Oletteko nimenneet mitään anime/mangahahmon mukaan?

Vapaamuotoinen mutta asiallinen keskustelu. Anime- ja mangayhteisöä kiinnostavat aiheet, jotka eivät sovi suoraan muille alueille, kannattaa lähettää tänne - sana on vapaa.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Lunalina

Re: Oletteko nimenneet mitään anime/mangahahmon mukaan?

Viesti Kirjoittaja Lunalina » Ke Marras 21, 2012 15:30

Ajattelin nimetä tulevassa Pokemon-udelleenpeluupelissäni nimet animehahmojen mukaan. Se olisi mukavaa vaihtelua perusnimiin ja samalla niihin kiintyisi enemmän =)

E/ Tulen nimeämään Palkian Inabaniksi Inaba-chanin mukaan, joka on hahmo Kokoro Connectissa.
Viimeksi muokannut Lunalina, Ti Huhti 16, 2013 22:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"The past won't be changed, but we can change the future!"
-Karin, Kamichama Karin Chu

"Bring it on, shorty!"
-Spyro, Spyro 2: Gateway to Glimmer

illusiα
Viesti:

Viesti Kirjoittaja illusiα » Ke Marras 21, 2012 16:43

Mmm. Kännykkäni on saanut nimekseen Azmaria ja koneestani on tullut Nano. Myös nukkeja on tullut nimettyä hahmojen mukaan.

Ehdotin myös tulevan koiramme nimeksi Kukkamunaa tai vaihtoehtoisesti Hanatamagoa, mutta kumpikaan ei kelpaa porukoille.. 'k, olisihan se vähän absurdia huudella pihalla kukkamunaa. :'D
Viimeksi muokannut illusiα, Ke Touko 29, 2013 15:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"He's saying 'I'll eat more high class cotton, I don't want to get a cold'."
――Cotton!?
"Meto only eats cotton. He's a doll."

Convallaria

Viesti Kirjoittaja Convallaria » La Joulu 01, 2012 21:45

Omistan käärmeen ja sen nimeksi nyt sitten päätyi Wamu.
Tarkottaa siis matoa japaniks. =) Oli oikeestaan aika hauska miettiä niitä nimiä, ku kaks käärmettä sain ja ainaki toiselle halusin japanilaisen nimen niin nyt ne on sitten Wamu ja Luikero.

Ja kaverilla on mäyräkoira jonka nimi on Chubu. Tarkottaa japaniks putkiloa tai tuubia tai putkea tai sellasta, ymmärsitte varmaa. xDD

Blackmoonlight

Viesti Kirjoittaja Blackmoonlight » To Joulu 27, 2012 22:54

Puhelimeni nimi on Yuno. Nimesin sen Mirai Nikin Yuno Gasain mukaan. Muita esineitä en ole tällä hetkellä nimennyt, mutta kaverini olen nimennyt Orochimaruksi ja hän nimesi minut sitten Kakashiksi ja nimet ovat tietysti Narutosta. 8)
Desucon Frostbite 16-17.2.2013
Desucon 14-16.6.2013

Lleech

Viesti Kirjoittaja Lleech » Su Joulu 30, 2012 05:21

En ole nimennyt vielä, mutta tarkoituksena olisi kunhan vaan joskus tulee hankittua suomenpystykorva niin sen nimeksi tulee mahdollisesti Riki, yllätys yllätys Hopeanuolesta. Gin olisi hyvä vaihtoehto myös mutta... niin. :mrgreen:

Beldarius

Viesti Kirjoittaja Beldarius » Ke Touko 08, 2013 14:17

Jep. Pöytäkoneeni nimi on Aquarius Camus koska se penteleen rakkine jäätyy (eli jumittaa) jatkuvasti. Tällä Saint Seiyan hahmolla kun sattuu olemaan jäädyttämiseen perustuvia hyökkäyksiä (sama juttu hänen oppilaillaan Cygnus Hyogalla ja Kraken Isaacilla).

Läppärilläni ei nimeä vielä ole - kone käyttäytyy jotakuinkin kunnollisesti, joten en oikeastaan keksi mitään.

