapaamuotoinen mutta asiallinen keskustelu. Anime- ja mangayhteisöä kiinnostavat aiheet, jotka eivät sovi suoraan muille alueille, kannattaa lähettää tänne - sana on vapaa.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

FoxJones

Viesti Kirjoittaja FoxJones » To Marras 13, 2003 12:35

Mahtaako Izzy olla entinen BBS-aktiivi.. :)
[22:27:47] <@Kyuu> Sivis: sun tarvii kuvailla yleisölle amv:iden poikkitaiteellisuuden merkitystä
[22:29:18] <@Sivis> "amv:n teko on vähä ku ois .. taiteellista.. poikittain.. siellä"

Izzy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Izzy » To Marras 13, 2003 14:33

FoxJones kirjoitti:Mahtaako Izzy olla entinen BBS-aktiivi.. :)
Ei mahda... :P
Itse asiassa forumit ovat omassa käytössä suht uusi tuttavuus. Kaverit houkuttelivat Classic Rock Revisitediin, koska tiesivät kirjallisen pälinän tarpeeni... Sen jälkeen naulauduin Kvaakkiin ja sitä kautta tänne. :mrgreen:

kyuu
Säätäjä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kyuu » Pe Marras 14, 2003 03:02

Nyysseissähän tuota tulee vastaan. Jos ohjelma ei tee automaagisesti, käyttäjän on paree tehdä tai tauno tulee mankelin kanssa.

Keis

Viesti Kirjoittaja Keis » Pe Marras 14, 2003 03:31

Minut voisi tunnistaa hiuksista, ja jos vielä pistäisin animeaiheisen paidan päälle niin ihan varmasti :D

Ongelmana on kuitenkin, että asun niin pienessä kaupungissa missä moni ei edes tiedä mikä anime on... Tunnen vain yhden (1) toisen animefanin, ja hänet olen itse tehnyt sellaiseksi. Sitten on tietenkin sellaisia jotka ovat ehkä nähneet kyseisen animeleffan/-sarjan (kun sellaisesta jutellaan) mutta ei ole animefani.

Hyvä tapa "kalastaa" animefaneja (puhun itselleni) olisi hankkia kunnon anime paita, ja pitää sitä päällä töissä (olen nimittäin töissä grillillä missä minusta ei näy muu kuin pää, kädet ja paita).

kyuu
Säätäjä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kyuu » Pe Marras 14, 2003 03:48

Btw, PELKÄÄ. Olen itse menossa Kristiinankaupunkiin huomenna päiväksi, sukulaisia siellä ja pitää vähän tietotekniikkaa viedä sinnepäin...

Joten tuo animehöröjen määrä kasvaa väliaikaisesti ainakin yhdellä. Toki sitä pitää mukavasti olla mukanakin, että on jotain toivoa selvitä henkisesti voimissaan tuosta.

Animepaidan mukaan ottamisesta en tosin ole varma.

Keis

Viesti Kirjoittaja Keis » Pe Marras 14, 2003 03:57

kyuu kirjoitti:Olen itse menossa Kristiinankaupunkiin huomenna päiväksi, sukulaisia siellä ja pitää vähän tietotekniikkaa viedä sinnepäin...
Tuskin minua tulet näkemään kuitenkaan. Nukun päivät, valvon yöt. Ellet sitten käske minua tulla käymään (käske == kysy). (Voisin kysyä ketä käyt tervehtimässä, mutta tuskin tunnen "heidät") Ja en ole töissä että työpaikaltani et minua löydä (Lålby Grill, ajat(te) varmaan ohi jos tampereelta tulet(te)).

Lisäys:
Jos on animetavaraa myytävää niin ostan ilomielin :D

Meya
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Meya » Pe Marras 14, 2003 11:26

GaZe kirjoitti:Minut voisi tunnistaa hiuksista, ja jos vielä pistäisin animeaiheisen paidan päälle niin ihan varmasti :D
Minkälaiset hiukset sinulla on? (^-^)
Puputossuinen zombie

Keis

Viesti Kirjoittaja Keis » Pe Marras 14, 2003 11:29

Noin 10cm pystytukka, ala Vash The Stampede (Trigun).

