Kuinka pitkään olet katsonut animea yhteen menoon?

Vapaamuotoinen mutta asiallinen keskustelu. Anime- ja mangayhteisöä kiinnostavat aiheet, jotka eivät sovi suoraan muille alueille, kannattaa lähettää tänne - sana on vapaa.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Sillis

Viesti Kirjoittaja Sillis » Pe Tammi 11, 2008 20:08

Sain kaverilta Death noten 25 ensimmäistä jaksoa, seuraavat 2 päivää kipeänä kotona. Sattui hyvä tuuri. Heräsin ehkä yhdeksältä, siitä animee kattomaan johonkin neljään illalla, kunnes porukat tuli kotiin. Pisimpiä aikoja mitä olen ikinä koneella ollut yhteen menoon, ja mukavasti kahtena päivänä peräkkäin.

Hakkis

Viesti Kirjoittaja Hakkis » Pe Tammi 11, 2008 22:46

Silli-chan kirjoitti:Sattui hyvä tuuri. Heräsin ehkä yhdeksältä, siitä animee kattomaan johonkin neljään illalla, kunnes porukat tuli kotiin. Pisimpiä aikoja mitä olen ikinä koneella ollut yhteen menoon, ja mukavasti kahtena päivänä peräkkäin.
Sama juttu oli joskus, sarjana oli vain joku muu. Kahdeksalta ylös ja kahteen-kolmeen asti animee eli jotain päälle kuusi tuntia.

Enrai

Viesti Kirjoittaja Enrai » La Tammi 12, 2008 22:56

Johtuen siitä sattuneesta syystä, että haluan jotain sarjasta muistaakkin, olen katsonut max about 26-30 jaksoa päivässä... (koska rahkeet muuten riittäis reilusti yli 25 tuntiin :D )

Kenshi

Viesti Kirjoittaja Kenshi » Su Tammi 13, 2008 12:53

Pisin anime maratonini yhteen putkeen on jotain 6h. Enempää en enää jaksanut/viitsinyt katsoa, vaikka mahdollisuus olisi ollut
Yhtä asiaa en sitten millään ymmärrä....? Miksi ihmiset eivät sitä ymmärrä.

Hyórimaru

Viesti Kirjoittaja Hyórimaru » Ke Tammi 16, 2008 18:11

Voi että tuli mukava keskustelu tästä.. :''D Pisin aikani on ollut ihankoneella melkein 2päivää (Yritin päästä koulurytmiin takaisin) joten suunnilleen n. 2päivää.. 48h.
Tälläinen dataaja kun olen, niin oon huomannu olevani usein koneella.
♥ Kai ♥ Reita

MissClaws

ai kuinka kauan...

Viesti Kirjoittaja MissClaws » Su Tammi 20, 2008 15:59

No jos totta puhutaan olen katsonut kaikki Weedit putkeen :shock:

Tuc-keksi

Viesti Kirjoittaja Tuc-keksi » Ke Tammi 23, 2008 12:57

Teh_Rei kirjoitti:En yleensä tykkää kattoo animea maratoneina: olen sen verran hektinen persoona, etten tuntitolkulla jaksa paikallani istua. Miami Guns meni viimekeväänä lähes yhteen putkeen (pari lyhyttä taukoa väliin mahtui) ja Galaxy Angelin ykköskausi meni kahdella istumalla. Joskus, sopivassa mielentilassa, tekee mieli kattoa useampia jaksoja yhteen soittoon, mutta yleensä katon jakson-pari kerralla.
Ihania sanoja! Olen ollut ihan samoilla linjoilla jo ties kuinka kauan (lue = koko ajan jonka olen harrastanut). Oma maksimini on ollut kait semmoiset neljä tuntia putkeen jotakin yhtä sarjaa tai muutamaa yhdessä. On tullut muutamaankin otteeseen katsottua juuri jotain Narutoa tai Hunter x Hunteria n. neljä tuntia putkeen. Yleensä päivässä menee tipottain n. 3-4 jaksoa tavaraa ja illalla vaikka oikein istahtaa katsomaan niin jaksomäärä silti pysyy yleensä alle kuuden.
"Rose... wand... floating... superior... crystal... eternal... beautiful... flower... genocide!"
Katsotut animeyt

Avanta

Viesti Kirjoittaja Avanta » Ke Tammi 23, 2008 17:56

Oma ennätykseni on varmaan 6 tuntia putkeen? Aika vähän siis. u_u

Ajattelin ehkä pitää Rose of versailles-maratonin hiihtolomalla ja katsoa siis kaikki 40 jaksoa niin lyhyessä ajassa kuin vain pystyn, tosin en yhteenmenoon siis koko sarjaa.