...Yksi mustaan haarniskaan pukeutunut ritarifiguuri on nimeltään Sänger Zonvolt, yhden Super Robot Taisen OG -pelisarjan hahmon mukaan.
"We have just witnessed a classic example of what I like to call 'misdirected rage'. I believe the technical term is 'being an ass'."
- Shigure, Fruits Basket

Swish

Viesti Kirjoittaja Swish » Su Touko 26, 2013 01:12

Hmm...toi oli aika vaikee kysymys :D
En mä ainakaan mun lemmikkejä oo nimennyt minkään sarjan mukaan, koska molemmat sain silloin kun en vielä ees tietänyt mitä manga/anime on tai olin just alottanut harrastuksen parissa. Mut yhen mun Pullip-nuken nimeks mä annoin Shania "Shadow Hearts" Playstation 2-pelin hahmon mukaan :3
Mut jos joskus ostan viel jonkun lemmikin, niin annan sille luultavasti jonkun japanilais-tyylisen nimen :33

agate

Viesti Kirjoittaja agate » Su Touko 26, 2013 01:34

Mun pienen gorillapehmon nimi on Kondo, Gintaman Kondon mukaan. Ja se on siis ihan superhauska läppä koska Kondoa luullaan aina gorillaksi heh heh heh!
rex duodecim angelus

ASHE

Viesti Kirjoittaja ASHE » Pe Kesä 14, 2013 15:50

Olen aina pitänyt Studio Chiblin elokuvista, joten nimesin aikoinaan nyt jo edesmenneen hamsterini Kikiksi, Kikin lähettipalvelun mukaan. Toinen nimivaihtoehto oli muistaakseni Totoro, joten hamsterini ja itseni puolesta olen syvästi onnellinen että päädyin ensimmäiseen vaihtoehtoon.
Isn't it sad, that I'm not here ?

Spica

Viesti Kirjoittaja Spica » La Kesä 15, 2013 00:14

Oman sakemannini nimesin Sharlaksi Xenoblade Chronicles -pelin hahmon mukaan. Idea tosin oli veljeni, itse kun en ollut peliä edes pelannut. Nimi kuitenkin tuntui sopivan pikkuiselle ja kuulosti hyvältä omaan korvaani, eikä hahmo näyttänyt tai kuulostanut lainkaan pahalta, joten valinta oli hyvä. Ei hävetä kutsua koiraa tuolla nimellä ihmisten ilmoillakaan :wink:

Jasmin.owo

Viesti Kirjoittaja Jasmin.owo » Ke Heinä 31, 2013 11:32

Noh piti nimetä meidän kissa Iggy:ksi Hetaliasta , mutta porukat ei oikein suostuneet , ja loppujen lopuks sen kissan nimeks tuli "söpö" ....=_= (ja toiko on parempi nimi kuin Iggy?!)
- Sometimes a carrot talks. 
-“I think perhaps all of us go a little crazy at times.”

Loxy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Loxy » Su Loka 06, 2013 21:57

Häpeäkseni myönnän, että kyllä olen. :-D Tehtiin tyttöystävän kanssa perheenlisäystä noin puolisen vuotta sitten päähänpistona ja nimikseen tulivat Raito sekä Sougo. Gerbiilejä siis. Hyödyttömiä otuksia.
-L0XY, all that's left of a bizarre childhood-

Vyno

Viesti Kirjoittaja Vyno » Ti Loka 08, 2013 14:24

Joo, mun kännykän nimi on Sytry! Makai Oujista sen vetäsin!
"Anteeksi, olisiko teillä hetki aikaa puhua Jeesuksesta?"
"Ai Jeesuksesta vai?"
"Kyllä. Jeesus meidän pelastajamme oli tuolla puskassa paskalla."
"Kenen luvalla?"

Yugata Kyoshi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yugata Kyoshi » Ke Helmi 05, 2014 21:48

Tyttökissalleni annoin nimeksi Nana, Elfen Liedin mukaan. Persoonallisuus on kyllä hieman samankaltainen... On sellainen aika alistuvainen ja antaa muiden kissojen pomottaa...
~Yugata Kyoshi~

ChiyoRawr

Viesti Kirjoittaja ChiyoRawr » La Maalis 15, 2014 12:06

Olen nimennyt kaksi pullip-nukkeani Kitchen princessin hahmojen mukaan Najikaksi ja Daichiksi :D

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”