Oletteko nimenneet mitään anime/mangahahmon mukaan?

Vapaamuotoinen mutta asiallinen keskustelu. Anime- ja mangayhteisöä kiinnostavat aiheet, jotka eivät sovi suoraan muille alueille, kannattaa lähettää tänne - sana on vapaa.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Clacier
Viesti:

Re: Oletteko nimenneet mitään anime/mangahahmon mukaan?

Viesti Kirjoittaja Clacier » To Heinä 30, 2009 20:03

Minulla oli kaksi kaktusta nimeltä Sasuke ja Jiraiya (Naruto), mutta kastelin niitä ilmeisesti liikaa ja molemmat kuolivat. Itse en niitä tosin nimennyt vaan se keneltä sain ne. ^^'

Sitten itse nimettyjä löytyy Pokémoneja:

Mightyena - Kiba (Wolf's Rain) - Piti saada joku koiralle sopiva nimi, jokin coolimpi kuin Musti. :<
Skitty - Satoko (Higurashi No Naku Koro Ni) - Miun näyttelyskitty. <3 Satoko siitä tuli koska sillä on niin samanlainen ilme kuin tällä hahmolla.
Espeon - Rena (Higurashi No Naku Koro Ni) - Näissä oli kanssa miun silmään samaa näköä. Ja molemmat ovat söpöjä mutta tappavia. ;3
Kaksi crobatia - Dorii ja Guraa (Utawarerumono) - Toinen on sweepperi ja toinen hazeri. Ja niillä on samat vanhemmat.
Weavile - Sakaki (tämän nimesin Azumanga Daioh mielessä, mutta myöhemmin sain tietää että myös Rakettiryhmän pomo on japsiksi Sakaki) - Koska Weavile ompi kisu ja Sakaki tykkää kissoista. :3

Oli varmaan vielä muitakin mutta nuo ainakin noissa uusimmissa versioissa.
"Don't let your victories go to your head, or your failures go to your heart."
Kotisivuni ~ DA-galleriani

Rori

Viesti Kirjoittaja Rori » Pe Heinä 31, 2009 22:46

* miettii hetken *

Itselläni ei taida nyt ainakaan muistua mitään mieleen, ei niitä lemmikkejäkään ole paljon ollut..

Mutta kirjeystäväni koiran nimi on Suigintou ja IRL ystäväni kilpikonnan nimi on Sasori - No - Danna .

Itse saatan välillä liittää niitä puheliitteitä lemmikin nimeen ( kun, chan, san ym. ).
" Jos maailmassa olisi vain otakuja, sodat hoidettaisiin Final Fantasy Fighteilla. "

Allu--

Viesti Kirjoittaja Allu-- » La Elo 01, 2009 14:26

Hmm... Mun bonzain tapasen kasvin nimi on Anko ( välillä Hime )
Ja sit meil on yks jonkin ihme kala, ja kaks monnii... Kutsun heitä Deidara, Pein ja Kankuro... ( Vanhemmat ei kyl tiiä siit xD )

Siin tais olla... ^^'
Master fucking spark, bitch!

nukkelapsi

Viesti Kirjoittaja nukkelapsi » Su Elo 02, 2009 18:20

Kännykkäni nimi on Zack. Se on cool nimi. Zack on siis Final Fantasysta.

Ja sitten kun joskus hankin kissan, annan sille nimeksi Sebastian, Kuroshitsujin Sebastianin mukaan.
Cosplay-ryhmä Rintamasuunnan Youtube-kanava.