EveAngel
Viesti:

Viesti Kirjoittaja EveAngel » Pe Marras 14, 2003 11:55

z4rd kirjoitti:...pitääkin sitten muistaa kiertää jatkossa Valkeala kaukaa... :twisted:
Ja myös Helsinki, olen nimittäin tuo rakas isosisko. :P
"I may be synthetic, but I'm not stupid." -Bishop, Aliens

kyuu
Säätäjä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kyuu » Su Marras 16, 2003 00:17

No joo eihän siihen aikaa jäänyt oikeen paljon kostautua. Mutta kyllä sitä aina joskus tulee siellä päin vaikutettua.

Hyvä vaan että lähdin ajoissa tällä kertaa, olisin kohta ostanut auton. Ja minulla siis on jo yksi...

Anacsu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Anacsu » Su Joulu 14, 2003 03:16

musasabi kirjoitti:Nykyään ei animeihmisiä enää tunnista mitenkään... Vielä pari vuotta sitten olisi voinut väittää anime-harrastajan näyttävän ropettajan/scifistin/saatananpalvojan ristisiitokselta, mutta nykyisin porukasta löytyy entistä vähemmän yhdistäviä piirteitä.

Naapurisikin voi siis olla salainen animeharrastaja ^_^

Ikä toimii tietenkin... Suurin osa animeharrastajista on ikähaitarilla 13-30v, mutta tämäkään ei ole mitenkään varmaa. Pukeutuminen paljastaa joskus, animevaatteita yleisempikin on musta, joka ei tietenkään ole mitenkään animeihmisten yksinoikeus...
Hmm, tossa on suunnilleen munkin mielipiteet asiasta, paitsi et mun mielest animevaatteita on just sellaset erikoiset, kaikkee niruja ja naruja tms... tai siis itse ainakin pukeudn niin... ~.^
Mutta en voi sanoa et, oisin TODELLINEN anime fani... koska... hmm, no sovitaan et olen fani... ^^
Wanna sell your soul?

Inspire^
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Inspire^ » Ma Joulu 22, 2003 14:48

Njoo, onhan sitä tullut kirjoiteltua englannin ainekirjoituksiin jotain tämän tapaista "Jane no shirt was bright blue..." tosin ne on aina huomattu ja eliminoitu tehokkaasti ja nopeasti.
En keksi mitään järkevää allekirjoitukseksi, ja usein vain kerron etten keksi mitään järkevää allekirjoitukseksi. Niin kävi tälläkin kertaa...

Plaza

Höm...

Viesti Kirjoittaja Plaza » Ti Joulu 23, 2003 16:43

Oikeastaan... tunnistaa siitä jos lukee paljon niit ja katselee Animea ja puhua pölpöttää Mangasta ja Animesta ja käyttää nimikko vaatteit tai muuta. Itse en taida olla hirvee fani, mut Ranma 1/2, Dragonball Z, Sailor Moon ja Magic knight Rayearth on aikas hyviä. :wink:
Hell U, what I supposed to do know?

Varsi

Viesti Kirjoittaja Varsi » Ma Joulu 29, 2003 16:37

Todellakin helpoiten kaltaisensa löytää tuomalla oman kantansa esille. Kummasti vaan on linja-autossa/junassa saanut huomata että vieressä istuvakin on nähnyt yhtä jos toistakin kun sattuu asiasta mainitsemaan. Eipä minuakaan kaupungilla ohimennen tunnista animefaniksi, mutta jos esimerkiksi sattuu minun huoneen näkemään niin siitä saa jo hiukan viitettä. Nykyisellä asunnolla on tosin vielä seinät koristelematta, kun ei puolen vuoden aikana oikein kerkiä (Enhän minä laiska ole, mutta kun...)

mazena
Viesti:

Jaa-a...

Viesti Kirjoittaja mazena » Ma Joulu 29, 2003 20:16

Ei musta sitä ainakaan huomannu, kunnes jotkut mun luokalta näki kun mä piirtelin kaikkia anime/manga hahmoja mun vihkoon... (Eka kommentti oli: "Ai, sä piirrät tollasii pokémon tyylisii piirustuksii..." Meni sisuskalut sekasin kunnes joku asiantunteva korjasi "Sitä sanotaa anime-tyylisiksi piirustuksiksi" ja nyt kaikki tulee aina tuijottamaan mun vihkoihin ja oon saanu kävän lempinimen kavereilta, jotka ei tiiä animesta yhtään mitään: 1. noloin: Hentsu [hentaista] 2. noloin: Manga ja kolmas, mikä nyt ei niin hirveen nolo oo: Ranma) Oho, tuli vahingossa isompi vastaus ku mitä mä aluks meinasin... Ja aiheestakin ehtisin eksymään. well...

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”