Ji
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ji » Ke Helmi 06, 2008 21:06

Noh jos muistelis vaan nämä sarjat mitä on porukalla kahtonu putkeen
Sandybellit, sen verran mitä oli
Full metal Panic kaikki suomi julkasut, tosin siin uskossa et ois kaikki osat siinä. Ja siinä tilassa missä nyt oltiin niitten viimosten levyjen lähestyessä niin, kun selvisi et viimeiset osat puuttuu... jooh ei tahtoisi kokea mokomaa uudelleen. oiskohan niien kahtomiseen menny 10h jaksa nyt ihan keskittyä.

School Rumblet katottiin dvd:t 1-4 ja sen jälkeen jokin elokuva, jota en nyt sattuneesta syystä muista.

Tässä eessäpäin ois tierossa Great teacher onizuka, Hellsing, Midori no Hibi ja Host club putki, tiiä sitten miten siitäki sit selviää...
Kaikki tieten on jo näistä kertaalleen katsottu, mutta jooh 'kertaus on opintojen äiti'
Aiheuttaa yleistä hämminkiä jollei lievää hilpeyttä
sivuvaikutuksena painajaiset.

Zefudot

Viesti Kirjoittaja Zefudot » Pe Helmi 29, 2008 07:48

Bleachin jaksot ensimmaisesta siihen sadan tienoille, hyvaa sarjaa kun jaa aina kattomaan sen "yhen" jakson eteenpain. Tosin olisi tarkoitus lahiaikoina katsoa One Piecen:n kaikki ilmestyneet jaksot maratoonina, saa naha missa kunnossa selvitaan.
Life is just too short.

Lucy_90

Viesti Kirjoittaja Lucy_90 » Pe Helmi 29, 2008 12:38

Päätin, että hiihtolomalla täytyy katsoa jonkinmoinen animeputki ja suoritin tehtävän kaverini kanssa. Katsoimme Trigunin yhtäsoittoa eli kaikki 26 jaksoa. Aloitimme illalla puoli kuuden maissa ja olimme valmiita aamuyöllä puoli neljän aikaan. Oli siinä, ku kummatkin päiviteltiin, että enää 5 tunita xD Koko rumba kesti siis reilut 10 tuntia. Oli kyl katsomisen arvoinen sarja, suosittelen!

Kioko_

Viesti Kirjoittaja Kioko_ » Pe Helmi 29, 2008 12:57

saattoi olla viime kesänä joskus kun olin yksin kotona. tuli katottua siinä sitten 20h melkein putkeen xD

Jenkotsu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jenkotsu » Pe Helmi 29, 2008 22:54

Tulipa kaverilla katsottua 7 tuntia putkeen. Oli kivaa ja lopuksi väsy.

Haruhi

Viesti Kirjoittaja Haruhi » La Maalis 01, 2008 17:44

Jenkotsu kirjoitti:Tulipa kaverilla katsottua 7 tuntia putkeen. Oli kivaa ja lopuksi väsy.
Sama täällä. Ainut vain, että katoin ihan kotona, ja aikaa tais mennä 25 minuuttia enemmän.. :'3 Ja joskus on tullut katsottua n. 10 tuntia Narutoa putkeen. Nukahdin heti, kun sain erään jakson päätökseen.
Get away, hide in the moonlit night and be silent

Smurfkage

Viesti Kirjoittaja Smurfkage » La Maalis 01, 2008 21:18

Tänään tuli oltia koko päivä koneella ja siinä ohimennen katsoin koko genshikenin. En siis ihan putkeen kattonut mutta koneelta poistuin vain syömään. En siis kattonut mitään muuta kun sen ekan 12 jaksosen.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”