Allu--

Viesti Kirjoittaja Allu-- » Su Elo 02, 2009 20:01

Ainiin ja välil sanon koiraani Sasukeks ( jämtlanninpystykorva ) ja kissaani Narutoks... Niil on välil aika homomainen meininki... nii... NaruSasu <3
Master fucking spark, bitch!

iidv

Viesti Kirjoittaja iidv » Ti Elo 18, 2009 20:00

Eipä ole tullut nimettyä mitään sillai... Hm... Jos oikein kunnolla miettii, niin kyllä sellaisia löytyy. Ainakin piirrustuksissa, jos piirrän jotain hahmoja, saatan nimetä niitä jonkun manga/animehahmon mukaan..
KÖYHÄÄ

JereTHEend

Viesti Kirjoittaja JereTHEend » Ti Elo 18, 2009 22:33

Muistitikun kerran nimesin "luovasti" haruhiksi, vielä luovemmin iskin muistitikulle haruhin pärstän ikoniksi jossa se näkyy normaalin usb muistikortti-ikonin siasta, toimi ainakin windowsissa ja linuxissa. Muistitikku oli pääosin 4chan imagedumppi mukana kun kaverilla olin lomalla ja visual noveleitakin siinä siirsin kaksi.

Toinen on iPod touch jolle en ole vielä keksinyt lopullista nimeä, mutta anime aiheinen sekin, paras ehdotus kaverilta oli Sumomo... Itse yritän jotain omaperäistä. (tämä alue muoktaan kun lopullinen päätös saatu aikaiseksi)

Näin disclaimerina onhan lemmikkejäkin jne talossa että en ole vain koneita nimeämässä, yksi kissoistani on aivan normaalilta nimeltään musti, jne.

Seira

Viesti Kirjoittaja Seira » Ke Elo 19, 2009 23:08

Sain ystäviltäni lahjaksi pikkuruisen, söpön kaktuksen, jonka jostain kumman syystä ristin Breakiksi(from Pandora Hearts). En edes kummemmin ajatellut, nimi vain alkoi pyöriä päässä... Joten Break ja sillä hyvä ;D

Demmi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Demmi » To Elo 27, 2009 09:55

Lainailen usein pelihahmoille nimiä anime- ja mangasarjoista. Esimerkiksi Pokémon Platinumissa Pikachuni on Chi, Clefairy on Usagi ja Roselia on Sakura. Magical Starsignissä nimesin päähahmon Nanokaksi, koska Meikkikeijussa oli sen niminen sivuhenkilö ja pidin nimestä, joten nimesin hahmoni hänen mukaansa. Ja Disgaeassa (ykkösessä, koska kakkosessa nimiä voi arpoa automaattisesti ja siellä on hyviä vaihtoehtoja) kaikki ei-päähahmot joukkueessani ovat animehahmojen mukaan nimettyjä. Mikäs siinä oikeastaan, animehahmoilla on kuitenkin sen verran hyviä nimiä niin lainailen niitä mielelläni. Ja jos ei sitten animehahmolta, niin muuten annan japanilaisen nimen.
DeviantArt -- MyFigureCollection -- Twitter
Wasurenagusa - manga-, peli- ja figuuriharrastajan ihmettelyjä

Compiler

Viesti Kirjoittaja Compiler » Pe Elo 28, 2009 21:21

Eipä tule mitään kovin radikaalia mieleen. Mitä nyt ala-aste aikoina sain pikkujouluissa lahjaksi sellaisen pienen, lähinnä koriste käyttöön tarkoitetun nuken. Valkoinen pellava pää ja kesto hymy, mikäs muu kuin Kaworu-pelle.

...niin joo, ja sitten vasten kaikkea järjellisyyttä se vaikutti liikkuvan aina yön aikana itsekseen. Aivan sama minne päin sen pistin illalla katsomaan, aamulla se aina kyttäsi sänkyni suuntaan. Veli kovaa väitti että ei ollut koskenut siihen... ...en kyllä vieläkään tiedä mitä ihmettä silloin oikein tapahtui. :?

Memorial

Viesti Kirjoittaja Memorial » La Elo 29, 2009 14:48

maanantaina kun haemme uuden hamsterini, nimeän sen ehkä tomoksi , azumanga daiohsta :;D
Viimeksi muokannut Memorial, To Syys 03, 2009 14:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hello hello 8D
Kattokaa toki mun blogi: http://iinunblogi.blogspot.com/

RecluseGAY

Viesti Kirjoittaja RecluseGAY » Su Elo 30, 2009 19:18

Itse en kyllä ole lemmikkejäni nimellyt sarjojen mukaan. Ja juu , ei minunkaan kotiväkini olisi varmaankaan hyvin innoissaan 8D
Mutta kyllähän se varmaan kivaa olisi.
galleria & netlog : RecluseGAY
Lafiff & Last.fm : Pervo-erakko

Stalkitkaa! 8)

Vex
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vex » Ti Syys 08, 2009 08:55

Kaktusta ja koiraani olen alkanut nimittää jostain syystä Krauser-saniksi, joka kertoo vaarallisesta addiktiostani Detroit Metal Cityyn.

Hoho-Emi-chan

Viesti Kirjoittaja Hoho-Emi-chan » Su Syys 20, 2009 17:58

Noh, kun hankimme uusia kaloja akvaarioomme, minä valitsin kolme miekkapyrstöä. Joten minä sain myös nimetä ne >)...
Niitä on kaksi naarasta ja yksi uros. Toinen tytöistä on oranssi, toinen taas rusehtavan-harmaa, mustapyrstöinen ja sillä on punaiset kylkiviivat. Uros on osaksi harmahtava-oranssi.

Ja nimet ovat sellaiset että oranssi tyttö on Emi (nimetty minun mukaan) ja se toinen on... Lenalee!! Tyyppi on D.gray-Manistä^^. Se näytti niin Lenaleeltä... Ja uros... On myös D.Gray-manistä nimi... Lavi!! Lavi-fani-tyttö iski jälleen...
Hauskin juttu tässä on se, että akvaarioon on tullut perheen lisäystä; Tällä hetkellä näkyy kolme pienenpientä miekkapyrstönpoikasta (Kawaii >w<) ja ulkonäönpuolesta äiti on varmaankin Lenalee xD! Lavin ja Lenaleen yhteinen poikue...

Ja kaktukseni nimi on Midori...
http://www.hoho-emi-chan.deviantart.com ^^
Viinirypäle addiktoitunut

Shoe

Viesti Kirjoittaja Shoe » Su Syys 20, 2009 19:36

Olen, nimittäin kaverilta saadun pehmodelfiinin. Delfiini oli muistaakseni jostain Kanarialta tai jostain vastaavanlaisesta paikasta. Liikutuin tietenkin kaverini eleestä, sillä hän ei ole koskaan minulle kiltti. Onneksi hän ei lue tätä viestiä. Mutta asiaan, pehmon nimeksi annoin Kisame. Tietänette mistä pölläsin. : D
Tämä oli sillion, kun vielä seurasin vakituisesti Narutoa. No, eihän Kisame mikään dolphin ole, mutta samannäköinen otushan hän on.

Kirjahyllyni kaapinvartijan nimi on Hiroshi. Tein sen seiskalla kuviksessa ja tyyppi on savesta. Ihan oranssi heebo. Hahmon piti olla jossain tietyssä asennossa istuen jonkin esineen kanssa. Tein Hiron istaalleen kuten käskettiin. Tein sille pallon josta se sitten pitää yhä kiinni. Mikä parasta, se ei hajonnut polton jälkeen. Mutta kun pikku-Hiro on niin vanha, hänellä on katkennut toinen käsi. Raakaa. Mutta yhä Hiroshi istuu kaapissani, valmiina putoamaan jonkun päähän. Niin, tämä kaappi on suht korkealla, ei se muuten päähän tippuisi.

Parhaalta ystävältäni saatu joululahja, koristenorsu sai nimekseen Abel. Tietänette mistä sarjasta. Ai, ettekö? Trinity Bloodistahan se. Nimesin sen Abeliksi, koska tämä ystäväni tykkäsi Abelista joulunaikaan todella paljon, joten ajattelin olla ovela ja nimetä hänen antamansa lahja lempihahmonsa mukaan.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”